Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gruzíni použili ve fiktivní reportáži o invazi Rusů záběry českého velvyslance

Ve fiktivní reportáži gruzínské televize Imedi, která zemi poplašila o víkendu falešnou zprávou o vraždě prezidenta a útoku ruských vojsk v zemi, účinkoval podle deníku Právo i český velvyslanec v Gruzii Ivan Jestřáb. Televize zřejmě zneužila archivní záběry z léta 2008.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mivyk

No jo, naši odběratelé...

www.ct24.cz

0/0
17.3.2010 20:11

papazian

Měla by následovat protestní nóta, český postup je trapný!

Gruzie by se měla probudit ze svého naivního snu.

0/0
17.3.2010 14:46

999666999

No jsou to kámoši největší

tak proč ne g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
17.3.2010 14:23

ptiger

nevadí

nevadí,my jsme na špinavé hry zvyklí, naši sebeúctu to neohrozí...žádná není...

0/0
17.3.2010 13:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.