Diskuze

Stavba tunelu Blanka zastaví provoz v Patočkově ulici až na dva a půl roku

Jeden z nejdůležitějších pražských silničních tahů se od 1. března zavře až na dva a půl roku. Silničáři postaví zákaz vjezdu do Patočkovy ulice v Břevnově mezi Strahovský tunel a Myslbekovu ulici. Čtyřproudou silnici obsadí dělníci s bagry a nákladními auty, aby zde mohli začít stavět poslední úsek tunelového komplexu Blanka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

AntiMultiKulti

10. 2. 2010 0:29
neřešitelné

prostě už je moc lidí na malý prostor, aut bude čím dál tím víc, budeme se stále roztahovat, ale donekonečna to nejde, jediná možnost je omezit množení lidí

0 0
možnosti
MM

marte

7. 2. 2010 20:38
Přátelé, to bude hustý...

Z prahy 6 budu jezdit do holešovic přes kralupy...;-DR^V[>-]EU

0 0
možnosti
M

moorhuhn1

7. 2. 2010 20:42
Re: Přátelé, to bude hustý...

SI to užij, mně to trvá z Prahy 6 do Holešovic asi 10 minut :-P

0 0
možnosti
FB

nejchytrejsi

7. 2. 2010 11:16
tunel

Bydlim v praze, brevnove, ten tunel je jak kostka cukru pro mravence. Kazdej den total ucpany vsechny hlavni i zkratky k nemu, patockova, belohorska, stresovicka, "Petrinska". Prahu zadna Blanka nezachrani, jen skutecna krize a propusteni poloviny kancelarskejch buduzknicemu. 

0 0
možnosti
SH

SimeonHinov

7. 2. 2010 7:55
Andel - Karlak

Tunel je potřeba připojit Anděl s Karlaku. Jiráskův Most je kritické místo pro přepravu lidí z P5-P1-P2-P3-P4-P10, který má přes Vltavu. Neexistují žádné alternativy a Blanka nepomůže ani jim. Plýtvání peněziEU:-P!

0 0
možnosti
KI

Knize Ignor

6. 2. 2010 21:35
Milanske steny?

Fajn, ale proc se pod Patockovou normalne neprorazi tunel 40 metru tunel klasickou metodou? Pak je neni potreba na 3 roky zavirat tu Patockovu.

Aha, to by bylo asi logicke reseni. A asi se na nem tolik nenapakuji, jako kdyz vsechno odvezou, zabetonujou a pak zase privezou zpatky.

0 0
možnosti
DF

Dr. Fe(1)

6. 2. 2010 21:52
Re: Milanske steny?

Ražený tunel je jednak dražší, druhak je téměř nemožné razit s tunel s tak nízkým nadložím

0 0
možnosti
JJ

jirkajina

6. 2. 2010 20:15
Prahu nikdo nezvládá

Praha byla rozkopaná už za komunistů a dnešní politikové okresního formátu s tím mají taky problém.;-D

0 0
možnosti
VV

vojcek2007

6. 2. 2010 21:46
Re: Prahu nikdo nezvládá

co praha, cely cesko...

0 0
možnosti
BH

dropa

6. 2. 2010 19:08
Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

pro ty dva co tam denně projedou...  A to se vyplatí! (co by se pro větší provizi neudělalo) :-) :-/

0 0
možnosti
J

jack08

6. 2. 2010 19:58
Re: Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

Na kole tam může jezdit jenom sebevrah, nebo messenger.

0 0
možnosti
JR

Daun

6. 2. 2010 18:36
Je to treba

Ale prece jen obcas musim z kanclu odvest vetsi mnozstvi sanonu a MHD se to tahnout neda. To bude porod.

0 0
možnosti
P

ptáček

6. 2. 2010 16:47
To tak obyčejně bývá,

že když se něco staví, tak se musí něco redukovat. Nebo mají mezi bagry a stavebními stroji jezdit auta, autobusy a prolézat chodci ? Vše se asi již projednávalo kdysi, tak vo co go ???

0 0
možnosti
VV

vojcek2007

6. 2. 2010 22:00
Re: To tak obyčejně bývá,

ale dyt je to jasny, chapu lidi co tam bydlej, musi to bejt des, chapu i lidi co tam tudy musi jezdit.. ale holt nezijeme v pohadce s kouzelnejma prstenama

0 0
možnosti
Z

zab

6. 2. 2010 16:46
To je teda malér

To řada lidí nepřežije když bude muset místo uzavřených 700 metrů jet objížďkou, která je o celých 500 metrů delší.

 

0 0
možnosti
VV

RonnieV

12. 2. 2010 13:12
Re: To je teda malér

Ale tam samozřejmě vůbec nejde o těch 500 m navíc, ale o to, že obě ty trasy, které se takhle stáhnou do jedné, jsou ucpané už teď, tak jak to teprve bude vypadat pak. Když nevíš, jak to tam vypadá, tak si laskavě nech ty chytré řeči pro sebe.

0 0
možnosti