Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Iniciativa za MHD „otevřela“ neexistující trasu D pražského metra

U stanice metra Kačerov Pražané "slavnostně otevřeli neexistující linku metra D" vedoucí do takzvaných autobusových sídlišť v Libuši a Písnici. Iniciativa Pražané a Pražanky za MHD chtěla před volbami upozornit na neplnění volebních slibů, magistrát linku prý slibuje už dlouho. Na místě se sešlo několik desítek lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hryhryhry

že si taky iniciativa navšimne

jak je metro za vlády "mana žera " dVOřÁKA doslova zničené zažranou špínou , to už nikdo nevyčistí.  Mramory, žuly, pochody, spojovací chodby, všude zažraná špína. Hnus a děs!;-O 

0/0
22.3.2010 12:10

Chytrakz hospody

Proboha

Kdy už konečně bude myslet někdo hlavou a tu "opileckou" reasu "A"  narovná a  metro bude na Ruzyni ein zwei.

0/0
22.3.2010 9:45

pakeeto

Re: Proboha

podle me na letiste plne staci autobusy, metro tam neni potreba, nevyuzilo by se

0/0
22.3.2010 11:38

kpt. Zeman

Re: Proboha

presne, na co metro do destinace, kam jezdi minimum lidi, kdyz by bylo vhodnejsi v jinehc lokalitach .... zas to dopadne tak, ze na Ruzyn pojede jedna souprava z 10ti ...

0/0
22.3.2010 12:06

Chytrakz hospody

Re: Proboha

119 jezdá furt nacvaknutá  na Ruzyni dělá podle mne tak asi 5.000 lidá, cestou je "6". A to nepočátám cesťáky z letadel, z nichž by uračitě dala řad přednost metru před autobusy  a hlavně před předraženejma taxíkama. Pokud narážíš na autiobus AE, tak ten je k ničemu.  Vytíženost by byla určitě větší než do Letňan. Pokud se však "A" bude motat po Bílý Hoře nebo se bude jezdit "B" , přes Zlíčín a přilehlé vesnice,tak  bude cestat do centra trvat podstatně déle než autobusy. !

0/0
22.3.2010 13:35

kpt. Zeman

Re: Proboha

jj, zrovna linku AE sem mel namysli ... parkrat sem se jiz svez komfortne prazdnym autobusem ...  ovsem ukaze az praxe, kolik vozu metra do depa v ruzyni nakonec dojede ;-D

0/0
22.3.2010 13:47

pakeeto

Re: Proboha

Sorry, ale 119 docela casto pouzivam, jedu jednu stanici na metro a jeste nikdy se mi nestalo, abych se do autobusu nedostal, dokonce si nekdy muzu i sednout. Kdo jezdi ted taxikem, bude jezdit taxikem, i kdyz tam metro bude. A kde vse svete jezdi metro na letiste? Prakticky nikde a i tam kde jezdi rychlodraha vetsinou paralelne jezdi autobusy, ktery vetsinou jezdi mnohem casteji a levneji (alespon podle moji zkusenosti - Londyn Luton, Stansted, Viden, Moskva Seremetevo, Domodedovo, Berlin)

0/0
22.3.2010 14:17

Beerdy

Tak to mě baví tohleto!!!

Jak se tu o potřebách MHD v Praze vyjadřují brousci z vesnic a maloměst ;-D  Asi byste měli pochopit slamáci, že vaše starost je, kdy a za kolik postavit nový posed pro souseda myslivce a naše zase, v čem a za kolik budeme jezdit do práce a z práce. Kapišto?:-P

0/0
21.3.2010 23:45

kpt. Zeman

Re: Tak to mě baví tohleto!!!

R^;-D

0/0
22.3.2010 12:07

Salada

Nezbývá mi, než souhlasit.

Nebylo. Na letišti již nějaký ten rok pracuji a tenkrát jsem jezdil 119ctkou na Dejvickou (od T1). Na T2 autobus samozřejmě stavěl. Jestli se nepletu, nejprve byl nástup na konci nástupiště a výstup na začátku. Pak to přehodili.

0/0
21.3.2010 22:48

Pepíček Vyskoč

Na místě se sešlo několik desítek lidí.

Ano, a přesně tolik lidí by tím metrem jezdilo. Další megatunel jako metro do polí v Letňanech (_!_).

0/0
21.3.2010 22:19

Dr. Fe(4)

Re: Na místě se sešlo několik desítek lidí.

Á pán je znalec. Navštivte někdy Prahu nebo se alespoň podívejte na mapu, ať nepíšete tak nehorázné nesmysly.

0/0
21.3.2010 23:37

Beerdy

Re: Na místě se sešlo několik desítek lidí.

Ano, megatunel to bude ze stavebního pohledu - veeeeliká díra v zemi!;-D

0/0
21.3.2010 23:46

Ahasuerus

Koncepce metra je jednoduchá

Tam, kde zastupitelé vlastní nějaké nemovitosti, tam se také s velkou jistotou bude stavět metro.

