Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Janečkův plán nepřinese zázraky, míní kritik poměrů v ČT Kraus

Česká televize je příběhem pevné telefonní linky, kterou válcují mobily, říká v rozhovoru pro MF DNES moderátor a věčný kritik fungování ČT Jan Kraus. V "záchranném plánu", který představil generální ředitel televize Jiří Janeček, se mu zamlouvá jen to, že by každý ze čtyř programů ČT měl vlastního šéfa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zberanek

Privatizace je řešení

V ČT se zahnízdili pseudoumělci z řad hesla "Česká televize věc veřejná", teda veřejná jen pro ně. Udělali si z ní dojnou krávu za peníze veřejnosti.

0/0
6.3.2010 20:39

semafor

Kraus,

zlatokop v ČT!!

0/0
6.3.2010 14:11

bookkeeper

Pene Jene Krausi

nejsem odborník na média, jsem jen divák-fanoušek. Ani si nemyslím že je v ČT vše v pořádku. Ale: Váš pořad, který už nekolik let v ČT běží, se mi zpočátku velmi líbil, už mám ale pocit, že už je to nějak na jedno brdo,  "někdo chytrý - někdo hezký - blbec nakonec", i když například před ZOH musel Robert Záruba zvládnout oba dva první úkoly ;-). Váš styl talk show je zábavný u hostů, kteří jsou na úrovni, ale vtipkování na účet lidí, kteří jsou zjevně  mimo, to je mírně řečeno levné a pokleslé. 

0/0
6.3.2010 11:47

bookkeeper

Re: Pene Jene Krausi

A tehle pocit ve mě bohužel vzbudila i Vaše reakce na otázky ohledně

ČT. Snad při svém IQ víte, jak vypadá zpravodajství na komerčních TV a

které pořady by se jim nikdy nevyplatilo vysílat. A pokud se týká

sportu na ČT4, to jste se snad inspiroval u s.Bobošíkové, ne? Prosím, koukejte se na sport, kde chcete, ale vězte, že docela velké množství

lidí oceňuje styl, úroveň i humor, s jako ČT sport prezentuje R^!!

0/0
6.3.2010 11:48

Lev_666

ZPRIVATIZOVAT ČT

Veřejnoprávní televize je v 21. století přežitek. Vysílání se bulvarizuje a je téměř nerozeznatelné od komerční tvorby. Díky koncesionářským poplatkům provozuje ČT nekalou konkurenci na televizním trhu. ČT za peníze poplatníků drží korýtka pro lidi, kteří by se ve volné konkurenci neprosadili. Přirozená cesta je ZPRIVATIZOVAT ČT, zrušit koncesionářské poplatky.

0/0
6.3.2010 11:06

bookkeeper

Re: ZPRIVATIZOVAT ČT

Zkuste se informovat, jak fungují veřejnoprávní TV třeba na západě, kde už trh působí celkem bez překážek a dlouho. Veřejnoprávní televize tam mají pořád. A myslím, že mají svou funkci...

0/0
6.3.2010 11:18

Lev_666

Re: ZPRIVATIZOVAT ČT

Jo, jo. Každý kdo chce obrat daňového poplatníka tvrdí, že jeho činnost je bohulibá a že má "funkci" ...

0/0
6.3.2010 11:27

bookkeeper

Re: ZPRIVATIZOVAT ČT

Netvrdím, že tomu tak v mnoha případech není. Myslím si ale, že veřejnoprávní Tv má své opodstatnění a jsou typy pořadů, které prostě jinde sledovat nemůžu. Zkuste se na to podívat obráceně: Odkud se mají platit tzv. bohulibé činnosti a věci, které nejsou dostatečně tržní, a přesto mají svou funkci. Namátkou dětské filmy, sanitky, domovy důchodců. Vždycky půjdou z daní. Jde o to, jak je s nimi naloženo.

