Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražský okruh čeká největší uzavírka, připravte se na půlrok v kolonách

Řidiči se musejí připravit na další velkou uzavírku. Než se otevře nový dálniční okruh kolem Prahy, uzavřou dělníci starou dálnici u Řeporyj. Z hotových sedmnácti kilometrů okruhu se tak uzavře sedm, to se zatím nestalo nikdy. Dopravní omezení začne, jen co roztaje sníh, skončí nejspíš až v září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

looki25

uzavírka

výměna povrchu nestačí..měli by z toho rovnou udělat 3+3 pruhy, příprava na to je..

0/0
19.2.2010 21:36

Rudý přízrak fights for freedom

Nevite, jestli se bude delat i o vikendech ?

Ja jenom ze bych se jel projet na inlajnech. :-)

0/0
18.2.2010 11:16

AntiMultiKulti

Re: Nevite, jestli se bude delat i o vikendech ?

nevim, ale většinou se dělá

0/0
18.2.2010 13:47

Xladi

Re: Nevite, jestli se bude delat i o vikendech ?

Tam to je z kopce, ale i kdyby se dělalo o víkendech, určitě nebudou opravovat celý úsek najednou, takže by to mělo jít.

0/0
19.2.2010 8:57

samoutovareinkarnace

Odříznout Prahu

od okolních států (eliminace jediného letiště) v rámci turistické sezony je opravdu báječný recept na oživení turistického průmyslu, a podporu domácí ekonomiky v krizovém období. Bravo ;-€Rv !

0/0
18.2.2010 10:23

chatab

Re: Odříznout Prahu

delas, jako by se nedalo jezdit do centra po Evropsky Rv

0/0
18.2.2010 14:12

individual

Re: Odříznout Prahu

Oni uzavřou Letiště Ruzyně? To v článku nikde nečtu...

0/0
18.2.2010 15:02

Jan.P

Proč neotevřou D5 a strakonickou?

Nechapu tedy, proč se neotevře v Dubnu prutah alespon D5 a Strakonicka?

0/0
18.2.2010 9:30

paskundilek

Re: Proč neotevřou D5 a strakonickou?

"...aby doprava nekomplikovala život právě ve Vestci a Jesenici"

Neumíš číst? :-P

0/0
18.2.2010 9:34

Jan.P

Re: Proč neotevřou D5 a strakonickou?

Nechápu, jak by mohl průjezd D5 Strakonice komplikovat dopravu v Jesenici.

0/0
18.2.2010 10:00

Mak1

Proboha - co budou na 7,5 km dělat 10 měsíců ?

to maj na 1 km víc než měsícRv

0/0
18.2.2010 8:05

ARAYA

Re: Proboha - co budou na 7,5 km dělat 10 měsíců ?

To zůstává rozum stát.......kdysi jsem na dovolené ve švajcu viděl jak 4!!! lidi opravili za týden v obci (alpský resort Villars) za provozu obousměrně úsek o délce cca 1km a to včetně kompletního frézování vozovky.

0/0
18.2.2010 8:42

Xladi

Re: Proboha - co budou na 7,5 km dělat 10 měsíců ?

Čím déle bude trvat oprava tím více to bude stát:-)

0/0
19.2.2010 8:59

svazák_malina

Já cestuji sockou

Proto mi upřímně přináší radost pohled na vyteklé kedlubny v těch svých plechovkýách, stojíc v nekonečných kolonách.;-D

0/0
18.2.2010 7:08

danny44

Re: Já cestuji sockou

Jen si ale představ, že jako "sejlsmenežř" místního hokynářství přijedeš na "byznysmíting" metrem nebo snad i šalinou  ..... ;-)

0/0
18.2.2010 8:58

Chytrakz hospody

Re: Já cestuji sockou

V Praze šalina nejezdí ty Moraváku;-O

0/0
18.2.2010 13:32

samoutovareinkarnace

Re: Já cestuji sockou

Aha, takže podle tebe autobusy tuhle kolonu asi přeletí...8-o

0/0
18.2.2010 10:10

svazák_malina

Re: Já cestuji sockou

Říká ti něco vlak, metro, tramvaj? :-P

0/0
18.2.2010 10:55

JoeMax

Re: Já cestuji sockou

A jak tím vlakem, metrem, tramvají odvezu na cargo u letiště plnou dodávku zboží? :-P

0/0
18.2.2010 13:04

AntiMultiKulti

Re: Já cestuji sockou

tady se kritizuje osobní doprava a vlakem by to teoreticky taky šlo

0/0
18.2.2010 13:40

doktor_bota

Re: Já cestuji sockou

On vlak staví na letišti?;-D

0/0
19.2.2010 8:47

looki25

Re: Já cestuji sockou

vlečka ke cargu je !!!

