Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dzurinda pod tlakem premiéra Fica odstoupil z volební kandidátky

Poprvé v historii strany SDKÚ nebude v červnových parlamentních volbách na Slovensku kandidovat její šéf a zakladatel Mikuláš Dzurinda. Někdejší premiér odstoupil, aby předvolební kampaň oprostil od skandálu s praním špinavých peněz. Upozornil na něj premiér Robert Fico, který se kvůli tomu nyní prý obává o život.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dodo23

skoda, ze nedokaze vysvetlit financovanie SDKU

vrha to zle svetlo na vsetko dobre, co porobili.... Uvidime, co ukaze vystrovanie...

0/0
2.2.2010 19:20

Nezastavitelny.Fidel

kandelábr!

doufám, že dzurinada odstoupí do vězeníR^;-D

0/0
2.2.2010 14:38

imax_spyker

Re: kandelábr!

co je zase tohle? to je česky, sociální demokrate?

0/0
2.2.2010 17:10

Domitianus

l

udelal hodne pro slováky. Kéž by naši politici byly stejní a vědeli kdy odejít. Tohle Topol ani Jiřík nikdy neudelají.Rv

0/0
2.2.2010 13:54

DoG/CORFU

fico je v pohode

meciar a dzurinda boli vyhraneni, fico udrzuje fajn stabilitu.. je to tak akurat ako by to malo byt. ani politicky dynamicke Taliansko, ani lenive flegmaticke Cesko.

0/0
2.2.2010 13:43

ph123

Re: fico je v pohode

:)) fajn stabilita. tatranske pozemky sa fajn predali, emisie tiez, mytny system je tiez fajn, krachovanie nemocnic a zatvaranie pohotovosti je fajn. fajn je aj medzinarodny skandal, bitie protestujucich, narast nezamestnanosti, statne zadlzovanie, nastenkovy tender, TIPOS... pre nenarocneho cloveka je vsetko vlastne fajn, ze? :)

0/0
2.2.2010 14:15

marauder2

Re: fico je v pohode

R^R^R^R^R^

0/0
2.2.2010 15:08

dodo23

Re: fico je v pohode

ale no tak :-) to by sa dalo vymenovat kdeco na kazdu vladu, u tej predchadzajucej staci:

Povolenie preletu bombarderov, ktore pouzili zakazane kazetove bomby na Belehrad... Skus len toto porovnat so vsetkym, co si vymenoval :o)

Trochu objektivity..

0/0
2.2.2010 19:22

ph123

Re: fico je v pohode

tak pre objektivitu by si mal spomenut eru meciara a dobu z pred roka 89... pretoze vylet do historie konciaci v roku 98 nieje moc objektivny...:).  niekto povoluje prelety, niekto dovaza teroristov... kazdej jsme nakej...:)

0/0
2.2.2010 20:55

Leporelo z lepenky 2

Nová doba

Slovačiska se mastěj v českým chatroomu ;-D

0/0
2.2.2010 13:34

DrID

Postbolševické země...

Ach jo všude je to stejné, oni likvidují schopné lidi, aby sami mohli lhát národu a rozkrádat zem. Problém je, že postkomoušský lid je ve své většině opravdu tupé stádo...Každý národ má osud jaký si zaslouží. Dzurinda byl nejlepší politik, jakého kdy Slováci měli.

0/0
2.2.2010 12:54

xino

Re: Postbolševické země...

,,Dzurinda byl nejlepší politik, jakého kdy Slováci měli.";-DTo určite

Len je čudné ,že taký výnimočný batman ,ktorý nikdy nevyhral voľby ale stále chcel vládnuť nevie vysvetliť financovanie svojej strany cez schránkové firmy a vzdal sa kandidovania vo voľbách.Že vraj preto aby išlo o program a nie o osobnosti.;-D;-D;-D;-D

0/0
2.2.2010 13:09

zmije

Re: Postbolševické země...

vážně se chceč chlubit mečiarem slotou a ficem? no jak myslíš ;-D

0/0
2.2.2010 13:20

xino

Re: Postbolševické země...

A ty sa vážne chceš chlubit Topolánkem,Klausem,Bursíkem,Paroubkem,Biomasou,Slintákem z TOP 09 a Křivohubem?no jak myslíš;-D

0/0
2.2.2010 13:31

Leporelo z lepenky 2

Re: Postbolševické země...

pěkné, opravdu

0/0
2.2.2010 13:32

Verstappen

Re: Postbolševické země...

článek je o slovenských politicích ;-)

0/0
2.2.2010 14:49

marauder2

Re: Postbolševické země...

