Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Janis Sidovský polemizuje: Českou společností se skrytě plíží homofobie

"Viděno mýma očima, emancipace českých gayů nevzkvétá," píše ve svém příspěvku v rámci polemiky o situaci gayů a leseb v ČR producent Janis Sidovský. "Stagnaci pozoruji prakticky od dob, kdy byl navzdory Václavu Klausovi přijat Zákon o registrovaném partnerství. Štemplem na sbírce zákonů jakoby všechno skončilo."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

crazy.witch

homosexuál

Proboha...vy ani nevíte, co slovo homosexuál znamená. Jsem lesba, tudíž jsem homosexuální a nestydím se za to. Chci mít jednou děti a ráda bych, aby je moje partnerka mohla adoptovat nebo já její. Pokud si myslíte, že jsem zvrácená, tak prosím, ale já si kvůli bandě pochybných homofobních pokrytců nenechám do sebe strkat penis.

0/0
28.2.2010 22:38

Demagog z Lidového domu

S adopcemi mají problémy i heterosexuální páry

a tady má platit nějaká pozitivní diskriminace?

0/0
3.2.2010 14:10

Elmo

Re: S adopcemi mají problémy i heterosexuální páry

Registrovaní partneři nemohou adoptovat děti...

0/0
5.2.2010 0:40

Rokoko12

Re: S adopcemi mají problémy i heterosexuální páry

Take jim to neprislusi,at maji vsechna prava co se tyce vdovskeho,muzou po sobe i dedit a v nejlepsim pripade,pokud by to bylo dite z pribuzenstva, at jim je umoznena pestounska pece,nic vic,i tak mohou dokazat sve kvality nebo opak!

0/0
1.3.2010 0:16

kolda501

homofobie ...

nevím zdali se jedná plížení českou společností nebo spíše plížení v hlavách samotných homosexuálů. To co je dnes tolerováno/přijímáno nebylo před pár lety vůbec možné, vše chce čas a netlačit na pilu.

0/0
3.2.2010 14:04

Pavel Bored

...

Inteligentní a srozumitelné. Celkem si dovedu představit, že by zlé heterosexuály asi dost šokovalo množství, kdyby se během týdne vyoutovali všechny známé osobnosti i občané, nápad je to dobrý. :-) Ale coming-out pro obyčejné lidi na malých městech přináši riziko ztráty úcty spoluobčanů - kdo si přečte diskuzní příspěvky od některých homofobních pacientů níže, pochopí.

0/0
3.2.2010 9:56

wendddy

držím palce

držím Vám a celé komunitě palce :) a rozhodně jsem pro adopci dětí  R^ . "Normální" heterosexuální rodiny nemají patent na "normální" a kvalitní výchovu. Vždyť se člověk dnes a denně dovídá a o týrání, zneužívání, zanedbávání, které v některých "normálních" biologických rodinách probíhá.

Pro mě z toho vyplývá, že zárukou dobrého dětství a dobré výchovy není určitý typ rodiny, ale konkrétní lidé, jejich osobnost, povaha atd. Takže dobrou rodinu můžou klidně tvořit dvě mámy nebo dva tátové. Pro některé děti je bohužel rodina tvořená normálním špatným tátou a normální špatnou mámou....

0/0
2.2.2010 11:14

slon75

Re: držím palce

Možná nemají patent na kvalitní výchovu, zato mají patent na rozmnožování. Rodina není parta v hospodě, u které je v podstatě jedno, jaké má složení. Matka hraje ve výchově dítěte určitou roli, otec také a tyto role se dost liší.

Na toto téma jsou zpracovány desítky studií, rovněž tak na téma vliv dysfunkčního rodiče na psychickou stabilitu dítěte. Ze všech studií v podstatě vyplývá, že pro emočně stabilní dítě je optimální dobře fungující role otce i matky.

Jen těžko se dá předpokládat, že by v homosexuálním páru mohl jeden úspěšně hrát roli matky a druhý roli otce.