0/0
6.3.2010 11:54

semafor

Re: ZPRIVATIZOVAT ČT

Lev_666 tam má zmínku o "korýtkách". A to je pravda. Je tam dost lidí, kteří by měli problém se uživit jinde:-/

0/0
6.3.2010 14:20

forhend

Podívejme, tak pan Kraus je už odborník i na

televizi...Bude to zřejmě stejný odborník, jako bývalý 1.mediciman na energetiku...:-/

0/0
6.3.2010 9:44

čelo

Poloviční

sledovanost Událostí oproti zprávám na Nově odráží spíše mentalitu národa, nikoliv kvalitu zpravodajství. Nemohu samozřejmě mluvit za ostatní, ale pro mne je důležité vědět, byť povšechně, o situaci ve světě, protože se to dříve či později odrazí i na situaci u nás. Téměř vůbec mne nezajímá, kde a komu se narodila štěňátka, byť roztomilá, nebo kde přejeli nějakou kočku.Vyvolává to pak vášně typu-kluk přinesl ze školy pětku, ale hlavní je, že sousedovi chcípla koza. A slyšet zasvěcené sportovní hlášky typu- puk je v autu, to už opravdu nemusím. Jinak v lecčems má p.Kraus pravdu, i když ne ve všem. Ale to je přeci samozřejmé. Měla by se vyvolat diskuze širší odborné veřejnosti a nenechat rozhodování na pofidérním rozhodnutí RPRTV.

0/0
6.3.2010 8:39

bookkeeper

Re: Poloviční

Souhlasím, zpravodajství v ČT  a na komerčních televizích se liší rozdílem třídy, přesně jak píšete, každá televiza vysílá pro svého diváka. Publicistika, vzdělávací pořady, produkce pro děti - podle mého tady je ČT o velký kus vepředu. A pokud se táká sportu, když už na něj p.Kraus naráží, tak i tady se myslím publikum dost liší, každý očekává od přenosů trochu něco jiného, u mě v 90% sportů/redaktorů vítězí ČT o koňskou délku nebo spíš o parník...

0/0
6.3.2010 11:24

a+a

Re: Poloviční

Na ČT se ve zpravodajství ze světa nedovíte nic.Vůbec se nemluví co se děje v okolních státech na východ, ale hlavně na západ od naších hranic. To je jenom Brusel a nedej bože se prokecnout, že směrem na západ se skoro každý týden proti něčemu stávkuje. Jenom se útočí proti těm naším zločincům, když pohrozí stávkou. A na východ od nás se hledají záměrně jenom pomluvy Číny, Ruska a pod.Potom ať se nediví pán Janeček, že toho tlučhubu z Ruska vyhodili. Tak že skutečné zprávy, ať si je každý probere sám, se dovíte BBC, nebo CNN. A pán Moravec, to je případ sám pro sebe!

0/0
6.3.2010 14:14

Erciy.s

V diskuzi

o Krausovi a ČT je Jyrka Paroubek zmíněn jen ve čtvrtině příspěvků... To je posun;-D. Vidíte to, já říkal, že ho nemáte plnou hlavu....

Na druhou stranu, určitě je třeba ho tak stokrát zmínit v každé diskuzi (ať už k článku o kozách Hanychové, medailích Sáblíkové, dojivosti krav na Hlučínsku či Krausovi). To už by jinak nebylo vono....R^

0/0
6.3.2010 7:52

Jan Zamazal

Uz aby toho Krause zrusili.

Se divim, ze si mysli, ze furt muze jen drzkovat a hrat si na nekoho kdo sezral vsechnu moudrost sveta. At tahne na komercni a delasi tu svoji" zabavu" tam. Stejen je to jen narcis, jehoz humor se opira jen o urazky.max precte ne zacatku neco co nasel na netu...

0/0
5.3.2010 21:26

honzajaka

Re: Uz aby toho Krause zrusili.

já myslím že Kraus je docela dobrý, je to trochu jiná talk show

0/0
5.3.2010 22:44

Jen Aby

Re: Uz aby toho Krause zrusili.

hlavně by měl držet pysk .. nebo ať ho nedrží, ale ať si ty kydy mele doma

0/0
6.3.2010 8:24

čelo

Re: Uz aby toho Krause zrusili.

