Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americký viceprezident odsoudil izraelské plány stavět byty v Palestině

Návštěvu amerického viceprezidenta Josepha Bidena na Blízkém východě zkomplikovalo prohlášení Izraele, že hodlá pokračovat s židovskou výstavbou na palestinském území. Biden, který do oblasti přijel krátce po ohlášení obnovy izraelsko-palestinských rozhovorů, záměr Tel Avivu odsoudil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

thermit

zzzZZ

cely tento americky nesuhlas v hociktorych otazkach o izraeli je len populizmus a divadielko pre americke masy, ktore si po vyhlaseniach typu ariel sharon "my zidia ovladame ameriku a americania to vedia", zacali uvedomovat kto vlastni ich media a politicku moc, na dolezite pozicie su vzdy dosadeni len kandidati, ktorych schvali AIPAC a ine sionisticke organizacie (kandidat na prezidenta ron paul aj napriek silnej podpore obyc. ludi bol mediami absolutne ignorovany) , ak by bol biden uprimny , co nie je a okrem slov by presiel k cinom, tak by sa musel pripravit na politicku samovrazdu, ktoru by mu massmedia a institucie kompletne vlastnene sionistami pripravili

0/0
10.3.2010 12:19

František Koudelka 4.Kyju

Re: zzzZZ

No pravda je, že z Obamy ta židovina úplně srší.

0/0
10.3.2010 12:24

thermit

Re: zzzZZ

http://www.youtube.com/watch?v=HmTOoGYjsHg

0/0
10.3.2010 12:29

thermit

Re: zzzZZ

tak biden je jasny, 0:59 tohto videa sam priznal ze je sionista;-D;-Dhttp://www.youtube.com/watch?v=1vDx-5b7T8M

0/0
10.3.2010 12:36

thermit

pre poriadok

"im a zionist, u dont have to be a jew to be a zionist" volne prelozim ako "ja sam som sionista, nemusite byt zidom aby ste mohli byt sionistom" - cim mimochodom potvrdzuje co stale opakujem, ze sionisti sa za zidovstvo len skryvaju aby v pripade kritiky mohli pouzit taktiku antisemitizmus, tejto agende "sionista=zid" veria aj ovce na idnes ktore ma pravidelne nazyvaju nackom, antisemitom a zidobijcom ked napisem nieco negativne o sionistickom zlocineckom vplyve v izraeli,usa alebo eu, pritom ani nevedia ze mi akurat davaju dovod na uprimny vysmech ich zadubenosti:-)

0/0
10.3.2010 12:56

oskie98

Re: pre poriadok

Uz ses vypovidal, termite Rv

0/0
10.3.2010 16:02

pes Muki

Re: pre poriadok

No sionismus bylo hnuti, aby se zide odstehovali se zemi, kde je nemaji radi, do palestiny. Takze i hodne antisemitu byli sioniste, protoze podporovali myslenku, aby se jejich zeme zidu zbavila. Dokonce i za zacatku naciste umoznovali zidum odjet do Palestiny, nez to britove zarazili. To ze v dnesnim veku nastoupili antisioniste, kteri jako termit, chteji, aby zide predali zemi arabum a vratili se zpet treba na slovensko a ostatnich evropskych zemi. Je to paradox, ale on a jemu podobni, skutecne nemohou bez zidu byt, protoze je nic jineho nezajima.

0/0
10.3.2010 18:59

thermit

Re: pre poriadok

umoznovali to zidom o ktorych sionisti prejavili zaujem, mladi, zdravi a sionizmu nakloneni zidia, ostatnych nechali zomriet aby to mohli neskor pouzit v propagande za vznik izraelu//"Ak by sa ma opýtali: - Dala by organizácia UJA peniaze na záchranu židov -, odpovedal by som nie a opäť NIE."

::Izaak Greenbaum, riaditeľ výboru Židovskej záchrannej agentúry, 18. február 1943//

s tym predanim pody si tiez zabil;-Dby sa ti pacilo keby sa ti do zahrady nastahovala chazarska rodinka s tym ze odidu az ked im vyplatis hodnotu pozemku?;-D

0/0
10.3.2010 20:03

Dru Zeree

Ať Izrael obsadí celou Palestinu!!!

Palestinci stejně nikdy žádnou zemi nevybudjí, ikdyby Izrael neexsitoval. Pořád budou lítat po ulících a střílet do vzduchu8-o8-o

0/0
10.3.2010 11:55

pes Muki

Re: Ať Izrael obsadí celou Palestinu!!!

No nez prisli zide, tak v Palestine moc lidi nezilo. To az kdyz se prislo na to, ze byt palestincem je dobre placene zamestnani, tak se jich tolik objevilo. Vzdyt i vudce Arafat byl s Egypta. No a zide udelali z nezajimave pouste kvetouci zem, takze by stalo za to ji sebrat. Takze se tem palestincum nelze divit. To je vsude. Kdyz zacnes davat pomoc potrebnym, tak se budes divit, kolik potrebnych se prihlasi.

