Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Waterboarding není mučení, zachraňuje životy, míní bývalý Bushův poradce

Waterboarding nám pomohl odhalit plánované teroristické útoky a zachránit tak lidské životy, míní Karl Rove, někdejší bezpečnostní poradce prezidenta George Bushe. Technika, při které se u vyslýchaného člověka vyvolává pocit tonutí, by podle něj neměla být považována za mučení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

i_včera

Carl Rove má pravdu, když říká

..."jsem hrdý, že i díky těmto technikám jsme učinili svět bezpečnějším"...

Vojenské intervence v Afgánistánu a Iráku a jejich nepopiratelné úspěchy ve spojení s litím vdy přes hlavu skutečně zmenšily hrozbu terorismu na historické minimum. Srovnáme.li dnešek s dobou před třeba 10 lety, srovnáme.-li roky 2010 a 2000, je zřejmé, kdy bylo na světě bezpečněji.

Skvělé, Karle!

0/0
17.3.2010 15:05

Lanolin

inkvizice také našla čarodějnice

a občas se nestačila divit kolik jich po chvilce výslechu "právem útrpným" bylo nalezeno. Vše pochopitelně pro dobro a bezpečí církve a obyvatel.

Jsou metody při kterých se na konec rádi přiznáte k čemukoliv a i na spolupachatele si vzpomenete.

Častokrát ale takové informace nemusí být pravdivé, vyslýchaný tak touží po ukončení výslechu, že řekne cokoliv.

0/0
13.3.2010 17:00

Bene88

Když jsem viděl

jak Čečenci podřezávají ruský vojáky jako ovce, tak tohle máchání rtů je proti tomu nevinný žertík. Naopak bych ještě přitvrdil, každá informace dobrá, a jestli vynuceně kecá, to lze prověřit. Pokud chce muslim za Alláhem, tak pro to musí něco udělat, to vy pak bylo ráji našlapáno...

0/0
13.3.2010 16:29

jengish

Každý by se přiznl

Ano, mučením se dá zjistit cokoliv. Každý má jen jinou hranici, po níž se začne přiznávat ke všemu, třeba k tomu, že se chystal zastřelit papeže. Věděli to nacisté, komunističtí vyšetřovatelé v 50. letech a vědí to i zpravodajské služby. Otázkou je, jaké cenu má takové přiznání.

0/0
13.3.2010 10:07

Červená_Karkulačka

positívní myšlení

No hlavně, že si to umí positívně obhájit - sadisté...I když masochistovi by se jistě zavděčili...

0/0
12.3.2010 21:05

Homer.Simpson

kurzy plavání

Proč si stěžujou. CIA je naučí plavat a to jim třeba v budoucnu zachrání život. Tak jakýpak copak.;-)

0/0
12.3.2010 20:52

deatomizator-treti-generace

btw

z te CIA musi jit hruza, tak nejdriv clanek o tom jak CIA dohnali do blazince nevinne francouze kdyz jim davali LSD, a ted tohle... docela silena organizace a jde z ni strach

0/0
12.3.2010 20:24

deatomizator-treti-generace

trochu

me na tomhle zneklidnuje, ze tim jak delaj osvetu co to je waterboarding, tak to tim uci i druhou stranu.... nepochybuju ze druha strana by i tak mela nejaky metody muceni, ale takhle to budou pouzivat taky no

0/0
12.3.2010 20:23

overworkedunderpaid

Re: trochu

joR^

0/0
20.3.2010 1:13

sirc

Waterboarding je naprosto bezpečný a bez následků

narozdíl od klasických "silových" výslechů. Kdyby jim trhali prsty, pálili nebo lámali kosti, tak neřeknu, ale teď moc nechápu, proti čemu všichni ti ochránci bojují.

