Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NÁZOR: Odborář Dušek je nežádoucí osoba a homofobní hlupák

Jinak: hlupák Dušek drží s hlupákem z jiné odborové organizace, ten má vazby na hlupáka z odborové centrály. A celkem jsou v odborech natahané desítky hlupáků, kteří to všechno ovládají. To mi věřte. Já tam chci založit spolek chytrých, abychom měli rovné příležitosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Boulala

Rada homosexuálům

Ještě bych rád poradil homosexuálům, přestože o to možná nestojí. Kroťte své vášně, protože homofobní prostředí zde vytváří každý, kdo prosazuje pouze jeden názor a neumožňuje se zamyslet nad všemi možnostmi. Tím rozdělujete společnost na dva tábory a nutíte ji si vybrat. Duškův kontroverzní projev by bez vašich reakcí nikdy nezískal takovou medializaci a homofobním by se stal maximálně pro hrstku lidí...... Ne vždy je dobré se řídit citem. Tímto pravidlem se neřídil ani Dušek a následně ani vy. Obě strany tak přispěly do vínku homofobní atmosféry, ať se vám to hodnocení líbí nebo ne.

0/0
11.3.2010 11:03

Boulala

Hysterie z nediplomatičnosti zastřela skutečný problém

Bohužel se mi zdá, že pan Dušek, jehož diplomatická úroveň vyšuměla, upozornil na skutečný problém, ale kvůli nevhodnosti použitých slov se odsunul do neznáma. Jak je to možné? Osobně jezdím Pendolinem téměř každý týden a již delší dobu (ještě před Slamečkou) jsem si všímal chování průvodčích, kteří se často z mého pohledu projevovali jako homosexuálové, přestože pokaždé to byl někdo jiný. Specifikaci chování homosexuála považuji nadměrnou jemnost v chování (zženštilost) a použitý tón hlasu. Osobně mi homosexuálové nevadí, jejich orientaci respektuji a myslím, že jejich práva by měla být stejná, ALE NE VĚTŠÍ! Již před Duškem jsem si o prosazování homosexuálů v ČD myslel své. Je tedy správné zavírat oči, pokud dochází k upřednostňování lidí na základě jakékoliv sexuálně orientace? Doplňte si v Duškově výroku za slova homosexuál heterosexuál a představte si, že by se bránil gay, proti prosazování heterosexuálů? Podával by na něj někdo žaloby a odsuzovali by ho naše osobnosti? Myslete!!!

0/0
11.3.2010 10:34

HAD2

Re: Hysterie z nediplomatičnosti zastřela skutečný problém

R^

0/0
11.3.2010 18:23

honya007

Přirovnání homosexuálů k hlupákům hodně kulhá

Namístě by bylo, pokud by homosexuál bylo něco dehonestujícího (podobně jako hlupák). Pro pana Duška to tak být i může (to nevíme). Je tomu ale tak i pro pana Bucherta? Pak by svým článkem obvinil především sám sebe, nikoli Duška. Zkusme si za slovo hlupák dát něco neutrálního, třeba "svobodný zednář" nebo "člen strany X".

0/0
10.3.2010 11:32

fufumi

není nad nezávislého novináře...

Appia je místem, kde se potkávají například ekonomové Miroslav Zámečník, Michal Mejstřík, Pavel Kohout, dále třeba topmanažer z Microsoftu Jan Mühlfeit, viceguvernér ČNB Miroslav Singer, šéf Vojenského zpravodajství Ondrej Páleník, bývalý místopředseda vlády Alexandr Vondra, novináři Pavel Páral,Viliam Bucherd či Jefim Fištejn.Jakýmsi zakladatelem je Jan Veverka, nynější tajemník generálního ředitele Českých drah.

Vzhledem k Veverkově angažmá asi nepřekvapí, že se Appie dodnes účastní téměř kompletní management Českých drah, dokonce lze tvrdit - a Veverka to nezastírá -, že v prostředí Appie došlo k jeho zformování. Odtud se znají generální ředitel Petr Žaluda ,náměstek drah pro správu majetku Milan Matzenauer náměstek pro ekonomiku Michal Nebeský  a dnes už bývalý personální náměstek Milan Ruttner (dříve  Citibank).

zdroj: http://ekonom.ihned.cz/c1-39876240-kde-se-schazeji-mocni

Je mi z Vás špatně,pane Bucherd..

