Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za esesácké tetování hrozí vojákovi soud. Armáda už ho vyhodila

Vojákovi protiletadlové raketové brigády ze Strakonic, který si na záda nechal vytetovat esesácké motto "Mou ctí je věrnost", hrozí soud. Oznámila to televize Nova. Z armády už ho vyhodili bez nároku na výsluhy. Kontrola si tetování všimla v listopadu na plaveckém přezkoušení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wrangler

Co je, sakra, komu co do toho

co mám vytetováno na vlastní kůži? To je ten člověk nevolníkem?

0/0
25.2.2010 21:44

zlomená lopata

Re: Co je, sakra, komu co do toho

Kdyby si tam vytetoval srp a kladivo, k tomu nějaký blábol v azbuce, tak by se určitě nic nedělo!

0/0
25.2.2010 21:51

ajembest.

A mimochodem

Nacistickým volebním heslem bylo také "Myslím to upřímně". A nevšiml jsem si, že by prominenty ČSSD, kteří to na billboardech hlásali do světa, někdo nějak perzekuoval.

0/0
25.2.2010 12:56

Qíteček

Re: A mimochodem

Sákryš, že by byl křišťálovej Standa až až takovej pilnej žáček?

0/0
25.2.2010 14:04

František.Sokol

SS voják imponuje.

Šlo o elitní složku německé armády vojáků, kteří vyznávali tradiční vojenské ctnosti mezi něž samozřejmě patří taky vojenská čest a věrnost, dnes v naší armádě kontroverzní. Máme vůbec nějakou armádu anebo máme jenom slušněji placené vechtry? Někteří vojáci jsou takovou situací rozčarováni a proto hledají morální vzory jinde, když je u své armády nenachází. Vysoký důstojník u SS ať byl jaký byl, býval vždycky osobností plně oddán Vůdci a národu, zatímco vysoký důstojník naší armády je nezřídka hochštapler a korupčník, kšeftující se vším možným a taky bezpečností sobě svěřených vojáků.

Vždyť my máme karikaturu armády a tak není divu když její vojáci hledají morální vzory jinde.

Tak například SS vojáci dobře věděli že je jejich válka prohraná ale bojovali nezřídka do předposledního náboje a poslední si ponechali pro sebe, zatímco naše armáda vyklidí pole, jede domů a nechá své spojence se v tom plácat. To jsou vechtři a nikoli armáda. Skutečný voják byl SS nebo japonský samuraj.

0/0
25.2.2010 9:52

iuos - cenzorův mazánek

hmm

vlastně máš pravdu

0/0
25.2.2010 10:58

Rodnok

Re: SS voják imponuje.

Nácku... SSáci "bojovali" zejména proti civilistům a židům, v poslední fázi války nejčastěji proti dezertérům z wehrmachtu, pěkně bezpečně za frontou.

Důstojníci SS byli neschopná hovada se stranickou legitimací, která by se jinde ani v armádě neuchytila. Oddáni "vůdci", protože jinej režim by je nechal pověsit.

Fascinuje mě když tyhle oslavný příspěvky na SS píší Češi. Možná máte v příbuzenstvu někoho, koho použili tito "skuteční vojáci" jako lidské štíty při květnovém povstání.

0/0
25.2.2010 12:08

ajembest.

Re: SS voják imponuje.

Ten pán má pravdu, jakkoli může taková pravda znít nepříjemě. A ty jsi jenom televizí oblblej jouda, papouškující fráze, které ti někdo nalil do hlavy.A každý, kdo s tebou nesdílí tvé vnímání světa je nejspíš nácek anebo komouš. :-P

0/0
25.2.2010 12:52

Rodnok

Re: SS voják imponuje.

Haha... prej televizí. Doporučuji číst ohledně WW2 i jinou literaturu než oslavné knihy o SS, které nyní vycházejí.

0/0
25.2.2010 16:50

nonick

Re: SS voják imponuje.

Důstojníci SS byli neschopná hovada...

to tě učili na MGIMO v Moskvě? ;-D Rv

0/0
25.2.2010 13:55

nonick

Re: SS voják imponuje.

...naše současná armáda je proti tomu jako komedie s Lupino Lanem...;-D

0/0
25.2.2010 13:47

Váš příspěvek nebyl uložen.

pěkně a pravdivě napsaný

http://www.zvedavec.org/komentare/2010/02/3543-konec-delnicke-strany-konec-svobody.htm?PHPSESSID=d1onv42l5dudjonji882e6o8o0

0/0
25.2.2010 9:42

Váš příspěvek nebyl uložen.

brzo se taky rozjede hon na ekstrémisty s dlouhými vlasy

podle hesla-kdo máš dlouhý vlas, nechď mezi násRv

0/0
25.2.2010 9:41

Qíteček

Re: brzo se taky rozjede hon na ekstrémisty s dlouhými vlasy

Toho se právě bojím.