0/0
12.3.2010 19:23

TotalDick

Re: Waterboarding je naprosto bezpečný a bez následků

Ano....Na rozdil od tech muslimskych zmetku...Nerezou jim hlavy, jak to maji nasi budouci spoluobcane ve zvyku!!!!!...Turbani maji stesti, ze to neridim ja!!!!!!8-o;-€RvRv

0/0
13.3.2010 6:50

posp111

co takhle

si zkusit naopak jen tak pro srandu nekam hodit bombu. Vzdyt ten terorista pri tom musi mit chudinka stress. Co kdyz roznetka nebude fungovat.....!

0/0
12.3.2010 18:49

psalomon

inkvizitoři

V našich zemích nás o efektivitě těchto metod poučil Jindřich František Bobliga z Edelstadtu (Kladivo na čarodějnice).

0/0
12.3.2010 16:39

Ssamorek1

...

Ja bych s tim i souhlasila...ale co kdyby tam sedel i nevinny? Pod hrozbou utonuti, by treba mohl rici i to, co pravda neni....nebo ne?

0/0
12.3.2010 15:24

gotovin@

wateboarding

zapádní země se jednou z medií pose..rou! už ani v klidu nemůžeš vyslechnout nepřítele...to arabové takové problémy nemají...

0/0
12.3.2010 15:18

truepapas123

Re: wateboarding

..nazdar @nte ;-D

jo a souhlas...

0/0
12.3.2010 15:28

Joachim Eichmann bude mluvit!

Nemají nárok na dobré zacházení!

Ten,kdo věří v Aláha stilem spoutání sedmi zajatců,srovnání je vedle sebe a postupným podřezáváním za křiku "Aláh akbar",přičemž vše natáčí na Nokii není pro mne člověk! Waterboarding je pro ně lechtání na nohou. V tomto případě doporučuji oko za oko. Humanisti nechť jdou kázat své názory do mešit :-/Rv!!

0/0
12.3.2010 14:27

Cenzorům příjemná lež

Re: Nemají nárok na dobré zacházení!

R^

0/0
12.3.2010 14:49

Deleter

Re: Nemají nárok na dobré zacházení!

Ježiši Nokia, to je děs, kdyby použili full hd kameru, žejo, ale Nokii...

0/0
12.3.2010 14:54

Joachim Eichmann bude mluvit!

Re: Nemají nárok na dobré zacházení!

Kdyby ste použil FullHD,vypadalo by to jako fingovaná poprava z Hollywoodského filmu ;-)

0/0
12.3.2010 15:43

i_včera

Re: Nemají nárok na dobré zacházení!

a ty horem pádem na základku! Odkdy se ve slově styl píše měkké? Alláh by se taky na tebe nakrk.

0/0
17.3.2010 15:10

Cenzorům příjemná lež

Muslimáci si vykloktali si hubu...

R^ Hygiena musí bejt, přátelé, vy byste snesli zápach z úst vyšetřovaného???? ;-DR^

0/0
12.3.2010 13:14

Raffan.

na Guantanamu bylo vycvikove stredisko mucedniku

cely odchov je dnes teroristicky cinny, zocelili je, naprogramovali aby nevyschly reservy. Rozdelovanim techto lidi po Evrope a jinde, je pridelovani casovych bomb, ktere maji CIA roznetku. ;-D

0/0
12.3.2010 12:36

Zamete

Re: na Guantanamu bylo vycvikove stredisko mucedniku

Nebo je nahradili vlastnimi agenty v přestrojení, aby pronikli mezi nepřítele a podávali informace o jeho plánech. ;-) Dejte na mě, Kaaba se utopí v krvi muslimů. 8-o

0/0
12.3.2010 12:55

VybornejFilmOtikuRumunskej

co tady mate furt s tou demokracii??

Demokracie je druh vladnuti pri kterym rozhoduje vetsina lidu. s mucenim a vysetrovacima metodama to nema co do cineni ;-D

0/0
12.3.2010 12:36

Bývalý volič ČSSD

Waterboarding není mučení, zachraňuje životy,

No vida, to může zavést obdivovatel Hitlera soudruh hejtman Rath na své soukromé poliklinice, může tam vybírat potom třicetukoruny dvakrát.

