Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jihokorejské stíhačky zmizely při cvičení z radarů a nabouraly do hory

Dvě stíhačky F-5 jihokorejské armády nabouraly při cvičném letu na východě země do hory. Při nehodě zemřeli tři piloti. Podle armády mohla nehodu způsobit špatná viditelnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Catumbelan1

Pro stf

letadla bourají a auta padají v lepším případě havarují!

0/0
3.3.2010 7:41

BobTheSinc

Muze za to KLDR

Tak pojdte vsichni, muze za to KLDR !!!!!!;-D

0/0
2.3.2010 16:41

oracle29

O ničem tak strašném jsem ještě neslyšel

Ještě že nás idnes informuje :-/

0/0
2.3.2010 14:48

marauder2

Hele hele uz tam je F5

na hlavni strance.:-)

0/0
2.3.2010 14:07

Poslední Czarnian

Re: Hele hele uz tam je F5

Tak ne že teď začneš remcat, že na té fotce není korejská F-5;-)

0/0
2.3.2010 14:17

marauder2

Re: Hele hele uz tam je F5

to ne, to je jen ilustracni foto.;-D;-DR^

0/0
2.3.2010 14:23

Deleter

Re: Hele hele uz tam je F5

Hlavně není nabouraná.

0/0
2.3.2010 14:30

viracocha

Hm,to je zase fotka

ztrati se dve F 5 a na fotce je F 18.  Alespon trochu namahy a zadat do Google.com spravne slovo:-/

0/0
2.3.2010 14:05

ThutmoseIII

Re: Hm,to je zase fotka

holt autor si otevřel googl, zmáčkl magické tlačítko F5 a.... nic to nenašlo ;-( ;-D

0/0
2.3.2010 14:18

Dabi

Tož

nejde o žednej moderní stroj       víc jak 50 let od vývoje F5

0/0
2.3.2010 13:37

JK75

Re: Tož

třeba to byl jen takový nostalgický let

0/0
2.3.2010 13:51

Raffan.

cross-eyes

;-D;-D

0/0
2.3.2010 13:14

Raffan.

to je napad si vzit babu do letadla

pak se nedomluvis jestli doleva, ci doprava ;-D

0/0
2.3.2010 13:11

Bonelord

Korejci nejsou schopni uřídit auto, natož stíhačku

:-/

0/0
2.3.2010 13:09

marauder2

Re: Korejci nejsou schopni uřídit auto, natož stíhačku

Zato jsou schopni ji vyrobit, to mi naposled vyrobili stohacku pred 30 lety (MiG 21F).

0/0
2.3.2010 13:18

strasnej.prujem

Re: Korejci nejsou schopni uřídit auto, natož stíhačku

L-159 ALCA ?

0/0
2.3.2010 13:48

marauder2

Re: Korejci nejsou schopni uřídit auto, natož stíhačku

Buhuzel tesne vedle MiG 21F. ALCA je bitevnik.;-D;-D;-D

0/0
2.3.2010 13:55

strasnej.prujem

Re: Korejci nejsou schopni uřídit auto, natož stíhačku

jenze ta tvoje 21F je nejstarsi typ :-P .. mrkni se, co se fakt vyrabelo v 80. letech, kdyz mluvis o  30letech ;-D

0/0
2.3.2010 13:57

marauder2

Re: Korejci nejsou schopni uřídit auto, natož stíhačku

V 80 etech se jeste vyrabeli v Aeru dily na MiG 21MF. Tech 30 let jsem strelil. i tak jsem trefil.

0/0
2.3.2010 14:01

pivak

Opet foto

To je tak tezke najit fotku stihacky F-5?

0/0
2.3.2010 12:41

freak4

Re: Opet foto

čím víc proužků tím víc adidas,  F-18 prostě autorovi imponuje víc

0/0
2.3.2010 12:50

Tar-Mára

Re: Opet foto

jasne, cim vic smerovek tim lepsi letadlo....

0/0
2.3.2010 12:59

killy

Ste mě předběhli.....

Ale nechte, je třeba by tam dali    

http://www.modelairplaneinternational.com/images/Shows/ipms%20uk%20nats%202005/harrow_rogerbrown_f5.jpg

0/0
2.3.2010 13:09

drtinajan

Re: Opet foto

Jde o ilustracni foto. Predpokladam ze tak 95% ctenaru (vcetne me) nepozna rozdil mezi F5 a F18. To je to pro Vas opravdu tak dulezite ?? - spis je podstatne pohonit ego a ukazat ze JA jsem hvezda a mam v maliku detaily vyzbroje vsech armad sveta ....

0/0
2.3.2010 13:12

marauder2

Re: Opet foto

Nejde o ego, ale trochu prace napstat na browser F5. Z detailu se tvori cele dilo.

0/0
2.3.2010 13:20

soc01

Re: Opet foto

To neni ilustracni foto, ale nesmysl. A myslim, ze opravdu neni az tak tezke nekde vyskrabnout fotku F5. Tohle je jako bys ke clanku o Octavce dal fotku Ferrari. To by bylo v poradku?