0/0
25.2.2010 9:42

Váš příspěvek nebyl uložen.

Re: brzo se taky rozjede hon na ekstrémisty s dlouhými vlasy

ahoj Qítku-právě k tomu spějeme.

0/0
25.2.2010 9:43

booran

Re: brzo se taky rozjede hon na ekstrémisty s dlouhými vlasy

Ale no tak, nepleť si pojmy a dojmy.. Plešatý bouchač nikomu nevadí jako svalnatý člověk bez vlasů, jde pouze o to, že se hlásí k patrně nejzrůdnějšímu režimu lidských dějin (komunismus je těsně, ale přece jen druhý).

0/0
25.2.2010 10:52

iuos - cenzorův mazánek

hmm

toho se nebojím, na vlasy používám žiletku... ale na bradě mám porost delší než má většina chlapců v okolí ;-D

0/0
25.2.2010 11:00

František Koudelka 4.Kyju

Re: hmm

A co spodek? Tam jsi na tom s vlasem jak?

0/0
25.2.2010 13:04

Ahaman.

O blbosti se starají,

ale kdo dostal úplatky za Pandury nebo za Gripeny...,tak  to metou pod koberec.:-P

0/0
25.2.2010 9:37

Vipeeer

Hesla

A ci když si nacisté před jídlem říkali dobrou chuť, můžu to používat, nebo mě taky zavřou?

0/0
25.2.2010 9:24

loginname_

Ještě, že se SS-áci nezdravili

"Dobrý den"

To bylo bylo v kriminále lidí........... Rv

0/0
25.2.2010 9:09

Jenda.Pracka

Vážím si vojáka,

který dokáže projevit svůj názor, byť by to byl nacista.

Než nějaký zfetovaný vypatlanec multikulturní idealista, to raději nacista. Nacista alespoň nekrade jak komunista nebo příslušník jednoho nejmenovaného etnika, takže mít nacistu za souseda není takový malér jak mít souseda zloděje.

Nacisté mají smysl pro pořádek a zase to tak špatní vojáci nebyli. Moc nechybělo a tu druhou WV vyhráli.

0/0
25.2.2010 8:48

inkognito79

Re: Vážím si vojáka,

český voják, který sympatizuje s německým nacismem je u mě kolaborant a vlastizrádce!

0/0
25.2.2010 9:06

huh

Re: Vážím si vojáka,

Vlastizrádce, ano

0/0
25.2.2010 9:09

ideozlocin

Re: Vážím si vojáka,

a s kym koalboruje a komu zdradil vlast, vzdyt nemecti naciste jiz neexistuji, co kdyz naprikald nekdo ma rad napoleonske vojaky, ti byli preci take nasimi neprateli, to je take kolaborant?

0/0
25.2.2010 9:13

inkognito79

Re: Vážím si vojáka,

máš pravdu, že nemá s kým kolaborovat, ale pořád je to heslo nepřátelské armády a jako voják si to nemůže dovolit

a s tím Napoleonem, ano byl to nepřítel

0/0
25.2.2010 9:23

wrangler

Re: Vážím si vojáka,

Ale ta nepřátelská armáda dávno neexistuje nebo snad ano?

0/0
25.2.2010 21:47

Rene.Zach

Re: Vážím si vojáka,

Paradoxní je situace kdy bojujeme s nepřítelem ve válce, která dávno skončila, zatímco současná ohrožení (preference KSČM, problémy s cikány, rozpínavost muslimů) nás nechávají lhostejnými :-/

0/0
25.2.2010 9:23

Corason

Re: Vážím si vojáka,

R^[>-]

0/0
25.2.2010 9:50

nonick

Mou ctí je věrnost - co je na tom hesle špatného?

to, že ho kdysi používaly i jednotky SS? 8-o

To, že je psán německy? 8-o 

Kdyby byl napsán dejme tomu latinsky - bylo by to už OK? 8-o

"Arbeit macht frei"  aneb "Práce osvobozuje"...tento nacisty užívaný nápis - ovšem ČESKY PSANÝ - používali  komunisté v 50. letech v československých lidově demokratických lágrech...Rv

0/0
25.2.2010 8:38

Qíteček

Re: Mou ctí je věrnost - co je na tom hesle špatného?

Ani přesto na tom, že práce osvobozuje, nevidím nic špatnýho. Ty slova za to nemůžou, že byly zneužity, nemaj právo na advokáta, na spravedlivej proces...

0/0
25.2.2010 8:41

booran

Re: Mou ctí je věrnost - co je na tom hesle špatného?

A to se ti líbí, že to tak komunisti použili? Já doteď nevím, jestli to byl drsný sarkasmus vůči zavřeným nebo demence... A ano, špatné mít na sobě tento německý nápis je, protože stejně jako třeba Heil Hitler se to stalo symbolem asi nejodpornějšího režimu v dějinách.