0/0
12.3.2010 12:25

spinoza

mučit teroristy je mimořádně ošklivé a nehumánní

ale zkus mě okrást šmejde, tak ti strhnu všechny nehty a prsty ti jedem po druhým  ještě nacpu do krku.

0/0
12.3.2010 12:21

Raffan.

Re: mučit teroristy je mimořádně ošklivé a nehumánní

mas jeste nehty? ;-D

0/0
12.3.2010 12:34

thermit

Re: mučit teroristy je mimořádně ošklivé a nehumánní

ty by si sa priznal ze si terorista este nez by waterboarding zacal;-D

0/0
12.3.2010 12:59

spinoza

Re: mučit teroristy je mimořádně ošklivé a nehumánní

hoši, vy jen potvzujete znovu a znovu jak jste neobyčejně nechápavý. asi to bude tím že moc vysedáváte u compu. víte vůbec kolik života tím zbytečně ztratíte? nebo vám to nějací magoři platí. uznejte že to přece není normální.

0/0
12.3.2010 13:06

Zamete

Re: mučit teroristy je mimořádně ošklivé a nehumánní

Tak oni jsou Mossadem placeni za šíření negativní reklamy proti USA a Izraeli a další zase za šíření pozitivní reklamy o Izraeli a USA - výsledkem je "plodná" diskuze, znechucení normálních lidí a tím pádem se dá zamest pod stůl to, co nechtějí moc ukazovat. ;-D

0/0
12.3.2010 14:11

thermit

Re: mučit teroristy je mimořádně ošklivé a nehumánní

s tou falosnou pozitivnou reklamou mas pravdu ale neplati ich mossad ale ministerstvo;-)

http://www.prop.sk/izraelske_ministerstvo.html

http://de.indymedia.org/2009/07/255504.shtml

http://www.zeit-fragen.ch/ausgaben/2009/nr5051-vom-22122009/israelisches-aussenministerium-im-internet/

http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3319543,00.html

0/0
12.3.2010 14:31

. N.W.O

ZNÁM I LEPŠÍ HLÁŠKY OD KLASIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!Svoboda je otroctví!!

!!Pravda je lež!!

!!Válka je mír!!

Vše vyjádřeno slovníkem Bushových poradců;-D;-D

0/0
12.3.2010 12:03

Lobo - poslední Czarnian

Re: ZNÁM I LEPŠÍ HLÁŠKY OD KLASIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tys tady chyběl. Včera jsi prošvihl tu izraelskou reklamu.

0/0
12.3.2010 12:15

phi

Re: ZNÁM I LEPŠÍ HLÁŠKY OD KLASIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

já myslím, že vy jste Orwella moc nepochopil

0/0
12.3.2010 12:16

. N.W.O

Re: ZNÁM I LEPŠÍ HLÁŠKY OD KLASIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ale byl to Orwell, ktery pochopil lidi jako ty;-DRv

0/0
12.3.2010 12:46

DenielJackson

Re: ZNÁM I LEPŠÍ HLÁŠKY OD KLASIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nevědomost je síla ;-)

0/0
12.3.2010 12:17

phi

Re: ZNÁM I LEPŠÍ HLÁŠKY OD KLASIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo, to pro N.W.O. celkem platí ....

0/0
12.3.2010 12:23

. N.W.O

Re: ZNÁM I LEPŠÍ HLÁŠKY OD KLASIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PŘESNĚ TAK - NWO tak definitivne mame v praxi!!!!Rv

0/0
12.3.2010 12:45

Nannius

vsem humanistum

Prectete si nekde, jake metody pouzivali Saddam Boys na sve vezne... a pak si zjistete, jak probiha vyslech podezrelych z vaznych tr. cinu (znasilneni, vrazdy, apod.).

