Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Belgii se srazily dva osobní vlaky. Zemřelo nejméně osmnáct lidí

U belgického města Buizingen se v ranní špičce čelně srazily dva osobní vlaky. Jeden ze strojvůdců zřejmě jel na červenou. "Některé pasažéry síla nárazu vymrštila z oken," řekli svědci reportérce MF DNES, která je na místě. Úřady zatím potvrdily osmnáct obětí a padesát pět raněných.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svazák_malina

Není dobré cestovat v prvních/posledních dvou vozech

Já tohle pravidlo aplikuji již několik let, od třetího vozu jsou téměř vždy jen lehká zranění. Také není dobré sedět u okna, ale co nejblíž ke středu.

0/0
15.2.2010 15:34

136N

Re: Není dobré cestovat v prvních/posledních dvou vozech

 Tak to bych tě chtěl vidět tady ,když v osobáku jsou jen tři vozy max.čtyři .;-D

0/0
15.2.2010 15:41

infinity1

Re: Není dobré cestovat v prvních/posledních dvou vozech

Urcite byt v prostrednim vagonu. A hlavne mit prilbu a s rukama podel tela lezet na brise v ulicce proti smeru jizdy. R^

0/0
15.2.2010 16:18

unbreakable debater

Re: Není dobré cestovat v prvních/posledních dvou vozech

Na zemi se blbě čtou noviny. ;-D

0/0
15.2.2010 19:47

109e

Re: Není dobré cestovat v prvních/posledních dvou vozech

A ještě horší to je s internetem. Diskuse by vázla.

0/0
15.2.2010 19:50

cromagnon

Chybělo 25 metrů měděného zabezpečovacího kabelu

Belgičani si to nedovedou vysvětlit

:-/

Jedinou stopu představuje odhozená plastová láhev od piva.

:-/

0/0
15.2.2010 13:37

I come from Lake Titicaca!

Re: Chybělo 25 metrů měděného zabezpečovacího kabelu

Belgium's deadliest train crash in a quarter century was a tragedy that could have been prevented, railway officials said.

A high-tech system planned to automatically stop trains that pass through red-lights was not yet fully operational, according to officials at the state railroad company SNCB.

0/0
15.2.2010 13:40

ProtektoRath Mittel Bohmen

Smutné

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/1247682.stm Rv

0/0
15.2.2010 13:35

leopard

Co dodat!

I když z pohledu Vás mnoha jejich úroveň vozového parku, řízení dopravy a bezpečnosti je to v gelgii na mnohem vyšší úrovni i tam se to stane !!

0/0
15.2.2010 13:31

CrimbleCrumble

Re: Co dodat!

proč sem pišeš, když nevíš co dodat? ;-D

0/0
15.2.2010 13:35

leopard

Re: Co dodat!

Dodej Ty !!

0/0
15.2.2010 13:36

CrimbleCrumble

Re: Co dodat!

já jsem tady přes dodávání stručných vtipných reakcí

0/0
15.2.2010 13:39

ProtektoRath Mittel Bohmen

Re: Co dodat!

Na lepší úrovni, jo? Na té trati nebylo pořádné zabezpečovací zařízení a ten vínový vlak je podobně starý, jako žabotlamy, co jezdí u nás. ;-D

0/0
15.2.2010 13:37

admiral666

Re: Co dodat!

Zabotlam by se pri tom narazu rozpadl na rezavy prach, drzi uz pomalu jen lakem - podivej se, jak dopadl, kdyz don v Benesove rychlosti behu (cca 30km/h) narazila 363. Loko byla jen mirne pomackana a zabotlam byl rozlomeny vedvi.

0/0
15.2.2010 14:00

ProtektoRath Mittel Bohmen

Re: Co dodat!

Podle fotek na Guardianu je první vagon téhle jednotky také na prach. Ony jsou to prostě staré v(r)laky - žabotlam r.v. 1964-1973, tohle SNCB AM62 - AM73 r.v. 1960-1974.