0/0
10.3.2010 11:09

Albert Nerom

Re: není nad nezávislého novináře...

Máte pravdu. W. Buchert je žurnalista gauner, pro kterého jsou objektivita, vyváženost a profesionální korektnost prázdnými pojmy. Jeho mediální zvratky jsou zaujatě cíleny jen jedním směrem, od středu doleva politickkého spektra. Okruh jeho přátel, které zmiňujete, ostatně naznačuje, komu jako novinář prostitut fakticky slouží.

To ale nemění nic na věci, že způsob vyjádřování pana Duška byl krajně nevhodný; trapnými pokusy o vtipnou nadsázku jim "nahrál na smeč". Např. ohýbání pro tužku atd. si mohl odpustit. V dnešní "demokracii" musíme totiž být v zájmu sebezáchovy velmi obezřetní. A nejen u nás. Vzpomeňme jen na mediální štvanici na politika, poukazujícího na to, že na prvopočátku dnešní krize stáli židovští spekulanti z Wall Streetu. A zkuste se u nás zmínit o extrémně vysoké kriminalitě či obecně rozšířeném sociálním parazitismu  romského etnika. Pan pak Dušek doplatil na to, že poukázal na provázanost vlivných představitelů G minority. Je to realita, vládnou nám menšiny.

0/0
10.3.2010 13:17

tromi

Dušek má pravdu

R^

0/0
10.3.2010 11:07

snílek

Dušek je hulvát,

napadají mne i jiná slova,ale ta jsou všechna obtížně reprodukovatelná.To že jsou ČD socialistický moloch s vysokou přezaměstnaností,ví zřejmě každý.Bydlím poblíž trati a tak jsem pobaveně sledoval jarní úklid ve stylu ČD.Jeden člověk s pilou a deset helfrů kteří kupili pořezané větve a keře na hromady.Práci kterou by zastali tři lidé dělalo jedenáct lidí.Naštěstí v posledních letech tyto orgie ustaly.A to nemluvím o špíně ve vlacích,neochotě personálu a častých zpožděních.Pan D.má právo na kritiku,ale slušnou formou.Útočit veřejně na sexuální orientaci je špinavost,dotyčný pán pracuje na dráze dlouhá leta a tak část problémů padá i na jeho hlavu.Rv 

0/0
10.3.2010 9:56

matesakoid

Re: Dušek je hulvát,

Jo, pár posunovačů pracuje na dráze ještě déle, ale neřekl bych, že mají co společného s tím, že je ČD moloch jako blázen.

Teda pokud nepočítám těch několik nabouraných tramvají ca časku Tatry Smíchov nebo několika tisíc rozmlácených lahví pro Staropramen když jim "ujely" vagóny na té staré koleji u Ženských domovů

0/0
10.3.2010 16:04

cibich

160 let po narození tatíčka Masaryka

se jeho republika ocitla v rukou homosexuálů,zlodějů, podvodníků a Bůh ví,jaké pakáže.Masaryk se musí v hrobě obracet!

0/0
9.3.2010 16:46

ondravan

Není pravda, že by Dušek odsuzoval HMSX paušálně

Nechci hájit Duška, trochu to přehání a vždycky mi byl divný a protivný, ale v tomto článku je věta: "Neposuzují jednotlivé lidi podle toho, co a jak dělají, ale odsuzují je paušálně kvůli příslušnosti k nějaké skupině či menšině." Ale to přece Dušek nedělá! On neodsuzuje homosexuály paušálně, vždyť sám říká, že mezi jeho kamarády jsou stejnopohlavně zaměření, ale on poukázal na to, že prý někteří lidé - homosexuálové – se sdružují k vytváření ekonomické zájmové skupiny a přidělují si posty za základě toho, že jsou homosexuálové. To přece není paušální odsouzení všech homosexuálů, jen konkrétních osob, kteří svou příslušnost k homosexuální komunitě využívají k zisku. Stejně tak si pomáhají lidé třeba na základě k příslušnosti k etniku nebo náboženské skupině nebo rodáci, to je přirozené, i když to není v demokratické společnosti vůbec žádoucí. je to nerovnost, proti které se hmsx tak rádi hlasitě ozývají.

