Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Špatný stav polské trati může zastavit vlaky z Liberce do Žitavy

Vlakové spojení z Liberce do německé Žitavy je ohroženo. Na zanedbaném tříkilometrovém úseku v Polsku jezdí už nyní vlaky o 70 kilometrů v hodině pomaleji, než by mohly. Nyní však hrozí, že kvůli havarijnímu stavu právě této krátké polské části přestanou do Německa a dále do Varnsdorfu jezdit vlaky úplně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wýtlem

no co tak pšonky budou chodit pěšky.

0/0
1.2.2010 18:09

djdave2

hmm

tak proc ty tri kilometry nespravi ten dopravce a trat neodkoupi ...

0/0
1.2.2010 13:32

kladivar2

Re: hmm

ty asi neznas Polaky ;-D proc by prodavali kdyz jim to sype a nemusej investovat ani korunu. To samy bylo se silnicnim prechodem z Hradku do Zitavy. Vse zafinancovali Nemci a Ceska republika a polaci tak akorat buzerovali na prechodech.

0/0
1.2.2010 13:44

Pedrosan

Re: hmm

A co se zkusit dohodnou na pronájmu trati na 50 let .Trať opravit a náklady si odečíst od poplatků .

0/0
1.2.2010 19:03

killy

Ale zase mají okolo trati kostelíčky !

0/0
1.2.2010 13:27

djdave2

Re: Ale zase mají okolo trati kostelíčky !

jsi trapny

0/0
1.2.2010 13:31

killy

Proč ?.......... A nemají snad?

0/0
1.2.2010 13:32

hany1

Tak to mě štve nejméně.

0/0
1.2.2010 13:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.