Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NÁZOR: Električtí banditi a zloději proudu

Pro kontrolory ČEZ nejsme ctění klienti, mezi nimiž se skrývají zloději, nýbrž banda zlodějů, z nichž chytí, žel, jen některé. Místo ukusování slepičích hlav by kontrolorům prospěly spíše lekce slušného chování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jeanns

černý odběr

Pořád se tady řeší komando ČEZ  zatím jsem tady neviděl nějaké přesvědčivé důkazy že normální odběratel byl šikanován a napadnut kvůli neoprávněnému odběru a to se tak týka případů mam elektro topení a jdu na jiné... odstěhuji se  a není odběr..a když nepožádám o změnu už tam mám na kontrolu komando ?? elektroměr může být bez blomb a to nic nenapovídá že když je spotřeba pořád stejná a někdo je třeba utrhl na chodbě činžáku .,.,děje se něco ??? spíš mě zaráží u těch zloděju že se příznaji viz videa Čezu o neoprávněných odběrech vypíchané blomby a to taky není důkaz ...a černé odběry pak jdou do milionů a statisíců... asi maji doma načerno fabriku...no bohužel není komu věřit každá strana mluví jinak  a Čez potřebuje 500 milionů především pro sebe to je ztráta pro ně a... nikoliv že bude dražší elektřina

0/0
4.2.2010 20:28

Šerlok Homeless

Re: černý odběr

Zeptám se takto: Je nutné, aby řešení údajného černého odběru projednávali s údajným černým odběratelem právě kontroloři?

Nemají náhodou kontroloři pouze zjistit skutkový stav, zajistit důkazy a v případě potíží zavolat policii?

Nebylo by vhodnější, kdyby jednání s klientem v kanceláři ČEZ prováděl podnikový právník v přítomnosti elektrikáře, s tím, že klient si může přivést svého právního zástupce a/nebo elektrikáře?

0/0
6.2.2010 14:10

Pe2pek

Autor neví nic

Konečně se jich tady někdo zastal. Autor článku evidentně neví o NTZ nic a tak zde nablil spoustu nesmyslů. Když se setkáte s věcí, o které něco víte a vidíte, jak jí vykládají novináři, jistě vás musí napadnout otázka: Jestli média takto vykládají vše, jsou veškeré zprávy zkreslený blud. 

0/0
3.2.2010 14:09

F Havala

Spousta nesmyslů.

Doporučuji všem, aby chování ČEZU hodnotili na základě svých zkušeností, kdy jednali na jejich pobočkách. Není myšlen názor na cenu elektřiny. Článek je souhrn různých tvrzení na které může mít každý svůj názor. Můj názor na jedno tvrzení - "Když vám prudce poklesne spotřeba elektřiny, protože třeba nasadíte dřevo, vtrhne k vám skupina kontrolorů, kteří se skutečně chovají, jako by kurz přežití absolvovali a jako jediní také přežili". - Pokud přejdu na jiné palivo, první co udělám, změním tarifní skupinu, protože jen debil by platil základní sazbu pro elektrické topení. Jinak počet rozhořčených účastníků, kterým se nelíbí postih zlodějů, celkem slušně koresponduje se zařazením naší země do kategoria zemí, kde se nejvíce krade. Zatím pouze v rámci evropských zemí.

0/0
3.2.2010 13:41

EasyR

Re: Spousta nesmyslů.

Když jsem před pár lety koupil chalupu, která byla předtím trvale obydlená a ze dne na den poklesl odběr elektřiny na nulu, protože jsem ji koupil v zimě a nejezdili tam, objevilo se ve vesnici tohle "komando". Poněvadž mám elektroměr ve dvoře statku, tak jen slídili kolem a vyptávali se sousedů, jestli mě neviděli kopat nějaké přípojky a nebo tahat dráty...

A protože se záměrně oblékají jako PČR, jistě si dokážete představit, jaké fámy to na vesnici vyvolalo...

Btw. ve smlouvě mají uvedenou jak adresu mého trvalého bydliště, tak email i číslo mobilního telefomu.