0/0
25.2.2010 8:42

Jenda.Pracka

Re: Mou ctí je věrnost - co je na tom hesle špatného?

Ještě odpornějším režimem byl komunismus, takže nacismus nejodpornějším režimem nebyl.

0/0
25.2.2010 8:57

huh

Re: Mou ctí je věrnost - co je na tom hesle špatného?

Jak to víš, co bylo odpornější? Podle čeho to porovnáváš? A mimochodem, komunismus nikdy nebyl, jen socializmus.

0/0
25.2.2010 9:08

Jenda.Pracka

Re: Mou ctí je věrnost - co je na tom hesle špatného?

Komunismus má na svědomí víc lidí než celá II světová válka a to jenom v zemích Sovětského svazu. Navíc ohrožení komunismem je stále aktuální narozdíl od ohrožení fašismem, pokud za fašismus nepovažujeme požadavek aby flákači šli do práce.

Ano, komunismus naštěstí nikdy nebyl avšak tento výraz se používá hovorově běžně pro vyjádření levicové totality v dobách vlády KSČ (KSSS v SSSR).

Komunismus lze udržet jedině terorem, není tedy pravdou že šlo o výstřelky jednotlivců, když komunisti mučili a vraždili své politické oponenty.

0/0
25.2.2010 9:32

inkognito79

Re: Mou ctí je věrnost - co je na tom hesle špatného?

komunismus tu sice nebyl, pouze státní kapitalismus, ale je to hospodářský systém, ne politický, politický systém který ruinoval téměř celé dvacáté století východní Evropu a velkou část Asie byla diktatura proletariátu - bolševismus

a jeho návrat je samozřejmě stále živé nebezpečí, zvlášť v dnešní prosocialistické společnosti

0/0
25.2.2010 9:40

booran

Re: Mou ctí je věrnost - co je na tom hesle špatného?

To je zdůvodnění jak noha.. Mimochodem říkám asi, mezi těmi dvěma to vidím skoro na plichtu, ale přece jen podle mě byli nacisti větší ho.ada - minimálně pokud srovnám to, že Němci jsou asi o tisíc let  civilizačně před Rusy, a tudíž bych od nich čekal aspoň zbytkovou inteligenci, která by jim zabránila tomu hnusu se propůjčit. Od ruského mužika, který se ještě před 200 lety válel ve vlastních s.ačkách člověk aspoň nic nečeká.

0/0
25.2.2010 10:56

inkognito79

Re: Mou ctí je věrnost - co je na tom hesle špatného?

heslo je to dobré, jenže

německy a švabachem to asi ani jiné asociace vyvolat nemůže

0/0
25.2.2010 9:03

Glock Mark II

Vida, článek o náckovi, který nemele páté přes deváté

.... asi proto, že jej nepsal Gazdík bo Eichler. R^

0/0
25.2.2010 7:47

babacek

Vojak

Nejspíše pokud by místo svastiky a nápisu švabachem jeho tělo zdobil srp a kladivo z nápisem vzůhuru ke světlejším zítřkům byl by již měl hodnost generála. ;-)

0/0
25.2.2010 7:44

booran

Volný překlad pro nácky

Jak by se Vám líbilo, kdyby měl někdo, kdo má hájit společnost, měl na hrudi vytetováno "Proletáři všech zemí, spojte se", a na krku nosil obrázek Stalina?

0/0
25.2.2010 6:41

Joachim Eichmann bude mluvit!

Re: Volný překlad pro nácky

No asi líbilo,když necháváme bývalé komunisty rušit opoziční strany,posíláme je do europarlamentu a v naší PS si bez nich žádná strana neškrtne :-/

0/0
25.2.2010 6:44

retkini

Re: Volný překlad pro nácky

první nácek se chytil. Kdo bude další?

0/0
25.2.2010 6:47

Joachim Eichmann bude mluvit!

Re: Volný překlad pro nácky

Proč nácek chudáku? Já nácky též nemusím :-/

0/0
25.2.2010 6:49

retkini

Re: Volný překlad pro nácky

název nitě je?

0/0
25.2.2010 6:59

retkini

Re: Volný překlad pro nácky

a berte to trochu s humorem po ránu;-)

0/0
25.2.2010 7:00

booran

Re: Volný překlad pro nácky

Teď jsi je vyplašil;-(;-(

0/0
25.2.2010 7:01

babacek

Re: Volný překlad pro nácky

Potom bych mu doporučil ještě tetování na čelo. Nápis nechám na fantazii čtenářů, jde o dukáty. ;-D

0/0
25.2.2010 7:45

booran

Re: Volný překlad pro nácky

U komunisty by stačila hvězda, byl by jak z pohádky:)

0/0
25.2.2010 8:44

babacek

Re: Volný překlad pro nácky

Někteří by si mohli myslet, že jde o prince ze zlatou hvězdou na čele když již máme stejnou princeznu. ;-D

0/0
25.2.2010 8:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.