- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A, nekdoé letel poprve a nevi, ze pri pristani na klapkach se musi pridat trochu plynu
To je tak, když pseudonovináři opíšou kdejakou blbost a věří kdejakému volovi...
A protože by to nevyšlo ani na odstaveček. Musí se ta volovina zopakovat pětkrát dokola.
1. Francie si svy,i stavkami zadelava na velky problem uz davno. Ostatne nase zeme v EU se jim vyrazne blizi a je nam to jedine ku skode :(
2. Jsem rad, ze CSA o takovych pripadech informuje, a nemelo by se informovani ctenari "trestat", ale naopak pochvalit > jinak Vam tyto organizace zacnou tyto i jine mnohem horsi "havarijni stavy" zcela jasne zatajovat ....
Plánovat let přes francii, to je jak házet si korunou. Tamní "kapitalisté" to dotáhli do stavu, kdy buď dojedete do práce jedním dopravním prostředkem, nebo můžete jet rovnou na kole protože buď stávkují autobusy, vlaky nebo aspoň nějaká náhodná skupina co zablokuje silnice...
Jste trochu mimo. Nestávkují "kapitalisté", ale rozmazlení zaměstnanci.
Sestře jsem v letadle ukazoval zábranu pádu, kdy se stáhne plyn, přibrzdí a před upadnutím letadla se začne klesat, aby éro nabralo rychlost. A ona se mě pak ptala, jestli jsem i s ostatníma vypínal motor :D Ne, nevypínal. Nevypínám ho nikdy. Ale ona prostě nepoznala, že jsme letěli na volnoběh... :D
Je pravda ze pilot nejprve upozornil na mezipristani v Boloni a pak ho zmenil na Benatky a rovnez uvedl ze se musi docerpat palivo. Je pravda ze neuvedl ze je to z duvodu zmeny trasy. v Benatkach si jedna starsi dama zavolala kapitana se slovy, ze let trva dlouho a proc se meni trasa a bylo ji/nam vysvetleno ze neslo naplanovat trasu jinak dopredu ze se o zmene trasy dozvedeli behem letu a stavka ve francii nedovoli vstup do vzdusneho prostoru francie. mozna neprobehla od posadky idealni komunikace, ale podle me probhlo vse v pohode. zadan panika ani telefonaty ani vypnute motory jsem nezaregistroval. jinak jednalo se o let z Havany do San Andre/Klumbie (cepovani paliva) a pak primo do prahy.
proc se lita z kuby do prahy pres kolumbii?
u nádrže s kanistrem a hadičkou a odsosal si do svý fabky!
Kerosen jo?
...tedy letadlem určeným převážně na krátké tratě.Před mnoha lety se mi něco podobného stalo při cestě z Thajska s naším Travel Servisem(taky Boeing 737).Při cestě zpět zjistil kapitán,že mu nestačí palivo až do Prahy a museli jsme mezipřistávat v Brně.
Posledních cca 6 let už létám na delší trasy výhradně z Mnichova kvalitními společnosti a velkými letadly(letos jsme letěli do Asie s Emirates letadly A380 a Boeingem 777ER).Cestu na dovolenou si chci užít a ne se stresovat v malém prostoru při nejistotě zdali vůbec doletím do cíle
to myslis vazne "pri ceste zjistil kapitan, ze mu nestaci palivo" ?
s vypnutými motory, aneb z¨senzace za každou cenu že? blábol na desátou a noviny to ještě otisknou....