Proste se tu bavime o technice, ktera umozni dostat z vyslychaneho trochu vic, nez jen Allah akbar a sejtan bosork. Na obou stranach se bavime o profesionalech, kteri maji vycvik, znaji techniky, atd.. Je to podobne, jako postavit 18 leteho nesportujiciho kluka s Klickem do ringu a usuzovat neco o ucastnicich tohoto souboje na zaklade jeho vysledku...

0/0
12.3.2010 11:43

ihoe

Re: vsem humanistum

Problem je, ze mucenim sa z cloveka casto dostane prave to, co chce mucitel bez ohladu na to, ci to je alebo nie je pravda.

Mucenie je zastrasovacia metoda, nie vysetrovacia. K ziskavaniu informacii su daleko lepsie metody, avsak ked je tajna sluzba alebo policia neschopna, tak sa za schovava za "nutnost" drastickych metod.

0/0
12.3.2010 11:55

phi

Re: vsem humanistum

já vidím rozdíl v tom, sebrat někoho na ulici a páčit z něj doznaní mučením a sebrat někoho s náklaďákem plným zbraní a páčit z něj kam to vezl.  vy ne ?

0/0
12.3.2010 12:23

briza

Re: vsem humanistum

Jenze Saddam se netvaril, ze je verozvestem svobody, demokracie, lidskych prav, ...:-/

0/0
12.3.2010 12:24

Zamete

Re: vsem humanistum

Strom svobody musí být čas od času zalit krví vlastenců. ;-)

0/0
12.3.2010 12:51

Lobo - poslední Czarnian

Re: vsem humanistum

...krví vlastenců a tyranů.;-)

0/0
12.3.2010 14:44

troll123

wb

asi si to dam spravit. nedokazem pochopit, co je na tom mucenie. tu vodu leju cez handru, alebo igelit? za deckych cias som ako decko x krat vdychol vodu a dusil sa desiatky sekund, ale ze by ma to donutilo cokolvek priznat...

lamanie prstov, trhanie nechtov, palenie, ok, ale waterboarding??

0/0
12.3.2010 11:25

barbu do

Re: wb

... kecy o igelitu jsou jen pro novináře ...

... normálně je topí až do bezvědomí ...

0/0
12.3.2010 11:29

Nannius

Re: wb

som ako decko x krat vdychol vodu a dusil sa desiatky sekund, ale ze by ma to donutilo cokolvek priznat...

problem je v tom, ze pokud jsi u toho svazany a nemuzes s tim nic delat (vynorit se, protrit si oci, vylezt z vody...), nastoupi fyziologicka reakce paniky a enormniho stresu...

0/0
12.3.2010 11:48

starší sestra Boha

kdyby vým delali tohle

tak se přiznáte i k tomu že jste zabili Ježíše - a možná tomu i uvěříte

0/0
12.3.2010 11:05

gibonxxx

je to podobne

jako trest smrti, panuje tu obrovske riziko omylu, ktere je neomluvitelne. Pokud by se dokazalo vyloucit toto (coz je velmi obtizne) tak bych byl vsema 10 pro. Protoze pokud chytnou nejakeho zmetka tak myslite si ze na otazku "Muzete nam prosim vas rict co mate v planu" vse vykeca, to sou lidi cviceni na vsechny ruzny metody a v drtive vetsine je jim jedno jestli preziji nebo ne. Vemte si ze na jednom takovem zmetkovy se podarilo zmarit utok, rekneme na letiste, dalsi velkou budovu, proste misto kde se shromazduje velke mnozstvi lidi. A verim tomu ze tuto metodu nepouzivaji jako prvni a lidi kteri tuto nutnou prasarnu "obsluhuji" sou znalci lidskych povah a vi kdy clovek mluvi pravdu a kdy lze uz pri rekneme normalnim vyslechu.

0/0
12.3.2010 11:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.