Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rusové spustili největší operaci proti islamistům na Kavkaze. Zabili 20 lidí

Ruské speciální jednotky obklíčily muslimské radikály v lese na ingušsko-češenském pomezí a nejméně dvacet jich při přestřelce pozabíjely. Jedna z největších operací proti islamistům na Kavkaze začala včera a stále pokračuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bright

Ruský způsob řešení problémů

s krvelačnými hadráky je jediný možný!R^

0/0
9.3.2010 22:10

rugerforever

Rozdíl je v Tom , že rusové nemají Guantanámo,

a zajatce prostě neberou:-))

V tom je jejich práce podstatně efektivnější, než práce pentagonu.

0/0
13.2.2010 18:36

duhastrecht

Je příznačné, že ti samí,

co tady tleskají Rusům za zabíjení mohamedánských teroristů v cizích zemích, v jiných článcích hlasitě pláčí nad tím, když USA, nebo Israel udělají to samé:o) ti samí mohamedánští teroristé, jsou pro vás najednou vlastenci a hrdinové.

Pamatuji 70. a 80.léta, vaše láska k Rusku překonává vše,stačí říci Rusko, již křičíte ANO, stačí říci Amerika, již křičíte NE, jste tím jen neskonale nudní soudruzi:o)

0/0
13.2.2010 12:03

Brůžek

To je snad jediné, v čem mi je ruský medvěd sympaptický -

že se z mohamedány moc nepatlá. :-P

0/0
13.2.2010 9:41

už jsem tady opět

Když se tak dívám, tak chápu, kde se najednou

vzali a byli i západem podporování vrazi z čečny:-)) a dalších oblastí kolem kaspického moře:-))bohatého na ropu:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Vrahouni z čečny byli ve větší míře Rusy pobiti, k nelibosti senátora Štětiny, a zbytek se nastěhoval do afganistánu ,kde pobíjejí s Talibanem nyní vojáky NATO:-)ovšem senátor jaksi mlčí:-)) Všechno to svinstvo co se tady děje, Gruzie,Čečna, Ingušsko,.......je jen a pouze pro trubky s ropou a ropou jako takovou:-))nic víc a nic méně:-))A my, i díky senátorům jako Štětina a POD? JSME JEN ZA TROJSKÉHO KONĚ PRO NĚKOHO:-)I KDYŽ SE TO ZDŮVODNĚJE láskou a pravdou:-))Stejně tak jako vraždění v Iráku, kde pod heslem neseme vám svobodu bylo pobito,zavražděno,zmrzačeno, vyrobeny siroty a vdovy z 650 000 lidí:-) dalších 3 500 000 je na útěku, aby i námi náhodou nebyli osbobozeni:-)samozřejmě rovněž pro ropu:-)))))))))

0/0
13.2.2010 6:30

rugerforever

Prosím vyhledej psychiatra

aby ti nějak pomohl, nemyslím, že budeš psát  následně chytřejší příspěvky, ale budou snad přehlednější

0/0
13.2.2010 18:35

Martin Kostera

2 fronty

Takhle se mi to líbí....

http://www.mediafax.cz/zahranici/2994989-NATO-zahajilo-ofenzivu-v-Afghanistanu

0/0
13.2.2010 1:04

annakkk

Jiste, a take nam posilaji do Evropy vezne z Guantama

V tomhle pripade fandim Rusum. Je to jedine spravne reseni.

0/0
12.2.2010 21:53

ChorcheCh

Je barbarské islamistům neumožnit obhajoby u soudu

I ti policejní USA dají možnost obhajoby i organizátorům takového činu, jako byl smrtící útok na dvojčata...

0/0
12.2.2010 21:41

horduch

tak

20lidí,nebo 20ofačovanejch ,pokud to druhé ,tak konečně něco pozitivního z Ruska

0/0
12.2.2010 21:23

mairix

:o)demolife

Nejde o To nechat lidi se zabíjet fyzicky tak kat psychický,je vždy To,co je v Nás, a Tak Kat to bude

0/0
12.2.2010 21:19

rugerforever

URBo, URBo...

Stále víc jsem přesvědčen , že jsi provokatér , který se extrémně dobře baví. Nebo jsi extrémně naivní holčička "rebelka" z dobré rodinečky...

Když čtu tvé příspěvky, tečou mi slzy, jak dobře se bavím. Ta obhajoba ruského imperialismu má skutečně charakter hyperboly.....

