Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Utržený kus brzdy proletěl mezi pasažéry vlaku, prorazil okno i kupé

Rychlíku z Olomouce do Brna se u Přerova ulomila část vlakové brzdy, takzvaná zdrž, a vymrštila se do vagonu. Asi patnáctikilový kus litiny prorazil okno a poškodil celkem tři kupé. Nikoho nezranil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirspi

Něco podobného se 101 mrtvým ...

http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_ne%C5%A1t%C4%9Bst%C3%AD_v_Eschede

0/0
13.3.2010 11:06

josefkacaba

Zázrak

Vy voloušci jděte se někdy podívat na nádraží a podívejte se kde je zdrž a představte si kudy by asi musela letět když je asi 30 až 40 cm pod vozem.Napřed by musela vyletět ven a potom se otočit,vyletět nahoru a zase otočit a zamířit do vozu.Technicky docela náročná záležitost.

0/0
13.3.2010 0:07

idesnej

no jediné co nechápu,

není den , aby idnes nepřišel s nějakou zprávou o neštěstí na železnici, nebo něčem podobném, copak idnes chce dělat anti reklamu CD ????

0/0
12.3.2010 21:59

poppycock

Re: no jediné co nechápu,

Tak proti neschopným musí být snad každý. Jenom blb ne.

0/0
12.3.2010 22:47

Tamifl

Hm

Alespoň vidím, že naše vlaky jsou pořád stejně hnusné.

Z finančních důvodů jezdím autem.

PS: Už i v Rumunsku mají nesrovnatelně lepší vozový park. ČD nikdy více!!!

0/0
12.3.2010 21:41

Tamifl

Re: Hm

Až cena bude odpovídat kvalitě, rád nechám auto doma.

0/0
12.3.2010 21:42

Essad Bey

Re: Hm

Tak to nevím. Před pár lety tam sice jezdilo takové mrňavé pendolino, ale vesničani na ně pořád koukali jako na UFO.

0/0
13.3.2010 11:20

socializta

To je výsledek kapitalistického hospodaření!

Před rokem 1989 měly ČD jeden z nejmodernějších vozových parků na světě! Vozidla se vyráběla u nás, dělali na nich naši lidé! Nebo ve spřátelené NDR! Teď je to samá amerika a takhle to dopadá!!!!

0/0
12.3.2010 19:21

killy

Hmmm....

Před rokem 1939 měly ČD jeden z nejmodernějších vozových parků na světě.....

0/0
12.3.2010 19:37

Zapata

Re: Hmmm....

To ovšem předchozí podmínku nevylučuje. :-)

0/0
12.3.2010 21:02

festr2

Re: To je výsledek kapitalistického hospodaření!

Neverim vlastnim ocim, ze tohle nekdo muze napsat.

0/0
12.3.2010 19:49

Franta 1

Re: To je výsledek kapitalistického hospodaření!

Máš pravdu,pamatuješ na to co to byl "hytlák" ?

0/0
12.3.2010 20:15

ODSakEda

Re: To je výsledek kapitalistického hospodaření!

Podnik ve 100% vlastnictví státu(!) je kapitalistický???8-o;-D;-D;-D;-D;-D...

0/0
13.3.2010 9:30

SVN

Re: To je výsledek kapitalistického hospodaření!

A za to tě někdo platí, nebo jsi si to vycucal z prstu. Takovou hovadinu může napsat jen opravdový ignorant.

0/0
13.3.2010 9:40

Atila Han

Jedna vec je ...

... bezmyslenkovite kritizovat, druha videt realitu sveta kolem.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_(2000–2009)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_(1950–1999)

Sroty jezdi vsude, nehody se stavaji vsude, i tam kde rikate ze maji SUPER VLAKY. Nemam rad CD moloch ale kritizuji jej pri objektivnich pricinach, ne proto ze mam mindrak jako nekteri pritomni.

0/0
12.3.2010 18:45

jirspi

Re: Jedna vec je ...

