- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak je metro za vlády "mana žera " dVOřÁKA doslova zničené zažranou špínou , to už nikdo nevyčistí. Mramory, žuly, pochody, spojovací chodby, všude zažraná špína. Hnus a děs!
Kdy už konečně bude myslet někdo hlavou a tu "opileckou" reasu "A" narovná a metro bude na Ruzyni ein zwei.
podle me na letiste plne staci autobusy, metro tam neni potreba, nevyuzilo by se
Jak se tu o potřebách MHD v Praze vyjadřují brousci z vesnic a maloměst Asi byste měli pochopit slamáci, že vaše starost je, kdy a za kolik postavit nový posed pro souseda myslivce a naše zase, v čem a za kolik budeme jezdit do práce a z práce. Kapišto?
Nebylo. Na letišti již nějaký ten rok pracuji a tenkrát jsem jezdil 119ctkou na Dejvickou (od T1). Na T2 autobus samozřejmě stavěl. Jestli se nepletu, nejprve byl nástup na konci nástupiště a výstup na začátku. Pak to přehodili.
Ano, a přesně tolik lidí by tím metrem jezdilo. Další megatunel jako metro do polí v Letňanech (_!_).
Á pán je znalec. Navštivte někdy Prahu nebo se alespoň podívejte na mapu, ať nepíšete tak nehorázné nesmysly.
Tam, kde zastupitelé vlastní nějaké nemovitosti, tam se také s velkou jistotou bude stavět metro.
Spíš to otoč - tam, kde se plánvala výstavba, se pozemky převedly na město a pak prodaly účelově založeným firmám, kde mají podíl...hádejte kdo
Jednoznačně pokud se stát nevyhrabe z krize a dluhů, nemá cenu cokoli stavět i když je to potřeba.A když už jsme u toho, tak raději udělat pořádný silnice a dálnice po republice a ne všechny peníze strkat do Prahy, kde si z toho lízne ta úřednická banda v čela s mistrem Bémem.To by zase bylo předražený a výsledek žádnej.Takže pokud si na to stát vydělá, proč ne!
Praha si metro staví ze svého, popřípadě z peněz EU. Stát na stavbu metra nepřispívá.
to opravdu niko nenapadlo prodloužit metro B ze Zličína na Letiště, které je od tud na dohled a metro by mohlo být vedeno po povrchu či rychle podpovchovně souběžně s dálničním přivaděčem jako např v NYC na letiště JFK, tudíž za minimální náklady a nikoli kroutit trasu A.... podpovrchově za miliardy
Metro se na letiště stavět nebude, rozhodně ne příštích 20 let.
aby tam vedlo metro-chybí taky v Troji (Zoo) nebo Suchdole(Zemědělská univerzita) či i na Hanspaulce. V Písnici metro asi potřebují nejvíc Veitnamci a jejich obří tržiště
Modřany, Lhotka, Krč, Písnice nejsou Hanspaulka, ale sídliště kde žijí desetitisíce.
A konečná v Písnici je pouze proto, že její součástí bude autobusový terminál a velké P+R, jinde prostě tolik místa není.
Ne nadarmo se na mě ze stránky iniciativy tlemí John.