Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čas levných pražských cyklostezek skončil, ceny půjdou do desítek milionů

Zdá se vám 140 milionů korun za tři kilometry cyklostezky v pražských Vysočanech hodně? Podobné cifry budete v budoucnu slýchat častěji. Chystaný úsek v Lahovicích bude nejspíš ještě dražší, i stezka mezi Žižkovem a Libní má stát mnoho desítek milionů. Čas snadno stavěných levných cyklostezek skončil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prolhani.novinari

Taková cyklostezka je pro Prahu strategická.

Každej průměrnej pražák s kola sleze jen když jde na WC, jinak všichni jezdí do práce a z práce na kole, na nákupy do hypermárketu taky a na služební cesty už vůbec. Prostě žádný pražák si neumí představit život bez kola.;-D;-D;-D

0/0
7.2.2010 13:54

awacs767

V číně a na vesnicích všichni jezděj na kole

0/0
7.2.2010 10:50

pondelkovic1

Tomusíte mít v tý Praze všechno tak

drahé a podplacené?

0/0
4.2.2010 1:18

mufik

Re: Tomusíte mít v tý Praze všechno tak

no jasně že musí.Tady jsou radní víc hladoví než na obcích.Dřív stačil milionek no a dnes ason 10milionků do kapsičky.;-D

0/0
4.2.2010 4:44

R.A.K.

Re: Tomusíte mít v tý Praze všechno tak

Čím zkorumpovanější politici, tím dražší cyklostezky ...

0/0
4.2.2010 7:48

prolhani.novinari

Re: Tomusíte mít v tý Praze všechno tak

R^

0/0
7.2.2010 13:51

barbu do

V Praze především žádné cyklostezky nejsou ...

... jen nesmyslné cancoury odnikud nikam ...

0/0
3.2.2010 21:51

Lucass

Re: V Praze především žádné cyklostezky nejsou ...

Možná právě proto se staví další, aby spojily již vybudované části? ;-)

0/0
4.2.2010 0:51

barbu do

Re: V Praze především žádné cyklostezky nejsou ...

... nikoli, staví se další cancoury ...

... viděl jsem i vyvýšené přechody-přejezdy přes silnici na obou koncích končící příkopem a polem ...

0/0
4.2.2010 7:52

atakdále1

na co cyklostezky????

stejně to není moc využívaný a co chodci hm to zase budou dělat pěšostezky nééé pakárna nesrazí tě auto strazí tě omládlej 50ník na kole nebo na bruslích!!

0/0
3.2.2010 19:56

Lucass

Re: na co cyklostezky????

Stezkám pro chodce se říká chodníky a pokud jsi ještě žádný neviděl, zajeď se podívat do nějakého města poblíž ;-)

0/0
4.2.2010 0:52

prolhani.novinari

Re: na co cyklostezky????

Realita v Podolí...:-(

0/0
7.2.2010 13:56

novakjara

Cože?

"Daňové poplatníky může částečně uklidnit, že 82 miliony přispěla na projekt EU."

A kde teda bere EU peníze, když ne od daňových poplatniků?

Na každý grant musí být vybráno mnohem více peněz na daních, aby se zaplatily náklady na přerozdělení. A víme, že platy a náklady v EU zrovna nízké nejsou.

To si máme myslet,že ty peníze do EU neplatíme, tedy padají z nebe? RvEU

0/0
3.2.2010 19:22

ičmeka už jednou smazali

přemostění?

tunel je to! ;-D

0/0
3.2.2010 19:11

paulius

Made in Bém

0/0
3.2.2010 17:53

ChorcheCh

a za pár let až to budou natírat a opravovat tak to vyjde

na desítky milionů...

0/0
3.2.2010 17:21

tequiladrinker

Stezka ve Vysočanech

pokaždý když jsem jel okolo této rozestavěné komunikace ve Vysočanech (konkrétně kolem mostu u Freyovi ulice) sem si říkal sakra co to je, že by už se tu začal stavět pražskej vnitřní okruh? Krásnej novej most, obrovský pilotní sloupy... ...a ejhle, ona je to cyklostezka;-D A za 140 mega... ...ale co, jak jsme si to zvolili tak to máme;-)

0/0
3.2.2010 16:48

Moizeless Rubinstein

Pro blbce Lucasse - obhajuje náklady jako přiměřené

Stezka má čtyři mosty - dva zasypané.Vede po náspu bývalé vlečky - jaké terénní úpravy?Měří tři Km.Stála 150 mega.

