Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pět let jsem nevyšla z domu, říká Češka, která žije v Iráku

Iráčané žijící v zahraničí si odvolili včera, zítra půjdou k urnám lidé přímo v zemi. Právě tyto dny ukážou, zda je Irák připraven na odchod vojsk USA. Jak smýšlí o této zemi Češka, která zde žila před érou Saddáma Husajna, za jeho vlády a žije tam i nyní?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ssamorek1

...

Laska je mocna carodejka...ale do Iranu by me nikdo nedostal. Toho bych se vazne bala....

0/0
9.3.2010 11:24

captain cook

Re: ...

a co do Iraku jako zije ona?

0/0
9.3.2010 11:50

Raffan.

je to hrozny

ale holocaust to neni :-) takze je to vlastne dobry.

0/0
8.3.2010 9:19

Bozi Trest

Jak nekdo muze dobrovolne zit v tom svinstvu?

0/0
8.3.2010 0:55

captain cook

Re: Jak nekdo muze dobrovolne zit v tom svinstvu?

mel by sis uvedomit, ze rodinne vazby jsou nejsilnejsi. Kdyz miluje manzela (a on ji, jak rika), ma spokojeny rodinny zivot, ma tam deti a zrejme take vnoucata, vybudovane cele rodinne zazemi v zemi, kde rodinna a generacni pospolitost je nejdulezitejsi ze vseho v zivote......to je asi pro ni nejdulezitejsi. Kdyby se odstehovala zpet do Ceska, bude asi zit svobodneji, ale sama......a na stara kolena.

0/0
8.3.2010 9:41

Spravedlivy Cech

Cituji z článku:

"Třeba se tu ožení a pak manželce vymyjou mozek do té míry, aby šla a odpálila se." souhlasím, takových je bohužel mnoho a když si občas čtu třeba Diartovou která podobným jen napomáhá, svírá se mi kudla v kapse...

0/0
7.3.2010 10:58

Kocourek_69

Já jí nevěřím,

myslím si že kecá podobně jako rybáři (táááákovouhle rybu jsem chytl). Pět let nevyjít z domu aniž by byla za mřížema a pod zámkem? Tak to vážně nezbaštím.

0/0
7.3.2010 3:27

HancickaP

Re: Já jí nevěřím,

a co takhle si to precist jeste jednou a poradne? ;-D

0/0
7.3.2010 10:29

A.AsalBerija

konsolidace v iraku...

uz se tesim, jak nam budounasi humaniste, demokrate a mirotvorci v "nezavislych" sdelovacich mediich vysvetlovat jako objektivni nutnost vystrilet vsechny iraccany a osidlit (pokud jsou tam dostatecne zasoby ropy) uzemi iraku indianskymi kmeny z reservaci v usa a v kanade pak by snad ty volby mohly dopadnout tak, jak by dopadnout mely...;-D;-D

0/0
6.3.2010 21:05

White Man

To si jako stezuje??

Proc tam teda lezla??8-o8-o

0/0
6.3.2010 20:29

987a9

Re: To si jako stezuje??

Nestezuje si, jen komentuje.

0/0
6.3.2010 20:45

captain cook

Re: To si jako stezuje??

nauc se poradne cist a chapat text

0/0
7.3.2010 13:50

padok

a

Vztahy moslimov a nemoslimov pravdivo zobrazuje fakt, ze moslimku u nemoslima neuvidite, ale len naopak moslim hlada ovce Rv

0/0
6.3.2010 19:36

HancickaP

Re: a

ne? asi u vas na vsi ve vychodnim Slovensku se takove veci nedeji...

0/0
6.3.2010 19:48

duch soudruha Adamce ožil

Re: a

;-D

0/0
6.3.2010 19:50

annakkk

Re: a

No, to je tim, ze deti z manzelstvi muslima a nemuslimky patri "automaticky" (podle islamskeho prava sharia) chlapovi a jeho rodiny. Proto take unosy deti po rozvodu z Evropskych zemi na Blizky Vychod. Opacne to neplati (muslimka a nemuslim) takze muslimka se nesmi vdat za nemuslima. Popripade smi, ale az dotycny konvertuje. Oni se chteji mnozit, takze nemuzou si dovolit ztratit ani jednu dusi. 

0/0
6.3.2010 19:52

HancickaP

Re: a

no a v nasi spolecnosti zase deti vicemene automaticky patri matce, coz taky vzdycky neni uplne nejlepsi reseni - a to rikam jako zenska a matka.

co se tyka unosu deti - to se prece deje vsude! jenom kolik je ceskych matek, co nerespektuji rozhodnuti soudu v jinych zemich...

0/0
6.3.2010 20:22

dasa0302

Re: a

Ještě si k tomu přidejte případy, které vidím v poslední době.