Myslíte si, že se mě pokusili kontaktovat ? :-/

0/0
3.2.2010 14:04

algra

Re: Spousta nesmyslů.

No, a jak to pokračovalo? Jsem zvědavej! Rozbrečel jsi se, nebo počural strachy? 8-o

0/0
3.2.2010 15:20

Šerlok Homeless

Re: Spousta nesmyslů.

Nestačí to snad? V tom videu křivě obvinili kluka před jeho otcem. Situaci vyhodnotili jako tak nebezpečnou, že museli jít s tasenou a nataženou pistolí, ale klidně před sebou nechali jít dvě malé děti. Žeby živý štít?

0/0
6.2.2010 14:15

Šerlok Homeless

Re: Spousta nesmyslů.

A nestačí to snad?

0/0
6.2.2010 14:13

Martin 5

Komando

Už někdo z těch rozhořčených občanů viděl to komando zasahovat na vlastné oči?

Já ano a kupodivu, jediná zbraň co měli byla propiska a vlastně kolega měl šroubovák, kterým odmontoval elektroměrovou desku.

0/0
3.2.2010 13:24

dpaja

Re: Komando

Bacha na ně - takový šroubovak to je pěkně nebezpečná věc. ;-D

0/0
3.2.2010 14:12

Summer Krysa von Kanal

Re: Komando

Viz film "Četník a mimozemšťané".

0/0
3.2.2010 14:15

pk203

Re: Komando

..a vlastně kolega měl.. no když to jsou tví kolegové no tak to chápu ;-D

0/0
3.2.2010 16:15

skodaabzeichen

Re: Komando

A to měli panzerfaustem vyrazit dveře, naházet dovnitř hrst granátů a fouknout tam plamenometem????

Hned by bylo o čem psát.

0/0
3.2.2010 18:13

kOBLICH

Otázka zní:

Je to komando, které má jen odhalovat neoprávněné odběry elektrické energie, nebo jsou to cvičení zabijáci, kteří budou nenápadně (kdo by je v ČEZu hledal, že) někomu sloužit ke "špinavé práci"?

Napadá mne: Neodebíral nakonec "Kmotr" Mrázek načerno elektřinu a nezasáhlo proti němu komando ČEZu?

0/0
3.2.2010 13:23

Martin 5

Re: Otázka zní:

Jasně, protože jsi to odhalil, zbal si věci, rozluč se s rodinou a o půlnoci čekej před domem.

0/0
3.2.2010 13:25

Masculine reloaded

"Zdražují a ještě nás zastřelí. To málokdo snese."

Tak tohle spojení přesně popisuje úroveň podobných úvah. Místo rozklíčování, že není zrovna košer, aby většinově státní firma platila (a platí, nebo je to útrata najaté firmy, která může být ostatním u (_._)?) někomu dobrodružný výcvik, který při výkonu práce neužije, jsou míchána jabka s hruškama, hrušky s bramborama atd. Vemte český lidový sport okrádání státu, nenáviděný polostátní moloch, najatou firmu, která hledá zloděje elektřiny a přitom se nechová jako pan Špaček, malá zmínka o národem oblíbených vrcholných politicích, zamíchejte a máme pomeje k pošušňání. Zapít pěti kousky a řadový Čech je nadmíru spokojen. Divím se, že se panu autorovi nevešly do článku platy manažerů ČEZu :-)

0/0
3.2.2010 13:14

CortaCircuito

Re: "Zdražují a ještě nás zastřelí. To málokdo snese."

O těch platech bude článek zítra.

0/0
3.2.2010 13:17

jedna

to jsem z toho jelen

není to tak dávno, co policie řešila případ jednoho praštěného "vojcla" který ve volné chvíli učil svoje kumpány bojovému umění, celá ta sqaudra byla označována téměř za nepřítele státu a malé teroristy a tohle je co? Chápu, že zloději elektřiny existují, že jejich dluhy naskakují do závratných výšek, viz třeba asijští "pěstitelé", ale v takovém případě je snad normální provádět příslušné kroky v součinnosti úřadů a policie, ne smečkou zdivočelých Rambů, průšvih takových pistolníků je v tom, že jsou to často podivné existence, nemyslící, ale s touhou si hrát na samozvaného pistolníka a strážce zákona, co se stane, když se takové pološílené komando zocelené kousáním slepičích hlav splete a někoho omylem přizabije, kde se pozůstalí dovolají a co na to policie? Vám by se líbilo, kdyby vás doma přepadly takové figury jen proto, že si jejich zelené mozky spletly dveře k sousedům?