+ http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_ne%C5%A1t%C4%9Bst%C3%AD_v_Eschede

0/0
13.3.2010 11:05

ProtektoRath Mittel_Bohmen

Zajímavé, že místní oblíbený fíra a odborář pod nickem 109e

...je při takových zajímavých zprávách zalezlý v rohu své mašinky a raději dělá mrtvého brouka. Článek si ukládám a nezapomenu mu ho připomenout, až zase vystrčí tykadla. ;-DR^

0/0
12.3.2010 18:25

lucky_24

Re: Zajímavé, že místní oblíbený fíra a odborář pod nickem 109e

R^R^R^

PS: A ve středu jim hořel vláček u Prahy, to tu taky bylo. Opět 40 let starý

0/0
12.3.2010 18:44

poppycock

Já jenom nechápu

kde se pořád bere tolik obhajovačů těch hnojvlaků z ČD a to i když už tady jde o život. Kde se bere pořád tolik lidí, kteří fandím starým rezavým nebezpečným nepohodlným a na údržbu a provoz nákladným vlakům. Jestli to sem Žaluda s Pomajblíkem nějak verbujou...

0/0
12.3.2010 18:13

karelsantora

Re: Já jenom nechápu

taková jízda hurvínkem nebo šukafonem někde po regionálních tratí to je romantika ;-D;-D;-D;-D

0/0
12.3.2010 18:20

karelsantora

Re: Já jenom nechápu

či jízda singrovkou na smržovském viaduktu ;-)R^

0/0
12.3.2010 18:22

lucky_24

Re: Já jenom nechápu

To je docela jednoduchý, ČD jsou největší zaměstnavatel v zemi a jejich zaměstnanci jsou fanatici, kteří to budou obhajovat pořád.

0/0
12.3.2010 18:21

tornado2

Re: Já jenom nechápu

Kdyby se ten vlak třeba netrefil do tunelu.

0/0
12.3.2010 18:43

Ing. Jan Kostelecký

Nekompetentní Inspektor

Jak ten inspektor mohl takhle vyhodnotit situaci, při které málem přišel někdo o život a nezastavil ten 100letý vlak? A hlavní inspektor se ho ještě zastane! Proboha, co kdyby se to soukolí více porušilo a vlak např. vykolejil? Nebo prostě vykoukl z okýnka a řekl, to už je v pohodě, holku to minulo, to už dojedem. Tahle událost poukazuje na tragické vztahy v ČD, kde jsou zaměstnáni nekompetentní lidé, ale jak se začne takhle hazardovat s životy cestujících a prohlašovat z vedení, že se nic vlastně nestalo, to už je moc. Vrchní inspektor měl doporučit vyřazení vlaku i za cenu ztráty spoje. Kdyby to tu holku zabilo, domohla by se rodina soudně na nějakém odškodnění od ČD?? Pochybuji.. Nezakrývejme oči před zřejmými riziky, to je začarovaný kruh....

Bezpečnostní Inženýr.

0/0
12.3.2010 18:06

marwal

Re: Nekompetentní Inspektor

kdyby, kdyby...a co kdyby se rovnou utrhnul celý vagón a nebo kdyby celý vlak spadnul z mostu a co kdyby se stalo...viď... ;-D

0/0
12.3.2010 18:13

Johnyxxx

Re: Nekompetentní Inspektor

Ten inspektor je zaměstnancem Drážní inspekce nikoliv ČD;-)

0/0
12.3.2010 18:15

sanborn

Re: Nekompetentní Inspektor

možná jste ing. ale uvažujete jako ženská..pokud vlak jel dál bez znatelných problémů bylo moudřejší dojet do stanice než stavět na záchrannou brzdu kdesi v polích.Navíc dle článku ten vlak dojel jen do nejbližší stanice a ti lidě byli ušetření hodiny čekání na nový spoj s možností že se do nich trefí nějaký další vlak...RvEU

0/0
12.3.2010 18:20

gymnazistka

Re: Nekompetentní Inspektor

Já jsem ženská a Ing. a neuvažuju jako tenhle pán.

0/0
12.3.2010 20:55

rafol

Re: Nekompetentní Inspektor

Hodina cekani na vlak se vyplati oproti cekani na pohrebni sluzbu!!

0/0
13.3.2010 15:37

SVN

Re: Nekompetentní Inspektor

Pane Ing. Kostelecký, čeho jste Ing.? Patrně ne dopravní, jinak byste takové úvahy nemohl mít. Nepleťte se do věcí, kterým nerozumíte.

0/0
13.3.2010 9:45

rafol

Re: Nekompetentní Inspektor

Souhlasim, ze to od nej byla znacna lehkovaznost, nezkontrolovat, co se vlastne s brzdou pod vagonem stalo. Bez znalosti rozsahu a mista poskozeni dovolit dalsi jizdu, pricemz ani strojvudce nevedel, ze veze poskozeny vlak, bych takove jednani hodnotil jako obecne ohrozeni. Rv

Troufam si tvrdit, ze kdyby tam nejel, tak by cestujici ten vlak asi zastavili sami. Ale asi je ukecal, aby nemeli zpozdeni.

