Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kvůli vraždě manželů Malhockých navrhla inspekce obvinit tři policisty

Kvůli vraždě manželů Malhockých v Českých Budějovicích navrhla policejní inspekce stíhat tři policisty. Dalších pět by mohlo dostat kázeňské tresty. Činu mohli zabránit. Skladatele Pavla Malhockého a jeho manželku zabil 11. února syn zavražděné, který páru opakovaně vyhrožoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SRPŠ - OPZHN

Bič práská vždy jen na konci i u Malhockých?

Napadlo mne zajímat se o techniku dokumentace vloh lidí k závadovému jednání - třeba - výběr pro práci s dětmi - sklon k pedofilii, násilí a jiné.

Na gastro jsem chodil s projevy kterým se říká osypky - jako důsledek srážek s blbci, kolem směrovky  Sexuologická poradna. Najít příslušnou budovu i dveře a po vyzvání ke vstupu zkoušet nerudně se tvářícímu pánovi vysvětlit proč jsem přišel a proč mne to zajímá šlo, ale přerušil mne otázkou:"Léčíte se"? "Nepotřebuji v této věci" odpověděl jsem a zkoušel navázat na téma návštěvy.  "Máte problém?" - ne pane doktore, "zajímá mne jen způsob moderní identifikace. Byl bych rád slyšel o možnostechi počítačové identifikace i dokumentace, zvláště když se stále přebíral v neskutečném množství CD disků. "Kde chodíte k lékaři!" - doslova proti mě už smečoval další otázkou. "Nechodím a necítím v této oblasti problém , jen bych se chtěl -". "Berete léky!?". "Žádné neberu". "Chcete je předepsat"!? - Pryč! - Jen Pryč!

Za koho že ti policajti budou trpět?

0/0
12.3.2010 17:52

Helm01

...

Ti chytráci z inspekce a ředitelství by měli přesně říct co přesně se událo špatně, protože takových případů je mnoho a kdyby u každé hádky v rodině, kde někdo řekne dám ti přes držku měl 24 hodin denně asistoval nějaký policajt tak by nic jiného nedělali

0/0
11.3.2010 9:37

taboo

Názor

Jsem obyčejnej řadovej policajt. Podobné situace řeším dnes a denně. Díky právnímu systému ČR není možné udělat v těchto případech na místě nic víc než bylo uděláno (z pohledu hlídkujícího policisty). Problém je v tom, že si každý snad myslí, že policie je schopná každého vodit za ručičku, stát mu tzv. za zadkem. To je samozřejmě nesmysl. Vždycky mě udivuje v podobných případech co sám řeším (když už na místě v bytě podezřelý není), že potenciální obět napadání má z útočníka strach, ale pokaždé ho nakonec zase pustí do bytu, pak je pár  dní klid, zase je nějaký problém, proto se zase volá policie. A stále dokola. Toto si opravdu nedokážu vysvětlit. Mám z někoho oprávněný strach, myslím si, že mi může ublížit, ale přesto se chovám naprosto iracionálně (dále se opakovaně s útočníkem stýkám, pouštím ho do bytu, ...) a pak čekám jak mi pomůže policie. Nebylo to náhodou podobné i v případě manželů Malhockých? Zkuste se nad tím (a nad sebou) zamyslet. Na případné reakce nebudu odpovídat. Dík

0/0
11.3.2010 9:35

Pitošek

Lehce se soudí člověk...

... z tepla gauče či křesla, ale kdo náplň práce policisty nezná, neměl by soudit podle srdcervoucí reportáže TV a bulváru, ale seriózně se zamyslet. Příklad: město má 100 tisíc obyvatel, 3 policejní oddělení = 3 rajóny, 1 oddělení má 1 hlídku 2-3 policistů = 6 - 9 policistů, to je průměr na jednu noční směnu, počty se samozřejmě mohou lištit, 1 hlídka = 1/3 města, cca 33 tisíc obyvatel. Teď by ti, kteří kritizují postup hlídky policie, měli napsat, jak by řešili danou situaci, kdyby mezi tím ještě byli voláni na jiná oznámení.

