Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stavba tunelu Blanka zastaví provoz v Patočkově ulici až na dva a půl roku

Jeden z nejdůležitějších pražských silničních tahů se od 1. března zavře až na dva a půl roku. Silničáři postaví zákaz vjezdu do Patočkovy ulice v Břevnově mezi Strahovský tunel a Myslbekovu ulici. Čtyřproudou silnici obsadí dělníci s bagry a nákladními auty, aby zde mohli začít stavět poslední úsek tunelového komplexu Blanka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

AntiMultiKulti

neřešitelné

prostě už je moc lidí na malý prostor, aut bude čím dál tím víc, budeme se stále roztahovat, ale donekonečna to nejde, jediná možnost je omezit množení lidí

0/0
10.2.2010 0:29

marte

Přátelé, to bude hustý...

Z prahy 6 budu jezdit do holešovic přes kralupy...;-DR^V[>-]EU

0/0
7.2.2010 20:38

moorhuhn1

Re: Přátelé, to bude hustý...

SI to užij, mně to trvá z Prahy 6 do Holešovic asi 10 minut :-P

0/0
7.2.2010 20:42

marte

Re: Přátelé, to bude hustý...

na kole...:-)

0/0
7.2.2010 20:49

moorhuhn1

Re: Přátelé, to bude hustý...

Ee, vlakem :-) I když na kole by se to taky asi dalo zvládnout, přes Stromovku. Ale ne v tomhle počasí.

0/0
7.2.2010 20:54

nejchytrejsi

tunel

Bydlim v praze, brevnove, ten tunel je jak kostka cukru pro mravence. Kazdej den total ucpany vsechny hlavni i zkratky k nemu, patockova, belohorska, stresovicka, "Petrinska". Prahu zadna Blanka nezachrani, jen skutecna krize a propusteni poloviny kancelarskejch buduzknicemu. 

0/0
7.2.2010 11:16

SimeonHinov

Andel - Karlak

Tunel je potřeba připojit Anděl s Karlaku. Jiráskův Most je kritické místo pro přepravu lidí z P5-P1-P2-P3-P4-P10, který má přes Vltavu. Neexistují žádné alternativy a Blanka nepomůže ani jim. Plýtvání peněziEU:-P!

0/0
7.2.2010 7:55

Knize Ignor

Milanske steny?

Fajn, ale proc se pod Patockovou normalne neprorazi tunel 40 metru tunel klasickou metodou? Pak je neni potreba na 3 roky zavirat tu Patockovu.

Aha, to by bylo asi logicke reseni. A asi se na nem tolik nenapakuji, jako kdyz vsechno odvezou, zabetonujou a pak zase privezou zpatky.

0/0
6.2.2010 21:35

Dr. Fe(1)

Re: Milanske steny?

Ražený tunel je jednak dražší, druhak je téměř nemožné razit s tunel s tak nízkým nadložím

0/0
6.2.2010 21:52

Knize Ignor

Re: Milanske steny?

Stejne je to uz cele predrazene tak na par desitkach milionu nesejde.

A nadlozi? Vyberu silnici metr hluboko, vyarmuju, naleju metr betonu a mam hotovo. Za tyden se zase jezdi.

0/0
6.2.2010 22:02

Dr. Fe(1)

Re: Milanske steny?

To je princip milánských stěn, akorát že ta deska musí mít taky stěny a trvá to trochu dýl než tejden :-P

0/0
6.2.2010 22:09

Knize Ignor

Re: Milanske steny?

Ehm, tak dlouho to netrva. Jo, jasne, kdyz stavim neco fajnoveho, nechal jsem to mesic zrat na podporach, protoze jsem potreboval pruhyb max 2 cm i po zatizeni na velkem rozpeti s minimalni tloustkou. Ale tohle staci kdyz vydrzi bezny provoz ty dva roky. Pak se to stejne musi vyhodit a udelat poradne.

0/0
6.2.2010 22:16

tx999

Re: Milanske steny?

Vzhledem k tomu, jak melko bude pod povrchem, tak by realne hrozilo, ze by to tam dopadlo jak ve Stromovce. Vlastne jeste hur, protoze by v tom propadlym krateru skoncila i nejaka auta..

0/0
6.2.2010 22:03

Dr. Fe(1)

Re: Milanske steny?

