- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejlepší způsob jak pomoct indiánům je si jich vůbec nevšímat. Teď myslím misionáře i těžaře.
To těžko. Misionáři jsou prakticky jediní, kdo se o indiány zajímá a kdo je schopen pomoci hájit jejich území proti těžařským firmám.
Jestli to bylo tak, jak je to popsáno v článku, tak peruánci byli lidmi ze CIA nakonec od útoku odrazováni. Takže nechápu, proč by za to měli být zodpovědni...
Protože jsou to nejen Američané, ale navíc ještě od síajej, takže můžou i za ty piraně, protože kdo by to kdy viděl, aby se v Amazonii v řece proháněly, žejo
.... do reky plne pirani ... .... at zije zpravodajstvi ala Blesk
je-li tam zpravodajska sluzba, letadlo nereaguje, sestreli ho, bohuzel. odneslo to maly dite. jenze takhle to chodi
jiste, je od vas hezke, ze jste se shodli a vy jste tady snad nekdo armadni vojensky pilot usa, operujici nad jizni amerikou? ja jen tak, pro poradek. rad se necham poucit
pilot nejsem, na druhou stranu ty taky nejsi politik a kecas do ni :) Nicmene to ze bandita je oznaceni jiz identifikovaneho letadla za tim si stojim.
Kdo ví jak to bylo. Letecké předpisy jasně popisují situaci, kdy se zakročuje proti letadlům. Existují postupy, jak mají vojenští piloti zakročovat a jak mají letadla, proti kterým je zazahováno reagovat. Buď chybu udělali vojáci, nebo civilní letadlo. Když letadlo, vůči němuž se zasahuje nereaguje rádiem, přejde se na pokus o vizuální navázání kontaktu a donucení malého letalda následovat stíhače. Pokud ani pak nereaguje, tak se může proti němu použít síly. Piloti stíhaček měli proti pomalé Cessně obrovskou přesilu a mohli si s ním hrát jako kočka s myší do té doby, než budou mít jistotu, že se jedná o pašeráky. Pokdu střileli ihned po tom, co Cessna nezareagovala na volání rádiem, tak pochybili vojáci.
Jsem pilot, znám předpisy a nebojím se, že by se mi něco podobného stalo.
Další oběti drogové prohibice. Kdy tenhle nemorální zákaz skončí?