To je výhoda širší nabídky ostatních stanic: můžeš se dívat na jiný pořad(třeba pohádku typu Pojišťovna štěstí), když tě tolik irituje Kraus

0/0
6.3.2010 8:44

honzajaka

Re: Uz aby toho Krause zrusili.

a co by tam mělo být za talk show?

0/0
6.3.2010 11:26

zoufalec1

Re: Uz aby toho Krause zrusili.

připouštím, že pro diváky, kteří nejsou schopni pochopit trošku intelektuálnější humor se může Kraus zdát nestravitelným. Jenže pro tento typ diváků je právě ta komerční televize určena především. Takže pane Zamazale už se s tím netrapte a šup na Novu...

0/0
6.3.2010 9:27

bookkeeper

Re: Uz aby toho Krause zrusili.

Je otázka, proč pan Kraus panu Zamazalovi nesedí. Možná právě z opačného důvodu. V okamžiku, kdy přestává být vtipný a chytrý, ale jen se snaží mít navrch, občas i nad lidmi, kteří jsou spíš k politování... vždycky mě pak napadne něco o hvězdné pěchotě.

0/0
6.3.2010 11:58

semafor

Re: Uz aby toho Krause zrusili.

Promiňte, pane. Kraus je vyloženě trapný! Problém je jen v tom, že oba máme právo vlastního názoru;-D

0/0
6.3.2010 14:25

div@

a kdy budou spacáky?

byl kraus jeden ž těch, co bránili tuhle strukturu vlastním tělem. chudák.

0/0
5.3.2010 20:35

jeen

Re: a kdy budou spacáky?

O peníze (kšefty) jde až v první řadě!

0/0
5.3.2010 21:06

semafor

Re: a kdy budou spacáky?

R^

0/0
6.3.2010 14:26

oticek

Někoho mi připomíná

Je to takový televizní Paroubek, ten pak Kraus. Všude byl, všechno zná, od všeho má klíče a ví, jak se to má dělat. To je hezké, že má tolik sportovních programů, protože ty jsou placené a on na to má. Moře fandů je ale odkázáno na veřejnoprávní TV a její sport.;-O

0/0
5.3.2010 20:08

lynxxx

Re: Někoho mi připomíná

No zrovna s tím sportem má pravdu, to je vyhazování peněz.

0/0
6.3.2010 6:46

milec

Re: Někoho mi připomíná

tak zrovna s tim sportem ulitl snad nejvic. CT4 se dost zameruje na cesky souteze, coz je jeste tak mozna posledni vec, ktera treba me osobne na sportu zajima. nejaky nadnarodni sterilni programy o fotbale ve spanelsku nebo indycar z usa me skutecne neberou. kdyz jsem ty kanaly mel, tak jsem je nepustil jak byl rok dlouhej, na ct4 se prilezitostne divam. a ono to vlastne plati pro celou ct. kdyz uz se stane, ze to zapnu, tak stejne skoncim na ct, protoze reklamy a ceckovy porady komercnich stanic me u srdce neberou.

0/0
8.3.2010 17:14

Huffnaggelův duch

Co je to hen ta veřejnoprávnost?

To už víc rozumím slovu privatizace...

0/0
5.3.2010 19:57

bookkeeper

Re: Co je to hen ta veřejnoprávnost?

Huffnáglíčku myslím, že si děláš trochu legraci. Já si to překládám jak "něco na co má veřejnost a nejen ta většinová právo a co by se jinde nevysílalo protože by se to nevyplatilo a taky kapka tendence k něčemu o čem si dejme tomu rada starších myslí že by tam společnost měla směřovat", kompletněji a pregnantněji vyjádřené to určitě najdeš na www.ceskatelevize.cz, je tam někde kodex ČT. Nemusím úplně všechno, co ČT produkuje, ale ve valné věšině žánrů jí dávám přednost, no.

