Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rath: Jurásková je jen loutkou, ministerstvo řídí náměstek Šnajdr

Bývalý ministr zdravotnictví a současný hejtman Středočeského kraje David Rath považuje vedení resortu zdravotnictví za tristní. V diskusním pořadu Otázky Václava Moravce nazval Danu Juráskovou loutkovou ministryní. Tím, kdo resort ve skutečností řídí, je podle něj první náměstek ministryně Marek Šnajdr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pravice pravda inteligence

Rath usvědčen online, Soudružka chycena při nesmyslech

TO byly velmi slušné Otázky. Rátha tam usvědčili jasně ze lži, zase uměl jen osobně napadat a k reálným praktickým věcem se nevyjádřil, jen zase napadal a křičel.

Soudružka dvakrát dramaticky tvrdila, jak je vše špatně a když se zeptali z čeho čerpá, tak musela zmlknout.

Tohle je ta pravá levice, amatérská soudružka pracující s hesly, ne s fakty a hulvát Ráth, který umí jen urážet a nikdy nepřinesl jdinou pozitivní myšlenku do politiky.

-

To vám levičáci nevadí?

0/0
1.2.2010 11:28

Je tu cítit nějaký smrat! Bez h!

Všimli jste si, že Rath vždycky nejvíc řve,

když se na něj někde něco valí?

Co to bude tentokrát?8-o

0/0
1.2.2010 9:34

..Ahaman..

Řebíček, Šnajdr, Jančík, Topolánek-ODSácká ESA

;-D S takovými jsou volby předem vyhrané

0/0
1.2.2010 8:55

chenile

co je Rath zac vsichni vime... ale hodne me rozesmalo

jak se tomuto tvrzeni strasne branili... a kdyz pak Juraskova dostala jednu otazku.. Snajdr ji skocil do reci ze na tu otazku odpovi on ;-D;-D;-D pan loutkář ;-D

0/0
1.2.2010 8:52

Brůžek

Jednu chvíli se zdálo, že ČSSD Ratha trochu upozadila,

ale teď, zdá se, znovu vystrkuje růžky a ze své arogance a sprostoty vůbec nic neslevil. Jak dlouho ještě bude opruzovat na politické scéně? :-/

0/0
1.2.2010 8:37

Je tu cítit nějaký smrat! Bez h!

Re: Jednu chvíli se zdálo, že ČSSD Ratha trochu upozadila,

Dokud nevyleze Jyrkovi po zádech na metu nejvyšší. A pak ještě hóóóódně dlouho, bohužel - voličský potenciál tohoto národa tomu nahrává Rv

0/0
1.2.2010 9:32

woodward3

Re: Jednu chvíli se zdálo, že ČSSD Ratha trochu upozadila,

Oni ho upozadili v době, kdy si všichni mysleli, že budou předčasný volby. Teď ho zas pustili z řetězu a počítám, že někdy v dubnu ho zas puchejř zažene zpátky do boudy.;-)

0/0
1.2.2010 9:34

zab2

To čumím

"Vyhlášky totiž garantují, že pacient, který přijde do kteréhokoli zdravotnického zařízení, bude mít jistotu, že je kvalitně vybaveno, a to jak personálně, tak technicky, přiblížil Šnajdr" . Jsem nevěděl, že stačí vydat vyhlášku a rázem budou všechna střediska a ordinace na světové úrovni. Schneider, vy jste hlava.

0/0
1.2.2010 6:36

BS59

Re: To čumím

a on snad někde tvrdil, že rázem :-/8-o

0/0
1.2.2010 6:59

zab2

Re: To čumím

Jo aha. Takže s výhledem kolika let? Já se domníval, že vyhláška platí hned po vydání.

0/0
1.2.2010 8:14

slv

Re: To čumím

V každé vyhlášce je platnost. Neviděl jsi ještě nikdy žádnou vyhlášku?

Rozhodně lae platí, že její existencí je garantováno více, než bez ní. Je tak těžké to pochopit?

0/0
1.2.2010 8:30

Brůžek

Re: To čumím

Přispěvatele z Lihového domu nepřesvědčíš.:-)

0/0
1.2.2010 8:39

chenile

Re: To čumím

i kdyby byl z lihace... nic to nemeni na tom ze ODS neudelala pro zravotnictvi (stejna jako CSSD) vubec nic.... takze nechapu cim se chlubi..

Jediny co dokazala je ze lidi misto nemocensky chodej na dovolenou a simulanti misto tydne simuluji 14dni

0/0
1.2.2010 8:59

Catumbelan1

Re: To čumím

Tam je jeden špatný výklad. Při pohledu na ty grafy je nutné říci

jednu věc. Je pravda, že lidé méně marodí, to je jasné, protože jak

správně řekl Rath i ta bolševična, lidé přecházejí nemoci a to zejména virového typu.