Nicméně , pokud budeme pragmaticky hodnotit mezi dvěma zly, pak dělají rusáci co se týče potírání islámského fundamentalismu dost dobrou práci

Hele, ještě destruktivní dotaz, jakto, že jsou pro Tebe  Amíci, resp. Nato v Afganistánu  a Iráku vrazi (viz . tvé inteligentní příspěvky), ale v Ingušsku jsou Rusáci mírotvorci?;-D

Je fakt, jak píšeš, že mají rusáci chudáci se svými sousedy  stále problémy, je to zvláštní, vždyť jich za dobu trvání sovětského perverzního pekla tolik desítek miliónů poslali na onen svět :-))R^

0/0
12.2.2010 19:39

Cislo 2

Re: URBo, URBo...

URB je dáma, co byla už dámou v 68, takže postižena socialismem s lidskou tváří a mozkem, co již nepřijme změnu názoru. Nicméně s určitou noblesou a vtipem dokáže komentovat určité události, ale svůj stín nepřekročí.

0/0
12.2.2010 21:24

rugerforever

No, nechci být vulgární, ale moc mi jako

dáma nepřipadá. Když čtu, jak glosuje vraždy předlistopadových  hranicích, nebo když vědomě lže o represi za reálného socialismu, myslím , že je to dáma, která by tě jako soudkyně z lidu poslala ke zdi nebo na hranici, pokud bys na prvního máje vyvěsil na křivo vlaječku SSSR.

Z lidí jako je URBA je mi stále více než šoufl. LIdé jako UrBa jsou důkazem toho, že   Mašínové neměli jinou alternativu..

0/0
13.2.2010 18:40

už jsem tady opět

Re: URBo, URBo...

Oni za desítky let, USA -)))))))))))))))))))pokračují ve vraždění dodnes jak na svém území tak i po světě:-)))))

0/0
13.2.2010 6:25

íčko-Berija 2

Rusové zabili 20lidí,US 20 teroristů.

0/0
12.2.2010 17:16

nesmrtelná medvědice

Re: Rusové zabili 20lidí,US 20 teroristů.

Právě jsem to chtěla napsatR^

0/0
12.2.2010 21:29

Warhead_bia :P

inu

at se to pouziva nebo ne islamista zni spis jako fotbalista :-P

0/0
12.2.2010 16:35

URB - Kladivo na pravičáky

Geografickou polohu Rusům nelze závidět. Velká, krásná

země, ale co soused, to po staletí problematický národ. Car to řešil, že si je vzal pod svá křídla a bohužel komunisté věřili v jejich možnou převýchovu také a tak se jich nezbavili. Řeší to tedy úsporně. Ať si dělají co chtějí a když to přesáhne mez, tak na ně udělají trestnou výpravu. Stejně, jako to řešili kolonie osadníků, při ochraně svého domu a majetku, před mexickými bandity. Příjde to neskutečně levněji, než s nimi žít pohromadě.Rv

0/0
12.2.2010 15:50

Standis

Re: To je asi špatný vtip ne?

Rusové se po staletí agresivně rozpínali a drtili jeden národ za druhým. Problematickým národem jsou spíše oni. Mají na rukou tolik krve, že Němci jsou vedle nich úplní beránci. Co z Ruska odešli Mongolové, tak se v té zemi praktikuje jejich systém vlády - tyranie a despocie.

No a když se nějaký ujařmený národ chce osamostatnit, udělají to jak v Čečensku - budou vraždit tolik, až ten národ srazí na kolena.

No a neříkal o nás taky Hitler, že jsme problematičtí a neumíme si vládnout? Nezdůvodňoval takhle svoje počínání?

0/0
12.2.2010 17:12

jeen001

Re: To je asi špatný vtip ne?

R^

0/0
13.2.2010 9:27

donotcrosss

Rusko

Které osvobodilo Jižní Osetii a Abcházii. Vytrhli je z gruzínské tyranie. Se ted diví, že i ostatní kavakazké státy se chtějí osvobodit, když je teda takové rusko hodné a osvobozuje okolní státy, proč jim taky nedá svobodu. Nechápu jejich politiku museli přece vědět, že když na jedné straně kavkazu osvobodí dva státy další se budou chtít taky přidat, takže ted patrně stojíme před další válkou na kavkaze fakt super. Místo toho aby se bojovalo s islamisty jen v Pakistánu a v Afganistánu tak ted ještě přibude Kavkaz. Rv

0/0
12.2.2010 15:13

briza

Re: Rusko

Na Kavkaze tahle vlaka zuri uz dlouho a neni to jen zalezitost Rusu viz Nahorni Karabach. :-/

0/0
12.2.2010 15:47

donotcrosss

Re: Rusko

No jo je to strašně složité. :-/

0/0
12.2.2010 15:50

saphyr

Islamista?