Tak, tak. V Mnichově to zkoušeli a jak to dopadlo se můžete podívat na druhou fotku v tomto článku:

http://www.casopisstavebnictvi.cz/clanek.php?detail=1442

0/0
6.2.2010 22:12

Knize Ignor

Re: Milanske steny?

V tom Mnichove ale ta kriticka mista nechali jak byly. Ne ze napred udelali poradnou desku.

0/0
6.2.2010 22:23

jirkajina

Prahu nikdo nezvládá

Praha byla rozkopaná už za komunistů a dnešní politikové okresního formátu s tím mají taky problém.;-D

0/0
6.2.2010 20:15

vojcek2007

Re: Prahu nikdo nezvládá

co praha, cely cesko...

0/0
6.2.2010 21:46

dropa

Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

pro ty dva co tam denně projedou...  A to se vyplatí! (co by se pro větší provizi neudělalo) :-) :-/

0/0
6.2.2010 19:08

jack08

Re: Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

Na kole tam může jezdit jenom sebevrah, nebo messenger.

0/0
6.2.2010 19:58

vojcek2007

Re: Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

a proc ne? proc by tam meli ridici aut jezdit rychle jako hovada?

0/0
6.2.2010 21:44

Knize Ignor

Re: Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

Cyklostezka na automobilovem okruhu je pitomost. Moc nechapu budovani cyklostezek na frekventovanych silnicich misto jejich odsunu do oblasti s mensim provozem. Bylo by to bezpecnejsi a levnejsi.

0/0
6.2.2010 21:48

vojcek2007

Re: Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

jakej okruh proboha dyt ani nevis kudy to vede, ta vyobrazena krizovatka prece neni a nebude soucast okruhu.... cyklostezku by prece na okruh nikdo nedal, mysli clovece

0/0
6.2.2010 21:56

Knize Ignor

Re: Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

Aha, spojka na karlovarskou dalnici a vnejsi okruh bude ticha ulicka s kvetoucimi levandulemi. Tak to me fakt nenapadne i kdyz budu myslet.

0/0
6.2.2010 22:06

tx999

Re: Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

Prave jde o to, ze by se vetsina aut mela presunout pod zem, takze by melo dojit k vyraznemu zklidneni dopravy nahore, a proto by se tam melo dat jezdit bezpecne na kole. Jestli to tak zkutecne bude, ukaze az cas..

0/0
6.2.2010 22:05

Knize Ignor

Re: Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

Radialni spojnice mezi vnitrnim a vnejsim okruhem bude klidnou ulici az Kremilek s Vochomurkou se budou prochazet po Vaclavaku.

0/0
6.2.2010 22:09

tx999

Re: Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

Jenze tady ty pruhy vidim od vyjezdu ze Strahovskeho tunelu smerem k Prasnemu mostu. Tzn. ze rohodne nejsou na spojnici vnitrniho a vnejsiho okruhu, ale povedou v podstate nad tunelem, ktery by mel pojmout vetsinu aut. Tim padem by se na povrchu mela podstatne zklidnit dopravni situace..

0/0
6.2.2010 22:15

Knize Ignor

Re: Nejdůležitější jsou ty jízdní pruhy pro kola

Bud tedy stezka vede z nezeme nikoho nebo vede z te radialy....

0/0
6.2.2010 22:26

Daun

Je to treba

Ale prece jen obcas musim z kanclu odvest vetsi mnozstvi sanonu a MHD se to tahnout neda. To bude porod.

0/0
6.2.2010 18:36

ptáček

To tak obyčejně bývá,

že když se něco staví, tak se musí něco redukovat. Nebo mají mezi bagry a stavebními stroji jezdit auta, autobusy a prolézat chodci ? Vše se asi již projednávalo kdysi, tak vo co go ???

0/0
6.2.2010 16:47

vojcek2007

Re: To tak obyčejně bývá,

ale dyt je to jasny, chapu lidi co tam bydlej, musi to bejt des, chapu i lidi co tam tudy musi jezdit.. ale holt nezijeme v pohadce s kouzelnejma prstenama

0/0
6.2.2010 22:00

zab

To je teda malér

To řada lidí nepřežije když bude muset místo uzavřených 700 metrů jet objížďkou, která je o celých 500 metrů delší.

 

0/0
6.2.2010 16:46

RonnieV

Re: To je teda malér

Ale tam samozřejmě vůbec nejde o těch 500 m navíc, ale o to, že obě ty trasy, které se takhle stáhnou do jedné, jsou ucpané už teď, tak jak to teprve bude vypadat pak. Když nevíš, jak to tam vypadá, tak si laskavě nech ty chytré řeči pro sebe.

