Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z revoluce v pražské MHD nezbylo skoro nic

Velké úpravy, které měly od března radikálně změnit pražskou MHD, se v praxi nekonají. Od března přitom měly ovlivnit osmdesát linek, škrtat se mělo i v provozu metra. Nakonec zasáhla změna jen pár příměstských autobusů a jen jednu městskou linku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rokoko12

Kdyz se nechaji nasi revolucionari a odborari utahnout

na varene nudli,muze se stat, ze se v Praze jako dopravni prostredek uplatni i osel...X

0/0
4.3.2010 9:56

vasidiv

Ropid je pro zlost!

Pamatuji, kdy jízní řády dělaly dvě velice chytré dámy a dokonce je psaly ručně a šlo to,všichni v DP ví že ROPID je příživnická organizace,která ničemu nerozumí.!!

0/0
1.3.2010 16:07

Chytrakz hospody

Re: Ropid je pro zlost!

Cože, ty jízdní řády co vypadaly jako tištěné, ty psaly dvě "báby". No klobouk před nima dolů a ROPID do Brusele  8-o

0/0
1.3.2010 17:00

mufik

Re: Ropid je pro zlost!

Ropid to je pijavice na finance..V DP to víme,ale jsme malí páni.Tam by se měli štřit prachy.ROPID je zbytečnej.RvRv

0/0
2.3.2010 4:56

HrubesaMares

nojo

na co vlastne potrebujeme ROPID? to se DPP a CD nedokazi dohodnout sami?

od doby co je ROPID na svete je v MHD cim dal tim vetsi binec - vlaky se jako doplnek paterniho metra stale nedaji pouzit, uznavani jizdenek porad nefuguje jak by melo, o logice znaceni linek a jejich vedeni vubec nemluve :-(Rv

0/0
1.3.2010 15:43

wrah

V metru

Poměrně často potřebuji k návratu domů předposlední či poslední spoj metra, tak jsem rád, že je neruší. Ale kdyby mohla být nahoře nad eskelátorem tabule s textem: po odečtení doby k cestě dolů jede následující spoj směr A v tolik, směr B v tolik potažmo nejede, poslední odjede dřív, bylo by to fajn. Takto na Hradčanské, kde jede eskelátor skoro 3 minuty člověk ztratí šíleně času, 3 minuty dolů, pár vteřin chůze na nástupiště, vyslechnutí vtipné hlášky: "Upozorňujeme cestující, že poslední spoj směrem do centra již odjel" a další 3 minuty zpátky nahoru.. Za těch cca 7 minut by byl v pohodě na tramvaji a patrně ještě chytil poslední dení spoje, namísto prvních nočních. Pokud by podobné info bylo, tak by se dojezd posledním metrem zkrátil o dobu někde mezi 10ti minutami a hodinou.

0/0
1.3.2010 15:29

Chytrakz hospody

Rébus prio pamětníky já to nezažil

Pokud mne pamět neklame, tak 108 kdysi  jezdila původně z Divoké Šárky na Letiště (dnes Staré, jiné tehdy nebylo) a   do Divoké Šárky jezdila vždy jen tramvaj 11,  tramvaj 8 jedila na Bílou Horu, ale 108 tam prodloužili později. Takže asi tady bylo jinak.  Dál autobusových linek bylo poměrně málo a tak 99 linek nemohlo být v padesátých letech naplněno.  Později, pak to už  MHD stála již 1,- Kč, byly dvoustovkové autobusy tzv. rychlíkové, které stály 2,- Kč. To z 119, která jezdila z Námka reubliky na Letiště (již Nové) udělali 219 a po zrušení dvoustovkových autobusůz ní udělali zase 119. 8-o

0/0
1.3.2010 14:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.