Kromě toho je v bytostném zájmu státu (zvlášť při dnešní zoufale nízké porodonosti) podporovat u rodin více dětí. Místo toho je největší snaha napnuta na podporu párů, které děti mít nemohou, což docela pěkně ilustruje zvrácené důsledky přehnaného rozšiřování tzv. lidských práv.

0/0
3.2.2010 15:01

mr.burns

Homo

Hned z prvu bzch chtěl uvést, že nejsem žádný xenofób, homofób a bůh ví co ještě - s každým si podám ruku, pokecám a nechám ho žít, jako například minulý měsíc, kdy jsem diskutoval s homosexuálem a toleroval jsem i dotyky, protože vím, že to patří k jejich způsobu projevu a komunikace. Nicméně co mne rozčiluje, je popírání faktu, ž se jedná v podstatě o deviaci. Jednoduchý zákon přírody mluví v můj prospěch a proč, když se na seriózní bázy chci bavit na toto téma, jsem častován jako homofób, xenofób, maloměšťák, buran atd. ? Jakým právem ?

Pokud tedy přijde někomu normálnní, že homosexuálům v podstatě chybí pud o zachování samasebe do budoucna a ba co víc, obcují svými údy do otvrorů určený k exkremenci fekáliíí, tak prosím.... V tom případě jsem homofób, maloměšťák, buran....jo a jsem na to tedy hrdý.

0/0
2.2.2010 11:12

Apimas

Re: Homo

"Pud o zachování sama sebe" homosexuálům nechybí. Proč podle Vás jinak bojují za možnost adopce dětí - často svých vlastních? A taky si snad nebudeme namlouvat, že účelem veškerých sexuálních aktů heterosexuálních dvojic je reprodukce...

0/0
2.2.2010 11:23

Pavel Bored

Re: Homo

Vtipné. Takže anální sex provozují jen homosexuálové, to že se běžné hetero porno bez análního sexu pomalu neobejde, protože by nenašlo dost publika, je asi nějaká homosexuální konspirace. Nemluvě o tom, že homosexuální sex je podle většiny homofobních chytráků vysloveně jen ten anální sex do konečníku, sotva se zabouchnou dveře do bytu. Tohle mě jen utvrzuje v tom, že odpůrci tolerance homosexuality mají nesmyslné argumenty, respektive, nemají argumenty.

0/0
3.2.2010 9:41

slon75

Re: Homo

Váš zájem o heterosexuální pornofilmy mě těší. Snad jimi brzy vyřešíte svoji skrytou orientaci a najdete mír (viz váš zdvořilý a tolerance plný příspěvek na předochozí stránce).

0/0
3.2.2010 15:07

D.A.V

Re: Homo

mr.burns : Souhlas ! R^  

A další mé poznatky: Asi na to není žádná studie, ale v mém okolí je z 10 gayů 7, kteří nemají jiný argument, než hledat na svojí obranu jiné gaye z řad celebrit nebo jiných osobností. Jakoby to byl jediný jejich argument pro svojí obhajobu. Ještě jsem neslyšel, že by nějaký hetero psal o dalších osobnostech, že jsou také hetero, jako argument pro svoji normálnost.  Budu zlý a asi to zde schytám, ale PROČ je valná většina gayů z řad židů, nebo v showbyzu v řadách umělců bez talentu (někteří zpěváci, módní návrháři a vizážisté, moderátoři podřadných kulturních akcí nebo redaktoři bulvárních plátků ? Proč nejsou vidět mezi prodavači, řidiči, dělníky, programátory, vědci ?  Je to snad proto, že mají ve vínku zakódováné mrzáctví k poctivé práci a naopak touhu po duševním a tělesném exibicionismu ? Taky mě u nich chybí smysl pro fayr-play a přebývá zákeřnost za zády.

0/0
7.3.2010 0:20

brnl

No ta "homofobie"

to je naprosto přirozená obranná reakce společnosti, homosexuálové nás podvádějí a stále stupňují své požadavky aby se tady dělali naprosto šílené výjimky speciálně pro ně. Vzpomeňme jen co tvrdili když se měl schvalovat ten jejich soukromý zákon o tom partnerství, slibovali jasně že žádné adopce se za tím neskrývají.