0/0
10.3.2010 20:44

josefkacaba

Re: Lehce se soudí člověk...

Jenomže se stala tato dvojnásobná vražda a nikam jinam nebyli voláni.Tak se raději vrtali v nose a čekali až někdo zavolá.

0/0
10.3.2010 22:43

Helm01

Re: Lehce se soudí člověk...

jak víš, že nikam nebyli volaní?

0/0
11.3.2010 10:00

Pitošek

Chyba je jinde!!!

Posudek psychiatra, rozhodnutí státní zástupkyně o ambulantní léčbě a hlavně zákony, kterými se policisté musí řídit. Jestliže dvou nebo tříčlená hlídka provede zákrok, na místě nenalezne podezřelou osobu a byt opustí, aby provedla obhlídku okolí a celou noc po podezřelé osobě pátrá jen v rozsahu tak, aby nebyly narušeny průběhy silničních kontrol a "honění výsledků" popř. provádění dalších zákroků, pak by jistě situace u policie vypadala jinak. Zase to však odnesou jen řadoví policisté z ulice, kteří udělali to, co jim umožňuje zákon a možnosti v rámci plnění rozkazů nadřízených.

0/0
10.3.2010 20:31

dp304610

Pravítko

No, kdyby byl krajský ředitel Heřman tak rovný, jak se mu přezdívá (pravítko), tak odstoupí sám. Ale to se jaksi nenosí, dál se bude držet svého korýtka a pokračovat např. v protlačování svojí dcerky chytré Lenky (studium Policejní akademie apod.) v řadách policie...

0/0
10.3.2010 18:54

Pyroman Bob

A co státní zástupce...?

Policie si v tomto případě našla rychle obětního beránka, ale i kdyby  toho povedeného synka odchytila, tak ho nemohli zavřít do cvokárny, protože paní stát.zástupkyně navrhla pouze ambulantní léčbu (zřejmě na základě posudku), a pilný soudce to měl projednávat až 16 března. Marně se pan Zimola utěšuje že nejde o selhání systému!!

0/0
10.3.2010 17:55

holkazdaleka2

nekteri jen vyhrozuji, jini nejen vyhrozuji

podle me selhal psycholog, jak jsem rozumnela, policie se ridila podle jeho rady

0/0
10.3.2010 17:04

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: nekteri jen vyhrozuji, jini nejen vyhrozuji

Máte pravdu. Selhal však nejen psycholog, i soud. Policie se musí řídit dle pokynů od soudu a ten jasně držel ochrannou ruku nad pachatelem. Toto však místní remcalové nepochopí ani kdyby chtěli, což nechtějí - oni viníka mají a dál nad tím přemýšlet nebudou.

0/0
10.3.2010 17:06

holkazdaleka2

Re: nekteri jen vyhrozuji, jini nejen vyhrozuji

bohuzel se nejdriv neco musi stat, a i dvakrat.... ale to neni jen v cesku.... viz pripad Bulger, vrah Venables.... to je pripad do nebe volajici

0/0
10.3.2010 17:21

černej oes

A co ještě

předat státnímu zastupitelství  návrh na zahájení trestního stíhání  ředitele policie na jihu Čech, případně i ministra vnitra ČR pro přečin maření úkolů úřední osoby z nedbalosti?

0/0
10.3.2010 16:56

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: A co ještě

Z jakého důvodu? Kde pochybili?

0/0
10.3.2010 16:56

černej oes

Re: A co ještě

Asi podobně jako ti, kteří byli obviněni. Ale pokud policejní ředitel nezodpovídá za polici... Slyšel jste třeba o tom, že ve Francii za  podobné situace  ministr rezignoval? Leč to byl ministr a ne  klaun. Jistě se toho vašeho nějak šikovně budete zastávat a on vám udělá plus do služební  dokumentace, možná i frčka pořibude. Máte pomáhat a chránit? Čiňte tak a neomílejte stále to samé.

