Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Klaus v případě prasečí chřipky šílí zbytečně a přestřelil

Václav Klaus si umí neomylně vybrat téma, kterým vyvolá diskusi. A také se opakovaně jakoby staví na stranu "prostých" lidí. Takovým je i jeho poslední palba do generálního štábu armády a ministra obrany kvůli původně povinnému očkování vojáků proti prasečí chřipce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hanys66

A něco konkrétního k věci by nám autor nechtěl sdělit ?

8-o

0/0
8.2.2010 10:03

fel_low

Re: A něco konkrétního k věci by nám autor nechtěl sdělit ?

Aco vy, vy byste se nechtěl zeptat na něco konkrétního?;-D

0/0
8.2.2010 13:41

thomassinno

Kdopak sponzoroval tento článek ?

Pan Dr.Vít nebo farmaceutická loby?

0/0
7.2.2010 15:28

agnostik1

Re: Kdopak sponzoroval tento článek ?

;-D;-D;-D!

0/0
7.2.2010 18:17

FoDa

Hmm..

tak pokud tu někdo opravdu šílí, vytrvale šíří hysterii a informace o neexistující epidemii choroby a podle mě i naplňuje podstatu trestného činu šíření poplašné zprávy tak jsou to třeba hlavní hygienik, ministr zdravotnictví...

Třeba Vít je naprosto famózní. Očkovat se nestihl a už to neudělá - přitom nám tvrdí, že vakcína má nové zázračné účinky a funguje i po vypuknutí choroby.

K lékaři nepůjde a nebude snad ani marodit, protože jak známo tato choroba má velice lehký průběh a nepředstavuje pro člověka žádné nebezpečí ;-D

0/0
7.2.2010 12:48

Josef II

Re: Hmm..

Na svete jiz zemrelo na P.CH. 35 000 lidi ! Az zemre nekdo v tve rodine, tak budes hystericky silet take, ty hlupaku ! 

0/0
8.2.2010 13:44

Taffey

Re: Hmm..

Sám jsi hlupák a na druhého to svádíš. Kdybys byl v obraze, došlo by ti, že každoročně zemře jen v ČR na obyčejnou chřipku 2000 lidí. Viz zde: V České republice zemře každoročně v důsledku chřipky přibližně dva

tisíce pacientů, což představuje přibližně 2 % všech úmrtí. Zatímco

nejvyšší výskyt nemocných je zjišťován u školáků a u mladých dospělých,

maximum počtu úmrtí je mezi seniory,“ vysvětluje MUDr. Jan Kynčl, Ph.D., epidemiolog Státního zdravotního ústavu Praha. Předpokládám, že u nás je tato nemoc docela podchycena, takže ta úmrtnost není nijak vysoká. Proti těm cca 2000 zemřelých na obyčejnou chřipku je těch pár desítek mrtvých na prasečí chřipku za těch pár měsíců, opravdu směšný. Chce to jen dívat se na svět pomocí zdravého selského rozumu a nehysterčit kvůli všemu, co se v novinách dočteš.

0/0
8.2.2010 14:56

redy.hind

Zbytečné plašení

Na chřipku od nepaměti umírá veliké množství lidí.  V minulosti umíralo i veliké množství ptáků, jen se nemluvilo o tom, že to je ptačí chřipka. Toho využili výrobci léčiv, vytvořili bublinu a vyplašili celý svět.  Dobrý byznys, že ???   Nyní zřejmě uměle vyrobili virus mexické chřipky a situace se opakuje....  Přečtěte si  http://ok-team.cz/sekce/tajemstvi/tajemstvi.php  a udělejte si svůj názor. Jsem nezaujatý, ale jsou tam zajímavé argumenty, které si normální smrtelník neuvědomuje.  Proto souhlasím s panem prezidentem a podporuji všechny, kteří nesouhlasí s povinným očkováním. Znám mnoho lékařů a ani oni se nebudou nechávat očkovat.

0/0
7.2.2010 9:26

joel2

Mutace

Tvrzení "Navíc se chřipkový virus může měnit a ani experti nejsou schopni dopředu odhadnout jak a kdy. " není argumentem pro očkování, ale proti němu. Při mutaci viru se očkování stává neúčinným.

