Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidovci: 150 tisíc nových pracovních míst a desetitisícové slevy na děti

S programem boje s korupcí, který počítá i s majetkovými přiznáními vysokých státních úředníků, jde do voleb KDU-ČSL. Cyril Svoboda na programové konferenci strany také řekl, že podmínkou čerpání dávky v nezaměstnanosti budou rekvalifikace. Strana slibuje, že vytvoří 150 tisíc pracovních míst a poskytne rodinám s dětmi obří slevy na daních.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tetex

Kdo kdy viděl, aby si zloděj na sebe pletl bič?

Vzhledem k tomu, že ve vládě jsou furt ty samý ksichty, je logické, že právě oni jsou  zkorumpovaní. Pročpak proti korupci nic nedělali posledních 20let??!

0/0
22.3.2010 7:37

URB-Resident v týlu nepřítele

Nebudu rozebírat jejich podíl na současném marasmu

tí, že se aktivně účastnili na Topolánkovy vlády, ale chtěla bych jim vysvětlit, že historická úloha jejich strany, jako politického křídla církve, skončila, zároveň s vlivem církve na lidské dění. Spadla klec, šlus a zavíráme krám.Rv

0/0
21.3.2010 10:13

boruvka

Re: Nebudu rozebírat jejich podíl na současném marasmu

Jen malá oprava - lidovci se aktivně účastnili každé vlády, takže podíl na marasmu je neoddiskutovatelný. Jinak se zbytkem,  co píšete, souhlasím. 

0/0
21.3.2010 12:25

damenico

Re: Nebudu rozebírat jejich podíl na současném marasmu

Taky si dovolím opravu. Lidovci se neúčasnili Zemanovy a Klausovy vlády opoziční smlouvy (to máme 4 roky) a taky Fischerovy skrytěpolitické vlády ODS, ČSSD, TOP 09 a SZ (to máme cca 1 rok). Suma sumárum z dvaceti let po listopadu se lidovci celých 5 let na vládách nepodíleli...

0/0
21.3.2010 16:34

reem

Konference na úrovni.

Překvapivě nově, srozumitelně, pravdivě popsána situace a představena možná řešení. Žádné nesmyslné vize 2020 ale aktuální východiska.

Počet příznivců lidovců se jistě rozrostl.

0/0
21.3.2010 8:07

Kecaj

Re: Konference na úrovni.

Jen věř černopr...mluvit umějí pěkně ale hystorie říká něco jiného.

0/0
21.3.2010 8:21

Jezdím na neutrál

Re: Konference na úrovni.

historie nebo hysterie??? V tom je rozdíl;-D

0/0
21.3.2010 12:37

MusIym

Re: Konference na úrovni.

;-D

0/0
21.3.2010 9:35

cesilkoAprinc

Re: Konference na úrovni.

zajimave,ze mluvi az ted,ze?-)

0/0
21.3.2010 9:59

pavel.n

něco mi nesedí

Kde byl Svoboda s lidovci do teď - proč tento program neprosazoval dávno?

Čí vládu nyní podporuje !

Nějak mi to připomíná situaci , když zloděj křičí - chyťte zloděje !!!

0/0
21.3.2010 5:20

Semper2

jedina slusna pravicova partaj

ale Cyril uz nema tah na branu, Cyrilku pamatujte : Nevstoupis dvakrate do teze reky....R^

0/0
21.3.2010 2:40

nestačimsedivit

ad. Lidovci

Souhlas,jen dodám,že těmhle politickým protitutům nelze věřit ani to zdrávas mária.

0/0
21.3.2010 0:57

SvatyAntonin

Lidovci

Byli to lidovci, kdo se podepsal na zhroucení našeho družstevního zemědělství, mimo jíné nám ho záviděli i tzv. kapitalisté už za socialismu. Místo lidí, v družstvech pracující  ovládli nynější družstva vykukové, kteří obrali tzv. vlastníky podílů a ovládli majetek za desítky a stovky milionů. Soukromníci, kteří chtěli po revoluci opět pracovat na své hroudě o pár hektarech záhy zjistili, že je to nereálné. Buď zkrachovali nebo rychle změnili podnikatelský záměr a vrátili se do zaměstnaneckého poměru. Zvítězili pouze bývalí kulaci - nad 50 a více ha a podvodníci.