A ty mas vazne komplexy od narozeni, nebo se ti stalo nedavno?;-)

0/0
2.2.2010 15:10

xino

Re: Postbolševické země...

A ty máš problém s chápaním od narodenia alebo sa ti to stalo nedávno?

0/0
2.2.2010 17:54

dodo23

Re: Postbolševické země...

kritika Dzurindu neznamena, ze je volicom Fica, Slotu ci meciara woe ;-D

0/0
2.2.2010 19:24

xino

Re: Postbolševické země...

Som rád, že to aspoň niekto pochopilR^

0/0
2.2.2010 19:49

mikulastan

GARAZOVE FIRMY...

Fico ma plnu hubu obvinovania, ale to ze slovenska republika predala emisie za 75 milionov EUR!!!! vyrazne pod cenu firme, v ktorej pracuje jeden zamestnanec. Na adrese kde sidli sidli dalsich 70 firiem a vsetky vlastni ta ista osoba. Najvacsi podvod v krajine, ale ked sa ho na to pytaju tak "on s tym nic nema". Hlavne ze je predseda vlady, ktora to dovolila. Rv

0/0
2.2.2010 16:40

anti ODS

U nás Íčko

Pronájem lázeňských domů za hubičku,a Topol je zatím opatrný,ale dočkej času jako husa klasu!!

0/0
2.2.2010 11:55

Leporelo z lepenky 2

Re: U nás Íčko

pěkné

0/0
2.2.2010 12:01

velky bratr

Politika je jen wrestling

Show pro volice za soucasne ochrany spolecnych zajmu.

0/0
2.2.2010 11:34

pepe1212

politika je vzdy aj o spine. len je roziel kolko je tej

spiny a kolko pozitivneho. Miki nedokazal vysvetlit financovanie strany a to je zle. Ale na rozdiel od cervenych kmerov prijal zodpovednost. Celkovu bilanciu ma vsak vysoko pozitivnu, nie ako banda nacionalisticko-komunistickych zlodejov, co nevedia nic iba  kradnut  a ohlupovat svojich jednoduchich volicov. apropo- smer je asi financovany z clenskych znamok.

0/0
2.2.2010 10:50

Modry MBA

Re: politika je vzdy aj o spine. len je roziel kolko je tej

tož východní bratře vyřid si to se svými soukmenovci tam u vás , a neplivej na české voliče , míme dost svých českých modrých plivačů

0/0
2.2.2010 10:55

Leporelo z lepenky 2

Re: politika je vzdy aj o spine. len je roziel kolko je tej

vždyť i ty jsi modrý

0/0
2.2.2010 13:33

xino

Re: politika je vzdy aj o spine. len je roziel kolko je tej

Akú zodpovednosť prijal?Tento trik oničom je tá zodpovednosť?Zostal predsedom SDKÚ?Stiahol sa z politiky alebo stále chodí po tlačovkách a nevie nič vysvetliť len tára?Vysvetlil financovanie svojej strany cez nastrčené schránkové firmy?

0/0
2.2.2010 11:16

marauder2

Re: politika je vzdy aj o spine. len je roziel kolko je tej

Anebo nastrcene bomby v letadle. Nebo urkaden prachy za 15 mil. euro za luft lidi. To je pruhledne. To jsme tady taky meli, dnes murikaj krystalovy Standa.

0/0
2.2.2010 15:14

veskawesi

Dzurinda- vzor

statnika, ktery nam tu chybi. at odstoupi. To dulezite uz davno udelal.

Ze slovenska udelal behem 10 let jednu z nejrychleji rostoucich ekonomik v EU a z mafianske zeme temer balkanskeho typu vytvoril standardni evropsky stat.

Fico sice drti zebricky popularity, ale defacto, pres vsechen humbuk je jen spravce-udrzovatel. Dulezite bylo udelano, zaslouzili jsou po zasluze potrestani. Klasika

Dzurindo, diky

0/0
2.2.2010 10:23

LhářiProlhaný

Re: Dzurinda- vzor

vidím toí od nás stejně, než začala krize, tak se vám výtečně dařilo...

0/0
2.2.2010 10:24

geroc

Re: Dzurinda- vzor

Jestli jsi ze Slovenska tak si neskutečně ale opravdu neskutečně fandíš!

0/0
2.2.2010 10:33

Hulimír

Re: Dzurinda- vzor

Nevím jak jste přišli na to že je ze Slovenska.... ale každopádně má naprostou pravdu....;-)

0/0
2.2.2010 10:47

marauder2

Re: Dzurinda- vzor

Ma totalni pravdu, ta bolsevicka luza tam krade, ze to nemelo obdobi ani za Meciara.