0/0
9.3.2010 12:40

nonick

Re: Není pravda, že by Dušek odsuzoval HMSX paušálně

Přesně tak! R^

Ta následná mediální hysterie a manipulace (včetně tohohle článku) je hodně nechutná...

0/0
9.3.2010 14:04

horduch

no bude sranda

jestli tam opravdu ta buz klika existuje,podle řevu, kterej to vyvolalo ,tak na každém šprochu, bude asi pravda trochu,jestli se na posty vybírá podle orientace

0/0
9.3.2010 9:46

Charles panther - růžový Lytton

Re: no bude sranda

Podle toho,co sem psali lidi obeznámení se situací na CD (precti si smazane prispevky) tak ta klika doopravdy existuje. Vyjmenovavali je jednoho podruhem - tedy ty,kteri se s tim nijak netaji , ze nejsou normalni.

0/0
9.3.2010 10:02

nonick

Pravda zvítězí! (nebo aspoň remízuje...)

Pane Dušku, vydržte - většina lidí Vás podporuje (viz anketa u vedlejšího článku)! 

Volby 2010 se blíží - nenechme si déle s ® á t   na hlavy!  [>-] R^

0/0
9.3.2010 9:32

libynn

Další skupinka,

která zkouší, kam až se dá zajít! Snad jim také nebudeme muset platit tolik osvědčené a tak schopné teréní pracovníky, kteří by jim pomáhali v jejich těžkém, manažerském údělu:-)

0/0
9.3.2010 9:16

HAL9000

Rozumný článek,

který je proti srsti zase jen homofobním hlupákům. :-)

0/0
9.3.2010 9:15

frotér z pojihlaví

u bulváru tohoto kalibru nic zvláštního

u všeho, co pan (paní) Viliam Buchert  napíše, se chce člověku zvracet. proč by to asi bylo jiného, když tu onanuje nad něčím, co nepochopil.

nebo že by vyjímečně nebyl tak hloupoučký jako při psaní jiných článků, ale tentokrát pochopil a chtěl kopat za tunely ČD?

s tím se na těchto stránkách setkáváme spíše u jiných autorů než u tohoto prosťáčka

0/0
9.3.2010 8:57

Antihuman_Intolerant

Re: u bulváru tohoto kalibru nic zvláštního

Proto sem přece chodíme,ne? Si představ tu nudu,kdyby v tomhle plátku byl jedinej...;-D

0/0
9.3.2010 9:02

Cynyc

Re: u bulváru tohoto kalibru nic zvláštního

Zajímavé. Člověk, jehož příspěvek svojí syntaktickou i sémantickou úrovní prozrazuje značný deficit intelektu i vzdělání, označuje jiného člověka za hloupoučkého prosťáčka. Argumentů netřeba, hlupákem je přece implicitně každý, kdo nesdílí Vaše - velmi mírně řečeno - excentrické názory.

0/0
9.3.2010 9:40

Charles panther - růžový Lytton

NÁZOR: Viliam Buchert je nežádoucí osoba

a homofobní hlupák !!!

0/0
9.3.2010 8:54

Antihuman_Intolerant

Re: NÁZOR: Viliam Buchert je nežádoucí osoba

;-D ;-D ;-D R^ R^ 

0/0
9.3.2010 8:55

Antihuman_Intolerant

Re: NÁZOR: Viliam Buchert je nežádoucí osoba

Tam bych to v tomhle případě asi opravil na heterofobní...:-)

0/0
9.3.2010 8:58

Antihuman_Intolerant

Dušku

Vydržať!! R^

0/0
9.3.2010 8:48

Charles panther - růžový Lytton

Re: Dušku

SOUHLAS !!!!

0/0
9.3.2010 9:09

annien

se tím

humbukem snaží zakrýt PODSTATU VĚCI, COŽ JE TUNELÁŽ A VZÁJ.NADRŽOVÁNÍ v ČD!! pouze odvedení pozornosti, o homosexualitu tu vubec nejde!! A všimnete si, jak utichly pandury. Jdu blejt ;-O;-O

0/0
9.3.2010 8:48

libynn

Snad ty žaloby ustojí!