0/0
21.3.2010 0:11

Jezdím na neutrál

Re: Lidovci

Chápu, že se drobnozemědělci (bohužel) neuživili, chápu kulaky - víc půdy - víc produktů - uchytím se lépe na trhu. Jen nechápu ty podvodníky. Ono lze nějak podvodem vypěstovat obilí, brambory či podojit krávu?;-D

0/0
21.3.2010 12:39

combak

slabé, cyrdo, slabé, myrda nabízí 170 000 fleků ...

! 

;-D:-P

0/0
21.3.2010 0:03

taknebotak

Re: slabé, cyrdo, slabé, myrda nabízí 170 000 fleků ...

on nikdo nic nenabízí ani to nejde, pokud politik nechce vytvářet státní pozice ... copak vám lidi nedochází, že těch pár politiků vás nespasí 8-o8-o8-o

0/0
21.3.2010 6:59

SvatyAntonin

Svoboda

Jedno nelze nepřiznat Cyrilu Svobodovi, že krize společnosti je hlavně mravní. Ví to ze své zkušenosti a soudní pře o majetek, který zůstavitelka nejdříve připsdala v závěti Svobodovi za jeho právní služby a poté mu dala milion a část majetku včetně činžáku odkázala Jedličkovu ústavu a Charitě !!!  Svoboda se soudí !!!

Jinak mě černoprdelníci, i když jsem katolík svou politikou nedojmou. Jde jim jen o majetek církví a jejich korýtka.

0/0
21.3.2010 0:03

Jezdím na neutrál

Re: Svoboda

Je jiný politik, kterému jde o něco jiného než o koryto?????

0/0
21.3.2010 12:40

Fiter

Re: Svoboda

Svoboda se Šojdrovou se potřebují hlavně dostat ke korytu.Oni to KDU-ČSL mají pěkně nahnuté. A to že slibují 150 000 pracovních míst je hovadina přeukrutná.To že by rodina s platem 500 000 ročně platila daň jenom z 200 000 jim docela věřím.Ono se to totiž bude především týkat jich samotných.Oni tihleti dva mají docela dost fakanů.

0/0
20.4.2010 18:01

yjy

Krěsťané

Opravdu prokazují na každém kroku svojí bezpáteřnost, nesnášenlivost, homofobii, vlastně i nekřesťanofobii. Svoji morálku povyšují na obecnou normu, přitom každý druhý homosexuální pedofil je duchovní. Odsuzují lidi za pohlavní styky bez (mimo) manželství a pro radost, zakazují používání antikoncepce obecně i ve státech zcela promořených HIV, brojí proti legálním potratům (jsou schopni  zabít i lékaře). Papež pokáral, papež se omluvil; nevěřím, že všichni papežové, kardinálové, atp. nevěděli o zvěrstvech páchaných pod temnou rouškou KC. Spíš věřím, že páchali také. Proč by ne, absolutní moc nad ovečkami je tak opojná. Slyšel někdo někdy, že by nějakého zločince z řad duchovních KC zavřel někdo do vězení, aby spoluvězni, dle svého zvyku pedofilům dali pocítit statut sexuální, nikdy zcela nenaplněné nádoby ?

Opravdu křesťanští duchovní věří, že při nechráněném pohlavním styku faráře s ministrantem může být počat malý papežík ? 

0/0
20.3.2010 23:41

SvatyAntonin

Re: Krěsťané

Věř a víra tvá tě uzdraví

0/0
21.3.2010 0:05

yjy

Re: Krěsťané

Kdyby tomu křesťané nevěřili, snad by to nedělali.

0/0
21.3.2010 0:19

damenico

Re: Krěsťané

Pár poznámek:

1. Odlišujte katolickou církev a lidovou stranu. KDU-ČSL je nekonfesní strana, tzn. že není vázaná na konkrétní vyznání a dle svého programu a názvu se snaží dělat politiku pro všechny lidi, ne jen křesťany. Ostatně většina návštěvníků bohoslužeb KDU ani nevolí. Myslím si, že dnes najdete v kostelícjh víc socdemáků než lidovců.

2. Zločince, kteří zneužili děti, určitě stíhat. Ale myslím si, že po těch zjištěních víc než církev tady selhaly jednotlivé státy a jejich policie. Místní biskup může vyslovit politování, zjišťovat příčiny, dělat opatření, aby ke zněeužívání už nemohlo dojít, ale trestní stíhání může v demokratickém právním státě vést pouze policie a další justičníé orgány.

3. Mimochodem, říkáte, že nevěříte tomu, že o tom nevěděli biskupové. To neumím posoudit. Protože se ale současně jednalo o trestnou činnost, jaktože o tom nevěděla policie a proč nic nedělala? Nebo si myslíte, že ta o tom taky věděla?