0/0
3.2.2010 13:14

CortaCircuito

Re: to jsem z toho jelen

Lidi myslete krucinál ... pokud by měl být u každého "přepadu" ČEZU policajt - tak to znamená, že by musel být u každé skupiny kontrolorů nepřetržitě prakticky. De facto bychom museli kromě lidí z NTZ (ti se platí v ceně elektřiny) ještě platit zvláštní oddělení policie co by byla NTZ k ruce (ještě jednou z daní).

.

A to se vyplatí.

0/0
3.2.2010 13:24

ježo

Re: to jsem z toho jelen

Hele jelene.Bez mého souhlasu nebo bez souhlasu prokurátora nemá na mém soukromém pozemku nikdo co dělat!!!Co do toho pleteš peníze.

0/0
3.2.2010 13:37

fel_low

Re: to jsem z toho jelen

Když pominu zmatenou nomenklaturu (prokurátoři u nás vymřeli někdy v polovině 90.let), nezbývá než konstatovat, že bycho se všicni za vás měli pomodlit. Neboť ačkoli nevědomost hříchu nečiní, neznalost zákona neomlouvá - zkuste se trochu začíst a budete se divit, kdo všechno má ze zákona právo k vám na zahradu  hupsnout a chvilku pobýt.

0/0
3.2.2010 13:44

Šerlok Homeless

Re: to jsem z toho jelen

Má právo znamená, že v případě odmítnutí má volat policii.

0/0
6.2.2010 14:19

Geralt101

Re: to jsem z toho jelen

Co takhle mrknout jen zcela zběžně do elektrizačního zákona, co majitel distribuční sítě smí a nesmí, co se týče vstupu na pozemek za účelem kontrol svých zařízení? Já jen proto, abyste se tu zbytečně neztrapňoval.

0/0
3.2.2010 21:27

Šerlok Homeless

Re: to jsem z toho jelen

U každého "přepadu" ne. U každého přepadu E. ON nebo PZE taky není policajt. Jen když jsou potíže.!!

0/0
6.2.2010 14:18

Šerlok Homeless

Re: to jsem z toho jelen

U každého přepadu ne. U každého "přepadu" E. ON nebo PZE taky není policajt. Policajty volají jen v případech, kdy jsou potíže.

0/0
6.2.2010 14:35

antonio seruti

jednoduchá věc

"Výcvik" kontrolorů - věc ČEZu, tedy akcionářů - souhlas (podotýkám, že bych rád věděl, zda na Steigerwalda, případně někoho z diskutujících, co vyřvávají o zlodějinách ČEZu, vraždění slepic a slaňování, už někdo vytáhnul kvér - zajímavá úvaha: jak by se asi zachoval pan etiketa Špaček ve chvíli, kdy na něj někdo míří pistolí, jistě by mu hleděl doporučit správnou kravatu k obleku nebo vidličku ke stolování...)

Ta jednoduchá věc spočívá v tom, jaká je úspěšnost toho "komanda" - černá přípojka obvykle nebývá v poštovní schránce nebo pod rohožkou - pokud NTZ někam vyrazí, jede zpravidla najisto (=na udání souseda). Proč se neozve nějakej maník, kterýmu neoprávněně rozryli zahradu nebo se nabourali do stěny v garáži a NIC NENAŠLI? Takovej spor o tučný odškodný by přece nemohl prohrát.

Jinak komentář pokládám narozdíl od Gazdíkových tendenčních blábolů za mnohem vyváženější R^

0/0
3.2.2010 13:08

[eT]

Re: jednoduchá věc

jaký je rozdíl proti DS? DS nemá výcvik.