Např. ty adopce, dneska nám budou vykládat že adopce jen vlastních dětí nebo těch co je nikdo nechce a za půl roku po schválení vyrukují že to je diskrinminace a že chtějí při adopci stejná práva a až se jim to povolí tak vyrují že rovná práva jsou málo že chtějí pozizitivní diskriminaci.

Dávat děti homosexuálům to jsou naprosto zločinné pokusy na dětech, tady by mělo platit že adoptovat můžou jen zdraví a normální lidé a ti homosexuálové rozhodně normální nejsou, trpí deviantní úchylkou bez ohledu na to že si sehnali nějaké potvrzení že to je prý jen nějaká jiná sexuální orientace.

0/0
1.2.2010 18:10

slon75

Re: No ta "homofobie"

Minimálně statisticky jde jednoznačně o úchylku vůči normálu a v tak závažné otázce, jako je výchova dětí, by měl stát normalitu podporovat. Ale co se dá dělat, normalita je nuda, před kterou nás jistě zachrání jen uctívání různosti, rozmanitosti, tolerance, ústupků, chlácholení a uplácení.

Později, až už nebude žádná "normální většina", z jejíchž peněz by šlo ústupky menšinám uplácet, se budeme muset spolehnout na dostatečně pokorné prosby.

0/0
1.2.2010 22:28

Fight

.

Víte, co je zajímavé? Homosexualita byla ze seznamu psychických poruch odebrána, filosofie tam zatím zůstává. :D

0/0
1.2.2010 13:34

b.a.j.l.a.

přestaňte neustále s tou svojí abnormalitou exibovat

a nikdo si vás všímat nebude.

0/0
1.2.2010 12:05

brnl

Re: přestaňte neustále s tou svojí abnormalitou exibovat

Jo, jo to je ta podstata problému. Žij a nech žít, ať nás neotravují se svýmu stupňujícími se požadavky a nikdo si jich ani nevšimne.

0/0
1.2.2010 18:14

..Ahaman..

To není fobie, to je........štítivost.

:-P

0/0
1.2.2010 8:57

3cats

Naprosto souhlasím

s p. Sidovským. Můj syn je gay, žije v registrovaném partnerství, se svým partnerem je již nejméně 7 let. Vystudoval pedagogickou školu, pracoval v mateřské škole, nyní si otevřel vlastní, soukromou mateřskou školu. Přestože se pravděpodobně nikdy nesetkal s jednoznačným odsouzením pro svou sexuální orientaci, teď říká, že ve své mateřské škole nesmí dát najevo, že je gay. Bojí, že by rodiče své děti odhlásili. Kde je tedy ta rovnoprávnost, když se syn, který nikdy  neměl žádné problémy, jehož práce má jednoznačně přínos pro společnost a žije v monogamním svazku,  bojí přiznat svou orientaci? Přitom nikdy s tím problém neměl. Jak se asi cítí, to mi, vy homofobové, řekněte. Vždyť i Vaše dítě může mít tuto menšinovou sexuální orientaci! Jak Vám bude, až se Vám svěří (v tom lepším případě), že se cítí diskriminováno? Jak se ke svému vlastnímu potomkovi postavíte Vy?

0/0
1.2.2010 8:54

Qíteček na hrob cenzora

Re: Naprosto souhlasím

O čem že konkrétně ta údajná diskriminace je? O jeho strachu? Kdo že ho diskriminuje?

0/0
1.2.2010 8:56

3cats

Re: Naprosto souhlasím

Vy nevidíte diskriminační prostředí ve společnosti, když se někdo bojí přiznat svoji sexuální orientaci?? Jak byste se Vy cítil, kdybyste nesměl dát najevo, že Vám líbí ženy? I když, co víte, třeba jste také gay a tajíte to i sám před sebou:-). I tohle se stává.