0/0
21.3.2010 16:46

yjy

Re: Krěsťané

1. Když do naší rodiny na začátku 90-tých let začal docházet asi sedmdesátiletý nesmírně vzdělaný katecheta, vedl svou disputaci k naší rodiny přichýlení ke KC na podobné intelektuální bázi. Byl jsem mladší, pohotovější, sečtělejší a vzdělanější. Asi dva měsíce odcházel od nás poražen a nakonec prohlásil, že je dobře, že alespoň věřím, že církev nepotřebuji. Naposled v TV předvedla Šojdrová z KDUČSL takovou křesťanskou nesnášenlivost a homofobii, že to nekřesťan nemohl ani poslouchat. Nepište, že křesťanskými tézemi ohánějící se káča z křesťanské strany nemá s KC nic společného.

2. Zločinci patří za mříže; stát prorostlý křesťanskou paideologií do posledního vedoucího místa musí chránit svou "intelektuální" elitu za každou cenu.

3. O JEN biskupech jsem zrovna v této "filipice" nepsal. Jinak platí bod 2..

Opravdu věří zástupci KC na zemi, že při nechráněném pohlavním styku faráře jakékoli církevní hodnosti s ministrantem může být počat malý papežíček ?

Konečně kus inteligence se zračí !

0/0
21.3.2010 21:15

damenico

Re: Krěsťané

Názorově se asi neshodneme, ale baví mě s Vámi diskutovat. Takže má reakce:

ad 1. Šojdrovou jsem sice v TV neviděl a neumím tak posoudit, jak vystupovala. Taky jsem nepsal, že s katolickou církví nemá nic společného. Zopakuji tedy svou myšlenku znovu a srozumitelně. Můžete být katolík a nemusíte být lidovec (viz podle toho, co o sobě tvrdí, je to např. Sobotka z ČSSD, Nečas z ODS a Schwarzenberg z TOP 09). Můžete být taky lidovec nebo volič lidovců a nebýt katolík (divil byste se kolik je takových). Tedy katolík nerovná se lidovec a naopak. I když je pravda, že zčásti se tyto skupiny překrývají.

ad 2. Pod první část se podepíšu, zločinci patří za mříže. Ale opravdu si myslíte, že náš stát nějak nadržuje katolické církvi? ;-D I když u nás se ta kauza, pokud vím, ještě neobjevila.

ad 3. Já tomu nevěřím a nemyslím si, že tomu může kdokoli rozumný věřit. Vy někoho takového znáte?

0/0
21.3.2010 22:03

yjy

Re: Krěsťané

Názorově se částečně shodnu od mých 15-16 let s málokým. Narodil jsem se 1957.

1. Že jste neviděl Šouflovou v TV je Vaše chyba. Katolíky a lidovce samozřejmě míchám dohromady vědomě už dlouho a Vy jste první, co pozvedl sametovou rukavičku s dávkou přirozené inteligence a humoru.

2. Při sčítání lidu se k KC přihlásilo cca. 4% občanů. Do kostela chodí minimum lidí. Přesto jsou schopni zvonit v noci tak, že rozštěkají psa v domě až vzbudí mého poliymorbidního otce. V Karviné znásilnil JEZOVITA umírající dívku pod zákonem při posledním pomazání. Při činu ho chytili rodiče dívky, zda a kolik bude sedět ve zprávě nebylo. (Jsem disstranik, disiyk, atp. a můj sen obojetné IY na počítači neumím, poraďte)

3. ZNÁM ! KC nedoporučuje (zakazuje) pohlavní styk mimo manželství a JEN pro radost z konání. Proto jakýkoli duchovní souložící s dítětem MUSÍ VĚŘIT V POČETÍ papežíčka, jinak by to nedělal, protože mu toto konání nedoporučuje(zakazuje) JEHO MATIČKA CÍRKEV !

0/0
22.3.2010 21:48

bic_na_oranzove

Cau priste,u Paroubka se setkame asi vzdy

;-D mejte se ;-)

0/0
20.3.2010 23:21

krultheking

ten program bych podepsal

kdybych uz nebyl dost stary na to, abych veril, ze to mysli vazne

a kdyby nebyl od lidovcu

0/0
20.3.2010 23:09

khaki

Re: ten program bych podepsal

Neční špatný. Náhodou Šojdrová je dobrá.

0/0
20.3.2010 23:11

krultheking

Re: ten program bych podepsal

nelze

po volbach se zas nechaji koupit

0/0
20.3.2010 23:16

khaki

Re: ten program bych podepsal

Oni tím alespoň něco ze svého programu prosadí. Jinak by neprosadili nic.