0/0
10.3.2010 17:08

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: A co ještě

Potvrdilo se, že se jedná o chybu policie? Budu omílat to samé, dokud nedostane rozumnou odpověď - několik lidí tu už napadalo, já položil otázku a najednou přestali psát. Ptám se tedy ještě jednou - jak měla polici postupovat? Třikrát byla na místě činu - pachatel tam nebyl. Čekala tam na něj - nepřišel. Byla u něj doma - nebyl tam. Jak byste postupoval Vy, kdybyste byl policista a byl přivolán?

0/0
10.3.2010 17:11

Gaspard

Re: A co ještě

Tak proč dneska inspekce po mediální masáži a nátlaku politiků konečně obvinila tři policisty? Že by jen tak pro srandu králíkům?

0/0
10.3.2010 17:28

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: A co ještě

Již od počátku případu to inspekce prošetřovala. Nemůže však někoho obvinit pokud nemá důkazy - to děláte Vy, obviňujete policii bez důkazů a když o případu víte jen z médií. Mluvil jste o "případech" ptám se tedy na ty, které byly zameteny pod kobereček?

0/0
10.3.2010 17:32

černej oes

Re: A co ještě

Jak má správně postupovat policajt by měl, v prvé řadě, vědět on. Pobírá mzdu a ještě chce od hloupých civilistu radit? Když  vám  špatně opraví v servisu auto, co učiníte? Reklamujete. A žádá po  vás opravář radu co s tím má dělat, nebo jak byste při opravě postupoval vy? Jinak řečeno, každý, kdo vykonává určitou profesi  musí vědět jak na to. Pokud neví, nemůže jí vykonávat dobře. Platí to stejně pro policajta jako pro chirurga.

0/0
10.3.2010 17:36

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: A co ještě

Policisté věděli jak mají postupovat - takto i postupovali. Vy ty správné postupy neznáte, ale stejně je kritizujete. To je demagogie, co? Myslel jsem si že přijdete s něčím novým - co zcela změní práci policie. Vy jste však jen remcal a nemáte ani jeden argument. Zkusím to tedy naposledy - dle Vašich slov nepostupovala policie jak měla, sám však nejste policista a nevíte jak postupovat má. Mám pravdu?

0/0
10.3.2010 17:46

černej oes

Re: A co ještě

Každý, kdo vykonává určitou profesi  musí vědět jak na to. Pokud neví, nemůže jí vykonávat dobře. Platí to stejně pro policajta jako pro chirurga.

Nevím, proč by někdo měl polici radit. Žádá chirurg o rady lékařsky nevzdělaného člověka?   Až se na policejní základní škole naučíte znát smysl některých slov, která používáte, třeba s vámi zase pobeseduji. Do té doby to  nemá cenu, místo psaní stále stejných příspěvků se raději podívejte třeba do slovníku cizích slov.

S pozdravem  Pomáhat a chránit.

0/0
10.3.2010 17:59

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: A co ještě

Vy jste obvinil policii - nyní však píšete že každý "umí něco". Vy zcela zjevně o očividně nemáte ani základní právní vědomí. Když pochybí chirurg, tak jeho chybu posuzuje odborná komise, když pochybí policista tak také. Naběhl jste si a krásně, na jednu stranu jste na práci policie nadával, ale na druhou o ní nic nevíte.

0/0
10.3.2010 18:25

černej oes

Re: A co ještě

Můžete konkretizovat, kde jsem napsal, že každý umí něco? Stejně tak bych prosil o sdělení kde jsem použil zmínku o pochybení chitugově. jste typický policajt. Nejsou argumenty a tak nastupuje fantazírování, pocit vlastní neomylnosti.  Že nikdy nepochybujete o své pravdě?  To však dělají jen hlupáci. Již Borovský napsal - bože, kýž jsem policajtem...  Prostě; máte ve všem pravdu, policie je vrchol dokonalosti. Předem souhlasím se vším, co napíšete; ony mne vaše projevy zase tolik neinteresují.