0/0
15.2.2010 14:08

ProtektoRath Mittel Bohmen

První vagon

http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2010/2/15/1266231873554/Aerial-view-of-the-scene--012.jpg 8-o

0/0
15.2.2010 14:09

109e

Re: Co dodat!

Srovnávat lokomotivu s jednotkou z hlediska tuhosti konstrukce - dost dobrý nesmysl.

0/0
15.2.2010 15:44

unbreakable debater

Re: Co dodat!

Teď říkali na ČT1, že ty vlaky jely taky velmi pomalu. Rv

0/0
15.2.2010 19:12

bullterrier.se.smeje@seznam.cz

Re: Co dodat!

No jistě, všechno tam mají lepší, než u nás ;-D. Tak nevím, kde udělali soudruzi z Evropských socialistických republik chybu ;-DEU

0/0
15.2.2010 14:48

I come from Lake Titicaca!

Kdyby tam jezdil Jančura tak se to nestane.

0/0
15.2.2010 13:22

leopard

Re: Kdyby tam jezdil Jančura tak se to nestane.

Asi myslíš jinou společnost, viď ??

0/0
15.2.2010 13:28

I come from Lake Titicaca!

Re: Kdyby tam jezdil Jančura tak se to nestane.

Ne. Mám na mysli Jančurův Regio jet a jeho nejluxusnější vlak v Evropě. ;-D

0/0
15.2.2010 13:31

leopard

Re: Kdyby tam jezdil Jančura tak se to nestane.

Omlouvám se, neznám ?!

0/0
15.2.2010 13:33

Ivan Langer

Re: Kdyby tam jezdil Jančura tak se to nestane.

to je nerentabilni primestska trat, to Jancuru nezajima, maximalne tak ty dotace...

0/0
15.2.2010 14:33

unbreakable debater

Re: Kdyby tam jezdil Jančura tak se to nestane.

Tak za a) příměstské trati bývají extra výnosné, protože tam jezdí hodně lidí a za b) SNCB si za provoz na té trati nechá také platit. ;-D

0/0
16.2.2010 12:24

dub_p

počty

Tak tady v televizi zatím potvrdili 10mrtvých, ale také více jak 150 zraněných.

0/0
15.2.2010 13:02

CrimbleCrumble

Re: počty

a co jako

0/0
15.2.2010 13:21

Léčitel pitomců

Brusel

Ještě více regulací, předpisů, norem, kontrol, úředníků, komisařů, inspektorů! Je vidět, soudruzi, že to zatím stále nestačí!!

0/0
15.2.2010 12:49

overworkedunderpaid

Re: Brusel

seš normální?

0/0
15.2.2010 13:03

I come from Lake Titicaca!

Re: Brusel

Proč se tak blbě ptáš? To snad vidíš, ne? ;-D

0/0
15.2.2010 13:07

Léčitel pitomců

Re: Brusel

Nechápeš ironii? 8-o

0/0
15.2.2010 14:00

Ivan Langer

Re: Brusel

nemyslim ze v tomto pripade je ironie na miste

0/0
15.2.2010 14:34

formicka

Re: Brusel

eu muze za stav belgickych vlaku??? jo? a za stav ceskych teda taky co?

krom toho jsem zvedava jak se dnes dostanu domu, ta nehoda je zrovna bohuzel na me trati :-(((

0/0
15.2.2010 16:19

Pan Navratil

Re: Brusel

Tipoval bych na autobus.

0/0
15.2.2010 18:00

109e

Re: Brusel

EU může za celkový stav železnice v Evropě. Nesmyslná dopravní politika jí táhne ke dnu.