0/0
20.3.2010 23:17

krultheking

Re: ten program bych podepsal

to je mozne, ale jejich zvoleni umozni daleko vic prosadit z programu, ktery jsem nejen nevolil, ale se kterym naprosto nesouhlasim a to tim,ze umoznuji vladnuti lidem, kteri by meli spis viset

0/0
20.3.2010 23:25

SvatyAntonin

Re: ten program bych podepsal

Myslíte tím kulaky a církevní majetek, který patřil dřív českým svobodným pánům ?

0/0
21.3.2010 0:14

yjy

Re: ten program bych nepodepsal

Kdyby aspoň koupit, sami rektem kohokoli ke korytům by se proplazili.

0/0
20.3.2010 23:44

yjy

Re: ten program bych nepodepsal

Šojdrová ? Aha, khaki je křesťanský homofob !

0/0
20.3.2010 23:46

SvatyAntonin

Re: ten program bych podepsal

Jo, do špatný sekaný

0/0
21.3.2010 0:06

pivečko

Nebudu

Volit  nikoho, co tady 20let jen kradou.

0/0
20.3.2010 23:04

pivečko

150000

novych podnikatelů?

0/0
20.3.2010 22:56

b.a.j.l.a.

Re: 150000

150000 míst pro lidovce ve státní správě ;-):-P

0/0
20.3.2010 23:04

pivečko

Re: 150000

Asi tak

0/0
20.3.2010 23:05

bic_na_oranzove

Re: 150000

komise pro navraceni cirkevniho majetku : 5.000 mist

komise pro opravu cirkevniho maj. 10.000

psychologove pro pomoc obetem pedofilie ...10.000

vysetrovatele pro padelani dokladu ....2500

nejak se na 150.000 nemuzu dostat ;-D 

0/0
20.3.2010 23:10

khaki

Re: 150000

Zbytek na mateřské.

0/0
20.3.2010 23:12

b.a.j.l.a.

Re: 150000

;-D

0/0
20.3.2010 23:50

yjy

Re: 150000

Zbytek (krom ministrantů na mateřské s malinkými papežíčky) jako duchovní KC jeden do každé i mimomanželské rodiny; a spoustu musíme dovést z tradičně křesťanských států; stáváme se největším zaměstnavatelem v EU.

0/0
20.3.2010 23:53

damenico

Re: 150000

Nebojte se, pro Vás taky nějaké místo najde. Obávám se ale, že budete muset začít pracovat. Nebo se aspoň začít rekvalifikovat, aby Vám KDU-ČSL nesnížila podporu. ;-D

0/0
21.3.2010 16:49

Huffnaggelův duch

Re: 150000

;-D

0/0
20.3.2010 23:58

Zirkon

ty slevy na daních jsou dobré

Podporovat děti slevami na  dani rodičů  je  dobrá  věc.

Nemakačenkové a  "věčně ztrátoví" živnostníci  z  toho nic  nevyždímají.

A kdo  neplatí daně  - jen  životní minimum.

0/0
20.3.2010 22:32

bic_na_oranzove

pro khaki

co je ti milejsi : vydelat 300 a z nich ukrast 100 nebo  300 nesmyslne prodelat a zadluzit ? (narazka na CSA pod socanskym manazerem ) ;-) 

statisice notorickych davkaru + statisice nezamestnanych ,1 mil jinak praceschopnych a zdravych chce prachy...jedni si pomoc v soucasne nouzi zaslouzi,cast z nich nepracovala ani v dobe boomu.Kazdopadne je to milion x penize x 12 mesicu + silene naklady na vybrani a prerozdeleni tech penez.K nezamestnanosti v soucasnosti prispely v drivejsku socanske "investicni pobidky" jako nic jineho - znicily pozici slabsich ceskych firem a podnikatelu z jejihz dani "pobidly" korporace- ktere pri prvnich naznacich problemu v domovskych zemich utlumily vyrobu v Cesku a koncim tva Mana...kolik z pobidnutych firem jeste jede? kolik to stalo a kolik z nich vzalo Zolika v dobe vyprseni bezdanoveho obdobi ? asi by ses divil...

0/0
20.3.2010 22:05

sfo

Re: pro khaki

v těch stbáckých metodách jste dobrej :-)

0/0
20.3.2010 22:12

bic_na_oranzove

Re: pro khaki

;-D ty jsi model ;-D R^

0/0
20.3.2010 22:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.