0/0
21.3.2010 22:16

Beerdy

Re: Koncepce metra je jednoduchá

Spíš to otoč - tam, kde se plánvala výstavba, se pozemky převedly na město a pak prodaly účelově založeným firmám, kde mají podíl...hádejte kdo :-P

0/0
21.3.2010 23:48

Ahasuerus

Re: Koncepce metra je jednoduchá

Ve výsledku je to jedno a totéž = rozkrádání státního bohatství :-P

0/0
21.3.2010 23:51

Haluz-op

dfgd

Jednoznačně pokud se stát nevyhrabe z krize a dluhů, nemá cenu cokoli stavět i když je to potřeba.A když už jsme u toho, tak raději udělat pořádný silnice a dálnice po republice a ne všechny peníze strkat do Prahy, kde si z toho lízne ta úřednická banda v čela s mistrem Bémem.To by zase bylo předražený a výsledek žádnej.Takže pokud si na to stát vydělá, proč ne!

0/0
21.3.2010 21:43

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Re: dfgd

Praha si metro staví ze svého, popřípadě z peněz EU. Stát na stavbu metra nepřispívá.

0/0
21.3.2010 21:45

Haluz-op

Re: dfgd

Tak toto může napsat jen pako!Peníze krajů, města, vesnic.Kde je asi berou???Že by z daní??No já nevím, asi když se ty peníze od státu rozdělí do krajů a měst už nejsou státní?????

0/0
21.3.2010 21:49

nesher

Re: dfgd

Samozřejmě, že z daní. Nicméně daňová výtěžnost Prahy a ostatních regionů je nesrovnatelná, tedy si to Praha de facto staví za peníze v Praze odvedené.

0/0
21.3.2010 21:51

tučňák v exilu

Re: dfgd

Tak jsou těch měst a obcí a záleží na nich, jak s nimi budou hospodařit.

0/0
21.3.2010 21:51

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Re: dfgd

Ty peníze se rozdělují podle zákona, tudíž něco jako preference Prahy existovat nemůže. Do Prahy se cpou peníze úplně stejně, jako do jiných krajů a měst. Jak s nimi různé samosprávné celky naloží, je jen jejich problém. Praha si staví metro, Středočeský kraj zase poplatky u lékaře a žákovské jízdné. Nehledě na to, že se Praha finančně podílí i na příměstské dopravě pro Středočeský kraj. Třeba na vlakovou dopravu dává Praha ročně 1,5mld.

0/0
21.3.2010 21:52

Haluz-op

Re: dfgd

Do Prahy se peníze v žádným případě necpou stejně jako do jiných měst.Kdyby tomu tak bylo nikdy by jste tam něměli ani chodníky.

0/0
21.3.2010 21:58

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Re: dfgd

Praha dostává peníze jako kraj i město najednou. Proto někomu mohou přijít její příjmy nadhodnocené. Spočítej si příjmy obcí a krajů dohromady a pak to teprve můžeš porovnávat s Prahou.

0/0
21.3.2010 22:06

Torie

Re: dfgd

STAČÍ SI PROSTUDOVAT ZÁKON O STÁTNÍM ROZPOČTU ČR kapitola příjmy a výdaje -Praha  připívá do rozpočtu republiky přes 30%dostává zpět jen něco kolem 15%8-o

0/0
21.3.2010 21:59

mirda66

Re: dfgd

nominálně?

0/0
21.3.2010 23:29

Beerdy

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :D

Zatímco ze stavby silnic a dálnic jim nekápne nikomu ani pětník ;-D  Ty jsi komik, to jsem nežral ;-D

0/0
21.3.2010 23:48

xsmudla

Re: dfgd

R^ souhlas

0/0
22.3.2010 10:06

Torie

prodloužení a je zbytečně drahé

to opravdu niko nenapadlo prodloužit metro B ze Zličína na Letiště, které je od tud na dohled a metro by mohlo být vedeno po povrchu či rychle podpovchovně souběžně s dálničním přivaděčem  jako např v NYC na letiště JFK, tudíž za minimální náklady a nikoli kroutit trasu A.... podpovrchově za miliardy?!!

0/0
21.3.2010 21:39

nesher

Re: prodloužení a je zbytečně drahé

Metro se na letiště stavět nebude, rozhodně ne příštích 20 let.;-)

0/0
21.3.2010 21:43

Torie

Re: prodloužení a je zbytečně drahé

a proč se teda už staví? z motola dál

0/0
21.3.2010 22:01

Dr. Fe(4)

Re: prodloužení a je zbytečně drahé

Staví se úsek Dejvická - Motol, dál se jen tak stavět nebude.

0/0
21.3.2010 23:39

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Re: prodloužení a je zbytečně drahé

V NYC nevede na letiště metro, ale people mover, tedy malá automatická nadzemka, nicméně mimo systém veřejné dopravy.