R^

0/0
9.3.2010 8:44

I-voucH

je mi špatně z většiny ubožáků v této diskuzi

a pokud je většina tohoto národa na straně omezeného duška, který je tak sebestředný, že si myslí, že by se všem homosexuálům líbil tak moc, že se nikdo z nich neudrží a jen co se ohne, už mu vyvrtají díru do kalhot. nebo tam chodí radši sám bez kalhot i trenýrek s touho v srdci, aby ho někdo obtáhl??? tak dobrovolně odevzdávám národní hrdost, protoze není na co být hrdý.

omezenec zůstane omezencem, a je jedno, že to je syn táty pracujících, obecní pasáček nebo budoucí šéf sportu, co nerozumí krasobruslení a Martina Sáblíková mu ho má jako poradkyně vysvětlovat.

0/0
9.3.2010 8:37

annien

Re: je mi špatně z většiny ubožáků v této diskuzi

běž si udělat kafe, prosímtě, a už se nevracej. Díky.

0/0
9.3.2010 8:44

mufik

Jardo jsi pitomec

Já můžu tvrdit že všíchni odboráři jsou hovada.Když je může zastupovat takovejhle vůl.;-DRvRv

0/0
9.3.2010 3:41

sanvean

Re: Jardo jsi pitomec

...aspoň se nebojí říct, jak to tady chodí a jak je vidět, tak ho jeho soudruzi odboráři pěkně hodili přes palubu. Pěknej ksindl:-P. Takže se bude honit Dušek, mektat o koncentrácích apod. jen proto, že se trefil. A ti nedotknutelní hošani budou dál rozhazovat vidlema miliony pro svou hot zábavu... v týhle kauze se začínaj všichni zajímavě odkopávat, se asi ještě dočkáme 8-o

0/0
9.3.2010 5:26

Rudý bolševický nok

Jardo máš pravdu!!!

že jsi píchnul do pořádného vosího hnízda, to je jasné podle toho hukotu, co jsi rozpoutal. Nenech se umlčet a klidně kandiduj do sněmovny, preferenčních hlasů budeš mít spoustu!!!

0/0
9.3.2010 3:20

Rudý bolševický nok

Pane Buchert, píšete že

nejlepší by bylo to vyřídit hned a rázně po chlapsku? No jo, ale co když je zrovna Slámečka za mamku? A bít ženy se nemá ;-D

0/0
9.3.2010 3:09

gangréna

asi takhle

www.gustavslamecka.homo.com

0/0
8.3.2010 23:51

sanvean

Re: asi takhle

;-D;-D;-DR^

0/0
8.3.2010 23:59

EWCZ+

Re: asi takhle

Homo homini thermus.

0/0
9.3.2010 0:12

Antihuman_Intolerant

Re: asi takhle

;-D ;-D ;-D ;-D R^R^R^

0/0
9.3.2010 8:45

Pravdavítězí

Diskusi nezrušili a je to třístý příspěvek

Pan Dušek

popsal nesalonní zkratkou jen známou skutečnost, že u nás ve všech oblastech převládají skupinové zájmy dané i známostmi.Buďto to je dáno stranickou příslušností, některé zase dává "dohromady" nějaká společná záliba (například třeba golf). No a pak už to jde podle známého: "Já tě popostrčím a ty mě pak povytáhneš". A pak najednou k vlastnímu překvapení zjišťujeme, že je "golfistů" plný barák!

0/0
8.3.2010 23:37

sanvean

Re: Diskusi nezrušili a je to třístý příspěvek

v normálně fingujícím státě, by současné vedení ČD šlo rovnou z kanceláří do lochu. Ne, tady odpálej člověka, kterej řekl natvrdo jak to chodí. Smutná realita....Rv

0/0
8.3.2010 23:46

White Man

Dusek na Hrad!!

;-D;-DR^

0/0
8.3.2010 23:30

Antibukvice

Smysl cenzury

Cenzura příspěvků a odstraňování celých diskusí kauzy ,,Dušek" se na tomto ,,svobodném a demokratickém" serveru provádí proto, aby se zabránilo skutečnému obrazu vnímání homosexuálů českou veřejností.