0/0
10.3.2010 21:05

vasil.tasil.

Měli zachrastit zlaťáky

a koukali že to jde. Bohužel nic nekáplo proto chráníči nás chránili někde pod kopcem na padesátce jestli náhodou někdo nejede padesát dva a kásnout ho.Velebnosti chce se mi zvracet.

0/0
10.3.2010 16:41

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Měli zachrastit zlaťáky

Lidem jako Vy - to se ani nejde smát. Policie tam třikrát byla, třikrát tam nebyl. Pak u domu čekala - nepřišel. Pak jela k němu domů - nebyl tam. Co tedy měla dělat? Ta hlídka má "rajón" a ten musí hlídat. Jak byste reagoval kdyby tam stáli a o tři ulice dále by někdo někoho pobodal a oni by tam museli? Zatímco by řešili tuto věc, tak by se on vrátil a zabil by je. A jedna podstatná věc - třikrát na něj volají policii a stejně ho pustili dobrovolně do bytu.

0/0
10.3.2010 16:47

xxxxxman

Re: Měli zachrastit zlaťáky

přesně a hlavně si někteří politici na této kauze honí triko;-)co  ještě měli dělat víc???

0/0
10.3.2010 16:52

černej oes

Re: Měli zachrastit zlaťáky

Človíčku, človíčku...  "kdyby tam stáli a o tři ulice dále by někdo někoho pobodal a oni by tam museli?" Není těch vašich kdyby nějak moc? Kdyby byly ryby v......

0/0
10.3.2010 16:58

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Měli zachrastit zlaťáky

To stejné "kdyby" však mohu říct i u toho, že kdyby tam stáli, tak by logicky nepřišel. Až by odešli tak by zcela logicky přišel a vraždil by.

0/0
10.3.2010 16:59

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Měli zachrastit zlaťáky

Ta hlídka má "rajón" a ten musí hlídat. Kdyby byla u nich u dveří tak by "pro změnu" lidé nadávali že byli jen tam a všude jinde se mohlo cokoli stát.

0/0
10.3.2010 17:00

Sarulinka

Smutne kino

je to. A take to, ze ceskou policii proveruje opet ceska policie. Rv

0/0
10.3.2010 16:34

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Smutne kino

Opět? Kdy se něco podobného stalo? Přečtěte si příspěvky níže. Nebo Vám je mám zkopírovat?

0/0
10.3.2010 16:37

Sarulinka

Re: Smutne kino

Mne prosim nekopirujte nic. Moje reakce zahrnuje pripady, a ze je jich dost, kdy byla nutnost policii proverit. A to opet sdruzenim slozenym ze samych policistu. Zadna nezavislost, zadna transparence.  Dekuji

0/0
10.3.2010 16:43

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Smutne kino

A čím by se měla policie prověřovat? Několikrát jsem položil jasnou otázku a ani jednou nedostal odpověď - Vy jistě budete hodně zběhlý a řeknete mi jak měla policie postupovat, že ano? Divil byste se - inspekce je jak ras.

0/0
10.3.2010 16:45

Sarulinka

Re: Smutne kino

Jiste by se mela proverovat, jako jine sektory, jenze slozeni techto inspekci by nemeli byt tvoreny prave opet policajty, at uz jakehokoliv ranku. Je toto pochopitelne? 8-o;-D

0/0
10.3.2010 16:49

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Smutne kino

Byl jsem komisí jednou vyšetřován - při zatýkání jsem pachateli který na mne vytahoval střelnou zbraň zlomil ruku. Ačkoli jsem byl již od počátku "nevinný", tak se mnou jednali doslova jako s vrahem. Ta komise je opravdu postrach.

0/0
10.3.2010 16:51

Gaspard

Re: Smutne kino

A jak podle vás jedná policie s člověkem, který zraní/zabije pachatele v sebeobraně? Taky vás inspekce vláčela po soudech několik let? Taky jste díky tomu přišel o práci?