0/0
1.2.2010 8:59

Qíteček na hrob cenzora

Re: Naprosto souhlasím

No teď jste mi otevřel oči. Už vás mám radši :-/

0/0
1.2.2010 9:02

3cats

Re: Naprosto souhlasím

Jsem ona.

0/0
1.2.2010 9:04

Qíteček na hrob cenzora

Re: Naprosto souhlasím

A tím se něco mění? 8-o

0/0
1.2.2010 9:05

Fight

Re: Naprosto souhlasím

Koncovka u přísudku. ;)

0/0
1.2.2010 13:31

wandering star

Re: Naprosto souhlasím

Určitě je i dost lidí, kteří se zrovna nechlubí tím, že je přitahují ovce nebo mrtvoly. Odpor k úchylnostem je zcela normální instinktivní reakce.

0/0
1.2.2010 21:27

wrangler

Re: Naprosto souhlasím

Milá paní, mám přítelkyni jejíž syn je gay. Nemám s tím problém, zrovna tak jako s tím nemají problém lidé kolem nich. Kromě své orientace jsou to normální lidé, žijí jako všichni ostatní, jen s tím rozdílem, že jsou jim různé qeer parády a podobné zviditelňování  gayů směšné. Víte, jak takovýmto lidem ti dva homosexuálové říkají? Trapné buzny!

0/0
1.2.2010 9:20

3cats

Re: Naprosto souhlasím

Naši kluci se taky nevystavují a nejde jim o to. Nicméně nutnost tajit vlastní sexuální orientaci způsobuje opravdu to maloměšťácké a homofobní prostředí.

0/0
1.2.2010 9:31

wandering star

Re: Naprosto souhlasím

Pokud hošům nevyhovuje to bakané prostředí, mají pas a mohou se odstěhovat do lepšího.

0/0
1.2.2010 21:25

slon75

Re: Naprosto souhlasím

Jako to udělala spousta vzdělanějších nebo excentričtějších lidí, kterým bylo maloměsto těsné. Každý z nich se musel se stádním chováním maloměsta vypořádat sám a žádnému z nich v tom nepomáhal zákon, nevím, proč by homosexuálové měli být výjimkou.

0/0
1.2.2010 22:32

Kecaj

Re: Naprosto souhlasím

Fuj a ještě učí děti.:-(

0/0
1.2.2010 9:24

poppers

Re: Naprosto souhlasím

..tak přesně toto je homofobie.

0/0
1.2.2010 11:27

smějící se bestie

Re: Naprosto souhlasím

a víš kolik učí pedofilů ?

0/0
1.2.2010 12:14

axax

Re: Naprosto souhlasím

To není "diskriminace" ... Tito lidé jsou postižení a jejich orientace je v něčem zvrácená, je to deviace a úchylka, která se projevuje mentálně i fyzicky. Pro běžné lidi je to dost odporné a není divu, nemluvě o tom, že lidé s homosexuálním postižením si ještě dost škodí neadekvátním upozornováním na sebe a vynucováním práv, která jim nepřísluší a jsou vážným ohrožením jiných osob (adopce dětí apod.)

0/0
1.2.2010 12:00

3cats

Re: Naprosto souhlasím

Tak toto je homofobie a ignorance nejhrubšího zrna,

0/0
1.2.2010 12:02

axax

Re: Naprosto souhlasím

Ne pane. to je čistá realita ...

0/0
1.2.2010 13:06

axax

Re: Naprosto souhlasím

"monogamie" - i kdyby třeba žil s kozou, tak by se to dalo nazvat monogamie, ale na zvrácenosti té skutečnosti (podobně jako když spolu obcují dva chlapi) to nic nemění

0/0
1.2.2010 13:35

ten.jenz.bloudi.svetem3

Re: Naprosto souhlasím

Rozumím Vám. Je těžké se smířit, že máte postížené dítě, že si přejete jej vidět jako normální. To, že máte postížené dítě, to není niči chyba; ani Vaše, ai dítěte.Avšak proč si lhát do kapsy? Příroda nadělila muži rectum, nikoliv kloaku. Když si pravdu přiznáte, uleví se Vám i Vašemu potomkovi.:-) Pokud jste věřící, tedy vím, že Bůh je milostivý a  lidi jsou hříšní. Když se Váš syn rozhodne nesmilnit, věřím, že bude spasen.

