Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Silničáři na půl roku „přiškrtili“ sedm kilometrů Pražského okruhu

Ranní špičku nechali silničáři ještě projet, ale už po poledni se provoz na Pražském okruhu mezi Třebonicemi a Slivencem začal omezovat. Až do srpna bude vždy jeden pruh uzavřený a provoz sveden do protisměru. Rekonstrukci tak dlouhého úseku okruh nepamatuje. Souvisí s brzkým otevřením nového úseku od Slivence k D1.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hanyz01

24hodin denně?

Nemyslel pan stavbyvedoucí že budou pracovat jen 24hodin celkem? Já jen že včera kolem šesté to tam tak vypadalo. Opuštěné frézy a v jednom z uzavřených sjezdů zrovna nasedala parta dělňasů do dodávky a odjížděla. Ale třeba to byla tzv. "technologická pauza", že si jako ta silnice potřebuje po frézování odpočinout, nebo tak něco ;-D

0/0
4.3.2010 7:12

Knize Ignor

Zase blbakov

V normalni zemi by napred opravili oba odstavne pruhy a pak teprve zavreli jeden smer a pak druhy. A porad by fungovaly dva pruhy v kazdem smeru. To jen tady se vymysli kolo.

0/0
3.3.2010 22:23

Slaine55

Hmm. Supr. Kolik jich to zas dělá, že to bude tak dlouho?

0/0
3.3.2010 16:37

Slaine55

Re: Hmm. Supr. Kolik jich to zas dělá, že to bude tak dlouho?

To bude opět salámovou technikou pěti pracantů od devítzi do tří s obědem???? Pokud by to dělali na 3 směny, maj to hotové za 2 měsíce a ne že se to vleče jak smrad! Kdy už to začnou dělat pořádně!

0/0
3.3.2010 16:39

jenicek25

Re: Hmm. Supr. Kolik jich to zas dělá, že to bude tak dlouho?

no jo, jenze kdyby to udelali za dva mesice nemohli by poslat fakturu na takovy prachy, protze by to vypadalo podezrele. Takze sice by se prace za dve mesice v pohode stihla, ale takhle maji pohodu a o duvod vic stat pekne natahnout o par desitem milionu

0/0
3.3.2010 17:20

ian69

dopravu svést do centra

Z magistrály dolů Václavákem na Příkopy a dále ji rozpustit v uličkách po Starém a Novém městě.     Jen tak se ulehčí věčně přetíženým okruhům, spojkám a radiálám. 

0/0
2.3.2010 15:09

unbreakable debater

Re: dopravu svést do centra

Měli by to protáhnout kolem domů lidí, co proti obchvatům protestují. Ať ochutnají tu exhalační pohodu, co mají lidé v Ječné a Žitné. ;-D

0/0
2.3.2010 16:37

HrubesaMares

za pul roku

Nemci postavili okruh kolem Norimberka. Ale ti holt nemaj Bema :-(Rv

0/0
2.3.2010 15:03

danny44

Re: za pul roku

A taky už dvno nakopali zelený a další občanský iniciatývy do zadele.... ;-)

0/0
2.3.2010 15:35

-PintBull-

Re: za pul roku

V SRN nakopali zelené do zádele? To nemůže ani volič Občanské Demokratické Strany myslet vážně. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
6.3.2010 13:08

kecyvklecy

Děkuji za informaci.

A to mám jako začít závidět?

;-D

0/0
2.3.2010 11:34

Rosomak

Mělo se to zároveň rozšířit o jeden pruh v každém směru

Po svedení provozu z D1 tímto spojením stoupne zatížení těmi, kteří zatím jezdí přes centrum na Prahu 6.

0/0
2.3.2010 11:18

Reeve

Re: Mělo se to zároveň rozšířit o jeden pruh v každém směru

Souhlasím, vždyť i mnohé části okruhu mezi D5 a Ruzyní jsou šestipruhé, přestože provoz je tam výrazně menší než mezi D5 a Slivencem.

Přinejmenším by tam mohli udělat takové terénní úpravy, aby kdykoliv v budoucnu šlo třetí pruh dodělat bez omezení provozu. Po otevření spojky na D1 se už taková unikátní příležitost opakovat nebude.

