Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Zrušením DS extremisté nezmizí, ale mají nabouraný systém

Dělnická strana byla zakázána, ale "nová" Dělnická strana vznikne velmi rychle. Neznamená to však, že extremisté jsou v Česku ve stejné situaci jako předtím. Naopak se zdá, že úřadům a policii se nakonec přece jenom podařilo alespoň trochu narušit jejich struktury, což je může do budoucnosti oslabit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Asmar

samotný zákaz problém nevyřeší

je nutné řešit problémy, které trápí občany a které je živý. A těch je opravdu dost. Jinak začnou znovu pod jinou hlavičkou 

0/0
17.2.2010 14:33

ERIK_

Demagog

Tak Češi údajně nemají extrémy rádi. Proto mají komunisti volební výsledky okolo 15% a dlouhdobě jsou v parlamentu....

0/0
17.2.2010 13:29

airwar

Re: Demagog

Také jsem se nad některými úvahami redaktora dobře zasmál.

0/0
17.2.2010 13:41

Lady Gaga-rin

Vážený pane, co na to základy psychologie?

Doporučuji návrat za základní školu, respektive "zvláštní". Svůj ke svým!

[>-]Rv

0/0
17.2.2010 13:17

harcer

Děkujeme všem zkorumpovaným

Komunisty ovládaným soudcůmRv Zákazem jste i těm co dosud spali otevřeli oči.;-DVaše heslo-LIDÉ BDĚTE;-O- My bdíme!! dovíte se to u volebR^

0/0
17.2.2010 12:56

Leporelo z lepenky 1.6

Re: Děkujeme všem zkorumpovaným

slušný ;-D;-D

0/0
17.2.2010 13:18

Quasar

Nabouraný systém?

Zrušená DS měla v posledních měsících takovou propagaci v médiích, jakou by si nikdy nemohla zaplatit.

A co se týká "nabouraného systému"... V ČR je spousta systémově nabouranějších institicí (parlament, banda exekutorů, soudy atd.) a jak pěkně jejich členové profitují:-P

0/0
17.2.2010 12:36

rewolt

Re: Nabouraný systém?

:-)R^

0/0
17.2.2010 13:07

;-)

Zrušení DS

Samotné zrušení strany struktury nenabourá, ovšem nabourá jim sebevědomí. Společnost jim tím ukázala, že nejsou vítáni a že u nich  nebude dělat žádnou vyjimku v aplikaci zákonů. Ve volebním výsledku se uvidí, jestli se stihnout přlít do jiné strany a aktivovat své voliče, nebo jestli něco málo z jejich hlasů získají např. DS. Je možné, že zkusí hlasi přetáhnout i zoufalci typu Bobošíkové. Nejsem tak optimistický v tom, že češi nemají rádi extrémy. Nemyslím, že by byl nějaký velký rozdíl mezi ČR, Rakouskem  či Německem. I   u nás jsme měli republikány v parlamentu. Osobně vidám jako štěstí, že extrémní pravice se u nás stále orientuje na mládež, u která často nechodí k volbám, do 18 nemá volební právo a celkově jsou mladí lidé tolerantí.  Kdyby se orientovali i na důchodce, mohlo by jim hlasůl nebezpečně přibýt. Mezi starými lidmi je řada xenofobně smýšlejících, jsou to lidé  kteří necestovali, neznají se z cizinci atd.....snadná kořist pro extrémisty.

0/0
17.2.2010 12:26

EWCZ+

Re: Zrušení DS

Vy jste roztomilej.

Napadlo vas treba, ze xenofobnim se muze clovek stat prave POTE, co cestoval a videl, jak to v cizich zemich vypada, nebo ziskal zkusenost s nekterym cizimi etniky u nas? 

Ono zpoza zelezne opony ledacos vypadalo bajecne...zvlast kdyz nam treba o problemech s imigranty na Svobodne Evrope veru nevypraveli...

0/0
17.2.2010 12:54

;-)

Re: Zrušení DS

Všude jsou sloušní lidé a všude jsou prohnilí. Jde o to, aby imigrační systém dokázal filtrovat a rozlišovat. To, že jste se potkala s někým špatným nemůžete házet na všechny. Jistě řada Rakušanů, Němců, Britů,Američanů má zase špatné zkušenosti s Čechy. V některých zemmích je obecně vyšší míra kriminality a proto je třeba, aby cizinecká policie byla bdělejší(např. Kosovo). Nic z toho nemůže ovšem ospravedlnit například akce příznivců DS, kdy se vydávají za ochránce zvířat a rozdávají letáky, že "Asiaté mají zvrhlé potěšení v týrání zvířat a věří, že čím víc zvíře trpí, tím je maso chutnější, proto musíme......". Zaprvé to tvrzení není pravdivé a zadruhé Asiaté je tak nejasné označení zahrnující polovinu lidstva, že i kdyby to byla v nějakém regionu pravda, tak by to měli napsat konkrétněji. Je to moudro asi na úrovni "Černoši žerou lidi". Takové ""moudré"politické strany tu opravdu nepotřebujeme.