V Berouně postavili taky stezku.Má jeden most.Nevede po náspu bývalé vlečky.Měří čtyři Km.Stála 5,5  mega.

0/0
3.2.2010 16:33

Shumway

Re: Pro blbce Lucasse - obhajuje náklady jako přiměřené

vidíš Rubinsteine, tady jsi to vystihl :))))

0/0
3.2.2010 18:12

Moizeless Rubinstein

Bém je prostě zloděj a černá díra na peníze.

Ale zloděj - bankovní lupič ukradne dva mega,ale Bém krade v miliardách!!!

0/0
3.2.2010 16:28

moravák z asie

hm, budeme si zvykat

Rv

0/0
3.2.2010 16:28

Moizeless Rubinstein

Re: hm, budeme si zvykat

Ahóóój Hey Dý........!;-D;-D

0/0
3.2.2010 16:28

adelayde

kdo to byl ?

„Síť cyklostezek v kraji je v porovnání se západní Evropou nedostatečná. Budeme podporovat vznik bezpečných cyklostezek, po kterých budou lidé jezdit do zaměstnání, za nákupy, kulturou, vzděláním a ke stanicím veřejné dopravy.“

0/0
3.2.2010 15:55

[eT]

Už máme vyrovnaný rozpočet?

Je to opravdu tak nezbytné postavit cyklostezku? Jedno z tisíců věcí, kde lze šetřit.

0/0
3.2.2010 15:48

jorbl

Re: Už máme vyrovnaný rozpočet?

V Česku "šetřit" znamená "zvednout daně" :-/[>-]Rv

0/0
3.2.2010 17:11

raz36

Dalsi prazsky tunel

Trvamvaj "Bemovka", olympijada, stanice metra uprostred pole, opencard a ted jeste cyklostezka. Tunel kam se podivas.

0/0
3.2.2010 15:48

Valec1

"Daňové poplatníky může částečně uklidnit, že...

82 miliony přispěla na projekt EU." ...to je opravdu koruna celého článku!

Takový daňový poplatník ve Španělsku, Holandsku nebo třeba Německu má určitě zájem na tom, aby jeho daně byly přerozdělováním v unijním rozpočtu vydávány na nejednou zjevně předražené projekty v "nových" členských zemích... Bravo.

Navíc je třeba si uvědomit krátkozrakost takového postoje - je-li v současnosti Česká republika čistým příjemcem z rozpočtu EU, během několika let se to změní, programy skončí... Bude potom českému daňovému poplatníkovi opravdu úplně jedno, jak  se rozkrádají "jeho" peníze třeba na stavbu podobné cyklostezky někde v Sofii (abychom se slzou v oku vzpomněli na neúspěšnou paní eurokomisařku Želevovou z Bulharska)?

Zkrátka: tak nebo tak, přiměřeně úsporně se má nakládat s prostředky z jakéhokoli veřejného rozpočtu.

0/0
3.2.2010 15:34

jerryy

Tahle hláška mě už fakt se_e

... "Daňové poplatníky může částečně uklidnit, že 82 miliony přispěla na projekt EU." ... přesně tohle si vždycky objeví při jakékoli finanční žumpě. A co takhle občas tupému stádu říct, že do těch slavných EU fondů se zase jenom cpou prachy z daní, protože ani ve fondech EU peníze nerostou na stromech. O tom kolika různými procesy mezitím od daňového poplatníka po vyčerpání z fondu (oklikou přes Brusel) projdou a kolik z nich spolkne režie je lepší ani nepřemýšlet :-/

0/0
3.2.2010 15:27

jahodove_ticho

dobrej kšeft!

děláme na přípravě staveb a je fakt, že poslední dobou cyklostezky sypou! Jako většina staveb kde jsou takový ty populistický zástěrky jako ekologický rekultivace, cyklostezky, dětský hřiště, renovace objektů, atd... nejlepší prachy! R^

0/0
3.2.2010 15:21

YnK

Poselství článku

článek má jeden důležitý informační dopad. Je potřeba založit další stavební společnosti zaměřené na výstavbu cyklostezek protože koryto se bude zvětšovat. Jdu na soud založit sročko a slíbit magistrátu 50% z rozpočtu, za 40% postavim a deset si nechám za tu práci. I tak budu spokojený a bohatší než 80% obyvatel téhle země.[>-]

0/0
3.2.2010 15:20

F Havala

Místní prosím o informaci

Přes co vede ten most, z obrázku to vypadá, že přes park či louku.

