- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A pak pěkně řvát jak se tvoří sněhové jazyky, jak dochází sůl atd.
tak je jistě lepší když se ............... zabije o strom, než o protijedoucí vozidlo
chtělo by to změnit zákon, jinak si tady může každej dělat co chce
likvidují hov@da co neumí řídit
Vykáceny topoly,které plnily roli větrolamu.
puvodniho stavu....a pokud ta pokuta nejde od konkretni osoby z jeho penez - nic se vlastne ani nedeje...musel by byt potrestan odpovedny clovek...ale tady v tomto state nikdo za nic neodpovida a tak to podle toho vypada...
například v Německu má silniční správa udržovat pruh 3m široký od kraje vozovky volný, t.j. bez křovin a stromů. Větve, zasahující nad vozovku, musí být odstraněny tak, aby i vysoká nákladní vozidla projela.
U nás na Strakonicku po každé vichřici padají větve a stromy na vozovku, takové by tam stát neměly. Ovšem, za vykácený strom tam patří náhrada.
Které větve mohou ohrozit provoz, musí rozhodnout cestář, ten má na to kvalifikaci. I když to některým Zeleným připadá jako možnost se prosazovat, musí si hledat oběti jinde.
Té poslední větě nějak nerozumím.
Jestli stromy představují nebezpečí? Jak pro koho. Pro ty, co jsou nebezpeční i na koloběžce asi ano (a nepřímo i pro ty, co je na silnici potkávají). Pro mne představuje nebezpečí jejich neexistence kolem silnic. Jezdím do práce cca 50 km ráno na východ a odpoledne se vracím opačným směrem. Tam, kde rostou u silnice stromy, mne slunce neoslňuje. Nedělám si iluze o bezpečnosti své jízdy, když je slunce nízko nad obzorem. Ale jezdit krokem se taky nedá. Ale to je spíše jen můj problém. Krátce - fandím stromům kolem cest.
To je dobrá zpráva, že toto vandalství není beztrestné. Popílit uměl i major Těrazki ale než to zas vyroste, toho se už nedožijem.