0/0
2.3.2010 14:43

nekdoosmdesatyšesty

Re: Mělo se to zároveň rozšířit o jeden pruh v každém směru

Nemělo se to rozšiřovat přímo na šestipruh, ale rozšíření cca o metr bylo plánováno (měla to být v podstatě stejná reko jako v budoucnu u D1, tzn. rozšíření umožňující při rekonstrukcích provoz 2+2, a to i při samostatné přestavbě). Jenže kvůli nějakým problémům s pozemky okolo dálnice se od toho odstoupilo. Bude se tedy pár měsíců jezdit 2+1 ;-(

0/0
3.3.2010 12:50

Lanta2004

Nutné řešení

Ta silnice byla už nepoužitelná a řipomínala tankodrom.Pokaždýmkdyž jsem jel ze Zličína tak sem se modlil aby to auto přežilo.Oprava je nutná.Jen doufám,že to opraví kvalitně a že to do roka nebude s kvalitou povrchu stejný jako dnes.

0/0
2.3.2010 11:13

sigenius

Re: Nutné řešení

A proč by nebylo? Bude to snad stavět někdo jiný? Snad nějaká firma, co staví dálnice v Rakousku? Živičná směs se bude dovážet z Rakouska?

0/0
2.3.2010 11:53

HLNOCD4

Re: Nutné řešení

ano, bude jina firma, jina smes a jine podminky. Jeste naky jiny dotaz?

0/0
2.3.2010 12:36

lamborgina

Re: Nutné řešení

No nevím, bude to betový takže tudu tudu tudu..nedaleko je betonárka, takže prý podloží je pro asfalt nepoužitelnýRv

0/0
2.3.2010 13:51

nekdoosmdesatyšesty

Re: Nutné řešení

No zase někdo, kdo se vyzná ;-D

Buďte rád, že tam bude CB, který vydrží mnohem déle, což si je možné na mnoha místech v ČR potvrdit.

0/0
3.3.2010 12:53

Krysařik

Proč jenon část?

Zavřete to všechno a bude pokoj.:-/

0/0
2.3.2010 11:13

motorová myš

:-)

Bože to je doba než jeden nakliká 300 zlatejch

golf,tenis,golf,tenis,golf,tenis,golf,tenis..............;-D;-D;-D

0/0
2.3.2010 10:52

blyzart

Re: :-)

pritom na to staci jednoduchy skript ;-D;-D;-D

0/0
2.3.2010 14:20

loginname_

Konečně začnou lidi jezdit MHD

a nebo pochcípaj na infarkt v zácpě ;-DR^

0/0
2.3.2010 10:40

kulhavejhad@klikni.cz

Re: Konečně začnou lidi jezdit MHD

To těžko. Když chtěj socky stávkovat...

0/0
2.3.2010 10:44

kojak 52

Re: Konečně začnou lidi jezdit MHD

;-D

0/0
2.3.2010 11:07

Reeve

Re: Konečně začnou lidi jezdit MHD

Tak zrovna ten daný úsek se s pomocí MHD nijak objet nedá. Zvláště, když většinu provozu tvoří kamiony.

0/0
2.3.2010 14:45

wu-fang

Pomáhat a chránit

"Řidičům se za sedmikilometrový uzavřený úsek nenabízí žádná pevně daná

objízdná trasa. Policisté se obávali, že by se mohla zahltit a problém

by se jen přemístil jinam. "Praxe ukázala, že řidiči si na změnu

většinou během několika dnů zvyknou a sami si najdou trasu, která jim

bude nejvíce vyhovovat," řekla mluvčí." Skvěle. Pražáci si najdou trasu, ale co chudák vidlák, co projíždí jednou za měsíc? bude do srpna bloudit po místních hnojištích? Jen ať si PaCh-ové pomůžou od zodpovědnosti a ochráněj se před prací ...:-P

0/0
2.3.2010 9:25

Ferin007

Re: Pomáhat a chránit

Nevím co řešíš, chlapče. Okruh se neuzavírá, pouze svádí do jednoho směru. Takže na co nějaká objízdná trasa a bloudění??

0/0
2.3.2010 10:38

vaclav13

Re: Pomáhat a chránit

Objet to stejně není kloudně kudy, takže tady není tak moc co řešit. Ta silnička co vede paralelně s okruhem z Jinočan ke Slivenci se prakticky použít nedá, protože na to není postavená a i kdyby tak se stejně beznadějně zašpuntuje světlama u západního sjezdu na Slivenec. Další možnost sjet rozvadovskou spojkou do Radlic a pak na Zlíchov a k mostu bude něco podobného. Bezpečně se to někde ucpe.