0/0
21.3.2010 21:44

nesher

Re: prodloužení a je zbytečně drahé

A v Amsterodamu zase vlak, podle mého je metro na letiště nesmysl. Stačí protáhnout tramvaj a postavit rychlodráhu.

0/0
21.3.2010 21:49

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Re: prodloužení a je zbytečně drahé

Ono v málo městech vede metro přímo na letiště. V Římě vede na letiště také vlak. V Londýně postavili metro na letiště teprve nedávno.

0/0
21.3.2010 21:59

Torie

Re: prodloužení a je zbytečně drahé

jo to je fakt a autobusy k jednotlivým terminálům společností od metra. Byl sem tam ve vagoně jedinej bílej... jinak tma jak v tunelu i v zastávkách8-o

0/0
21.3.2010 22:04

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Re: prodloužení a je zbytečně drahé

A kdy jsi tam byl? V 70. letech? ;-D Metro z Manhattanu na Long Island bývá plné turistů s bágly a je vyleštěný, že by se mnohde v Evropě mohli stydět. U nás naštěstí ne, u nás je celkem čisté metro.

0/0
21.3.2010 22:08

Ahasuerus

Re: prodloužení a je zbytečně drahé

No nápad to není špatný, jenže většině zastupitelů by se asi nelíbila dojezdová doba do centra, která je určitě delší než z trasy A. A asi si zastupitelé nestačili koupit pozemky v přilehlých oblastech.;-)

0/0
21.3.2010 22:06

tučňák v exilu

Re: prodloužení a je zbytečně drahé

Záleží na tom, jak rychle by vlak jezdil ;) A jaké by měl zrychlení - holt by na to nesměli nasadit Regionovy ;-)

0/0
21.3.2010 22:16

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Re: prodloužení a je zbytečně drahé

Nekoupí-li ČD Regionovy nebo CityElefanty, vyhlásí jim Martin Roman, majitel Škody Plzeň, válku. Třeba jim zdraží elektřinu. ;-D

0/0
21.3.2010 23:07

thomassinno

To by mohla chtít každá čtvrť v Praze,

aby tam vedlo metro-chybí  taky  v Troji (Zoo)  nebo Suchdole(Zemědělská univerzita)   či i na Hanspaulce. V Písnici metro asi potřebují nejvíc Veitnamci a jejich obří tržiště                   

0/0
21.3.2010 21:36

nesher

Re: To by mohla chtít každá čtvrť v Praze,

Modřany, Lhotka, Krč, Písnice nejsou Hanspaulka, ale sídliště kde žijí desetitisíce.

A konečná v Písnici je pouze proto, že její součástí bude autobusový terminál a velké P+R, jinde prostě tolik místa není.

0/0
21.3.2010 21:43

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Re: To by mohla chtít každá čtvrť v Praze,

Tak hlavně ta trasa bude potřebovat depo a to asi těžko uprostřed sídliště postaví.

0/0
21.3.2010 21:49

AntiMultiKulti

Re: To by mohla chtít každá čtvrť v Praze,

zabetonujou další pole...

0/0
22.3.2010 1:57

blue hustler

Ajajaj VV útočí

v Praze......asi předstihne ODS

0/0
21.3.2010 21:31

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Re: Ajajaj VV útočí

Ne nadarmo se na mě ze stránky iniciativy tlemí John. ;-D

0/0
21.3.2010 21:34

HrubesaMares

Klasika

magistrat pinda o podpore MHD, ale nesmyslna Blanka stoji vic nez provoz MHD na 3 roky. Zato se za poslednich 10 let neobjevilo jedine pouzitelne P+R z tradicich smeru (o vyasfaltovanem placku u stanice v polich nemluvim), zadne okruzni trasy (vsechno jenom smerem centrum), miziva podpora dopravy vlakem.

Takze magistrat jednoznacne Rv

0/0
21.3.2010 21:26

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Re: Klasika

Řekni lidem z Ječné, Žitné, Smíchova či Resslovy, že je Blanka zbytečná, a utlučou tě holema. ;-DR^ Neobjevilo se použitelné P+R? A co třeba ta na Černém Mostě, která už se 2x rozšiřovala a stále jsou plná? Mizivá podpora dopravy vlakem? Jel jsi někdy z Berouna, Benešova, Lysé nad Labem nebo Kralup? Tam všude se zkracují intervaly a vlaky jezdí plné i mimo špičku. R^

0/0
21.3.2010 21:33

tučňák v exilu

Re: Klasika

...z Kladna jsou plné ve špičce, mimo ni ne zcela, ale to je dáno i nešikovným spojením na vlak na Kladně - bohužel stavba "mini-autobusového nádraží" u nádraží se už párkrát v plánech vyloupla, ale vždy rychle umřela.

0/0
21.3.2010 21:36

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Re: Klasika

No Kladno potřebuje vyřešit dopravu lépe. Především by asi bylo potřeba opravit trať a zvýšit rychlost alespoň na 120km/h, aby mohl vlak časově konkurovat autobusům.

0/0
21.3.2010 21:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.