0/0
10.3.2010 19:10

thermit

Re: Ať Izrael obsadí celou Palestinu!!!

ano nikto tam nezil;-D tie dediny a domy co museli na zaciatku zrovnat so zemou si najskor chazari postavili a nastahovali tam miliony arabov, len aby historikom zamotali hlavy;-D;-D

0/0
10.3.2010 20:07

čtvrtinka

Mýtus o původu Izraele

Izraelský univerzitní historik ve své knize píše, že dějiny židů byly uměle vytvořeny podle potřeb sionistů.

 

http://www.euro.cz/id/ivtn2o67dr/detail.jsp?id=21229

0/0
10.3.2010 10:02

freak4

Re: Mýtus o původu Izraele

Stará známá věc.:-)

0/0
10.3.2010 10:23

Essad Bey

Re: Mýtus o původu Izraele

Nemůžu ten odkaz otevřít (je to Shahak?), ale starou známou věcí je především fakt, že prakticky každé národní dějiny jsou umělým konstruktem.

0/0
10.3.2010 12:50

thermit

Re: Mýtus o původu Izraele

podobne to sionisti robia aj s madarmi ktorym v skolach tlacia do hlav myty o "ich" tisicrocnom imperiu a pritom medzi 11. a 18. st. bola madarcina mrtvy jazyk a na davno asimilovanych alebo vyhnanych magyarov sa tiez medzitym zabudlo, v 18.st(este pred ozivenim jazyka a doplnenim modernej slovnej zasoby) v madarcine neexistovalo slovo pre rukavice pritom to boli insignie slovanskych(uhorskych) kralov uz x storoci, madarizacia bola cisto sionisticka akcia ako vytvorit novy narod nekompatibilny s ostatnymi na rozostvanie slovanskych narodov a zasadenie semiacka nepriatelstva do oblasti v pripade neskorsej potreby vyvolat konflikt(predaj zbrani a pozicky su alfa omega sionistickeho planu ako si kapitalom podrobit svet), bieli zidia na arabskom uzemi vymyvani vymyslami o ich historii patria do rovnakej kategorie ako madari

0/0
10.3.2010 11:18

wasenmeister

Re: Mýtus o původu Izraele

no ty vole ;-D

0/0
10.3.2010 11:22

Essad Bey

Re: Mýtus o původu Izraele

;-D;-D;-DR^

0/0
10.3.2010 12:46

oskie98

Re: Mýtus o původu Izraele

Konecne me jednou Termit potesil, lepe receno pobavil ... ;-D;-D;-D

0/0
10.3.2010 16:12

pes Muki

Re: Mýtus o původu Izraele

No oni ti madari jsou vlastne zide a sioniste. Jeste mel ric, ze slovaci jsou madari, kteri se spatne neucili polsky

0/0
10.3.2010 19:01

thermit

Re: Mýtus o původu Izraele

pri podobnosti cestiny a polstiny by sa to skor hodilo na vas ponemecky povod;-D

0/0
10.3.2010 19:57

Skeptik proti septiku

Ach, oč vstřícnější jsou teroristické útoky plastelínců...

0/0
10.3.2010 9:18

Raffan.

Re: Ach, oč vstřícnější jsou teroristické útoky plastelínců...

myslis, ze by uz meli prestat protestovat proti zabirani jejich pudy a srovnavani jejich domu buldozery? :-)

0/0
10.3.2010 9:24

Júlinek šíšal

Re: ...

...je smutné jak jsi dopadla ...8-o  ty musíš reagovat na své vlastní příspěvky? ...;-(

0/0
10.3.2010 9:58

Zamete

Re: Ach, oč vstřícnější jsou teroristické útoky plastelínců...

Tak Paloši ji taky někomu někdy sebrali - v čem je problém? ;-)

0/0
10.3.2010 10:13

thermit

Re: Ach, oč vstřícnější jsou teroristické útoky plastelínců...

ale to by sme mali riesit az ked sa niekto, kto narozdiel od askenazov a chazarov v tej oblasti v minulosti zil, prihlasi:-)

0/0
10.3.2010 13:08

999666999

Re: Ach, oč vstřícnější jsou teroristické útoky plastelínců...

Nejsou náhodou proto že jim lezou na jejich území ;-D;-D;-D Já se ručníkářů nezastávám, ale ta druhá parta jsou lotři násobně větší RvRvRv

0/0
10.3.2010 9:25

pes Muki

Re: Ach, oč vstřícnější jsou teroristické útoky plastelínců...

No v Palestine se jedna jen o prouzek uzemi, ale ve Spanelsku arabum ukradli celou zemi.

0/0
10.3.2010 19:03

daaaanyyyy

je to proste

furt dokola, slovy se tam nic nevyresi

0/0