0/0
2.3.2010 13:21

Poslední Czarnian

Re: Opet foto

Hodinky jako holínky;-D

0/0
2.3.2010 13:28

Deleter

Re: Opet foto

Pokud byste vy dva chytrolíni tušili něco o autorských právech, tak byste asi byli potichu. Je ILUSTRAČNÍ FOTO. Na ilustračním fotu může být dieselová lokomotiva, i když článek hovoří o nechotě ICE, nebo bubínkový revolver, i když jde o přepadní s pistolí. Jenom nudící se detailisti mají čas se tím zatěžovat.

0/0
2.3.2010 13:36

soc01

Re: Opet foto

Jo, je to ilustracni foto, troufam si rict, ze vyznam toho slovniho spojeni chapu. Ale prijde mi zbytecne zavadejici. to uz je mozna lepsi tam neavat zadnou fotku. Staci?

0/0
2.3.2010 13:38

Deleter

Re: Opet foto

Nevím, co je na tom zavádějícího. U článku o letadlech je prostě nějaký letadlo, u článku o autech je nějaký auto, u článku o PC je nějakej počítač (klidně MAC) a co jako?

0/0
2.3.2010 13:44

soc01

Re: Opet foto

A u clanku o gulasi bude svickova a u clanku o pivu bude vino.... potom se neni o cem bavit...

0/0
2.3.2010 13:59

Deleter

Re: Opet foto

No jenomže vy chcete rozlišovat mezi gulášama z Hané, ne mezi jídlem obecně, jestli to lze pochopit.

0/0
2.3.2010 14:31

soc01

Re: Opet foto

:-)

0/0
2.3.2010 14:40

Deleter

Re: Opet foto

No ale znám to, když se stane něco na železnici, tak už je to "Proč je na ilustračním foto 242jka, když to byla 230tka?" :-)

0/0
2.3.2010 14:51

Deleter

Re: Opet foto

+ pochopitelně taky asi nemají čas jako vy poletovat po netu a shánět co nejpřesnější foto. Vy čas máte, link jste dali, tak je všechno OK, ne?

0/0
2.3.2010 13:42

pivak

Re: Opet foto

Kdyz vemu fotobanku profimedia, odkud pochazi uvedeny snimek a zadam do vyhledavace termin F-5, tak mi to najde dost pouzitelnych snimku. Takze jde jen o lenost autora, kterej prdne k clanku prvni fotku stihacky co mu padne pod ruku.

0/0
2.3.2010 13:55

marauder2

Re: Opet foto

Autorska prava? pak uz neni nic jednoduhsiho, nez poslat reportera do Kbel a vyfotit su tu masinu, fotku zalozit do souboru a cela redakce ma tisic let o autorska prava postarano.

0/0
2.3.2010 13:59

Deleter

Re: Opet foto

Jasně, oni totiž nemají nic lepšího na práci.

0/0
2.3.2010 14:29

shr3k

Re: Opet foto

Je a jak strašně, než použít nějaký public domain obrázek z Wikipedie, je lepší zaplatit za ilustraci z fotobanky. Takto se čtenář nedozví ani jak F-5 vypadá, ani jak je velká.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:F-5andF-15.JPEG

0/0
2.3.2010 13:31

freak4

Od roku 2000 už jihokorejci nabo

Milý cenzore, co si hraješ na redaktora - co je to to "nabo"??

0/0
2.3.2010 12:36

freak4

Re: Od roku 2000 už jihokorejci nabo

Néni možná. Už je tam celá věta. Ale byla to makačka.;-D;-D;-D

0/0
2.3.2010 12:48

Catumbelan1

Re: Od roku 2000 už jihokorejci nabo

To bude nějaké sprosté slovo odporující kodexu novinářů. ;-)

0/0
3.3.2010 7:38

. N.W.O

NEDIVIM SE .............

Litat ve srotu z USA musi byt opravdu velka odvaha;-D

0/0
2.3.2010 12:34

Krokodyl1

Re: NEDIVIM SE .............

Ovšem - zřejmě by jsi raději létal v kvalitním stroji např. z Ugandy. Rv

0/0
2.3.2010 12:40

marauder2

Re: NEDIVIM SE .............

Na srotech typu MiG 21 se tady litalo jeste nedavno.;-)

0/0
2.3.2010 13:17

. N.W.O

Re: NEDIVIM SE .............

Kvalita proverena vekemR^

0/0
2.3.2010 14:06

marauder2

Re: NEDIVIM SE .............

Piloti by nam asi rekli jaka , ze to byla kvalita.:-)

0/0
2.3.2010 14:09

buzzfuzz

Re: NEDIVIM SE .............

No vzhledem k tomu, ze meli moznost si vsichni zaletat na nadzvukovych strojich a nemuseli se psat do poradniku na deset hracek (a to polovina je zrovna v udrzbe) nebo chrani "nas" vzdusny prostor nekde nad Finskem :-/

0/0
2.3.2010 23:38

Linde CZ

Docela bych si ten konec clanku precetl

:-)

0/0
2.3.2010 12:31

Linde CZ

Re: Docela bych si ten konec clanku precetl

dekuji za doplneni :-)

0/0
2.3.2010 14:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.