Diskuze

V případě vraždy Malhockých selhali zkušení policisté, zlobí se Martinů

Policejní prezident Oldřich Martinů hájí systém ochrany obětí trestných činů. V případě dvojnásobné vraždy manželů Malhockých podle něj selhali jednotlivci. "Ten systém je správně nastavený," uvedl v České televizi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

2_130_202_135

3. 3. 2010 12:48
Pane Martinů, klidně si říkejte:

"Nejen v případě vraždy Malhockých selhali zkušení policisté"

0 0
možnosti

Prase Bobík

2. 3. 2010 11:24
policajti neselhali

...prostě a krátce se na to jako vždycky vysr.ali. Rv

0 0
možnosti

Paul Weiss

3. 3. 2010 12:46
Re: policajti neselhali

Inteligentnější příspěvek lze těžko od prasete, a to i Bobíka, očekávat, že...

0 0
možnosti

josefkacaba

1. 3. 2010 19:25
Pomáhat a chránit

Horší je,že na to nejsou svědci,že to byl Heidinger.Nakonec to dopadne tak jak je v našem státě obvyklé,že ho osvobodí pro nedostatek důkazů a může vraždit dál.

0 0
možnosti

chezafan

28. 2. 2010 22:33
Hlavně zde selhal znalec psychiatr

konkrétně jeho závěr, že je sice nepříčetný, ale nikoliv nebezpečný a že tak není nutná ústavní léčba,ale postačí léčba ambulantní. Tato zřejmě selhala, otázkou je i to jak a kým byla kontrolována. Policie zde sice pochybila, ale stejně i kdyby ho tehdy vypátrala a zadržela, po sepsání protokolu by ho zase pustila a nedošlo by k tomu hned, ale později, leda by měli ochranku trvale. 

0 0
možnosti

Helm01

28. 2. 2010 19:07
...

už jsem to jednou psal, ale zopakuju to. I kdyby ho před tou vraždou chytli nemohli by ho zadržet, ani jinak omezit na svobodě, protože spáchal před tou vraždou max. přestupek

0 0
možnosti

doktor_bota

28. 2. 2010 19:15
Re: ...

Nešlo o zadržení, ale o poskytnutí ochrany.

0 0
možnosti

ProsteJenda

28. 2. 2010 18:40
To je zase nablito

a ve skutecno co mohli ti NEZKUSENI policiste delat? Prijeli na misto, prijali oznameni a pachatel tam nebyl. I kdyby tam byl, tak by ho zadrzeli, sdelili by mu a maximalne by ho mohli odvest na zachyt jestli pozil. Pokud ne tak po sdeleni by ho vykopli ven a udelal by to o hodinu pozdeji.  

0 0
možnosti

doktor_bota

28. 2. 2010 18:46
Re: To je zase nablito

Mohli jim zajistit hlídání, bylo to v jejich pravomoci, bylo důvodné podezření, že se útoky budou opakovat a že ten psychopat může zabíjet.

0 0
možnosti

K. Hulipasková

28. 2. 2010 16:55
A vy jste si někdo mysleli, že Policie ČR vám pomůže a

ochrání vás když budete v opravdovém prů..švihu? Teď nemyslím, když hlásíte, že se vám sousedův pes vykálel na trávník před domem, ale až vám půjde opravdu o kejhák. Kdepak, co by se starali, mávnou rukou a sedí dál na zadcích a hrajou dál solitér na počítači. Rv

0 0
možnosti

pravdazvitezinadlzianenavisti

28. 2. 2010 17:13
Re: A vy jste si někdo mysleli, že Policie ČR vám pomůže a

A nějaký argument a důkaz nebude? Kdy se tato situace stala?

0 0
možnosti

Helm01

28. 2. 2010 16:14
...

je to hloupost. I kdyby ho tehdy policisté našli ještě před tím než stihl vraždit, stejně by ho nemohli legálně omezit na svobodě, takže nevím kde došlo k pochybení

0 0
možnosti

jamesdixon

28. 2. 2010 17:22
Re: ...

Podobně jsem se už několikrát vyjádřil také. Co by s ním mohli udělat? Zadržet ho a držet? Jak dlouho? A ty zavražděné by museli hlídat 24 hodin a neomezenou dobu, protože to byl nevyzpytatelný magor. Tady by byla spíš možnost pro psychiatry, zavřít ho na uzavřené oddělení. Nevím, jak to v těchto případech chodí, ale asi to není jen tak snadné. Takže souhlas,

0 0
možnosti

pravdazvitezinadlzianenavisti

28. 2. 2010 14:42
Plný souhlas.

Toto je selhání několika jedinců. Nechápu proč to berou média jako "precedent" na celou policii. Nechte prosím vyšetřování na inspekci, zodpovědné osoby za to trest dostanou, to se nebojte. Druhá věc je však to, že generalizujete - selhání jednoho článku (jedince) se pro vás rovná selháním celého řetězce, což je demagogie.

0 0
možnosti

doktor_bota

28. 2. 2010 15:27
Re: Plný souhlas.

Ona je otázka, proč ten systém selhání jednotlivců tedy umožnil, když je funkční.

0 0
možnosti

e-mann

28. 2. 2010 14:29
...to selhava cela policie, nikoho nevyjimaje...

jen ve vyjimecnych pripadech inspekce zjisti, ze se jedna o pochybeni policie..ty vysledky jsou zcela zkreslene...opak je pravdou!!!!

Pak ale sve vysledky se dostanou na stul tam, kde se prestupek stal..coz je na vysmech...jeden policista druhemu oci nevyklove:-))

0 0
možnosti