Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dušek: Šéfovi drah se omlouvám za homosexuála, na tunelářovi trvám

Odborář Jaromír Dušek se rozhodl prostřednictvím iDNES.cz omluvit za výrok o homosexuálech v Českých drahách. Ale jen částečně. "Umím si představit, že se tunelářovi a nejhoršímu řediteli Českých drah omluvím za to, že jsem řekl, že je homosexuál. Na tom ostatním ale trvám," řekl Dušek na adresu šéfa ČD Petra Žaludy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

woody.birch

Komu co vadí

Na pivo taky chodím s kamarádama a ne s manželkou. Stejně se neukáže, která část proslovu byla ta špatná:-/

0/0
17.3.2010 1:15

yjy

BČD, BMD

PAN ČTVRTNÍČEK (pokud to již pro klérofašistickéhožidobolševického (K.K.)  cenzora není sprosté, nepublikovatelné slovo) tomu nasadil správnou korunu !

Mně nejvíc zajímá, proč ministr dopravy po nástupu do fce. v TV tvrdil, že se doučí Česky. Jako Gustava Slanečka nebo Augustýna Slámku by ho s ČEŠTINOU nacionalističtí soukmenovci ani nepustili do obecního úřadu.

0/0
16.3.2010 23:20

Bonda

Kdo dělá ČD audit??? Jak, kdy a kým byl vybrán?

Všechny banky v USA měly audity v "pořádku" a byl tam bordel, že to málem položilo celou světovou ekonomiku. Kdyby do nich Obama nenasypal bilion dolarů, tak banky a následně celé USA zbankrotovaly.

Jak objektivní je audit ČD? Vybrali si auditora Žaludovi hoši? To je podstatné pro to, zda lze či nelze auditu věřit.

0/0
16.3.2010 17:16

11prezdivka11

kvičení Duška

Tak začínám mít pocit, že Dušek kolem sebe kope, jak malé děcko, kterému berou dudlík. Zřejmě to "nové" vedení drah tak špatné není. Típli přívod peněz Duškovi a začali se trochu chovat jako tržní subjekt ... PR na přilákání zákazníků, reklama, image atd. A jak je známo, tak  nestátní firmy moc odbory nemusí, takže Dušek se bojí a teď kvičí jak podsvinče.  Jo a ještě dodám, že poslední dva roky (od rozdělení osobní a nákladní) jsou ČD a.s. v zizku.

0/0
16.3.2010 13:46

vlado99

Re: kvičení Duška

K poslední větě. Mám tomu rozumět tak, že vlastně nákladní doprava prodělávala ?

0/0
16.3.2010 13:52

josefkacaba

Re: kvičení Duška

Nákladní doprava stagnuje.Něco vydělala po Kyrilovi.Teď spíš přežívá.

0/0
17.3.2010 9:45

_m-

Re: kvičení Duška

8-o  V   Č E M ?!?!

0/0
16.3.2010 14:14

trodas1

Do pyhele černýho...

...  chtěli rovnoprávnost, tak ji snad mají! Pro krista, proč se omlouvat homosexuálovi za to, že se o něm řekne, že je homosexuál? Cítí se snad někdo z vás uražen, když o vás  někdo řekne, že jste heterosexuál? Jestli dotyčný žije s někým v "registrovaném partnerství", má to dokonce zapsaný v občance. Tak proč nějaký omluvy? Legalizaci a zrovnoprávnění svého sexuálního zaměření musíte brát se vším všudy milánkové! Já trvám na následujícím. Jestliže  se bez zábran publikuje, který politik s kterou herečkou manželce zanáší, budiž v rámci homosexuální rovnoprávnosti rovněž publikováno, který homosexuální politik chrápe s kterým!

Anebo, že by to v jejich případě byla, na rozdíl od herosexuálů urážka? Další případ "pozitivní diskriminace"?

0/0
16.3.2010 13:22

ihoe

Re: Do pyhele černýho...

Ide o to, ze prirovnal homosexualnu orientaciu s porusovanim zakona, resp. naznacoval, ze dotycne vedenie je zlocinne lebo su to homosexuali. A nechape v com je problem, pokracuje v agresivnej retorike.

Kritika sa da uskutocnit aj slusne, p. Dusek je zjavne nechopny nahladu na vlastne jednanie. A cudujem sa, ze sa mu este vobec poskytuje priestor v novinach.

0/0
16.3.2010 15:05

nevolno

Re: Do pyhele černýho...

vidím to podobně , přece říci o někom , že je homosexuál není urážka , samozřejmě v pojetí pozitivní diskriminace . je zajímavé , že se ozívají právě oni

0/0
16.3.2010 17:42

ctenar99

Hle, jeden blb a hovado něco pronese

a co lidí tím žije... :-/

0/0
16.3.2010 12:50

VerbascumT

Pan Žaluda se stydí za všechny homosexuály?

nebo jen sám za sebe ?8-o

0/0
16.3.2010 12:36

palmic

A co z toho plyne?

Ze je to zaplacena kampan na vyplneni medialniho prostoru, aby se pred volbama neresily pandury. Ten Bl8ec se proste jen snazi blekotat, aby plnil media.