0/0
19.2.2010 21:37

everlast1

Re: Já cestuji sockou

Autobusy MHD touto trasou nejezdi.

0/0
18.2.2010 13:06

danny44

Tak, vidle...

Zkuste buďzstat doma, nebo do Prahy jezděte "sockou" - ono Vástaky neubyde. Pražský ulice nechte "domácím" a okrh tranziťákům a pak se to tam snad všecno nějak vejde.... ;-)

0/0
17.2.2010 23:28

mroyko

To zas bude veselo

Kdyby tak byli u nas silnicari sikovny jako v anglii - tam se vetsina praci na silnici odehrava jen v noci aby prave nevznikali dopravni komplikace. U nas se dela jen pres den a pul pracovni doby hrajou marias nebo prsi, zalezi kdo cemu intelektualne staci, tak to podle toho taky vypada...

0/0
17.2.2010 22:02

+Asterisk

Re: To zas bude veselo

třeba tam není práce v noci s 50% příplatkem, jak u nás....

0/0
17.2.2010 23:44

Mak1

Re: To zas bude veselo

No - že by se u nás stavěly silnice levněji než na západě jsem si nějak nevšimnul:-P

0/0
18.2.2010 8:09

chatab

Re: To zas bude veselo

50%, pokud nestanovi kolektivni smlouva jinak ;-)

0/0
18.2.2010 14:20

hzahza

tak to nás čeká kolaps.

Už dneska to ve špičce trvá po Radlický hodinu. Teď to bude stát úplně. Jen nevím, jak se dostaneme na jih a východ 8-o8-o

0/0
17.2.2010 20:25

Uňo

Dotaz

Z Prahy jsem už nějaký ten pátek pryč a tak nemám přehled o aktuálních nejlepších cestách Prahou. Dotkne se mě tato uzavírka, pokud přijedu od hradecké dálnice a budu chtít pokračovat do Německa přes Plzeň? Díky za odpověď.

0/0
17.2.2010 19:12

Lili Marlen

Re: Dotaz

No sakra, severní okruh není, takže pro Vás zbývá Jižní spojka a kolem Slivence na Plzeň, prostě to odstojíte, ono to nebude tak zlé, přes centrum by to bylo horší.

0/0
17.2.2010 19:21

Soami

Re: Dotaz

Osobně bych to vzal přes Černý Most dolů do Hloubětína, přes Balabenku a Libeňský most do Holešovic a pak Veletržní, Korunovační, kulaťák, Evropská. Tímto směrem to je většinou OK.

0/0
17.2.2010 20:52

Andee in Red Book

Re: Dotaz

Moje řeč R^

0/0
17.2.2010 21:38

medved_cz

Re: Dotaz

Mozna tak v noci.

Jinak si pres den postojis od konce Chlumecke az k Libenskemu nadrazi. A na Balabence vytvrdnes jeste dele. A pak si muzes vybrat, zda tvrdnout v Zenklove nebo na Dr Holeho. Nakonec Te budou cekat chutovky Letenske namesti a kulatak. A az pak to na Evropske pojede.

0/0
18.2.2010 8:59

Beechcraft

Re: Dotaz

Tak já to už teď jezdím po jižní spojce přes barrandovskej most, tunelem mrázovka a plzeňskou ulicí do motola a tam nahoru na rozvadovskou radiálu. Pak už jseš vlastně na D5. Ve špičce si samozřejmě postojíš na barranďáku, ale ono kde si dneska nepostojíš?