Muslim je ochotný vzít si klidně Evropanku o dvacet let starší, hlavně když se tím zplůsobem navrtá do Evropy.

Naší Anglickou známou (62) obkružoval dokonce třiadvacetiletý Egypťan, prý bude mít u starší ženy lepší péči.

No a v Česku znám další 3 případy, jeden pestřejší než druhý, škoda mluvit. Jedna se  nakonec se svým Marokáncem rozvedla, ale rozvod byl jaksi jednostranná záležitost našich orgánů, v zemi manžela zůstává vdaná a z důvodů vlastní bezpečnosti se tam nesmí nikdy v životě objevit. :-/

0/0
6.3.2010 23:09

pes Muki

poznamka

Saddam byl vudce vladnouci socialisticke strany, BAAS jejis cil byl

vybudovat arabsky socialismus, byl to spojenec socialistickehio tabora

miru, byl jim take vyzbrojen a dve generace irackych dustojniku byli

vyskoleny na Ceskoslovenskych valecnych skolach a poslal k nam studovat

spoustu studentu. Jeste ve valce v Zalivu mel jeste nejake sovetske poradce, kteri pak museli odejit, nasi vojaci tenkrat zaslechli na vysilackach nektere rozhovory v rustine. Ja osobne jsem byl zklaman jak se sovetske tanky o kterych sem vazne veril, ze jsou nejlepsi na svete, se ukazali neschopne celit americke armade.

0/0
6.3.2010 18:53

A.AsalBerija

Re: poznamka

divim se, kdyz jste tak zasvecen do tamni problematiky, ze jste se nezminil o vyzbrojovani sadama americkymi zbranemi od jeho pritele bushe seniora, ktery jej vyzbrojoval proti iranu a poskytl mu i chemicke zbrane na likvidavi levicovych kurdu. nebo si blahove myslite, ze kdyz to nenapisete, ze to tim padem neexistuje??? objektivni rozhodne nejste.

0/0
6.3.2010 20:51

Al Quwat al Lubnaniyya

Re: poznamka

zbrane dodane do iraqu z usa tvori zanedbateInou cast vyzbroje kterou iraq disponovaI,jenom cssr dodaIo do iraqu vice tezkych zbrani (tanky a bvp) nez USA...

K tem chemickym zbranim,prevazna cast do iraqu dodaIy nemecke firmy..

0/0
6.3.2010 21:59

holkazdaleka

Nataša al-Rádi Cimbálová prožil v Iráku podstatnou část svéh

prozil?

0/0
6.3.2010 16:43

kgx13

Re: Nataša al-Rádi Cimbálová prožil v Iráku podstatnou část svéh

Na mochametánský způsob....:-(

0/0
6.3.2010 17:52

Fikos

Hodně štěstí

Dokud tam budou lidé jako vy má Irák šanciR^

0/0
6.3.2010 16:31

filo

Dušek to zařídí

Měl by nás někdo informovat o irackých drahách, kolik je  4 procentní menšiny v menegmentu irackych drah

0/0
6.3.2010 16:24

holkazdaleka

a co ta pani ocekavala? manzel arab a odstehovat

se do arabske zeme? uffff....;-D

0/0
6.3.2010 16:05

jakub7

Re: a co ta pani ocekavala? manzel arab a odstehovat

Bud jsi ten rozhovor necetl, anebo nerozumis psanemu textu...

0/0
6.3.2010 16:19

holkazdaleka

Re: a co ta pani ocekavala? manzel arab a odstehovat

ale jo, cetla

0/0
6.3.2010 16:39

HancickaP

Re: a co ta pani ocekavala? manzel arab a odstehovat

muzete vysvetlit, jak jeji manzel muze za to, ze diky soucasne politicke situaci neni bezpecno pro ni vyjit ven?

0/0
6.3.2010 19:47

A.AsalBerija

Re: a co ta pani ocekavala? manzel arab a odstehovat

vdecnym obyvatelum zrejme pripomina americany kteri ohnem a mecem jako novodobi krizaci vnucuji svoje pojeti svobody a demokracie tem zemim, kterym lze uloupit jejich prirodni bohatstvi.;-D;-D

0/0
6.3.2010 20:58

Elev

Re: a co ta pani ocekavala? manzel arab a odstehovat

oslku, ale ona rika, ze je skoda, ze tehda tam neprisli!

0/0
7.3.2010 13:30

Sladek

Re: a co ta pani ocekavala? manzel arab a odstehovat

Souhlas, neco podobneho jsem videl se odehrat kdyz me bylo asi 10 let.  Pamatuji, ze cela rodina si o te holce myslela, ze se asi pomatla.   Nakonec asi opravdu odjela  s tim arabacem.......

0/0
6.3.2010 17:15

eizoeizo

divím se, že se nevrátila.

