Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legerova ulice v Praze by měla zůstat zúžená, řekl dopravní výbor magistrátu

Dopravní výbor na pražském magistrátu doporučil zachovat zúžení Legerovy ulice na tři pruhy. Rozhodl tak navzdory návrhu Technické správy komunikací, která je pro opětovné rozšíření na čtyři jízdní pruhy. Důvodem zúžení byl extrémní hluk a emise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jbubik

hlavně aby ta cyklostezka nedopadla jako

její sestra vedoucí Vršovicemi od Botiče ke Slavii. Stála několik desítek milionů a za loňský rok jsem na ní viděl 3 (slovy tři) cyklisty. A to po Vršovické ulici jezdím denně dvakrát.

Zřejmě kvůli tomu velkému využití se loni za dalších pár milionů prodloužila až  do Strašnic........;-€

0/0
15.2.2010 23:58

Mak1

Nezbývá nám,

než dát při volbách STOP ODS v Praze

0/0
15.2.2010 9:46

kunta_kinte - proti socankum

By me zajimalo

jak velkou castkou prispivaji cykliste z dani na tu jejich infrastrukturu ? navic jen skutecne omezeny clovek navrhne cyklostezku odnekud nikam na takovymhle miste. Kvuli par blbeckum z AutoMatu se stavej cyklostezky, po kterych nikdo nejdezdi z penez nas vsech.

kdyby radeji misto blokovani pruhu uz dostaveli okruh.:-P

0/0
15.2.2010 8:53

Logic

cyklostezka...

...od nikud nikam v useku kde by jel jen magor v tom smradu, to je teda panecku reseni zas na urovni...ale trvala zacpa a plny vsechny okolni ulice v dusledku uz asi jsou v poradku....statni zamestnanci by asi vazne meli mit vetsi platy, pac by tam pak byli i lidi co by nekdy snad i pouzivali mozek....

0/0
12.2.2010 2:22

mnbmnbmnb

Re: cyklostezka...

na kole jezdím, ta výstavba cyklostezek všude za každou cenu je jen tunelem státních peněz

0/0
12.2.2010 13:11

solimPC

Re: cyklostezka...

Konečně někdo, kdo pochopil, oč tu běží :-/

0/0
12.2.2010 19:22

Králík z klobouku

Dopravní výbor magistrátu?

No jo, Říhová a ČTK. To jsme si mohli myslet. "Dopravní výbor magistrátu" je holý nesmysl. Magistrát má dopravní odbor, a ten ještě nerozhodl. Dopravní výbor má zastupitelstvo. Ale to by soudruzi redaktoři museli dávat ve škole pozor, co? Nebo umět číst.

0/0
11.2.2010 20:47

kontrola_nemocnych

cyklostezka v podani ODS

takze tam nekdo namaluje pruhy a zkasiruje 50 milionu za kilometr :)

0/0
11.2.2010 19:46

Mak1

Re: cyklostezka v podani ODS

no - oni se na magistrátu potřebují před volbama ještě nakapschovat - aby pak nemuseli na ten pracák tak pospíchatRv

0/0
15.2.2010 9:47

stareksoft

4 bloky

Nějak mi stále uniká poenta zabrání jednoho jízdního pruhu pouze na 4 blocích.  Před oblastí jsou 3 pruhy a za oblastí zas 4, takže to co se nevejde místo toho zabraného, stojí o to víc na mostě, nebo jede jinudy. Takže buď tam projede stejnej počet aut a zasmrdí to stejně, nebo to zasmrdí někde jinde, ale počet aut proudící do centra (zkrs centrum) se nezmění. Tkže je úplně jedno, jestli ta Legerka má 3 nebo 4 pruhy ... akorát vyhodili prachy za ty betony, místo toho aby v opačnym směru magistrály opravili pravý pruh, který připomíná spíš tankodrom. Dokud nebude hotový okruh, nic bych neomezoval. Po dokončení bych magistrálu zavřel a udělal z ní Václávák II.

0/0
11.2.2010 18:19

notebook.r51

Re: 4 bloky

Když stojej a bublaj na nuseláku, aspoň to větrá.

Optimalizační návrh: Na Karlově za mostem udělat mýto a dál pouštět auta po jednom.

0/0
11.2.2010 20:54

Ogrelord

To je ale věc

Zúžení bych zcela pochopil po dostavbě obou okruhů kolem jádra, resp. Prahy. Ale omezovat cokoliv v době, kdy není žádné alternativní řešení (pro řidiče), mi příjde jako diletantismus. Stejně jako všudypřítomné pruhy pro BUS/TAXI/KOLO. Tak nesmyslně a nelogicky navazující, že jsou naprosto kontraproduktivní. Diletanti se inspirovali na západě, kde ovšem tyto pruhy dělají na 4 proudových bulvárech a ne malých čtyřproudovkách, kde opět není alternativa. A jestli je to způsob jak dosta lidi do MHD, tak je nejvíc nešťastnej, jak vůbec může být....

0/0
11.2.2010 18:00

mmkk

Re: To je ale věc

Ti kdo navrhli a rozhodli o tomto zúžení bych nechal každý den jezdit Wenzigovou ulicí do Legerovi. Od té doby se tam při střední hustotě provozu, tj. nestojí kolona v Legerově, nedá prakticky najet ;-€ Když byly 4 pruhy v Legerově, bylo vše OK.

0/0
11.2.2010 18:06

Martin Šubrt

Re: To je ale věc

Bude tam semafor.

0/0
12.2.2010 12:30

Králík z klobouku

Re: To je ale věc

Cyklistické pruhy se dělají tam, kde pro další pruh pro auta není místo a jeden pruh by byl zbytečně široký, takže se to vykáže jako ekopruh pro ekocyklisty a dají se z toho vytřískat prachy z EU atd. S cyklistama to nijak nesouvisí.

0/0
11.2.2010 20:48

jbubik

Re: To je ale věc

cyklistické pruhy se také dělají tak, že se pravý pruh pro auta sebere a napíše se tam bus kolo taxi. Nedávno jel takhle cyklista tím pravým pruhem od Ruské ke Strojimportu a městský autobusák, který byl "odsouzen" jet za ním desetikilometrovou rychlostí do kopce asi třista metrů,  byl na mrtvici...;-D

0/0
16.2.2010 0:02

Králík z klobouku

Re: To je ale věc

Řidiči to mají jednoduché, mohou jet po tramvajovém pásu (pokud to jsou řidiči tramvají) anebo po vyhrazeném pruhu pro autobusy (pokud to jsou řidiči autobusů). Ale tys nejspíš nemyslel ani tak řidiče, jako spíš automobilisty, že? Už ti v idnes nabídli místo redaktora? Schopnosti na to máš.

0/0
11.2.2010 20:50

bubacik_1

Re: To je ale věc

 .. co tu resis, mudrlante? 8-o

0/0
15.2.2010 8:41

Magiland

nedotaženo ..

protože tady se všechno dělá napůl ... co zúžit o pruh, kolem toho se jen dohaduje zda to pomohlo, Naházet ty panely napříč všude po vozovce a hned by byl klid úplně .. to je doba, než to nějakou dřevěnou hlavu napadne ...   :-)

0/0
11.2.2010 17:45

Ogrelord

Re: nedotaženo ..

Ty jsi ale panečku dopravní expert. Tebe by využili v KLDR, kde bys nic nezkazil, jelikož tam je nulový provoz...:-P

0/0
11.2.2010 18:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.