Milý pane, na vyšetřování tr. činů je tu PČR a ne polovojenské jednotky soukromých firem jako v Iráku a jinde.

0/0
3.2.2010 13:15

antonio seruti

Re: jednoduchá věc

máte pravdu. Jen nijak nerozporujete, že nekradoucí člověk s těmi kontrolory nemá problém. Ten, kdo krade, má dvě možnosti:

a) nechá si odpojit proud (komoditu, kterou krade) a dořeší to za x měsíců soud

b) aby mu nebyl odpojen proud, zaplatí pokutu (kterou vyměří ČEZ, jak je ve smlouvě)

Jak to, že NIKDO z těch "poškozených" nepřisoupí na možnost A, tedy soudní řešení?

0/0
3.2.2010 13:20

[eT]

Re: jednoduchá věc

nerozporuji, že nekradoucí člověk s nimy nemá problém proto, že jsem nemě ani já ani nikdo zeznámých s nimy tu čest - ať oprávněně či ne. To co je na to špatně je _PRINCIP_ toho. Na řešení takové věci tady máme PČR. Nechci, aby tu každá větší firma vytvářela polovojenskou organizaci. A, prosím, hlavně mi neříkejte, že kdo nekrade nemusí mu to vadit. To je logika totalitních praktik/režimů.

0/0
3.2.2010 13:34

logar

Re: jednoduchá věc

myslím, že podporuješ nesmysly ČEZu. Nikdy jsem neviděl ani neslyšel o zdokumentovaném ohrožování inspektorů zbraněmi. No a jelikož by se jednalo o trestný čin, tak by s tím jistě teď, v důkazní nouzi, Čezáci vylezli. Museli by mít přeci několik odsouzených k dispozici. Tudíž, nevěřím jim a proti nim jsou důkazy nezvratné. Je to tlupa nechytrých gangsterů, kteří se pasují do rolí kontrolorů, policistů, soudců i "katů". No a v tom právě vidí většina lidí problém. Ty ne?

0/0
3.2.2010 13:16

CortaCircuito

Re: jednoduchá věc

No spíše to ČEZ nerozmazává.

.

Rád bych viděl ty "nezvratné" "důkazy" proti ČEZu - nikdo nikdy neviděl jakýkoliv důkaz, že by ČEZáci na někoho naběhli - vždy jsou to jen stížnosti odhalených zlodějů ex post.

.

Že na ty "noční výslechy" chodí? Že při příchodu těch ČEZáků nevolají policii (nikdy)? ŽE si nevezmou policii / právníka na ten "noční výslech" ? To je náhod .... o my prostí občané (zloději) jsme byli tak vyděšení, že jsme tam přijeli atd... celé to je jen uměle vyprodukovaná záležitost před volbama - takže by mě jen zajímalo, kdo si to objednal.

0/0
3.2.2010 13:21

antonio seruti

Re: jednoduchá věc

já ty kluky znám a záznam případu, kdy po nich zloděj z baráku střílí, jsem viděl.

Jinak nerozporuju, že vzhledem k tomu, že jsou to moji známí, nejsem nezaujatý.

Ptám se ale, v čem jsou důkazy proti nim nezvratné, Ze zákona máš povinnost mít měřící zařízení na místě, kde bude kontrole dostupné..

0/0
3.2.2010 13:22

logar

Re: jednoduchá věc

za nezvratné považuji, že se cvičí na násilnosti až zvrhlého rozměru a pokud nejsou rozhodnuti tento výcvik využít, tak je něco divného. No a pokud ano, tak nezákonného. A několik  jejich zásahů se už řešilo v televizi i s vyjádřením a důkazy obou stran.

0/0
3.2.2010 13:30

antonio seruti

Re: jednoduchá věc

cvičí se na násilnosti zvrhlého rozměru?

Vždyť na takový kurzy jezdí řada firem a maj z toho akorát prču. Znám firmu, kde jdou místo vánočního večírku za firemní peníze do bordelu. Na co se tím cvičí? My jdem z lidma z práce občas na pivo. Znamená to, že firma podporuje alkoholismus?