0/0
2.2.2010 15:16

xino

Re: Dzurinda- vzor

Ten vzor si berte a ešte vám pribalíme Mikloša.Len vaša neinformovanosť a skreslené predstavy vás ospravedlňuje že to myslíte vážne.Dzurinda a spol. nie je ani štátnik a už vôbec obdivuhodný človek.Kupoval poslancov v parlamente ,ako pravý totalitný diktátor zrušil Bratislavskú pobočku(1000 ľudí)SDKÚ lebo po prehratých voľbách 2006 ho kritizovali a chceli zmenu vo vedení strany.Podporoval protiprávnu vojnu do Iraku.Za Mečiara chodil žalovať do Bruselu aby chodili na Slovensko demaše a aby sa dostalo do izolácie potom ako záchranca zinscenoval kauzu Markíza kde mu naleteli voliči o ohrození demokracie.Kauza Badžgoň,tunel Branisko,1 miliardu zaplatili firme ktorá vyberala jedného záujemcu z jedného na predaj SPP,nevýhodný predaj Sl.elekt.a SPP.Pranie špinavých peňazí (asi z provízií)a nevyjasnené financovanie SDKÚ je známe už dávno ale vysvetlenie nedokázal doteraz dať na stôl.Na Slovensku neustále strašil a vyvolával napätie cez médiá.A toto mu ľudia nezabudli preto nemá širokú podporu.

0/0
2.2.2010 10:49

pepe1212

debil, nerob hambu v zahranici

0/0
2.2.2010 10:52

Modry MBA

Re: debil, nerob hambu v zahranici

a ty si čo Čehún nebo brat nebo obojaký , takový národný bukvík ???

0/0
2.2.2010 10:56

xino

Re: debil, nerob hambu v zahranici

Hanbu si robíš sám.Hambáři zamaskovanej;-DJe to pravda a za tú sa netreba haMbiť;-D;-D;-D

0/0
2.2.2010 11:03

marauder2

Re: debil, nerob hambu v zahranici

Zalez nekam mame tady luzy dost. A fakt nedelj ostudu svymu narodu.

0/0
2.2.2010 15:19

veskawesi

Jo, ale ja vim, jak vypadalo Slovensko

za Meciara a vim, jak vypadalo Slovensko po Dzurindovi

A uprime, vsechyn ty mekty jsou mi volny. Dzurinda vas vykopl nahoru a vy bulite, ze chodil zalovat. No to je opravdu srovnani.

Na Meciara ty pako, nemusel nikdo chodit zalovat. Slobvenska se tehdy stitili vsichni sami od sebe. To teprve Dzurindova koalice udelal ze Slovenska stat, kam neni ostuda jezdit. Ty jajine

Ten sulin, co vam sefuje ted, privedl do vlady zase Meciara a Slotu!!!! Nikdo jinej by s nim vladnout nemohl, tak se spojil se stejnema gaunerama, jako je sam.

A sorry, z venku mame vetsi nadhled na to, co se u vas deje, ty internetovej pirate

0/0
2.2.2010 11:33

xino

Re: Jo, ale ja vim, jak vypadalo Slovensko

No to je vidieť aký máš nadhľad.Sám demokrat Dzurinda rehabilitoval Mečiara keď mu ponúkol vládnu spoluprácu po voľbách 2006.Najprv ho kriminalizoval aj sľuboval že bude sedieť a potom mu ponúkne stoličky vo vláde.To je fakt logika paka-jajina-piráta:), ktorému stačí 100 opakovať lož a ten to berie ako pravdu.A to, že zo Slovenska udělal Dzurinda stát je najlepší fór aký som počul.Ale od čechov to beriem.Od málo informovaných a snívajúcich zahraničných pozorovateľov je to pochopiteľné.

0/0
2.2.2010 11:59

legi

Re: Dzurinda- vzor

je to presne tak, ale veľ ľudí má vymyté hlavy z modrých médií...

0/0
2.2.2010 12:05

Verstappen

Re: Dzurinda- vzor

ještě tady začni tvrdit jak ty reformy o kterých se nám může zdát  a které ani Fico nezrušil provedl někdo jiný ;-)

0/0
2.2.2010 14:48

Droosy1

Dzurinda je klasický korupčník -konečně na něj

došlo......podobně by se mělo postupovat i u nás (podobný problém měla i ODS v roce 97)

0/0
2.2.2010 10:13

Leporelo z lepenky 2

Re: Dzurinda je klasický korupčník -konečně na něj

neblbni už zase, EPTIME ;-D

0/0