Pokud vím, vyznavač Islámu se nazývá muslim. Kdo je islamista?;-D To je jako muslim-terorista?8-o Nebo pouze výplod tvořivé hlavy autora článku?;-D

0/0
12.2.2010 14:53

tuccy

Re: Islamista?

Islamisty jsou obvykle označováni násilní islámští fundamentalisté.

0/0
12.2.2010 15:02

saphyr

Re: Islamista?

takže něco na podobné bázi, jako když nějaká z těch nováckých rosniček začala používat výraz "sněhánky"? ..taky naprostá blbost (jsou sněhové přeháňky..) Chápu jak to autor myslel, ale to napomáhá živné půdě pro nenávist vůči Islámu obecně. Domnívám se, že pro většinu lidí tak "islamista" splyne s muslimem a Islám obecně bude to jen špatné a jen zlé.

0/0
12.2.2010 15:07

Al Quwat al Lubnaniyya

Re: Islamista?

pojem "isIamiste" ve vyznamu isamsti fundamentaIiste-teroriste se bezne pouziva i v musIimskych mediich... viz treba zde http://english.aljazeera.net/news/africa/2009/08/2009829101133876939.html

0/0
12.2.2010 15:18

saphyr

Re: Islamista?

V tom případě děkuji za poučení:-)

0/0
12.2.2010 15:20

Al Quwat al Lubnaniyya

Re: Islamista?

nebo tady http://english.aljazeera.net/focus/2010/01/201016102343505552.html ...ostatne i u dnesnich zprav z ruska,pouziva aI jazeera pojem "isIamisticka ideoIogie"

0/0
12.2.2010 15:21

American Eagle

Jeste pripominka k nadpisu

Vojaci nezabili 20 lidi, ale 20 islamskych teroristu. Je velka chyba tento xindl povazovat za lidi a davat jim nejaka prava. Jak rika rusky prezident- neco takoveho je treba likvidovat kdykoliv na ne nekdo narazi. A tak to ma byt.  

0/0
12.2.2010 14:41

Zebin

Re: Jeste pripominka k nadpisu

taky je někdy dobrý vědět, kdo je agresor a kdo je oběť.................media chtějí senzaci a politici moc, ostatní jim to baští

0/0
12.2.2010 14:45

saphyr

Re: Jeste pripominka k nadpisu

Jo jo..Hitler si naprosto to samý myslel o židech..myslíte že to bylo také správné? Předpokládám, že jste to ani nemyslel vážně a že to byla pouze poněkud radikální a přehnaná reakce:-) Pokud ne, dovolte mi, abych vyjádřil lítost nad chudobou Vašeho ducha:-)

0/0
12.2.2010 14:55

AugustusTiberius

Re: Jeste pripominka k nadpisu

trochu mimo misu s tim Hitlerem,co?

0/0
12.2.2010 15:02

saphyr

Re: Jeste pripominka k nadpisu

tak to mi vysvětlete proč, jsem opravdu zvědavý:)

0/0
12.2.2010 15:09

saphyr

Re: Jeste pripominka k nadpisu

Židé podle něj neměli právo na život a podle pána výše nemají právo na život muslimové...jediné co je jiné je etnikum, jinak to myslí dost podobně. Ale stále čekám na vaše argumenty čím jsem mimo mísu? (pokud nějaké vůbec máte) Názorům druhým jsem otevřený, tak poslouchám, respektive čtu...

0/0
12.2.2010 15:19

Al Quwat al Lubnaniyya

Re: Jeste pripominka k nadpisu

vsichni musIimove nejsou IsIamiste...je predevsim treba uvedomit si,ze vetsina obeti islamistu jsou prave muslimove,kteri jsou pode islamistu prilis "vlazni" ve vire sve...

0/0
12.2.2010 15:24

saphyr

Re: Jeste pripominka k nadpisu

V tom s Vámi souhlasím, ale byť jsou islamisté jací jsou, mají právo na život i na soud ( pokud si nezvolí smrt v boji, to je jejich volba, že se nechaj zastřelit). A pokud pán nahoře opravdu myslí, že by se měli všichni vyhladit, nemá co dělat v demokratické a relativně civilizované společnosti, kde má každý právo na život a na spravedlivý soud, mimo jiné. (listina lidských práv) S takovými názori ať jde do pralesa:-)

0/0
12.2.2010 15:32

American Eagle

Re: Jeste pripominka k nadpisu

V pripade banditu je polni soud jen takova vlozka mezi zajetim a popravou. Pokud je trocha case, tak bych jim klidne takovy soud dopral. Dokonce bych jim dal i 15 minut na to, aby si naposledy zamlatili hlavou o zem.

