Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na trati Praha - Beroun hořel vlak. Cestující museli utéct

V půl sedmé večer začal na železniční trati Beroun - Praha u stanice Černošice - Mokropsy hořet osobní vlak s asi čtyřiceti cestujícími. Na místě zasahují hasiči a trať je v obou směrech uzavřena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Joula

Jaka byla pravda?

Dobrý den,

autobus byl z Prahy vypraven - hodinu po události. Z Mokropes jsem došla do Černošic a do dvou hodin od události žádný autobus nepřijel - na Beroun jely tři, v opačném směru žádný.

Původně ve vlaku zůstal jeden cestující - průvodčí vůbec neprošel vlak a nikomu nic neohlásil. Bylo pouze na samotných cestujících, aby vystoupily. Vlak prošel až po uzavření dveří a uhašení nejhoršího jeden z hasičů.  Bylo tedy náhoda, že jsem se i já dostala ven. Původní "pouhé" čoudění se proměnilo v požár ve vteřině a v předních vozech to patrné nebylo vůbec.

Zmiňovat se o informovansoti cestujících by bylo zbytečné. Informace jsem se dozvěděla po 1,5 hodině od kamarádky, že byl vypraven autobus z Radotína do zřejmě Dobřichovic. Že by kdokoliv řekl, zda pojede autobus nebo vlak, abychom se podle toho zařídili, se samozřejmě nestalo. Vždyť se jednalo o pár lidí, kdo by se o ně zajímal a spěchal by s náhradou? Vždyť ani nebylo -15 stupňů!!! a co jsou dvě hodiny, přece nic...

0/0
11.3.2010 10:31

klapik

Re: Jaka byla pravda?

přesně to vídím jak jste to popsala. Průvodčí mě přijdou, že mají základku a vůbec je nezajímá, že by měli pokud možno bezodkladně informovat cestující. Už jsme měl několikrát s nimi o jejich chování "zajímavý" hovor.:-P

0/0
11.3.2010 14:18

Wilhelm_Afrikaans_De_Joburg

Kdykoliv jedu "žabotlamem",

jehož prototyp pamatuje ještě prezidenta Novotného, tak se bojím, že se z toho všemi směry náhle vysypou šroubky a celý vůz se za jízdy rozpadne podél rezavých linií.

V podstatě je zázrak, že to ještě jezdí. Typická slovanská schopnost něco donekonečna opravovat (to nemyslím ironicky).

0/0
11.3.2010 10:06

Picolik

Jó holt na dráze je teplo;-D

0/0
11.3.2010 8:59

vidimtě

ČD z nás dělají idioty.

Ráno jsem se díval na Snídaní s Novou. Byl tam šot ze zásahu záchranných složek.

Mluvčí zásahu říkal, že museli rozbrousit střechu vagonu aby se dostali k ohnisku hořících kabelů, dále bylo vidět jak rozbijí okno na vagonu. Dále řekl,že museli vyskratovat celou trakci ještě před zásahem.Trať prý nebyla v provozu několik hodin.

Nakonec jsem se dověděl od mluvčího ČD , že škoda činí asi 200 000 Kč.

Připadá mi to jako holý nesmysl. Co zničený interiér vagonu, rozbité okna, zničená střecha vagonu a náhradní doprava cestujících?

8-o?!!!!

0/0
11.3.2010 8:56

PIsa.lek

Re: ČD z nás dělají idioty.

Co třeba začít zjištěním, jaká je účetní hodnota soupravy staré 40 let?

0/0
11.3.2010 9:02

-PintBull-

Re: ČD z nás dělají idioty.

No, kolik tak může být škoda na 40 let starém a zcela zničeném vagonu, který je dávno odepsaný? A ten zbytek je autobusová doprava, která je stejně nasmlouvaná a placená paušálem.

0/0
11.3.2010 9:03

Hus pečená

Re: ČD z nás dělají idioty.

Zajímavé je to, jak ČT stále opakuje, že doprava byla přerušena 2 hodiny. No, ještě o půlnoci jsme trčeli v Radotíně a mluvou modré armády jsme tam "prodlužovali pobyt" ...

0/0
11.3.2010 9:21

Hus pečená

censore

co bylo špatného na sousloví "modrá pakáž", že jste kvůli tomu vymazal můj příspěvek? BTW: stop velké koalici! [>-]EU

0/0
11.3.2010 8:33

dneska.taky.lidi.věří.všemu

museli utéct?

nemuseli, prostě utekli :-)

0/0
11.3.2010 8:10

danny44

Re: museli utéct?

