- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mal by sa ďalej venovať mladým pilotom !
do kolika let by musel létat???
piloti mohou odejit do vysluzby drive, jakmile dpspeji k minimalni vekove hranici pro vysluzbu, ktera je nizsi nez u jinych povolani kvuli narocnosti jejich profese. Po jejim dosazeni nejde o to dokud MUSEJI letat, ale dokud CHTEJI letat za predpokladu, ze projdou v poradku zdravotnimi prohlidkami a zkouskami profesionalni kompetence.
Odchod do vysluzby pri minimalni predepsane vekove hranici se jmenuje 'early retirement", ranny odchod do vysluzby, nikoliv predcasny. Predcasny odchod je pred minimalni vekovou hranici, kdyz pilot nemuze pokracovat ve svem povolani z duvodu zdravotnich nebo profesionalnich.
ale jit do vysluzby.
Profesionalove a civilni zamestnanci obvykle nedostavaji duchod, ktery je vyhrazen socialne slabym vrstvam, ale pravidelnou vyplatu ze sveho penzijniho fondu, do nehoz si behem let zamestnani prispivali.
a ceskych pilotech cesny havarovane v nemecku.
Bohužel podobně je tomu s řidiči kamionů. Docela by mě zajímalo, kdyby někdo spočítal věkový průměr a průměrný počet odježděných km uchazečů přijímaných přepravními firmami.