Chápu, že ji tam asi držela láska k manželovi, ale být v domácím vězení celé roky, to se snad nedá vydržet.

0/0
6.3.2010 15:55

Kocourek_69

On to vůbec není dobrý nápad už od počátku

když se Evropanka vdá do muslimského státu. Já bych se tam nepřiženil ani jako chlap neb bych měl strach z rasismu a to jsem muž kteří jsou v těchto muslimy ovládaných státech na společenském žebříčku mnohem výše nežli ženy.

0/0
6.3.2010 15:50

HancickaP

Re: On to vůbec není dobrý nápad už od počátku

ale co to blabolite. copak ta pani povida neco o tom, jak je utlacovana? evidentne se s manzelem maji radi a vedou dobry , spokojeny zivot. vite on neni kazdej ze stredniho vychodu takovej, jak v Bez dcerky neodejdu (nebo jak se ta knizka jmenuje).

0/0
6.3.2010 15:53

Elev

Re: On to vůbec není dobrý nápad už od počátku

Hancicko, je tam kazdy rasista,  ani se nemohla projit  po meste. Takova je skutecna pravda.

0/0
6.3.2010 16:12

EWCZ+

Re: On to vůbec není dobrý nápad už od počátku

No, ale to az ted - pred rokem 2003 to nebylo.

0/0
6.3.2010 17:27

HancickaP

Re: On to vůbec není dobrý nápad už od počátku

a sup zpatky a precist clanek jeste jednou!

0/0
6.3.2010 19:49

Zátaras

Re: On to vůbec není dobrý nápad už od počátku

přesně, mě připadá že je to první Češka, které vyšlo manželství s Arabem. Manžel je asi solidní (a ona tolerantní).

0/0
6.3.2010 20:59

dasa0302

Re: On to vůbec není dobrý nápad už od počátku

Jako chlap by ses tam opravdu nepřiženil, protože muslimky si nesmějí brát nemuslima.

0/0
6.3.2010 22:45

Al Quwat al Lubnaniyya

Re: On to vůbec není dobrý nápad už od počátku

V Iraqu pred US invasi ziIo spoustu krestanu ,hIavne chaIdeicu a maronite..ted aIe hodne jich utekIo,do Syrie

0/0
6.3.2010 23:50

windystreet

Dalsi propaganda na LZiDnes....

aneb jak ospravedlnit valku a okupaci Iraku. O tom, ze Saddam byl diktator neni pochyb. Na druhou stranu se americanum hodil kdyz ho v 80. letech dostali k moci a jeste ho podporovali! Saddam byl americanum dobry kdyz vedl jejich valku proti Iranu! Kdyz si zacal sam vyskakovat tak proste musel jit. A Saddam neni a nebyl jediny diktator, ktereho americane podporovali. Taky jste zapomeli uvest, ze od roku 2003 v Iraku zemrelo pres milion lidi a to se nepovedlo ani Saddamovi za 2o let jeho tyranske vlady!!! A to ze, pani nevysla uz 5 let na ulici tak to muze podekovat soudruhum Bushovi a Obamovi. Jinak to zase budou "demokraticke" volby jako noha, presne polde planu operativcu ze CIA......

0/0
6.3.2010 14:58

Zátaras

Re: Dalsi propaganda na LZiDnes....

Proč ten hysterický tón? Ta paní podává vlastní svědectví, nic víc nic míň.

Já za tím propagandu nevidím.

0/0
6.3.2010 15:02

Bartiqe

Re: Dalsi propaganda na LZiDnes....

Propagandu by som v tom nehladal.

Ale suhlasim, ze konanie americanov nie je take altruisticke, ako sa snazia nahovorit zvysku sveta.

0/0
6.3.2010 15:10

fearofthe

Re: Dalsi propaganda na LZiDnes....

onanista.

0/0
6.3.2010 15:35

pes Muki

Re: Dalsi propaganda na LZiDnes....

Lzes a to stupidne, mel by si lhat tak, aby to vypadalo jeko pravda

0/0
6.3.2010 18:46

Al Quwat al Lubnaniyya

Re: Dalsi propaganda na LZiDnes....

VaIku Iraqu z Iranem podporovaI prevazne "sociaIisticky " bIok a Saudska Arabia,nez USA... Samotne SSSR kryIo 60%  potreb iracke armady v vaIce s Iranem ...CSSR dodaIa di Iraqu te doby vice BVP a tanku ,o etadIech nemIuve, vice nez USA za ceIou dobu konfIiktu...

0/0
6.3.2010 22:03

vrgf

respekt

0/0
6.3.2010 14:41

Scarlett O Hara

Re: respekt

Jedno slovo, které řekne vše. 100% souhlasím a připojuji se R^R^

0/0
6.3.2010 15:29

boudicca

Re: respekt

R^

0/0
6.3.2010 15:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.