0/0
2.3.2010 11:16

Lanta2004

Re: Pomáhat a chránit

To je stejný jako kdyby to zavřeli úplně.Ten jeden pruh bude permanentně ucpanej kamionama.Je to jedna z nejvytíženejších tras do Prahy;-)

0/0
2.3.2010 11:17

Ferin007

Re: Pomáhat a chránit

No, pochybuju, že bys to nějakou objížďkou zvládnul projet rychlej. ;-)

0/0
2.3.2010 11:22

mrozh

Re: Pomáhat a chránit

Ono ani tak nejde o míň pruhů, ale taky o ty tři zrušené nájezdy.

0/0
9.3.2010 13:55

Lanta2004

Re: Pomáhat a chránit

Jakto,že nenabízí?To mohl napsat jen někdo,kdo nezná Prahu.Co přes Motol a Smíchov?;-)

0/0
2.3.2010 11:15

jizerman

Re: Pomáhat a chránit

Jo, tam to ted bude uplne volne;-D

0/0
2.3.2010 11:24

Lanta2004

Re: Pomáhat a chránit

No volné to nebude,ale určitě budu v centru dřív než čekat v tom jednom jízdním pruhu permanentně blokovaném kamiony;-)

0/0
2.3.2010 11:28

HLNOCD4

Re: Pomáhat a chránit

nebudes, protoze to napadne kazdeho a podle toho to tam bude vypadat.

0/0
2.3.2010 12:38

Lanta2004

Re: Pomáhat a chránit

A víte co?Každej at si jede kudy chce;-)

0/0
2.3.2010 13:05

jizerman

Re: Pomáhat a chránit

Taky pravda :-) Ono to ani jinak byt nemuze:-)

0/0
2.3.2010 13:13

Lanta2004

Re: Pomáhat a chránit

Ale ne že to budete používat všichni - projedu Rozvadovskou spojkou kolem Globusu na Zličíně,dostanu se na Jeremiášovu a pak přes Motol a Smíchov do centra.Určitě to rychlejší bude;-)

0/0
2.3.2010 11:26

MaC707

Re: Pomáhat a chránit

případ, který ze Zlicina na Motol a Smíchov jede po Jeremiasce, misto po D5, by si měl koupit novou mapu, holinky a vidle

0/0
2.3.2010 12:43

Lanta2004

Re: Pomáhat a chránit

Jasně.Jenomže já si na rozdíl od tebe nepletu D5 a R5 (což je právě ona Rozvadovská spojka) a vím,že při sjezdu na Bucharovu je tam občas dost plno.Takže raději uhnu dřív na Jeremiášovu a jedu dolu do Motola už od Řep.Mimochodem,jsem rodilý pražák a žiju v Praze už nějakých 39 let;-)

0/0
2.3.2010 13:03

Zabangovanbangem

Re: Pomáhat a chránit

Je úplně jedno kde z R5 sjedeš, vždycky skonšíš v zácpě u semaforu.

0/0
2.3.2010 13:14

HrubesaMares

Re: Pomáhat a chránit

Dobre zduvodneni proc nic nedelat. Skoda ze podobne benevolentni nejsou i zakonodarci v EU.

0/0
2.3.2010 15:05

sigenius

bude to stejné

V článku chybí informace, jak probíhalo výběrové řízení na dodavatele stavby. Aby tu rekonstrukci nedělala stejná firma, jako se stará o ten tankodrom D1.

0/0
2.3.2010 9:07

MaC707

Re: bude to stejné

Výběrové řízení proběhlo standardně. Kdo dá víc, vyhrává

0/0
2.3.2010 12:47

nekdoosmdesatyšesty

Re: bude to stejné

A jakápak firma se stará o D1, smím-li se zeptat? ;-D

0/0
3.3.2010 12:56

Knize Ignor

Nechapu

Nechapu, proc smerem na Strakonice se porad bude jezdit pres Radotin misto po nove casti?. To jako aby si mistni jeste uzili vyfukovych plynu a kamionu?

0/0
2.3.2010 8:49

balance_x

Re: Nechapu

Podminkou stavebniho povoleni je otevrit cely usek najednou (tj. Slivenec az D1)!

0/0
2.3.2010 10:22

mrozh

Re: Nechapu

Což nás v Radotíně moc potěší...

0/0
9.3.2010 13:58

tenistazvysočiny

Proč tady píšete o takové prkotině.

0/0
2.3.2010 8:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.