- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak všechno jede jako nagelovaný ž........, a je pořešeno to o čem se několik let jen diskutovalo a rozum vítězí, nač rušit něco co je par desítek let funkční,
když vzpomenu, jak jedno z nejkrásnějších nádraží Praha-Těšnov padlo kvůli magistrále, tak doufám, že Masarykovo nádraží nebude mít podobný osud. Například trať do Kladna je poměrně vytížená a bude ještě víc, bude-li rekonstruována, tak je jen dobře, že bude mít zachováno své vlastní nádraží v centru města. Propojení s Hlavním nádražím tunelem s pohyblivým pásem je pěkný nápad, je to sice jen pár minut chůze, ale pro staršího člověka, se zavazadly a třeba v dešti to nic příjemného není.
casto snim o rtom, ze se postavi Tesnov znovu. Proc by nemohl? Pokud by se postavila replika jako multifunkcni prostor, nemuselo by to byt spatne. Nemame penize na to aby jsme obnovili Tesnov jako Nemci Marienkirche, ale pokud by se do toho vlozil soukromy nvestor , ci konsorcium, uskutecnit by se to dalo. Plany existuji a pokud se nemylim, magistrala by mela jit pod zem? Jenze asi jen u muzea...V Praze vznikaji nekdy az desive stavby, viz palac Flora, ale toto by prospelo. Pokud tamtudy chodite, take vam pripada ten prostor tak prazdny?
prohrala ... a nejrychlejsim zpusobem jak se dostat z Masarycky na Hlavak bude naveky pesky. Coz je veru reprezentativni.