Jurásková je sprostá, když to chce doložit statistikama, ty se nedělají ani u evidovaných onemocnění a jak by se měli doložit z neeevidovaných? Ten nárůst délky marodění je právě pro to přecházení chřipek a angín. Tím odpadají krátkodobá onemocnění a převažují ty vícedenní! Jenže na to zastánci Julínkových omylů nechtějí slyšet. Ve finále to ale poškozuje celý systém, roznáší se infekce mezi zdravé lidi, poškozují se ti neléčení i nemocní a ve finále to musí stát víc než kdyby se řádně léčili.

Krom toho je naprosto jasné, že po 1.1. stouply doplatky za léky. Na to není třeba čekat než si lenoši na ministerstvu udělají statistiky. Na to stačí zkontrolovat dvě tři náhodně vybaná prodejní místa.

0/0
1.2.2010 11:16

cesilkoAprinc

Re: To čumím

co cekas od nejake vrchni? ;-€

0/0
1.2.2010 11:24

Catumbelan1

Re: To čumím

Zapomněl jsem na ty SIMULANTY! Simulanta má odhalit doktor. Ovšem pokud je doktor zainteresován na simulantech, je to dané systémem, tak se toho nezbavíme. Zneužívání systému zdravotnictví mají v rukou právě a jen lékaři!

0/0
1.2.2010 11:19

slichtaj

Na ČSSD by spíš platilo,

Paroubek je loutkou, vše řídí hejnec Rath......možná mu zařídil i dceru. Přes to břicho by to zvládli max kádinkou ;-D

0/0
1.2.2010 6:14

bourbon

Rathův poplužní dvůr

1. Rath opět potvrdil staré české přísloví, že drzé čelo je lepší než poplužní dvůr.

2. Jeho sociální inteligence je nulová, ale vytahuje se na paní Juráskovou svým MUDr., přičemž kolem jeho atestací zůstává mnoho nejasností. Když jej dr. Jelínek v této souvislosti označil za podvodníka a lháře, Rath jej nezažaloval, čímž dal Jelinkovi za pravdu.

3. Od "levicového" politika je na pováženou, že hodnotí lidi podle dosažených titulů. I kdyby paní Jurásková měla "jen" středoškolské vzdělání, je chrapounstvím se jí za to vysmívat.

4. Je slabomyslné tvrdit, že ministerstvo zdravotnictví musí vést lékař. Musí to být především schopný manažer, který nesmí být ve vleku lékařského stavu. Paní Jurásková má mj. titul MBA. Rath asi neví, co zkratka MBA znamená.

5. Jako vysokoškolský učitel musím konstatovat, že Rath vůbec netuší, co znamená bakalářské vzdělání. Bakalářské vzdělání je plnohodnotné, není nijak snadné, nic pro rychlokvašky. Znevažování bakalářského titulu usvědčuje znevažovatele.  

0/0
31.1.2010 23:34

Nekos Zpozakulis

Re: Rathův poplužní dvůr

Jak již jsem psal dříve: Když dojdou argumenty je třeba znevážit oponenta. A ten od koho Rath očekává, že na to uslyší, tak ten na to doopravdy slyší.

0/0
1.2.2010 0:01

Smetac

Re: Rathův poplužní dvůr

Souhlasím. Jen u Ratha to neplatí. Jak chcete argumentovat proti polopravdám, lžím a urážkám?

0/0
1.2.2010 0:25

BS59

A klobouk dolů

taky Mudr. Horákovi z VZP, konečně se někdo dokáže ozvat . R^

0/0
31.1.2010 22:39

Evzen Huml

Musím říct - klobouk dolů

Nova teď ukázala, jak se má pracovat. Kdo jste neviděl dnešní Střepiny, najděte si je v jejich archivu, stačí prvních pár minut. Moc hezky v reportáži ukázali, jak to v naší politice funguje. A klobouk smekám jak před jejich odvahou, tak hlavně před Fišerem, co jim v PS při interpelacích řekl.

0/0
31.1.2010 22:06

Evzen Huml

Re: Musím říct - klobouk dolů

A omluva za OT.

0/0
31.1.2010 22:06

rewolt

Re: Musím říct - klobouk dolů

R^R^R^

0/0
31.1.2010 22:19

BS59

Re: Musím říct - klobouk dolů

Fisher jim to nandal R^

0/0
31.1.2010 22:34

aksura

Re: Musím říct - klobouk dolů

R^R^R^

0/0
1.2.2010 10:33

Bývalý volič ČSSD

Fisherova loutková vláda řízená z liháče

je složená z loutek. Proč by ona měla být výjimkou?

0/0
31.1.2010 21:52

vokroj

Když je někdo "loutkou",

tak to ještě nemusí vadit. To, co ale předvedla ministrině zdravotnictví v dnešním pořadu ČT24 překonalo všechna možná očekávání. Nikdo by ani přitom ani nepředpokládal, že hovoří člověk, který má na starosti zdraví lidí 

0/0
31.1.2010 21:44

KarelFCB

prosím

mohl by mi někdo objasnit, kde vzali kraje peníze na poplatky? Jestli si myslíte, že spadly z nebe, tak se mýlíte. Vzali to z peněz určených na silnice, školy a další věci, kde budou určitě chybět. Takže až budete nadávat na díry v silnici, tak si uvědomte, že jsme je díky ČSSD prožrali.:-P

0/0
31.1.2010 21:31

Hemp

Re: prosím

Priznivci CSSD neumi objasnovat, ty ti akorat reknou, ze za vsechno muze topolanek a snajdr....

