- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Deset tisíc hodin je opravdu hodně, už to musí umět. Jen by mě zajímalo, proč si tu licenci mezitím neudělal...
byrokratické nesmysly
Tak to si všimli fakt brzo. Teď už ten papír asi nehraje roli, když létá 13 let.
upozornil jeden agent FBI nadřízené, že v jedné pilotní škole se parta Arabů učí pouze letět, nikoli startovat, přistávat, na základě platného rozkazu presidenta Clintona museli povinně jeho hlášení nadřízení odložit, nikam nic nehlásit a nic nevyšetřovat, neboť tím, že označil národnost podezřelých bylo "rasistické". Tak proč se divíte, že Švéda s licencí na malá letadla kdysi přijali jako standardního dopravního pilota na proudové velkoletadlo, třeba měl tu správnou politkorektní národnost, nikoli švédskou, tak ho také neodmítli, aby nebyli "rasisté".
pro ty, kteří tady psali o nedostatečném pilotním výcviku/tréningu při havárii Charouzovy Cesny. Co je lepší? Vypatlaný pilot s platnou licencí nebo vypatlaný, profesionálně létající nepilot bez licence? V licenci to evidentně není. Je to v mozku a s tím se rodíme. Já bych radši letěl s tím nepilotem.
uz jen za odletane hodiny meli automaticky vystavit.
papíry, úředníci, papíry. můžeš bejt dement ale hlavně že máš bumážku
stejně jako s idičákem-máš ho propadlej a podle PaChu seš neřidič.
Už od dob Rakousko-Uherska platí stará policejní zásada:
Co není na papíře, neexistuje.
nevim na co cekaji asi na zazrak...dejte mu tu sakramenskou licenci, kolik hodin ma neletet, aby Vam dokazal ze to umi ]