0/0
3.2.2010 13:49

plantaznik1

Re: jednoduchá věc

nedelej ze sebe touto argumentaci blbce:-P

0/0
3.2.2010 14:28

pk203

Re: jednoduchá věc

> Ze zákona máš povinnost mít měřící zařízení na místě, kde bude kontrole dostupné

hošánku...za prvé pleteš si zákona a smlouvu s ČEZem.

za druhé by mne zajímalo, ...pokud je elektroměr veřejně přístupný, jak za něj mohu ručit, co když mi banda výrostků strhne plombu ?

Nebo jak je možné, že pokud bude měřit elektroměr nepřesně vyměřej mi pokutu za černej odběr, přestože prakticky nemám možnost si nijak ověřit přesnost přístroje.

0/0
3.2.2010 16:29

Heralik4

Re: jednoduchá věc

Ale notak - v klidu odejdou a vrati se s policií a s návrhem na obžalobu. Nebo je tohle nekorektní?

0/0
3.2.2010 13:17

antonio seruti

Re: jednoduchá věc

Kolikrát už se ti stalo, že na tebe někdo mířil kvérem a ty jsi v klidu odešel pro policajty a návrh obžaloby?

Podstata je v tom, že zloděj nemá zájem na soudu a ČEZ pochopitelně taky ne, radši si nechá zaplatit pokutu.

0/0
3.2.2010 13:25

URB-služka bohatých šéfů čSSd

monopol ČEZu zavedly vlády fašistické čSSd.

Takže to jde do figury.

0/0
3.2.2010 13:06

terminal

Teda to je článek velebnosti.

Nad jeho úrovní by jeden fakt blil...

0/0
3.2.2010 12:59

Heralik4

Re: Teda to je článek velebnosti.

A v čem konkretně? Nebo tak nějak bliješ všude?

0/0
3.2.2010 13:05

Martin 5

Re: Teda to je článek velebnosti.

Ukusování hlav slepicím? Třeba? Jinak je to slint, že i na Steigerwalda to je slabý.

0/0
3.2.2010 13:18

CortaCircuito

QUI BONO

Zajímalo by mě v čí prospěch je tu během jednoho dne 6 článků proti ČEZu ? Na čí objednávku?

.

Záležitost roku 2005 ? 5 let stará ... hurá

.

Někde na netu byla stránka - kde ČEZ zveřejnil videa ze zásahů proti největším stěžovatelům (ti co podali trestní oznámení). Doporučuji shlédnout a udělat si názor sami - ale chápu, že složenky jsou pro většinu lidí nepřítel číslo jedna, a když se někde objeví číslo s 5ti a více nulama tak je to jasný zloděj a podvodník (a v tomhle případě vrah a arciďábel sám). Lidi proboha myslete.

0/0
3.2.2010 12:47

CortaCircuito

Re: QUI BONO

Doporučuji pro názor druhé strany - prohlídnout si toto:

http://www.kradeze-elektriny.cz/cs/pripady-odhalenych-nelegalnich-odberu-elektriny.html

0/0
3.2.2010 12:56

EasyR

Re: QUI BONO

V pořádku, ale to má snad řešit Policie v součinnosti se soudy a ne nějaký připitomělý Rambo...

0/0
3.2.2010 13:00

CortaCircuito

Re: QUI BONO

Kde si viděl nějakého ramba ?

0/0
3.2.2010 13:11

hany1

Re: QUI BONO

Vymahači pohledávek spíše uspějí než soudy.

0/0
3.2.2010 13:15

Šerlok Homeless

Re: QUI BONO

Jasně Rambové spíš uspějí než soudy a když se kácí les, tak lítají třísky, no.

0/0
6.2.2010 14:52

prasak 1

Re: QUI BONO

vidíte a já naopak volám KONEČNĚ!!! Neplatič nejsem ...

0/0
3.2.2010 12:57

EasyR

Re: QUI BONO

V zájmu obětí těch "testosteronových elektrikářů" ?

0/0
3.2.2010 12:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.