0/0
13.3.2010 15:34

josefkacaba

Re: Nekompetentní Inspektor

Nestudoval jste na inženýra v Plzni?Váš názor tomu odpovídá.Vůbec nemáte ponětí o technických věcech.

0/0
13.3.2010 20:54

ChorcheCh

No ale alespoň ten vagon nevyhořel...

0/0
12.3.2010 18:05

ChorcheCh

zřejmě na dráze mají i přihřáté brzdy

0/0
12.3.2010 18:05

čuk2gek

auta bourají a stojí, vlaky taky

:-P

0/0
12.3.2010 18:03

karelsantora

Re: auta bourají a stojí, vlaky taky

a letadla padaj :-/Rv

0/0
12.3.2010 18:19

r72

...skanzen...

Kolik těch nehod bude muset být, aby se politici chytli za hlavu, a přestali nenasytného molocha podporovat a změnila se kultura cestování? 5 krajů již podepsalo smlouvu na 15 let, bez záruk, že se něco výrazně změní. Jak dlouho ještě  tyto skanzeny socialismu budeme podporovat 600,- Kč měsíčně? Už je to 20 let od doby co se něco výrazněji změnit mohlo a dalších 15 let se nic nejspíše nezmění. Alespoň můžeme vidět jak to tu bude vypadat, když tenhle stát budou řídit vykukové a všehoznalí chytráci se sociálním ve skutečnosti socialistickým cítěním.

0/0
12.3.2010 17:55

Jyrikuv_ moribundus

a hlavně, že tenhle výkvět proletářské třídy

chtěl stávkovat za benefity, vedení ČD by mélo nahnat všechny odboráře na čele se soudruhem Duškem do vozového depa a vyméňovat brzdové špalky!!

0/0
12.3.2010 17:52

Atila Han

Re: a hlavně, že tenhle výkvět proletářské třídy

:) Vyhravas cenu MIMOŇ DNE.

0/0
12.3.2010 17:54

Jyrikuv_ moribundus

Re: a hlavně, že tenhle výkvět proletářské třídy

dékujiV

0/0
12.3.2010 18:06

karelsantora

Re: a hlavně, že tenhle výkvět proletářské třídy

za málo :-)

0/0
12.3.2010 18:21

zpocený lenochod

S tím skanzenem na kolečkách

jsou ČD trapné. To snad i v Indii jezdí lepší vlaky.

0/0
12.3.2010 17:51

Atila Han

Re: S tím skanzenem na kolečkách

Ty cestujes prstem po mape co ? :) Zajed si do Belgie nebo Francie a vlez do primestkeho vlaku. Nemusis jezdit do Indie abys videl "Srot".

0/0
12.3.2010 17:53

grrrr....

Re: S tím skanzenem na kolečkách

Jó na FIPku se to cestuje co? Rv

0/0
12.3.2010 17:56

Atila Han

Re: S tím skanzenem na kolečkách

Coze ? Nevim co je Fipka ale vim jake maji v evrope vagony a dost me bavi typicke nazory ceskych "Hloupych Honzu" co videli zahranicni vlak maximalne na fotce.

0/0
12.3.2010 17:59

Tamifl

Re: S tím skanzenem na kolečkách

Já jezdil vlakem v Německu a Dánsku a nikde jsem nenarazil na hnusné lepkavé koženky a toalety kde jediné čisté místo je na ruční brzdě.

0/0
12.3.2010 21:46

Niktor

Re: S tím skanzenem na kolečkách

V Indii ale opravdu jezdí lepší vlaky :)

0/0
12.3.2010 18:03

josefkacaba

Re: S tím skanzenem na kolečkách

Možná že jezdí v Indii lepší vlaky ale občas zastaví a kdo potřebuje vyběhne ven a vysere se na mezi protože tam nejsou záchody. Aspoň je nemůžou takový blbečkové kritizovat .

0/0
13.3.2010 0:13

poppycock

Proč mají vůbec ty historické vozy

povoleny tak vysokou rychlost?

0/0
12.3.2010 17:29

hlaska

Re: Proč mají vůbec ty historické vozy

To jely z kopce a s větrem v zádech.

0/0
12.3.2010 17:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.