0/0
3.2.2010 15:14

houff

Re: Místní prosím o informaci

to není most. To je jeden velký tunel...

0/0
3.2.2010 15:18

houba_

Re: Místní prosím o informaci

vlastne pres nic, opravdu vede nad "mistni zeleni" a nad jednim chodnikem

0/0
3.2.2010 15:19

skeptický optimista

A potřebujeme takové cyklostezky?

A potřebujeme takové cyklostezky? Tvrdím že ne. Jezdit po Praze na kole je kratochvíle mizivé menšiny a to ještě jen o víkendu na jaře a v létě. V Nuslích na cyklostezce je vidět cyklista jen velmi zřídka. Kolik nových cest pro pěší bylo postaveno? Téměř žádné a ty stávající jsou mnohdy v dezolátním stavu.

0/0
3.2.2010 14:56

semafor

Re: A potřebujeme takové cyklostezky?

Ne

0/0
3.2.2010 14:57

Lucass

Re: A potřebujeme takové cyklostezky?

Ale no tak... Na kole jezdí každý rok větší množství lidí do práce atd. Zkuste někdy zajít na pravidelnou cyklojízdu...

0/0
3.2.2010 14:58

EWCZ+

Re: A potřebujeme takové cyklostezky?

Ja se bez nich taky klidne obejdu. Stejne je to jen takova modni vlna se zelenym podtextem.

0/0
3.2.2010 15:01

houff

Re: A potřebujeme takové cyklostezky?

a ta zelenost je v čem?8-o V těch hektarech asfaltových ploch?

0/0
3.2.2010 15:19

EWCZ+

A kolik tech

cyklounu po tom bude jezdit? Kdyz na dalnici musi byt znamka, aby se jako kryly ty naklady, proc nevymerit znamky i cyklistum? At si taky prispejou na svou infrastrukturu.

0/0
3.2.2010 14:51

SIKIN004

a vstup bude na opencard

R^;-D

0/0
3.2.2010 14:12

Glock Mark II

Re: a vstup bude na opencard

ne, budou tam mýtné brány od Kapsche a ty budou fungovat na Opencard. A kdo klartu mít nebude, toho potká blíže nespecifikované neštěstí ... brzy.

0/0
3.2.2010 14:15

masoreti

Re: a vstup bude na opencard

bude proklán kartou. nebo proklet.

0/0
3.2.2010 14:19

Verstappen

Re: a vstup bude na opencard

na konci stezky na něho bude čekat komando vypujčené osd spřátelené firmy ČEZ ;-D

0/0
3.2.2010 14:23

masoreti

Re: a vstup bude na opencard

nepřehánějte, protože to vezmou vážně. ještě z toho bude další nuselák.

0/0
3.2.2010 14:33

EWCZ+

Re: a vstup bude na opencard

A to ja bych rada, aby to zpoplatneni cyklostezek vzali vazne.

Kdyz musi mit automobilista parkovaci kartu, platit na dalnici apod., tak proc ne cyklisti? Je to jejich specialni infrastruktura.

0/0
3.2.2010 14:52

Lucass

Re: a vstup bude na opencard

Cyklista žádné parkování nepotřebuje, dálnici nevyužívá... Za použití běžných silnic neplatí obyčejný motorista nic ;-)

0/0
3.2.2010 15:16

Chytrakz hospody

Re: a vstup bude na opencard

Ty se klasickej produkt EU. Každej auťák jezdí na benzín nebo naftu (těch pár elkromobilů nebo hybridu je spíš raritou). No cena za  benzín nebo nafta obsahuje spotřební daň a z této daně se platěj silnice a jejich údržba. ;-D

0/0
3.2.2010 15:34

Verstappen

Re: a vstup bude na opencard

;-DR^

0/0
3.2.2010 14:22

Lucass

Četli jste vůbec článek?

Tady každý remcá nad cenou, ale přečetli jste si, o jakou cyklostezku vůbec jde? Není to rovná cesta po poli, 4 mosty něco stojí, nejen v ČR ;-)

0/0
3.2.2010 14:07

royal.oporto

Re: Četli jste vůbec článek?

Jenže mosty jsou dimenzované na pěší, kola. Ne na provoz aut takže musí být mnohem levnější. Jinak nevím jaké úpravy potřebuje stezka proti vlakové vlečce. Asi zvýšení nosnosti ;-D

0/0
3.2.2010 14:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.