Dalším důvodem je ,,pravicová orientace" tohoto serveru, ze které pramení snaha o zabránění tlaku většinové veřejnosti, která v tomto sporu stojí na straně Duška, jenž je představitelem ODBORŮ, hájících zájmy zaměstnanců vůči zaměstnavatelům.  Tento pravicový server tak hájí zájmy zaměstnavatelů!

0/0
8.3.2010 23:24

doktor.fekete

Re: Smysl cenzury

Skvěle řečeno!

0/0
8.3.2010 23:27

chrys

Re: Smysl cenzury

R^R^R^

0/0
9.3.2010 1:59

doktor.fekete

Slamečka mě nepřesvědčil

Ministr Slamečka mě vůbec nepřesvědčil na událostech. Naopak tam pěkně mektal jako malý kluk chycený na švestkách. A ten host z obrazovky, který mluvil o buranství je sám buran, asi patří do té party o které p.Dušek mluvil. Myslím, že redaktorka Drtinová pěkně drtila Slamečku a její razance se mi moc líbila.Předseda vlády, aniž hnul prstem a bleskově nařídil nějaké šetření, tak Duška svými řečmi znemožnil a všichni odboráři, místo aby se ho zastali padli na zadek, protože se si myslí, že tím pomáhají vyřešit zaměstnanecké výhody. Je to od nich pěkně hnusné, takto hodit přes palubu kolegu. Není přece možné, aby o celé záležitosti nic nevěděli. Tomu prostě nelze věřit. Už samotné vychvalování vedení drah ministrem je velice podezřelé, když každý ví jak to na dráze vypadá . Ta otázka ztracených miliard korun, by se měla vyšetřit v první řadě - když je ta krize a vláda Jana Fischera s min.Janotou tak dojemně odírá především ty, kteří se nemohou bránit - důchodce a tělesně postižené.

0/0
8.3.2010 23:16

gangréna

na youtube je dobrý video jak to potom dopadá

zadejte: po chlastu boli nejen

0/0
8.3.2010 22:43

Patrikus

Je to hodně smutné o naší společnosti,

když homosexuál Žalud se cítí být dotčen vyřknutou pravdou pana Duška, že je homosexuál a podavájí s homosexuálem Slanečkem trestní oznámen.To je opravdová maďera a ukazuje se, že ti homosexuálové prostě v naší společnosti dělají jenom  ostudu a anarchii. Nyní jenom doufám, že mezi cenzory idnes není také homosexuál, který mě vymaže a sebere 300 dukátů.

0/0
8.3.2010 22:41

sanvean

Re: Je to hodně smutné o naší společnosti,

můžu tě "uklidnit", tady se mažou i příspěvky, kde jsem napsal, jak Žaluda a ta jeho parta kradou, pak sem ten kdo tady manipuluje s příspěvkama ten můj vrátil, aby pak pod něj podepsal někoho jiného. Mám pocit, že Dušek ťal do živýho a tenhle "nejdůvěryhodnější" server skáče podle toho, jak kdo zavolá. Ostatně, téměř všechny diskuze pod Duškem jsou zrušeny. Ta magie prorůstá až k vládě, být na místě Duška, začnu se víc ohlížet např. na přechodu pro chodce. Nedivil bych se, kdyby ho chtěli umlčet.......už takhle řekl dost

0/0
8.3.2010 22:50

sanvean

Re: Je to hodně smutné o naší společnosti,

...mafie samozřejmě

0/0
8.3.2010 22:57

EWCZ+

Re: Je to hodně smutné o naší společnosti,

No, ten rev je vic nez symptomaticky. Asi se Dusek opravdu trefil do gay mafie a ta se ted v mediich snazi o sto sest jednak mu nasadit psi hlavu, jednak zbuntosit politiky, aby se za ne brali a nakonec jeste zarazit jakoukoli diskusi.

Ostatne - coz si Fero Fenic nepochvaloval, ze Mafra a Ringier jsou velmi vstricni v zamestnavani LGBT novinaru? Mozna to pro nas, co nejsme z teto party neni zrovna dobre...

:-/

0/0
8.3.2010 23:58

gangréna

sotva

už se někde hlasuje názor? asi těžko

0/0
8.3.2010 22:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.