Diskuze

Ve zřícené Cessně mohlo být více lidí, soudí němečtí vyšetřovatelé

Němečtí vyšetřovatelé stále nevyloučili, že v cessně, která se v neděli večer zřítila nedaleko česko-německé hranice, mohl být kromě české pilotky a slovenského pilota ještě někdo další. Příčina pádu letadla se stále vyšetřuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

kacinecka

18. 2. 2010 6:51
To Pyroman Bob, Stikehawk, sirc a další

Znali jste ji někdo, že ji soudíte? Nebo máte jen plnou hubu keců, protože dokázala něco, na co vy byste třeba nikdy neměli? Víte o těch lidech ho*no... :-/

0 0
možnosti
MK

shr3k

17. 2. 2010 11:30
Tak Petře, ještě opravit ten věk u pilota

a snad se konečně dobereme k pravdě. R^

0 0
možnosti
P

pankratz

17. 2. 2010 8:26
0 0
možnosti
JJ

chobotel

16. 2. 2010 22:51
Mohl bych se častěji radovat,

kdybych fandil ManU, Barceloně a Spartě. Každopádně bych se ale musel trošku podezřívat, že si tím něco kompenzuju.

0 0
možnosti
JJ

chobotel

16. 2. 2010 22:51
Re: Mohl bych se častěji radovat,

Omyl v umístění. :-)

0 0
možnosti
MK

shr3k

16. 2. 2010 21:46
Petr Štefan a nejen on v tom má pěkný hokej

http://www.planes.cz/cs/photo/1045350/cessna-550b-ok-ach-private-sion-sir-lsgs/

Tyto informace byly k dispozici už včera nad ránem v 06:08:03.

Dnes se probudily SME, Blesk atp. ale iDNES má ještě půlnoc.

0 0
možnosti
RB

roba21

16. 2. 2010 21:53
Re: Petr Štefan a nejen on v tom má pěkný hokej

Kvalita informací na iDNES je v poslední době úděsná (ne že by byla dříve o moc lepší, ale tolik faktických chyb jako jsou dnes schopni nasekat do jednoho článku dříve nedělali). Jediné, čemu se dá na tomto serveru věřit je snad jejich logo.

0 0
možnosti
P

pankratz

16. 2. 2010 20:16
Pochádzal z Prievidze

z rodiny, kde sa otec aj brat venovali letectvu.

0 0
možnosti
B

bubacik_3

16. 2. 2010 20:22
Re: Pochádzal z Prievidze

 .. hmm .. Melisko to asi nebyl ... :-)

0 0
možnosti
AA

ace-2

16. 2. 2010 20:12
trochu odbornosti.

Kapitánem v 26 není žádný problém. Kapitánem se můžete stát po odlétaných 1.500 hodinách. Roční limit náletu je 900 hodin max. Létat jako obchodní pilot můžete od 19 let. Takže ve věku problém není. Na letadla proudová a těžší 5.7 tun je třeba dělat na každé letadlo zkoušku. I na velká dopravní letadla to trvá cca 5 týdnů. Takže nevím kde mátě problém s rychlokvaškama. Co se týče peněz, tak ano licence je drahá, nicméně někdo platí hypotéku na byt v paneláku, někdo licenci no jde o osobní preference. A zkoušku na letadlo většinou platí zaměstnavatel o proti smlouvě na pár let.

0 0
možnosti
B

bubacik_3

16. 2. 2010 20:23
Re: trochu odbornosti.

dik R^

0 0
možnosti
PJ

pan Kotrč z Lidového domu III

16. 2. 2010 20:05
mohlo tam bejt 20 až 25

západoněmeckých soudruhů !!

0 0
možnosti
D

dvwubuqzov

16. 2. 2010 19:38
Darwin nás opět podržel

tihle dva lidé, 26 let, si vlastní prací vydělali na to letadlo nebo pilotní licence? Sotva. Takže další lidi, co jenom berou a nedávají, nebo berou o řády víc, než společnosti odevzdávají. Používali stroj, který je nad jejich finanční možnosti a nad to, co byli schopni sami vydělat. Darwinův zákon nás těchto vyžírků zbavil, a dobře udělal. Společnosti chybět nebudou. Jenom brali...

0 0
možnosti
OZ

on_z

16. 2. 2010 19:49
Re: Darwin nás opět podržel

Jak je vidět z Vašeho příspěvku není bohužel Darwin všemocný ...

0 0
možnosti
SB

sikanovany bonelord

16. 2. 2010 18:34
Nebyl náhodou pilot Slovák a pilotka Češka?

:-/

0 0
možnosti
Z

Zabangovanbangem

16. 2. 2010 18:37
Re: Nebyl náhodou pilot Slovák a pilotka Češka?

Kdyby se zjstilo, že oba byli Mongolci, změnilo by se něco zásadního?

0 0
možnosti