0/0
31.1.2010 21:50

plexusbrachialis

Re: prosím

Kde vzal bem na Opencard?

0/0
31.1.2010 22:14

klokan.42

Re: prosím

Pleteš si investice se spotřebou.

0/0
31.1.2010 22:22

vilibald22

Provokuje ...

Rath si říká o dalších pár facek?

0/0
31.1.2010 21:02

krajta22

Re: Provokuje ...

Ten za facku nestojí. Ubožák.

0/0
31.1.2010 21:06

vladislavjan

Re: Provokuje ...

nechte to Mackovi

0/0
31.1.2010 21:34

krajta22

Líost

Upřímě lituju obyvatele středních Čech. My v Pardubickém kraji sice nemáme o mnoho lepší vládu, ale co jsme si zvolili, to máme. Mít tady ale něco podobného, jako je Rath, tak emigruji na Moravu.

0/0
31.1.2010 20:55

krajta22

Vážený pane Horáku.

Děkuji Vám za vaši odvahu a rozhodnost ohradit se proti pomluvám a urážkám plebse, který se tituluje Mudr. a tohoto titulu využívá (pouze verbálně) měrou vrchovatou. Ráth se dnes opět projevil, jako arogantní a prolhaný hulvát, kterému jste zatnul tipec svým telefonátem. Snad jenom hlupák (a je jich na této diskusi několik) by mu musel dát za pravdu v jeho výmluvách. Pouze bych chtěl varovat: Rath je tvor velice mstivý a proto pozor na něho.

0/0
31.1.2010 20:40

anti ODS

Re: Vážený pane Horáku.

Horálek se točil jak korouhvička ve větru,která je ta strana správná abych se co nejdéle udrželRv

0/0
31.1.2010 20:52

pleoner

Re: Vážený pane Horáku.

To si myslíš o všech, které do funkcí natlačili oranžgutáni?

0/0
31.1.2010 20:55

krajta22

Re: Vážený pane Horáku.

Nevím na co jsi koukal hlupče. Já jsem pozorně 90minut sledoval OVM.

0/0
31.1.2010 20:55

Zoro21

Re: Vážený pane Horáku.

A přesto Ti to podstatné uniklo.

0/0
31.1.2010 21:26

slv

Re: Vážený pane Horáku.

Je n jestli nekecáš. Pokud někomu něco uniklo, tak je to "nejdůvěryhodnější" zpravodajský server.

A oranžgutánům, který slyší jen na zrušení regulačního poplatku.

0/0
31.1.2010 22:15

BS59

Hlavně když kraje defraudují peníze

a protiprávně vracejí poplatky - porušují zákon, tak ne. To má Rath omluvu, podle zákona do rozpočtu krajům nemá nikdo co kecat, neplatí to ovšem u Open card :-/

0/0
31.1.2010 20:17

BS59

_______________

"Kreatura. Mám z něj štítivý pocit. Lidský hnus a sprostota. Mrva. Skvrna a hanba. Takové a podobné výrazy volí Jiří Paroubek pro přeběhlíka Miloše Melčáka."

__________________________________________________________

úroveň? Kočkovic by ji jistě označili za intelektuální :-/

0/0
31.1.2010 20:14

Jiricek 1

Re: _______________

asi si ;-Dsi poplet diskusi ;-D!! Modří soudruzi -Melčák,Pohanka a Kočkojc-ti jsou úplně jinde;-D

0/0
31.1.2010 20:29

pleoner

Re: _______________

Taky si myslím, že výrazy mrvy Paroubka a jeho poslušného ocáska Ratha do lidské diskuze nepatří!

0/0
31.1.2010 20:42

monsieur Bogart Humphrey

Opět má pravdu

A to modré fanatiky rozpaluje do běla.Však Bc.Šnajdr pojede jak namydlený blesk.A takových bude více a bude se jich potřeba zbavit.;-D;-D

0/0
31.1.2010 20:11

dva_picove_tankuji_super_1

Re: Opět má pravdu

Neboj se vás zase do běla rozpálí až skončíme jak maďaři;-D;-D

0/0
31.1.2010 20:13

slv

Re: Opět má pravdu

Rath má pravdu i když lže.

No jo, na to musí být někdo dost blbej, aby s tímto vylezl.:-):-)

0/0
31.1.2010 20:14

Jiricek 1

Re: Opět má pravdu

Stejně,je to nějaké podezřelé to je samé Bc MAREK Šnajdr,Judr MAREK Benda,MAREK Dalík.....nějak přemarkováno né ;-D;-D?

0/0
31.1.2010 20:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.