0/0
1.2.2010 13:38

Fight

Re: Naprosto souhlasím

A ženě rectum naděleno nebylo? :D

0/0
1.2.2010 13:41

axax

Re: Naprosto souhlasím

Bylo. Ale též k podstatně jinému účelu

0/0
1.2.2010 14:42

3cats

Re: Naprosto souhlasím

Milý pane, ani já, ani můj syn se s bohem smiřovat nemusíme. Ale možná byste se vyměl vyzpovídat z hříchu nesnášenlivosti;-)

0/0
1.2.2010 17:55

ten.jenz.bloudi.svetem3

Re: Naprosto souhlasím

Rodičovský pud je silný, rozumím. Přiznat si pravdu a realitu je vždy těžší, jak si do kapsy lhát. Nestyďte se za nemocného syna! Třeba v případě Vašeho pomka je postížení vyváženo něčím jiným chválihodným.:-)

0/0
1.2.2010 19:11

Pan Navratil

Re: Naprosto souhlasím

To možná zabralo u vašicho rodičů, určitě byli tím negramotným polodebilem zklamaní.

0/0
3.2.2010 15:16

brnl

Re: Naprosto souhlasím

No tedy svěřovat svoje dítě někomu kdo má potřebu kolem sebe vykřikovat že je gay to může udělat jen naprostý blázen.

Ono kdo čte tzřeba jen denní tisk  tomu je jasné že na tuhle sexuální úchylku se asi tak 30 x častěji navazují úchylky další a daleko horší, tedy hlavně pedofilie a řekl bych že i jiné, ono např. to vraždění heparinového vraha v tom byl sexuální problém další zcela stoprocetně.

0/0
1.2.2010 18:20

wandering star

Re: Naprosto souhlasím

Váš syn se chová velmi rozumně. Normální člověk by pohlavně úchylnému dítě nesvěřil.

0/0
1.2.2010 21:29

Apimas

Re: Naprosto souhlasím

Dobrý večer!

Chci Vám jen napsat, že se mi velmi líbil Váš příspěvek i Vaše klidné a střízlivé odpovědi na některé reakce, které Váš příspěvek vyvolal! Souhlasím s Vámi a bohužel musím konstatovat, že diskuze, kterou Váš přípěvek vyvolal, Vám dává pouze za pravdu, jakkoliv je to smutné a jakkoliv bychom si přáli, aby tomu bylo jinak. Míra homofobie v české společnosti mě nemile překvapuje, domníval jsem se, že je už trochu dál, nicméně přesto přese všechno stále doufám, že převážná většina příspěvků v této diskuzi nezračí většinový názor české společnosti, ale jen frustraci několika jedinců, kteří mají zřejmě problém především sami se sebou (a nemusí to být právě latentní homosexualita, nýbrž například pocit nenaplněnosti nebo nedostatečné seberealizace) a ke škodě vlastní i ostatních se nezmůžou k ničemu jinému, než dávat svým pocitům průchod v podobných diskuzích. Jsem přesvědčen o tom, že normálního a zdravě uvažujícího člověka, by podobné články nechávaly naprosto klidným...

0/0
1.2.2010 22:37

Qíteček na hrob cenzora

A jé....

Dobré ráno, cenzore...

0/0
1.2.2010 8:47

wrangler

Nějak se nám ti "homo" rozpálili.

Nedávno b. Hromada, dnes b. Sidovský. O co jim vlastně jde?RvRvRv

0/0
1.2.2010 8:43

Qíteček na hrob cenzora

Re: Nějak se nám ti "homo" rozpálili.

Aspoň nebude taková zzzima :-P

0/0
1.2.2010 8:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.