- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... co chtěli na přistávající létadla pouštět mikrovlnný paprsek o výkonu 10 MW v průměru 100 m ...
??? jestli mluvíš o plánovaném USA radaru v brdech, tak jsi totálně mimo mísu
laserovým ulazovátkem ne, ale na internetu neni problém takový lasery sehnat. ukazovátkem ne ale laserem 3. třídy v pohodě. viděl jsem lasery který protavily krabičku od cdčka. a to měly velikost laserovýho ukazovátka. pokud vezmeš pořádný laser... chudáci piloti. to ochranný pásmo je dobrej nápad. nesouhlasim ale s regulací prodeje laserů. trestný by mělo bejt (zkusit) sundat laserem letadlo ne mít prostředky to udělat. to je jako by mě zavřeli za rvačkou protože mám pěsti takže bych se mohl nějaký dopustit. rozhodně bejt pilotem bych ale nosil ochranný brejle proti laserům (ty opravdu existují) nebo alespoň sluneční brejle.
Až třeba Tvému dítěti nějaký vykutálený spolužák poškodí o přestávce ve škole laserem za pár kaček oko,tak si doufám řekneš:No co,ˇvždyť je to jen kravina.
No jistě, že to není TR. čin vždyť jde jen o oslepení a o životy lidí. Jdu zvracet!
s nikým z ukradenýho "Technetu", kterejžto název ukradli Siemensmánii. no nic, čo bolo, bolo. ale co mně nejvíc dostalo-výpadovka na Kladno-tam padesárka s tabulkou omezení hluku-to celý v polích a nad tím přistává letadlo. chápu, že se na cykloztezky někde musí nakrást, ale co zkusit někoho jinýho než řidiče?
jo? A ty zbylý důvody...?
huhuhu, to jsme se zas jednou zasmáli... přiletěl k Ruzyni Temelínek a trefil se pilotovi přímo do oka... Podle mě by takto silnej výkon laseru především vyřadil naváděcí techniku samotnýho letadla, bez ohledu na počet očí a uší pilotů, takže by letadlo skončilo rozmazáno a zabořeno kdesi v řídící věži... což se nestalo, takže tu někdo pěkně kecá. Jinak by mě fakt zajímalo, jak piloti po jednom vizuálním zachycení laserového světla automaticky určí jeho dosah a výkon... neměli se v tý době spíš soustředit na přistání?
A co kdyby si piloti a bezpečnostní technici nehráli na právní kutili, kteří zjistí, že není "trestný čin oslnění pilota" a proto se hned musí měnít špatný zákon.............jen tak z hlavy mě napadá hned několik trestných činů, které tím někdo spáchal.
typu C.O.I.L. jsou schopny výkonů v řádech desítek až stovek kW po dobu několika vteřin ale ty již jen neoslňují, spíše jaksi prosvětlují daný předmět