- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejake video by nebylo??
a nejlepsi byly ty sterace, ktere stiraly na rucni pohon :))
Na evropské poměry byla, je a bude Vejtra vždy tím nejhorším čím se lze přepravit z místa A na místo B. Komfort žádný, ovládání otřesné. Pokud bych se měl ale rozhodnout jestli do terénu bez zajištění pojedu Unimogem, T-810, Kamazem nebo starou Pragou V3S volím jednoznačně vejtřasku. Pokud víte jak se o ní jakž takž starat a jak jezdit, neexistuje závada která by nešla prakticky na místě ve dvou lidech opravit. Staří řidiči se o vejtře vyjadřovali jako o "nejhorším autě na světě které vždycky dojede". Stačí 5 klíčů, hasák, kladivo, kombinačky, pár metrů lana a drátu různých průměrů, několik hřebíků, kus gumy a elektrikářská páska a nic tě nemůže překvapit.
málokdo, to nemluvím o zpětných zrcádkách zvící pětikoruny a rejt, kde člověk musí točit pár metrů před zatáčkou, aby zatočil....................když jsem přelezl do avie, tak jsem myslel, že jsem v ráji. V terénu nevím, ale na silnici to moc není
Silnice tam v podstate nemaji, tak to nebude vadit.
poslat jim tam strep kterej bude vic v dilne nez v provozu to je fakt pomoc ... holt tam posilejme vice kramu aspon se nemusime starat o ekologicke likvidace
ta pragovka nesouvisí se zemětřesením. Tu si tam koupil šéf tamější katolický misie ještě před zemětřesením. Ještě chce vrtnou V3S na vrtání studní. To má celkem logiku.
Autor zapomel napsat k provazku,ze jde spise o ocelove lanko,ktere neni urcene na opravu,ale na zabezpeceni proti kradezi.
Vsak vime, jak se Haitane s ostatnimi obyvateli radi rozdeli o potraviny a v klidu cekaji ve fronte,az na ne prijde rada. A kdyz na ne dojde,tak jeste reknou:"Pokud to jidlo potrebuje nekdo vhodnejsi,rad si vezmu mensi porci."
Vsak oni nemaji moc casu,jak jsou zanepradzneni opravami a pomoci ostatnim.
když týden nejíš asi těžko budeš čekat ve frontě co na tebe zbyde
S Véeskou jsem jezdil porvé v autoškole........převodovka bez synchronů to byla škola řazení....jen jsme neměli ty chrániče sluchu jako Otík
Se maj lip jak ja, rano zima a misto na plaz jedu do prace.
A celej den musis makat jako sroubek, zatimco oni tanci a dostanou vsechno zadarmo... To se holt nekdo umi narodit...
V3S bylo sice ne spatne auto na svou dobu, ale desny tragac, Tatry 805 je v pruchodivosti strcily do kapsy a to nemluvim o Mercedesech Unimog, a podobnych ruznych nakladaku .
Jenze tady jde o jinou vec.... V3S se da opravit u kazdyho v garazi.... oprav na Haity Mercedes....
zakonzervováno minimálně 500- 1000 V3S, proč je nerozbalí a nepošle?
protoze ty hummery se tam posilaj jen a jen proto, aby se zamaskovalo ze si je puvodne koupila mestska policie bez vyberoveho rizeni