0/0
10.3.2010 17:17

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Smutne kino

Léta to nebyla, byly to měsíce. Jen jsem reagoval na to, že tu někdo tvrdil že je vyšetřování inspekce netransparentní a že vlastně ani nemá smysl.

0/0
10.3.2010 17:20

Gaspard

Re: Smutne kino

A divíte se? Pokud u nás inspekci MV tvoří policajti (všude jinde spadá spíše pod spravedlnost) a drtivá většina vyšetřování těch nejkřiklavějších případů končí konstatováním, že se nic nestalo nebo se to zamete pod koberec, tak si lidi, kteří si vás platí ze sých daní o její transparentnosti musí myslet svoje!!

0/0
10.3.2010 17:25

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Smutne kino

Drtivá většina se zamete pod koberec - jak to můžete tvrdit, když se to "zamete pod koberec"? :-) Pokud by se tak opravdu dělo, tak o těch případech ani nevíte. Ale dobře, vycházejme z toho že se to opravdu "zametá" - nějaký konkrétní příklad by nebyl?

0/0
10.3.2010 17:28

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Smutne kino

Ale chápu to - tento názor zastává určité procento lidí, já mu ho neberu. Ale pokud by oni sami jedinci byli policisty, tak bych jim zkušenost s inspekcí nepřál ani za nic.

0/0
10.3.2010 16:52

Burzoa

pomáhat a chránit.. hmm, ale jen svoje zájmy..

k čemu je policie??? když nechrání občany kteří jí platí ze svých daní..

0/0
10.3.2010 15:56

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: pomáhat a chránit.. hmm, ale jen svoje zájmy..

A jak bys je ochránil ty? Postavil by ses tam ne celej den a celou noc? Jednou bys odejít musel - pak by zaútočil. Pokud by se tam hlídka na 10 hodin postavila a on by zaútočil poté - to bys už nenadával co? Tohle je demagogie první kategorie. Dokud pachatel nic neudělá, tak jej ani policie nesmí zadržet. A co ten syn udělal? Policie velkoryse třikrát přijela a jela i k němu - nikde nebyl. Ani na adrese svého trvalého bydliště, ani u nich. Jak bys postupoval dál?

0/0
10.3.2010 16:01

Burzoa

Re: pomáhat a chránit.. hmm, ale jen svoje zájmy..

jdi do ...... fízle

0/0
10.3.2010 16:21

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: pomáhat a chránit.. hmm, ale jen svoje zájmy..

To je odpověď? Já položil jasné otázky. Ty práci policie kritizuješ - tudíž bys jistě postupoval jinak a lépe.

0/0
10.3.2010 16:24

černej oes

Re: pomáhat a chránit.. hmm, ale jen svoje zájmy..

No, já bych před barák postavil radar a také začal zuřivě kontrolovat  obsah lékárniček. Také je možné, že vedle někdo zaparkoval metr před přechodem.

0/0
10.3.2010 17:01

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: pomáhat a chránit.. hmm, ale jen svoje zájmy..

Co to plácáte? Tohle snad ani nezaslouží jinou reakci.

0/0
10.3.2010 17:04

černej oes

Re: pomáhat a chránit.. hmm, ale jen svoje zájmy..

Odpověd popisuje  činnost, kde je naše milá policie nejschopnější. Vy jste však bílá vrána, něco jako Policajti z předměsti.

0/0
10.3.2010 17:12

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: pomáhat a chránit.. hmm, ale jen svoje zájmy..

Ano? Myslím si opak. ;-)

0/0
10.3.2010 17:16

Gaspard

Re: pomáhat a chránit.. hmm, ale jen svoje zájmy..

Souhlas, ale k čemu ta polici potom je? Neměla by v tom případě mít místo Pomáhat a Chranit logo Vyšetřovat a Založit?

0/0
10.3.2010 16:22

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: pomáhat a chránit.. hmm, ale jen svoje zájmy..

Ona pomáhá i chrání - pokud ne, tak napiš kde se to stalo? Tady opravdu jinak jednat nešlo - zákon to nedovoluje.

0/0
10.3.2010 16:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.