- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
popsal již několit let přístupný ZÁKOS... (např. ceskedalnice.cz)
nic víc, takže nevim no.
Pozor. Okruh jsme chtěli před válkou stavět my, a v r. 1939 ho také stavět začali. Ale Němci nám během okupace nařídili postavit místo okruhu radiály skrz město, takže se nakonec nestavělo nic. Zůstaly jen projekty. Pro zajímavost, částečně po trase dnešní Jižní spojky měla vést dálnice z Plzně do Hradce. Jak vidno, komouši to tenkrát nejspíš chtěli dotáhnout do konce :-)
No když bych si měl vybrat mezi multikulti obohacením a volným průjezdem přes Prahu...
taky v planu cyklostezku po ktere moc lidi nejezdi za 150 mega ?
Souhlasím s tvrzením, že dnes je víc tunelů. Cokoli papaláši z ODS v Praze nechají postavit, tak je z toho tunel.
dopravním z r 90 příliš nezadá
tak nevím, přes Jarov měla vést dálnice... ...teď tam má vést vnitřní okruh tunelama... ...ale dočká se toho člověk někdy? při šnečím tempu tak možná v r. 2025 a to už stejně budu na plicnim ventilátoru... ....a metro nám tam taky škrtly, přitom koncentrace lidí je tam xnásobná než v nějakých Letňanech, Hloubětíně, Kolbenově a jiných nesmyslných stanicích metra....
I v roce 2010 se najdou blázni. Ve směru sever jih rychlostní komunikace R43 je Ředitelstvím silnic a dálnic a Jihomoravským krajem prosazována skrz Kníničky, Bystrc, Žebětín, Kohoutovice a Bosonohy. To vše jsou městské části statutárního města Brna. Korunováno to pak má býti křižovatkou tří dálnic D1 x R43 x R52 přímo na území Brna v prostoru vymezeném Bosonohami, Starým Lískovcem a Kamenným Vrchem, tedy brněnskými sídlišti s cca 30 tisíci obyvateli.
Díky takovým názorům ta silnice, plánovaná OKRAJOVÝMI částmi města, s dosatečným odstupem od zástavby, ještě nestojí a proto veškerý tranzitní provoz jede přes Pisárky a Žabovřesky, tedy přímo městskou zástavbou, pod okny obytných domů. Kdyby se všechny obchvaty měly stavět úplně mimo města, musely by se co dvacet let stavět další a další okruhy, jak se města rozrůstají. Už aby tu R43 konečně postavili, navzdory všem bláznům, co ji už tolik let brzdí.
Chybí vám tam budoucí Komořanská radiála, nebo také Modřanská pravobřežní. Spojka mezi R1 (bude vybudována MÚK na pravé straně Vltavy, těsně u portálu tunelu na Točnou) a Jižní spojkou (úsek Modřany - Barrandovský most už stojí teď).
Ano, toto je v poslední verzi územního plánu namalováno. Akorát jde o to, že návrh je fantasmagorický, protože na pravém břehu Vltavy, u portálu tunelu je prostě příliš málo místa na dálniční křižovatku radiála x okruh. (Nemohly by tam být dost dlouhé nájezdové pásy.) Kdyby se to realizovalo, musel by tam být semafor a dopadlo by to tak, že auta by před ním stála tři kilometry v tunelu. Vsaď se, že se to nebude realizovat!
Ono řešení dopravy ve velkoměstě vekým počtem radiál skrke centrum a obydlené části mělo význam. Byla tu v té době opravdová hrozba nukleární války, a toto uspořádání dopravní sítě bylo vhodné pro rychlou evakuaci obyvatel, stavěli tak i tehdejší naši "nepřátelé".
Ježíši,kde??????Všude se stavěli okruhy okolo měst ,jak to u nás už chtěli postavit němci.