0/0
6.3.2010 12:04

thomassinno

Hlavně,že má pan Kraus nasmlouvanou mnohamilionovou

budoucí smlouvu na své vystupování v ČT,na kterém parazituje jeho ¨syn - špatný zpěvák i hudebník. To se to potom dobře kritizuje......Rv

0/0
5.3.2010 19:54

Jidor

Re: Hlavně,že má pan Kraus nasmlouvanou mnohamilionovou

Mam dojem, ze v Ceske televizi bylo, je a bude mnohem vice daleko horsich zpevaku a hudebniku ;-)

0/0
5.3.2010 20:35

miliony termitů v zápletce

Re: Hlavně,že má pan Kraus nasmlouvanou mnohamilionovou

Svtá pravda .David je uňo ňuňo .:-)R^

0/0
5.3.2010 20:41

Rudý přízrak fights for freedom

budu se opakovat

ale verejnopravni televize ma v demokraticke spolecnosti sve misto, konkretne kanal CT24 je prinosem. Dokonce bych i souhlasil s Krausem,  kanal CT4 by se mohl predelat na ciste politicky, kde by se politici mohli hadat od rana do vecera, ale nesmeli by tam byt zvani jen politici ODS a CSSD, ale vsichni stejnym dilem. Ostatni programy privatizovat. !!

0/0
5.3.2010 19:25

miliony termitů v zápletce

Re: budu se opakovat

R^NádheraR^

0/0
5.3.2010 19:28

don Alojz

...

Rabi Kraus se bojí,že by nemusel z koncesionářských poplatků živit svou početnou,leč nepříliš talentovanou rodinu.

0/0
5.3.2010 19:22

net.Xtreme vrací úder

Zrušit ČT

Zrušit koncesionářské poplatky.

0/0
5.3.2010 18:55

Tomaseq

Janeček ...

Janeček taky začínal jako moderátor a teď si hraje na Pána Boha. Ten to opravdu přehání ...

0/0
5.3.2010 18:30

dneska.taky.lidi.věří.všemu

souhlasím

zázraky očekávat nelze ;-)

0/0
5.3.2010 18:02

kamasutra.novakova

Anketa

Myslíte, že se opře Kraus do ČSSD díky její hokejové kampani ve stylu Šlégr, hokejka a puk do každé rodiny zdarma... V době kdy máme vybrakovanou státní pokladnu se rozhodla ČSSD řešit veledůležitý problém českého hokeje.... KDyby takovou kampaň spustila ODS, tak by se Karusík pěkně rozvášnil - skorem jak nad nějakou 18kou ve vykřičeném domě - ale takhle typuju, že ani zmínka nepadne... Žádná televize není vyvážená - ani ta státní... Proto je to ztráta peněz ... Možná by to mělo význam kdyby vyráběla nějaké zajímavé dokumentární pořady - ne jen ty z dob komunismu ale podotýkam... - JE to hnus bolševickej zaplevelenej...

0/0
5.3.2010 17:52

Wes__Parmalee

Kraus

Nebýt ČT, tak co by dělal?!

0/0
5.3.2010 17:50

Jyrkovo druhé já

Re: Kraus

Dělal Jyrkovi poradce ? Ale to už vlastně dělá , jestli se nemýlím .

0/0
5.3.2010 18:04

sluni-sluni

Re: Kraus

...by pak tam nemohl protlačovat ani své příbuzné ;-D

0/0
5.3.2010 18:17

kwakinX

Re: Kraus

Asi by po něm sáhla kterákoliv televize.

0/0
5.3.2010 20:16

anticenzor

ČT je zbytečná

Zrušit celou ČTV. Nemusely by se tam cpát peníze a ušetřil by stát i lidé.

0/0
5.3.2010 17:45

Jidor

Re: ČT je zbytečná

Lide by zcela urcite neusetrili, ale stat mozna trochu ano.

0/0
5.3.2010 20:37

trevelino

pan Kraus

Od televizní stávky ho moc nemusím ale tentokrát mu dávám za pravdu. kromě odpovědi se sportovním kanálem s ním souhlasím

0/0
5.3.2010 17:42

pánbůh německy hudební nástroj

Zázraky určitě nepřinese

ale mě by stačilo, kdyby konečně táhnul ten komunistickej otylej blekotavej neschopa s příjmením evokujícím barvu nepřizpůsobivé pleti!

0/0
5.3.2010 17:41

zoufalec1

Re: Zázraky určitě nepřinese

jste si jist, že víte o kom mluvíte?

0/0
6.3.2010 10:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.