0/0
12.2.2010 13:12

Energeticcc

Ten tunel

už mě tak vys*rá, že to není možný...Jediný, k čemu bude dobrej, že Bémovo kamarádíčci se pořádně napakujou. Hnus, hnus, hnus.

0/0
6.2.2010 16:41

Roumen

Re: Ten tunel

Doufam, ze ho nebudes pouzivat...hezky postaru pres Letnou. :-P

0/0
6.2.2010 16:54

prolhani.novinari

Proč v sekci Praha čtu jen o samejch tunelech?

Tunel je jako to modré řešení místo strašení?!

0/0
6.2.2010 16:29

lekaj

bude to masakr

Ale jsem rad, ze aspon cast Prazaku presedne do MHD....Jezdim do Phy Autem a je super ze jak zapadly panelakova parkoviste snehem a panelaci nejezdi autem ale jdou radsi na metro co maji u prd... tak se Prahou jezdi super..

Uz aby zase pripadlo par cisel :-D/

0/0
6.2.2010 15:49

jack08

Re: bude to masakr

právě kvůli takovým jako jsi ty (Kladno atd...) je Praha věčně ucpaná, tak co se rozčiluješ?

0/0
6.2.2010 15:51

lekaj

Re: bude to masakr

Ja se nerozciluju. Ja radsi jezdim MHD. A Praha je spis zacpana kvvuli linym Prazakum, kteri maji metro pod nosem ale radsi si vozi prdel v aute ze sidliste do prace a zpet.....ja urcite vidim o hodne  vic prazskych znacek v ulicich nez tech mimoprazskych......i v tech spickach

0/0
6.2.2010 15:53

jack08

Re: bude to masakr

O dva řádky výše tvrdíš že jezdíš "Autem", tak nepřekrucuj. Hvězdo z venkova.

0/0
6.2.2010 16:03

Good luck

Re: bude to masakr

Ty opravdu vídáš v ulicích Prahy víc aut s pražskými značkami než s mimopražskými? No tak to bysme měli nechat prohlásit za osmý div světa, to je přece naprosto nečekané!

0/0
6.2.2010 16:11

ununun

Re: bude to masakr

přečti si nejdřív na co reagoval a pak se mu teprve zkus posmívat

0/0
6.2.2010 16:21

jack08

Re: bude to masakr

Pokud vím, tak pro mimopražské jsou vytvořena záchytná parkoviště na okraji Prahy (např. Zličín), taky můžete jezdit MHD.

Poznámka k většině pražských SPZ v Praze je opravdu trapná.

0/0
6.2.2010 16:33

jack08

Co ta miniaturní mapa??

nejenomže jde o minaturu Uko Ješity, ale ještě k tomu je nečitelná.RvRv

0/0
6.2.2010 15:45

CCblue

Re: Co ta miniaturní mapa??

Já, ač po Praze většinou autem nejezdím, jsem to pochopil.

0/0
6.2.2010 16:01

jack08

Re: Co ta miniaturní mapa??

tak já tady kousek bydlím a musel jsem študovat, co je tam namalováno.

0/0
6.2.2010 16:06

notebook.r51

Re: Co ta miniaturní mapa??

Už tam skoro 30 let nebydlím, ale nic nejasného na ní nespatřuju. Jasné jak facka.

0/0
7.2.2010 16:17

kaberucha

Re: Co ta miniaturní mapa??

Co takhle si vzít brýle?

0/0
8.2.2010 12:13

jack08

Hrůza, a ještě k tomu to nebude 2 a půl roku

ale minimálně 3 a půl roku, protože před dokončením "stavby století" zjistí, že pod tunelem zapoměli uložit kabely.

0/0
6.2.2010 15:40

prolhani.novinari

Re: Hrůza, a ještě k tomu to nebude 2 a půl roku

A to ke všemu se to pěkně prodraží oproti původnímu plánu! Prostě když tunela tak TUNEL!

0/0
6.2.2010 16:31

jack08

Re: Hrůza, a ještě k tomu to nebude 2 a půl roku

to je u nás samozřejmé, jenomže to oni předčasně nemůžou oznámit. Všude jinde to bude o polovinu levnější, jenom u nás zase na zápis do Quinnessovy knihy rekordů.

0/0
6.2.2010 16:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.