- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
prostě už je moc lidí na malý prostor, aut bude čím dál tím víc, budeme se stále roztahovat, ale donekonečna to nejde, jediná možnost je omezit množení lidí
Z prahy 6 budu jezdit do holešovic přes kralupy...
SI to užij, mně to trvá z Prahy 6 do Holešovic asi 10 minut
Bydlim v praze, brevnove, ten tunel je jak kostka cukru pro mravence. Kazdej den total ucpany vsechny hlavni i zkratky k nemu, patockova, belohorska, stresovicka, "Petrinska". Prahu zadna Blanka nezachrani, jen skutecna krize a propusteni poloviny kancelarskejch buduzknicemu.
Tunel je potřeba připojit Anděl s Karlaku. Jiráskův Most je kritické místo pro přepravu lidí z P5-P1-P2-P3-P4-P10, který má přes Vltavu. Neexistují žádné alternativy a Blanka nepomůže ani jim. Plýtvání penězi!
Fajn, ale proc se pod Patockovou normalne neprorazi tunel 40 metru tunel klasickou metodou? Pak je neni potreba na 3 roky zavirat tu Patockovu.
Aha, to by bylo asi logicke reseni. A asi se na nem tolik nenapakuji, jako kdyz vsechno odvezou, zabetonujou a pak zase privezou zpatky.
Ražený tunel je jednak dražší, druhak je téměř nemožné razit s tunel s tak nízkým nadložím
Praha byla rozkopaná už za komunistů a dnešní politikové okresního formátu s tím mají taky problém.
pro ty dva co tam denně projedou... A to se vyplatí! (co by se pro větší provizi neudělalo)
Na kole tam může jezdit jenom sebevrah, nebo messenger.
Ale prece jen obcas musim z kanclu odvest vetsi mnozstvi sanonu a MHD se to tahnout neda. To bude porod.
že když se něco staví, tak se musí něco redukovat. Nebo mají mezi bagry a stavebními stroji jezdit auta, autobusy a prolézat chodci ? Vše se asi již projednávalo kdysi, tak vo co go ???
ale dyt je to jasny, chapu lidi co tam bydlej, musi to bejt des, chapu i lidi co tam tudy musi jezdit.. ale holt nezijeme v pohadce s kouzelnejma prstenama
To řada lidí nepřežije když bude muset místo uzavřených 700 metrů jet objížďkou, která je o celých 500 metrů delší.
Ale tam samozřejmě vůbec nejde o těch 500 m navíc, ale o to, že obě ty trasy, které se takhle stáhnou do jedné, jsou ucpané už teď, tak jak to teprve bude vypadat pak. Když nevíš, jak to tam vypadá, tak si laskavě nech ty chytré řeči pro sebe.