0/0
17.2.2010 13:22

cartouche

Re: Zrušení DS

"Všude jsou sloušní lidé a všude jsou prohnilí. Jde o to, aby imigrační

systém dokázal filtrovat a rozlišovat"

Což se všude tak báječně daří, že?

0/0
17.2.2010 13:49

Essad Bey

Re: Zrušení DS

Neumíte nic jiného, než nadávat?

0/0
17.2.2010 13:08

Essad Bey

Re: Zrušení DS

Pardon, to bylo adresováno vašemu po-řečnkovi.

0/0
17.2.2010 13:09

J i ř í

Krajní pravice?

Pane Bucherte, kde jste přišel na to, že neonacisté jsou krajní pravicí? Vždyť podle programu a chování je to jasná krajní levice (jak i v článku připouštíte). Pod pojmem "krajní pravice" si mohu představit maximálně partu multimilionářů v kravatách.

0/0
17.2.2010 12:11

von Schecke

Re: Krajní pravice?

Už mi lezou tyhlety dohady o krajní pravici a krajní levici na nervy. Je třeba si politické spektrum nepředstavovat jako přímku, ale jako kruh a pak uvidíte, že krajní pravice a krajní levice se nacházejí těsně vedle sebe. Proto i jejich program může být v něčem dost podobný!!!

0/0
17.2.2010 12:30

EWCZ+

Re: Krajní pravice?

Jo, ja vzdycky v kazde takove diskusi cekam, kdy s timhle nekdo vyleze a tvari se, ze prave vynalezl trakar. ;-€

Jako by to nebylo jedno - ale nekdo holt ty pravoleve skatulky ke stesti potrebuje.

0/0
17.2.2010 12:56

von Schecke

Re: Krajní pravice?

Přesně tak :-)

0/0
17.2.2010 13:00

send1

Doufám, že stihnou založit novou.

Letos bych jim to už hodil. :-/

0/0
17.2.2010 12:01

Vosta Jindra

Nakonec to jde

náckověé se můžou naparovat, ale nakonec se jim to pomalu rozkládá. Ostatně tak jako v Sasku. Po úspěchu v roce 2004 se v roce 2009 se přes 5% dostali do Landtagu už jen těsně, a i když takvou stranu může volit jen deprivované a špatně vychované hovado, tak jejich angažmá v zemském sněmu bylo tak otřesné, že i z těch ztratili skoro polovinu. Ktom toho NPD je téměř v insolvenci. Jde to pomalu, ale jde to. Náckové se jako všichni sektáři můžou utěšovat, že nepřízeň osudu je jen upevní a s jejich vírou nepohne a jednou přijde jejich velký den, ale to je tak všechno, co jim zbývá. Kromě piva.

0/0
17.2.2010 11:58

jakub.m

S DS v mnohém nesouhlasím, ale právě díky i policejní šikaně

S Dělnickou stranou v mnohém nesouhlasím, ale právě díky i policejní šikaně jejích aktivistů, vazební věznění za lepení nálepek a soudním zákazům je budu volit. Na imigraci, Romy, členství v EU mají názory zdravé.

Levicový ekonomický program, který mi nesedne, holt nějak přetrpím.

0/0
17.2.2010 11:35

Vosta Jindra

Re: S DS v mnohém nesouhlasím, ale právě díky i policejní šikaně

Dělnickou stranu skutečně volit nebudeš:-)

0/0
17.2.2010 11:58

Cenzurou pravdu neumlčíte !

Je srandovní, když si "demokraté" myslí ...

... že zákazem strany a cenzurou v médiích eliminují určité názory. Čím více budete "utlačovaným" Romům a "poctivě" pracujícím Vietnamcům nadržovat, tím více budete lidi nahánět do náručí Vandasů a spol. :-)

0/0
17.2.2010 11:33

Ahaman.

I kdepak, systém zůstává,

jen se změní kulisy a ubere se plyn. Paradoxně by tak mohli býti přitažlivými i pro střední vrstvy.:-)

0/0
17.2.2010 11:29

Scared

Blbost

Zase spojovani Delnicke strany a pravice, i pres to, ze se z toho snazil autor vykroutit, kdyz rekl, ze maji levicovy program. Jak muze pravicova strana mit levicovy program? To je prece nonsens. 8-o

0/0
17.2.2010 11:25

Cenzorům příjemná lež

Slovník primitiva

Dovolil by si pan "komentátor" slova jako velkohubost i vůči Jyrkovi a Myrkovi, pochybuji.... ;-DRv

0/0
17.2.2010 11:22

brad.ley

Re: Slovník primitiva

Slovník primitiva? Jyrka či Mireček nejsou o moc málo velkohubí než šéfové DS. Všichni táhnou tak něják za stejné lejno... eh, lano. ;-)

0/0
17.2.2010 11:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.