0/0
12.2.2010 15:37

saphyr

Re: Jeste pripominka k nadpisu

takže třeba 15 let starej kluk (nebo i mladší), kterej jen nemá ještě vlastní rozum a nechá se zblbnout staršíma by měl dostat kulku? přitom kdyby si pár let odseděl a byl pod dozorem a působenim správných lidí by přišel k rozumu a pomohl třeba restrukturalizovat svojí zničenou vlast...Určitě máte pravdu, že jsou tam jedinci, kteří trest smrti zaslouží, omilostnit Bin Ládina by asi byla chyba:-D, ale brát šmahem všechny znamená vzdát se hodnot světa který před islamisty tak bráníme a tím pádem bychom klesli na stejnou společensou úroveň, na které se dnes nacházejí islamisté, což znamená o celá staletí zpět..

0/0
12.2.2010 15:51

Al Quwat al Lubnaniyya

Re: Jeste pripominka k nadpisu

na frontove linii se tyto problemy resi ponekud radikalneji,kulka od 15 leteho islamisty te zabije stejne jako od 40 leteho...

0/0
12.2.2010 15:59

saphyr

Re: Jeste pripominka k nadpisu

no ve chvíli kdy připadá v úvahu něco jako soud, už od něj kulka nehrozí nevidim problém v tom ho převést za linie do guantanama:-D a tam ho soudit... Když ještě ten 15 nebo 40 letej islamista ohrožuje kulkama (ať svejma nebo z kalacha:-D) a je u toho zastřelenej, tak to je zabití v boji, to je fér:) Asi jsem holt hrozně najivní, když si myslim, že věta "Žádné zajatce!!!" patří do historických filmů...;-D;-(;-(;-(

0/0
12.2.2010 16:10

Al Quwat al Lubnaniyya

Re: Jeste pripominka k nadpisu

jak vis ze kulka nehrozi ?muze byt osvobozen pri transportu,muze uteci...zabit ho je jistejsi...je priznacne ze vetsina islamistu nachazi ukryt prave v "demokraciich" kde se zastituji "lisdkymi pravy" presto se jedna o vrahy a zlocince ,v jejich muslimskych statech casto soudy odsouzenymi k smrti trestu...

0/0
12.2.2010 16:18

Antoninus

Re: Jeste pripominka k nadpisu

Sice si také myslím že zajatci se ve válce prostě berou a brát budou, leda že by šlo o vzájemnou vyhlazovací válku. Co však se zajatcema při boji proti partizánům? Jak jste psal mnozí upřednostňují převýchovu (zavřít do vězení a po pár letech pustit) jenže si představte že ten 15 letej kluk je za 10 let propuštěn a následně na to opět zaútočí a zabije vám další 4 vojáky a až teprve potom bude zastřelen pak jste vyhodily jednak miliony na jeho pobyt ve vězení a navíc nechaly zabít své 4 vojáky o deset let později co je pak výhodné? Co je pak humální? To jsou otázky nad kterými si lámou hlavu lidé při partizánské válce od nepaměti.

0/0
12.2.2010 16:23

xmalas

Re: Jeste pripominka k nadpisu

R^

0/0
12.2.2010 19:50

American Eagle

Re: Jeste pripominka k nadpisu

Pri likvidaci banditu nesmi dochazet k zadne diskriminaci- kazdy zajaty dostane pytel na palici, pak se vezme puska a dvakrat se do toho pytle vystreli a tim to konci. Pokud se podari zajmout vyznacneho clena skupiny, mel by byt jeste pred vlastni likvidaci predan rozvedce ke zpravodajskemu vytezeni. Radikalni islamista je neprevychovatelny, likvidace vyjde mnohem levneji a navic svet o nic neprijde, nebot prinos islamisty je pro lidstvo nulovy, ci spise zaporny.

0/0
12.2.2010 19:39

Al Quwat al Lubnaniyya

Re: Jeste pripominka k nadpisu

"demokraticka" spolecnost je proti islamistum naprosto bezmocna a podobna predstava vede k tomu,ze zahyne spoustu lidi nevinnych jako v Ageru...o co se vice projevila lepsi taktika treba Syrie,ve ktere taky islamiste vrazdili a obcanskou valku vyvolat chteli....proste je vybili i s rodinami (aby se krevni msta nedalala) a Syrie mela klid..drasticke,ale ucinne

0/0
12.2.2010 15:51

xmalas

Re: Jeste pripominka k nadpisu

tak nám například napiš, kolik teroristických útoků provedli židi ve jménu své víry!

0/0
12.2.2010 19:49

Ahaman..

Skvěle Rusko

R^

0/0
12.2.2010 14:39

Zebin

úkol zněl jasně:

muž na motorce v koženém kabátě...............no jo, dvě dávky

0/0
12.2.2010 14:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.