- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V lednu bylo asi pět dní, kdy se dalo s autem vyjet! Jinak byly silnice a dálnice naprosto nesjízdné! Ovšem policejní statistiku to vylepší rapidně !!
ale jistě nám budou tvrdit, že je to svědomitou prací našich šerifů.....
si myslím, že k tomu přispělo i počasí. ne každej vyjede když je takhle hnusně. takže míň aut míň havárek...
"Za posledních sedm let byl nejhorší leden roku 2009, kdy na silnicích zemřelo 79 lidí, loni statistiky zaznamenaly 78 obětí."
Citace z článku
Od zacatku automobilismu se eliminuji predevsim geny hazarderu a ted konecne mame vysledky. Pockejte, v roce 2190, 300 let od prvnich dedecku automobilu budou lide v autech chcipat leda tak na infakt ze stani na krizovatce Korunovacni a Milady Horakovy....
To je viac ludi ako na prasaciu chripku, vlada by mala dat aspon miliardu na nakup vakcin proti autonehodam
Ktera? Ceska nebo Slovenska?
Na vychode je mozny vsechno, ale tady neprojde snemovnou ani mys.
Leda by sla tunelem aby si ji vsimli jen nekteri...
je dost velký rozdíl, jestli někdo bourá ve Škodovce z 90.tých let nebo v autě vyrobeném po r.2004. Dnešní crash testy jsou dokonalejší, většina aut je vybavena ABS, ASR ap. V automobilovém průmyslu je, co se týče vývoje 6 let velmi dlouhá doba. Automobily jsou daleko bezpečnější. Již z tohoto důvodu jsou podobné statistiky nesmyslné.
Jenže spousta lidí se právě na tohle spoléhá a jezdí jak dobytek, tak tím se "výhoda" těchhle vychytávek naprosto eliminuje. Myslím si - na základě svých zkušeností z provozu - že většina lidí prostě začíná jezdit jako lidi. Pozitivní věc je dopad na dopravu - mám dnes pocit, že na výrazně plnějších cestách se dnes jezdí líp než před 15ti lety. Negativním dopadem je nárůst buzerace, protože pokuty v plánovaném množství se prostě musí vybrat.
že podle tabulky už máme půlku za sebou
35 lidi je malo v porovnani s tim kolik jich chcipne na blbost
je určitě způsobena tím, že spousta lidí vůbec nevyjela. Ovšem více než vyrovnáno to je množstvím fikulnů a mlamojů, kteří jezdí, jakoby zimní gumy a elektronické berličky typu ABS vyřešily vše. Takže v celku bych řekl, že se na výsledku podepsala hlavně pomalá a nenápadná kultivace českých řidičů.
Pardon, frikulínů. Ještě jsem si nezvykl na nový NB, do kterého se musí víc mlátit.