Nemuseli, mohli se na ohýnek dívat i zevnitř.... ;-)

0/0
11.3.2010 8:32

OSTRAVATAR

aa

to me strasne mrzi...:-P

0/0
11.3.2010 2:06

nestačimsedivit

Jo jo,

na dráze to hicuje . . . 8-o

0/0
11.3.2010 0:08

jaroslav-s

auta stojí, vlaky jedou

zvlaště pikantní je ta historka, kdyz víte, že dnes byla cele dopoledne ta sama trat uzavrena v obou smerech kvuli jine "nehode". Po prujezdu osobniho vlaku (dá se tušit, že toho samého stáří) někde u Radotina  zhavarovala trolej natolik, ze museli uzavrit na vetsi cast dne v tom místě celou trat. Ty české dráhy jsou fakt super organizace. Ale hlavně že se otepluje. Jaro se blíží. Duška nemusim, ale myslím, že není daleko od pravdy.

0/0
10.3.2010 23:51

Deleter

Re: auta stojí, vlaky jedou

Hmm, jinde se zase vyklopil kamion přes oba směry dálnice. Co s tím, že.

0/0
11.3.2010 9:18

idesnej

jj, dojde pan

Žaluda k lékaři, lékař se ho ptá, kde vás píchá pane Žaludo? No na ministerstvu, pane doctore, na ministerstvu. ;-D;-D;-D;-D;-D A třeba klucí jeli vlakem na výlet, no. 8-o

0/0
10.3.2010 23:43

Qíteček

Re: jj, dojde pan

;-D;-D;-D;-DR^

0/0
10.3.2010 23:47

modrá máčka

To jen přeskočilo

České globální oteplování na ŘČD a MD na dva vagonky.....

0/0
10.3.2010 23:40

499

Někde psali, že šlo o City Elefant

ale řekl bych, že se řádně sekli....

0/0
10.3.2010 23:10

HammerLang

To mě na těch ČD fascinuje. Vlaky naplněné na 10 nebo 110%

kapacity.

0/0
10.3.2010 23:04

Vosta Jindra

Re: To mě na těch ČD fascinuje. Vlaky naplněné na 10 nebo 110%

mě spíš fascinuje, že se s touhle blbostí vždycky někdo ozve. Je skutečně tak složité pochopit, že ráno jsou v tomto směru (do Prahy) vlaky plné, zatímco odpoledne nenaplněné, zatímco v opačném směru je to naopak? Ve skutečnosti je 40 cestujících v tomto odpoledním vlaku v půlce trati poměrně dost, protože je to směr na Prahu a vlaky tu jezdí v intervalu 15 minut.

0/0
10.3.2010 23:10

cvergl

Dušek to říkal

Teplo,teplo,teplíčko,už se přehřívaj i vagóny,na ministerstvu a ředitelství ČD ušetří za topení tak můžou ten historickej vláček nechat opravit,aby jezdil dalších 50 roků.

0/0
10.3.2010 22:53

tenisovejloket

kdyby dostali přidáno

tak by nehořelo:-P

0/0
10.3.2010 22:11

idesnej

no toto,

že by došlo k zadření málo nagelovaného žaludy? v železničním soukolí a nakonec dušek měl pravdu? ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
10.3.2010 22:08

cvergl

Re: no toto,

R^!!R^!!jak výstižné

0/0
10.3.2010 22:49

Qíteček

Re: no toto,

No teďs tomu dal korunu. A k režijkám budou chtít eště lubrikant... :-/

0/0
10.3.2010 22:54

kgx13

Re: no toto,

;-DR^

0/0
11.3.2010 6:57

Ukulele2

Nejeli náhodou v té soupravě potentáti z vedení ?

Tolik teplých pohromadě, z toho může i něco chytit ! ;-D

0/0
10.3.2010 22:07

datel.gambler

Re: Nejeli náhodou v té soupravě potentáti z vedení ?

;-D;-DR^

0/0
10.3.2010 22:27

Nemesiss

...TAK TO UŽ DUŠEK PŘEHNAL...!!!

;-€;-€;-€

0/0
10.3.2010 21:46

1000101110100010

...

Zuřiví obroráři s krví podlitýma očima už zase vraždili rukojmí? ;-€

0/0
10.3.2010 21:32

Qíteček

Re: ...

;-D;-D;-DR^

0/0
10.3.2010 21:35

ChorcheCh

stávka železničářů ?

0/0
10.3.2010 20:54

Qíteček

Re: stávka železničářů ?

Vypadá to, že skrytá. Každej den něco..

0/0
10.3.2010 21:18

Léčitel pitomců

Novinky :o)

Novinky: "Na nádraží v Černošicích u Prahy večer hořely dva vagony osobního vlaku City Elefant."

Tak tenhle 50 let starý křáp určitě CityElefant není ;-DRv

Ale zas je fakt, že CityElefant těch 50 let v provozu nevydrží...