0/0
15.2.2010 18:04

dub_p

špatné počasí

Že by za nehodu mohlo špatné počasí ? Bylo -2 stupnů C a ani nepadal sníh. Tady v Belgii, ale vůbec nejsou na zimu vybavení. Napadne centymetr sněhu a je kalamita. Nikdo na zimu nepřezouvá a podle toho i vypadají silnice když napadne sníh. Venku v době nehody ležel tak ani ne 1cm sněhu. Už v 8:15 stáli vlaky ve stanici Waterloo. Je to vážně tragédie, protože v tuto dobu jezdí nejvíce lidí do práce takže vlaky museli být plné. Tady se vlaky jezdí opravdu hodně ne jako v čechách. Tady je to jediná spolehlivá doprava.

0/0
15.2.2010 12:37

Czechdoodle

To je teda úroveň zpravodajství:

"Na jednoho cestujícího v našem vagónu vypadlo okno, zavalilo ho a zemřel. Potom se ho ještě pokoušel křísit jeden zaměstnanec dráhy, ale neúspěšně."  :-P

0/0
15.2.2010 12:36

Duke Nukem

Re: To je teda úroveň zpravodajství:

zrejme nejaky nekrofil..;-)

0/0
15.2.2010 18:09

yawara

U Brusselu

Tam je tam odkud nam prikazuji,ze nemuzeme pestovat krive okurky a mrkve ,take prikazuji nam jakou barvu domu mame mit a jakymi zakony se mame ridit.Nemeli by si nejdrive zamest pred vlastnim prahem,viz clanek?Hlavne ze plivou na naseho prezidentaEURv;-€

0/0
15.2.2010 12:16

Jakub76

Re: U Brusselu

dalo to hodně práce splácat takový blábol?

0/0
15.2.2010 12:32

Miroslav Zikmund

Re: U Brusselu

"okurky" a podobné hlouposti jsou produktem géniů z Evropské komise, která se svojí moudrostí (spíše moudrostí úřednickíého aparátu, který si tyhle blbosti vymýšlí) začíná připomínat osazenstvo někdejšího ÚV KSČ v domě na nábřeží.

Tohle je nehoda "národního" dopravce - SNCB, který nemá s "bruselskými úředníky působícími v aparátu EU" nic společného. Prostě selhání strojvedoucího, který za svoji chybu zaplatil životem a stejný osud připravil i svému kolegovi ... a podle ČT 24 je celkem 25 mrtvých.

0/0
15.2.2010 12:32

Divak

Re: U Brusselu

Vychodoevropany nikdo nepodezriva z toho, ze by mysleli nebo znali fakta. Vy jste toho prikladem. Nikdo Svejky nenuti byt v EU.

0/0
15.2.2010 12:48

svazák_malina

Já nevěděl, že v Belgii jezděj ČéDé

Každopádně je to novinářská senzace;-D

0/0
15.2.2010 12:13

ProtektoRath Mittel Bohmen

Re: Já nevěděl, že v Belgii jezděj ČéDé

No když se podíváš na ty vlaky, mohl bys toho dojmu nabýt. Ten vínový pomalovaný vlak je 35 let starý. Takže v podstatě, jako u nás.

0/0
15.2.2010 12:38

FrantaVazoun

Západ

No vida i ve vyspělé západní evropě jsou nehody a neštšstí. To se stát třeba na Ukrajině tak celý Západ plive jedovatou slinu na Východní zabezpečovací systém. Není všechno černobílé, je třeba hledat konkrétní viníky.!!

0/0
15.2.2010 12:12

CrimbleCrumble

Re: Západ

hledej, punťo

0/0
15.2.2010 13:21

semafor

Diskutující,

to je tragédie, ne senzace!!

0/0
15.2.2010 11:40

Jan Motůrek

Re: Diskutující,

fakt? dle toho jak to podávají média se mi nezdá.....:-/

0/0
15.2.2010 11:58

admiral666

Re: Diskutující,

Pokud zahynuli jen Eurednici ci Epolitici, tak to tragedie neni!

0/0
15.2.2010 12:00

Manstein

Re: Diskutující,

Hm, ti urcite jeli do prace vlakem ...

0/0
15.2.2010 12:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.