0/0
16.3.2010 12:16

nonick

Re: A co z toho plyne?

to víš, že jó...;-D

0/0
16.3.2010 12:19

miliony termitů v zápletce

Každý si koupí svoje letadlo.

Tak na státní zaměstnance ...není ten plat až tak moc nadhodnocen.Zjistěte si ,koho stát dotuje.

0/0
16.3.2010 12:05

miliony termitů v zápletce

Mezinárodní expresy.

Vlakové koridory je třeba stavět .Všechny tratě jsou vybudovány z doby France Josefa.

0/0
16.3.2010 11:58

net.Xtreme vrací úder

Re: Mezinárodní expresy.

Odělat pořádnou trať, napojit se vysokorychlostně na Paříž a hnát dráhu až do Číny, ale udržovat tratě, kde se nevyplatí mi přijde nesmyslné.

0/0
16.3.2010 12:00

miliony termitů v zápletce

Re: Mezinárodní expresy.

Až na to bude,tak by TO šlo ;-) ne?

0/0
16.3.2010 12:07

vlado99

Re: Mezinárodní expresy.

Máte v tom hokej. ČD žádné tratě nestaví, neopravuje ani neruší. Od toho je tady SŽDC s.o. ČD jsou pouze dopravce.

0/0
16.3.2010 13:55

miliony termitů v zápletce

Re: Mezinárodní expresy.

No fajn , ale stavěji bez zadání čsd ??Jak to vlastně je ?

0/0
16.3.2010 13:59

vlado99

Re: Mezinárodní expresy.

Pro méně bystré:Zkusme to převést na silniční dopravu. Potom SŽDC = Správa silnic, ČD = např. Jančura.

A proto otázka: Staví správa silnic (dálnic) na zadání Jančury silnice nabo snad dálnice ?

0/0
16.3.2010 14:07

Diskuter001

Za to jediné se omlouvat nemusel.

Za to jediné se omlouvat nemusel. To, že o někom řeknu, že je homosexuál přece není urážka! A pokud to někdo za urážku považuje tak je sám homofob. Bohužel dle posledního dění zjišťuji, že česká média i většina politiků homofóbní je.

0/0
16.3.2010 11:44

net.Xtreme vrací úder

Re: Za to jediné se omlouvat nemusel.

Tak pokud není homosexuál, tak by se omlouvat měl, ale sohlas, že jeho "omluva" nepostihla ty podstatné urážky.

Jinak nevím jak ostatní, ale já nechci, aby někdo veřejně říkal, jakou mám orientaci atd. Když se budu chtít přiznat, tak všem řeknu, že jsem heterosexuál, ale trvám na tom, že to mou práci nijak neovlivňuje.

0/0
16.3.2010 11:59

miliony termitů v zápletce

Re: Za to jediné se omlouvat nemusel.

Až pokud si nebudete v práci-práci podtrhuji ,dělat soukromý Bor -el . A místa a platy určovat dle vzoru : dal,nedal ,má dáti ,nedala ,má dáti dala.V

0/0
16.3.2010 13:52

Diskuter001

Re: Za to jediné se omlouvat nemusel.

Jestli je nebo není homosexuál je naprosto irelevantní pro to jestli to je nebo není urážka. Prostě pokud jste homofob tak považujete vztažení homosexuality na svojí osobu za urážku.

Nebo když řeknu, že měříte 185cm a nebude to pravda tak budete ode mě chtít abych se omluvil?

0/0
16.3.2010 16:45

ihoe

Re: Za to jediné se omlouvat nemusel.

Skuste si vo vyrokoch p. Duseka zamenit slovo homosexual za slovo Cech. Potom usudte, ci to je alebo nie je urazlive.

0/0
16.3.2010 15:07

Diskuter001

Re: Za to jediné se omlouvat nemusel.

Když mě někdo označí za Čecha tak se rozhodně neurazím. Nebo vás snad označení Slovák uráží??

0/0
16.3.2010 16:36

Ten komu nic nevoní

V ČD se krade jak sviňa!

Proč s tim někdo něco nedělá?

0/0
16.3.2010 11:32

miliony termitů v zápletce

Re: V ČD se krade jak sviňa!

Včera byla reportáž jak všichni včetně pana ministra chtěli tutlat papalášské platy .

0/0
16.3.2010 11:48

astrix

A co takhle omluva

všem slušným homosexuálům, kteří netunelují? Ti by se měli cítit dotčeni...:-)

0/0
16.3.2010 11:27

1.lennon

Re: A co takhle omluva

A co homosexuálové co tunelují?

0/0
16.3.2010 11:34

ihoe

Re: A co takhle omluva

Ti tuneluju nezavisle na svojej sexualnej orientacii. Ak niekto spaja homosexualitu so zlocinom, tak je demagog.

0/0
16.3.2010 15:08

net.Xtreme vrací úder

Re: A co takhle omluva

Homo Dušek své homo přátele přece vůbec neurazil.