0/0
18.2.2010 11:53

Lili Marlen

Naše dálnice

Zrovna jsem se vrátila z Německa, a říkala jsem si, když jsem přejela hranici, jak je ta naše dálnice lepší než ta německá, no přece, když je něco 4Xdražší tak to musí být lepší. A samozřejmě také proto máme vignetu a v Německu ne[>-]

0/0
17.2.2010 19:04

Mak1

Re: Naše dálnice

vinětu ještě nemáme - ta přijde s mýtem za tankodromy;-€

0/0
18.2.2010 8:10

marte

To bude opravdu kolaps....

pravdou je, že je tam špatné podloží a je potřeba to od základu udělat nově, podobně jako R6 u strašecího, hrůza děs a bude to stále. ;-DR^V[>-]EU

0/0
17.2.2010 18:48

Kovir Wyttcliff Gerra

Hmm,

Vymena asfaltu za betonovy podklad, to to zase do-do pa-pa dne-dne jako na D1. Vlastne je to zaroven i umela zabrana proti prekrocovani maximalni povolene rychlosti pro auta nizsich kategorii, ktere se s takovyma nerovnostma nedokazou vyporadat. A audinky a bavoraky budou moct bez obav a hlavne rychleji frcet za dalsimy kseftiky.

0/0
17.2.2010 17:43

Soami

Re: Hmm,

Úsek D1 na Brno kolem 125-140km je dělaný před nějakými 6-7 lety metodou kontinuálního litého betonu. A je to pořád nejlepší úsek z celé D1. Beton je totiž pořád lepší,  než nejlepší asfalt. To-co-ří-ká-te se týká vyježděných asfaltových kolejí nebo vyskákaných nekvalitních panelů na nekvalitním podloží.

0/0
17.2.2010 20:59

medved_cz

Re: Hmm,

Mam obamu, ze to bude podle Kovira. Pod asfaltem to podlozi moc kvalitni nebude a pri teto "rekonstrukci" to nenapravi. IMO to dopadne jako nova dalnice na Hradec. Tam kde NEjezdi kamiony jsou diry 5-10 cm. HLOUBKY!

0/0
18.2.2010 9:02

Zajdee

rekonstrukce

po kolikáté se tento úsek bude rekonstruovat? během posledních několika let tam jsou nějaké uzavírky, snížená rychlost a rekonstrukce skoro každé čtvrtletí...

0/0
17.2.2010 17:33

REMET

Re: rekonstrukce

To byla ale protihlukova stena a sjezd do pole ;-)

0/0
17.2.2010 20:11

jahodove_ticho

jak tak koukám na mapu

tak jako obyvatel Phy-západ jezdící často do východních čech budu letos pěkně v pr...li ;-€

0/0
17.2.2010 17:25

Volic Povolny Obecny

Re: jak tak koukám na mapu

jj naprosty souhlas sme na tom stejne

a sem zvedav, jestli nekdy nekde uvidim policajty nebo strazniky ridit ten dopravni mazec... co myslite Vy?

kdyby zamestnanci soukrome firmy pracovali stejne jako planovaci na RSD a na meste tak sou davno bez prace...

0/0
17.2.2010 22:34

danny44

Re: jak tak koukám na mapu

Poradím - vem to "eskem" přes hlavák a do auta sedni  v Klánovicích nebo Českym Brodě.... bude to rychlejší (a vo dost)

0/0
17.2.2010 23:30

Seals2

řešení

Nemůžem se divit že když se nemaká 24 hodin denně a 7 dní v týdnu tak to bude trvat tak dlouho.

0/0
17.2.2010 17:18

jahodove_ticho

Re: řešení

zase ale jsou místa kde nejde dělat 24/7 (v intravilánu) např. ta Patočkova...

0/0
17.2.2010 17:24

Xladi

Re: řešení

Smutné je že se tak nedělá ani tam kde to možné je. Jinak dnes jsem jel po novém ůseku D11 a už jsou tam pěkné vlny a to tam kamiony smějí od listopadu, už je tam doporučená rychlost 80 km/h 8-o

0/0
17.2.2010 17:57

BořekŠikula

Re: řešení

Možná to je kvalitou dálnice, ale možná jen tím, že dopravci hřeší na mizivou pravděpodobnost postihu za přetížený kamión (nápravy). To pak přijedou 2 rakouské tahače s návěsem pro dřevo na Vysočinu, naloží, dojedou k Mikulovu. Tam čeká třetí, část nákladu z těch dvou se přeloží a všichni tři pokračují do Rakouska.

0/0
17.2.2010 21:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.