0/0
10.3.2010 20:51

Jablkon

Re: Novinky :o)

nemůžeš přeci o novinářích chtít, aby ovládali perfektně i biologii (rozeznat slona od žáby) a zeměpis (v jiném článku tady se píše o železnici, která má vést z Číny přes Rusko a Německo kamsi do Evropy).

chirurg taky nemusí vědět kdo jako první obeplul Mys dobré naděje...

0/0
10.3.2010 20:56

Léčitel pitomců

Re: Novinky :o)

Jenže nerozeznat žabotlam a CityElefant je jako nerozeznat prase a slona ;-D

0/0
10.3.2010 20:58

1000101110100010

Re: Novinky :o)

Smiř se s tím, že většině lidí je nějaká železnice ukradená. :-)

0/0
10.3.2010 21:37

-PintBull-

Re: Novinky :o)

No, je vidět, že jsi úplně mimo.

Zrovna po téhle trati jezdí denně desítky tisíc lidí.

Ty to máš ovšem do práce v kravíně blízko. Stačí přejít náves a první polní cestou doprava a jsi na místě.

0/0
10.3.2010 21:51

u.boat

Re: Novinky :o)

Ale zas je fakt, že CityElefant těch 50 let v provozu nevydrží... No to máš pravdu. Hlavně proto že je z hliníku ;-D

0/0
10.3.2010 21:17

bmira

ČD

Už to tak vypadá, že na Českých drahách je tepleji, než si pan Dušek představuje!;-D

0/0
10.3.2010 20:50

NORDMAN

Re: ČD

Globalni oteplovani v CD? Potom nejsou penize na udrzbu vlaku ... :-P

0/0
10.3.2010 21:00

Quasar

To není možný...

Jak může začít hořet panťák, ten 50 let "nový" výkvět techniky, kterým ČD přepravují lidi?:-P

0/0
10.3.2010 20:28

-PintBull-

Re: To není možný...

Jak si můžeš při tvé jistě vysoké inteligenci všimnout na ilustrační fotce, může hořet i 5 let starý vagon kategorie Euro City. ;-)

0/0
10.3.2010 20:32

Jablkon

Re: To není možný...

No ať už to byl 50 let starej CityFrog nebo 50 dní starej CityElefant, je to slušnej výkon.

Docela by mě zajímalo, co to bylo za spoj - 40 lidí v podvečerní špičce směrem z Prahy mi přijde zoufale málo, směrem do Prahy zase zoufale hodně. Nebo že by nějaký narvaný rychlík? ;-)

0/0
10.3.2010 20:38

-PintBull-

Re: To není možný...

Je to vlak 8853. Tj. Z Berouna do Prahy.

Nevím kolik lidí by mělo podle tebe jet na 19. hodinu z Berouna do Prahy. Ale vím, že nejsem geniální volič české "pravice" z diskuse IDnes. :-P

0/0
10.3.2010 20:42

Jablkon

Re: To není možný...

o.k., je fakt, že z Berouna asi jo. já si vybavil "posilu" z Řevnic, které v nevytíženém směru jezdí prakticky prázdné.

jinak, já proti tomu nic nemám - tak tomu je při dopravě mezi rezidenčními a komerčními oblastmi vždy, že se ve špičce jezdí jedním směrem vytíženě a druhým skoro prázdně. ať už jde o příměstské vlaky, autobusy ze sídliště na metro nebo autobusy z Liberce do Prahy apod...

0/0
10.3.2010 20:53

1000101110100010

Re: To není možný...

Pak je na čase ten zbytečný spoj zrušit a bude možné vyhodit na dlažbu pár odborářů. Náš sponzoring neschopných ČD se tak bude moci o něco málo snížit.

0/0
10.3.2010 21:35

-PintBull-

Re: To není možný...

Nejseš náhodou po lobotomii?

Jablkon to v příspěvku z 20:53 poměrně jednoduše vysvětluje. Myslel jsem, že to pochopí každý primitiv, ty očividně ne.

Takže to zkusím ještě jednou a polopaticky. V aglomeracích jezdí ve špičce všechny prostředky hromadné dopravy jedním směrem plné a druhým prázdné. Tj. ráno a dopoledne jezdí všechny vlaky plné směrem z Berouna do Prahy. Odpoledne a navečer jezdí vlaky plné z Prahy směrem na Beroun. A zpět jezdí vlaky prázdné. Chápeš?

0/0
10.3.2010 21:47

Jablkon

Re: To není možný...

z toho ovšem jasně vyplývá, že by bylo rozumné 90% spojů ráno z města ven a odpoledne do města zrušit ;-D ...ušetřila by se tim skoro polovina peněz, ne? :-P ...aspoň teda mam pocit, že tak nějak si to představuje pražský dopravní podnik, že když v sedle škrtne polovinu spojů metra, tak půlku peněz uspoří...

0/0
11.3.2010 0:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.