Diskuze

Ministryně Jurásková zastavila vyhlášku zvyšující hlukové limity

Vyhláška zvyšující limity hluku o pět decibelů za úřednické vlády již neprojde. Ministryně zdravotnictví Dana Jurásková deníku E15 potvrdila, že schvalovací řízení zastavila a vládě ji ke schválení již nedoručí. Předpis by snížil hluk jen papírově.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mimimi

12. 3. 2010 0:20
Okruhy patří mimo města

Je absurdní, že vrchní funkce ochrany zdraví občanů je svěřena člověku, který navrhuje  vystavit další skupiny lidí trvale nadlimitmímu hluku s možným trvalým následkem na jejich zdraví.Je zřejmé, že je to na objednávku ředitelství silnic a dálnic ve snaze ušetřit za protihluková opatření a prosadit trasu v nesmyslně naplánované linii blízko zastavěných oblastí.

Narůstající doprava musí být v koordinaci v rámci celého státu řešena obchvaty měst a ne pod vlivem různých parciálních zájmů směrována do zastavěných oblastí - iz SOKP- silniční okruh kolem Prahy- Suchdol nebo Běchovice- Černý Most.

Spojme se pro nápravu a vyžasujme od politiků za jejich platy profesionální a koncepční práci a rozhodnutí. Nebuďme nečiní, nebo na to dříve nebo později zase doplatíme jako již několikrát v minulosti.

0 0
možnosti

NumLock

18. 3. 2010 18:15
Re: Okruhy patří mimo města

Ale občané nechtějí jen kroužit kolem města po obchvatu. Chtějí se dopravovat autem i do města. Je to jejich právo. Již tak přetížená a ze 70% dotovaná MHD v Praze praská ve švech a navíc nevím, kdo kde bere drzost nutit nasilím někoho ji používat. Vzhledem k tomu, že třeba v Rakousku žádné hlukové normy nemají je jeden z nejpřísnějších limitů v Evropě, jež má ČR naprosto neobhajitelný. Například byty v okolí pražské magistrály jsou vystaveny hluku již mnoho desítek let. Je jasné, že ti lidé ty byty s tím již kupovali. Jsou levnější a plní tím úlohu dostupného levného bydlení uprostřed města. Řešení není přísný hlukový limit. Řešením jsou protihluková okna, hladký povrch vozovky, žádné dlažební kostky a kde nepomůže i protihlukové stěny.

0 0
možnosti

modrý bača

11. 3. 2010 19:15
Ale proč držet komunistické hlukové limity

brzdící naši demokracii

0 0
možnosti

Lišák Fox

11. 3. 2010 11:59
Petice na www.protihluku.cz

Požadujeme odvolání Hlavního hygienika ČR Mudr. Michaela Víta z

důvodu jeho aktivity

při prosazování zmírnění hlukových limitů. Podpořte petici na http://www.protihluku.cz

0 0
možnosti

NumLock

18. 3. 2010 18:18
Re: Petice na www.protihluku.cz

Myslíte prosazováním hranice hluku v Evropě i tak přísného hlukového limitu, tedy tam kde vůbec nějaký hlukový limit mají? Myslíte snahy zlevnit dopravní stavby o desítky miliard korun, které by sebrali vám, zástupci stavebních oligopolů? Kdo vás platí?

0 0
možnosti

beda venerabilis

11. 3. 2010 11:07
Váše hlukového limitu

je přece odborná otázka, která může být předmětem odborné debaty, ale nikoli politických handlů. Docela hezký příklad, jak si naši politici přisvojují, co jim neptří.

0 0
možnosti

Patriot2009

11. 3. 2010 9:48
50 je děs

Padesátka u letiště nebo na spojce je fakt děs.

0 0
možnosti

Oerteplur

11. 3. 2010 10:11
Re: 50 je děs

a když si člověk uvědomí že je to postavený vlastně z jeho daní a potom ho ještě šikanují a skásnou ;-D

0 0
možnosti

kunde

11. 3. 2010 9:35
prima

hlavně ta padesátka mezující hluk u pražského letiště je fakt účelná....

0 0
možnosti

Oerteplur

11. 3. 2010 9:44
Re: prima

asi je, jinak by tam nebyla. Musíte věřit odborníkům.R^

0 0
možnosti

app v. 1.1

11. 3. 2010 9:17
Hm, věřte socanovi (nebo jinýmu politikovi)

V libereckym kraji socani ústy Eichlera vykřikovali, že jsou rozhodně proti dálnici R35 skrz Turnov. Měsíc po volbách otočili a tlačí to hlava nehlava ;-€

A to samý bude s hlukovými limity - s tím souvisí náklady na technická opatření proti hluku, a když "nebude" hluk, nebudou náklady a prachy se můžou zvesela rozdat za třicetikoruny.....

0 0
možnosti

Oerteplur

11. 3. 2010 8:57
Lidi mějte rozum

Copak nevíte že stát nemá peníze? To nevydržíte ani těch pár desítek decibelů navíc. No ruku na srdce - navštěvujete koncerty či technopárty, a tam se vám to dokonce líbí. Váš Jirka ;-)

0 0
možnosti

saldo

11. 3. 2010 8:54
A co takhle motocykly?

Drtivá většina těch silných a vysokootáčkových má tzv. laděné výfuky. To v praxi znamená prudký nárůst hluku, který tyto stroje už beztak produkují z výroby. Platí to hlavně pro čtyřválce, nesmyslně vytáčené mezi dvěmi křižovatkami k maximu. Heč, slyšte, jak mi ten brus jede!!! Doporučoval bych zavést přísné, aspoň orientační kontroly hluku u těchto strojů a následné pozvání do autorizované zkušebny. A samozřejmě tvrdé postihy.

0 0
možnosti

Oerteplur

11. 3. 2010 9:08
Re: A co takhle motocykly?

na TK to musí zjistit. Limitní hladiny hluku platí i pro motorová vozidla. Ale víte jak to chodí...;-D

0 0
možnosti

nepetr

11. 3. 2010 8:42
Není potřeba

zvyšovat limity hluku. Stačí neprotahovat stavby městských obchvatů. Nezabývat se každým stupidním protestem že tenhle most a tahle křižovatka změní ráz krajny. Buď je potřeba udělat něco proto aby se ve městech a obcích žilo lépe a proto ať každý takový rýpalek mlčí. Lidí je čím dál víc a a jezdí víc a víc aut kdo by to byl čekal8-o. Přestat cpát prachy tam kde to nemá smysl a dávat je tam kde efektivně pomůžou.

0 0
možnosti

Neumětel

11. 3. 2010 8:52
Re: Není potřeba

" Nezabývat se každým stupidním protestem že tenhle most a tahle

křižovatka změní ráz krajny. " Ovšem jen do chvíle, kdy to povede za tvoji zahradou, To pak bude řevu.

0 0
možnosti