0/0
16.3.2010 11:49

miliony termitů v zápletce

Re: A co takhle omluva

AJŤ SI KAŽDÝ ďelá se svou výhybkou co srdéčko ráčí ,ale kolik mají státní zaměstnanci "zasloužené" stonásobné platy od státního průměru,chceme vědět,bo tak je to správné.;-)

0/0
16.3.2010 12:14

Rudý přízrak fights for freedom

souhlas s Duskem

R^

0/0
16.3.2010 11:17

vidimtě

Re: souhlas s Duskem

Neříká se, že ryba smrdí od hlavy? pane Žalud? Také se říká :"Na každém šprochu pravdy trochu"!!

Co se změnilo k lepšímu na drahách pro cestující aby mohli Vaši velikosti poděkovat ?Rv!!

0/0
16.3.2010 11:42

Zidaya

Blaník

No podívejte se, ten Václavák bych odvolat mohl. Že se zvencu, to taky říkat nemusím. Rytíř - politická mrtvola... to si ještě rozmyslím. Ale Bílou horu neodvolám, tam je to úplně jasný a nikdy nám to nevysvětlil, nikdy!!! :-D

0/0
16.3.2010 11:16

zlutykreslo

!!!

Ze svého laického pohledu, kdy jsou ČD dotovány miliardami korun ročně, a pořád nevidím žádné posuny kupředu v kvalitě přepravy, tak mám dojem, že něco na dráze smrdí, a že je to černá díra, do které tečou peníze proudem, a bezvýsledně.

0/0
16.3.2010 11:06

astrix

Re: !!!

Posun v kvalitě? Například se rozhodli přemalovat všechny zelené vagony namodro. To přece jasný progres, ne?;-DR^

0/0
16.3.2010 11:10

pepouš

Re: !!!

Chlapče, veřejná doprava je všude dotovaná, jinak by to v zásadě nefungovalo. Jsou dotováni i soukromí autobusoví přepravci zajišťující regionální dopravní obslužnost. Ale to už bylo mnohokrát řečeno a je s podivem, že spousta lidí to nechce chápat.

0/0
16.3.2010 11:14

net.Xtreme vrací úder

Re: !!!

Ale vždyť to nedává smysl? Proč se dotuje doprava, která je naprosto nevýhodná? Proč se místo dotací nebudují parkoviště a dopravní síť?

0/0
16.3.2010 11:17

komentator-1

Re: !!!

protože dotaze vycházejí levněji než budování. Stát navíc potřebuje, aby se lidi dostali dostupným způsobem do práce a škol. Zatím nikde na světě nic lepšího nevymysleli.

0/0
16.3.2010 11:25

miliony termitů v zápletce

Re: !!!

omyl ,velký omyl .Ropné zásoby tak na dvacet let .Kdyby si každý desázý Číňan koupil auto,již za deset let KONČÍME.

0/0
16.3.2010 11:42

net.Xtreme vrací úder

Re: !!!

Copak auta jezdí jen na benzín? Dva další temelíny a máme na elektromobil do každé rodiny;-D

0/0
16.3.2010 11:47

miliony termitů v zápletce

Re: !!!

Neee mám to z první ruky...ani elektro,ani vodíkobily,cesta je -Hromadné prosředky..

0/0
16.3.2010 11:51

net.Xtreme vrací úder

Re: !!!

Kdyby to byla cesta, tak se vyplatí i bez dotací, bohužel to cesta není. Tedy ne v 95% případů, místy se vyplatí, ale v hromadné dopravě se kvůli dotacím neskutečně plýtvá a jen to deformuje systém. Nemluvě o tom, že kdovíproč na železnicích vyhrávají ČD i když jsou jiné společnosti ochotny nabídnout lepší či levnější alternativu.

0/0
16.3.2010 12:02

miliony termitů v zápletce

Re: !!!

A je to venku ..železniční mafie,prachy , špína.

0/0
16.3.2010 12:09

Ewerell64

Re: !!!

Bohajeho! Protože kdyby skutečně do práce jezdili všichni autama, tak budou silnice několikanásobně přetíženy. Protože např. děcka 6-18 letá se potřebují dostat do škol a nemají řidičák a jejich rodiče oba pracují (naštěstí) od 6:00 takže je těžko můžou vozit. O ekologii nemluvě - to je ale pro některé spíš sprosté slovo. Takže proto!!!Rv

V žádném případě nechci obhajovat miliónové tunely v ČD, ale nějak ztrátové budou vždycky - z principu "veřejné dopravy". Jde jenom o to nastavit rozumnou míru a kontrolovat, kontrolovat a kontrolovat...

0/0
16.3.2010 12:30

net.Xtreme vrací úder

Re: !!!

Proč kontrolovat? Proč někomu něco nutit? Vážně myslíš, že se lidé nemohou svobodně rozhodnout, že jim musíš peníze ukrást a vrátit, pokud pojedou vlakem? Proč?

0/0
16.3.2010 12:44

Ewerell64

Ty nemáš rád vlaky, že

Člověče obecně: ty nemáš rád vlaky, viď? ;-D Bez ohledu jestli jsou ztrátové nebo ne... Jinak si Tvé reakce nemůžu vysvětlit! ;-€

0/0
16.3.2010 13:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.