0/0
6.2.2010 23:17

mekon2

Nechapu

Ja se naockovat nechal, jak proti H1N1, tak proti sezonni chripce (jako kazdy rok uz pet let). A mam klid. Jsem rad za moznost, ze muzu snizit pravdepodobnost onemocneni a nemusim jen cekat, jestli skoncim v posteli. Nechapu, proc se tohle tema tak politizuje a spojuje s omezovanim osobni svobody.

0/0
6.2.2010 22:43

Taffey

Re: Nechapu

No, já jsem na tom přesně opačně. Nikdy jsem se očkovat nenechal, zato se řídím normálními pravidly, jako - 1. neposílám kluka do školy, když je marod, 2. dělám ve škole bugr, pokud zjistím, že učitelka neposlala ráno domů nachlazeného spolužáka, 3. pravidelně si myju ruce atd.,4. je-li zima, piju podle toho a též se adekvátně oblékám, 5. je-li chřipkové období, nechodím do kina a ni nikam do společnosti, kde je kdokoli nachcípán atd., atd. Když vidím kretény, kterým teče z nosu a kašlou, jak sedí v kině nebo jsou v obchodě, obzvlášť  s potravinama, zabil bych je. Lidé se dnes chovají jako banda debilů a pak to tak vypadá. Předevčírem jsem si v jistém supermarketu nechal zavolat jeho šéfa a bonsznul jsem pokladní v bufetu, které teklo z nosu, měla rudé oči a kašlala do kapesníku. Přesto za kasou seděla a kasírovala obědy. To je naprosto neuvěřitelné. Od vedoucího jsem za to dostal masné výrobky v hodnotě 300 kaček dle vlastního výběru. Vyhrálo to 60 deka pravé hovězí svíčky.

0/0
8.2.2010 15:03

mekon2

Re: Nechapu

Naprosto s Vámi souhlasím, prevence je velice důležitá. Dřív to bylo jediné, co jsme měli k dispozici. Teď máme navíc ještě vakcínu...

Prevence má také své problémy: 1. lidé ještě nemusí mít žádné příznaky, ale už jsou nakažliví, 2. většina lidí do společnosti jít musí, ať už je to cesta hromadnou dopravou nebo supermarket.

Očkování trvá 5minut, což je ve srovnání s opatřeními, které tu popisujete, celkem zanedbatelné. Navíc cenově to podle mě vyjde srovnatelně s multivitamíny, které hodně lidí stejně používá k prevenci (i když multivitamíny nepomáhají, ale to je jiné téma), a kupuje je od těch stejných farmaceutických firem, které vyrábějí vakcíny.

0/0
8.2.2010 19:44

parbat

Klausobijec Buchert

Pan Buchert patří mezi skupinu novinářů,jako jsou např.: Komárek,Lechstina,Pehe ap.,kteří nenechají na p.Klausovi nit suchou.

Cokoli prohlasi je všechno špatné.Poúživají silná slova bulvárních novinářů,jako např.:"šílí,v případě očkování proti prasečí chřipce.Neviděl jsem ho šílet,ale věcně argumentovat.

Stejné je to i v případě globálního oteplování,které opět nahrává pohádkovému zbohatnutí určitým vlivným skupinám podnikatelů.

Na světlo světa vychází podvody,výmysly a překrucování faktů,všechno má jediného jmenovatelé,lehké zbohatnutí na úkor zabedněných lidí.

Někteří novináři se servilně posmívají p.rezidentovi,bez seriozní znalosti faktů,jejich povrchnost je známkou jejich ubohosti.;-€

0/0
6.2.2010 21:03

Alein

Re: Klausobijec Buchert

Jj, to vidím venku jak se globálně "otepluje":-)

0/0
6.2.2010 21:39

pinguone

..kdo sili je farmaceuticka lobby...

:-P

0/0
6.2.2010 13:58

Mivyk

Pane Bucherte

počítám, že jste očkovaný proti mexické chřipce, když jste tak chytrý.

Kdyby pan prezident nerozpoutal tuhle debatu nad vakcinací, politikům by to bylo šumafuk!

0/0
6.2.2010 13:07

prolhani.novinari

Prasečí rýmička

Jedinej efekt toho falešného poplachu bude ten, ža pokud někdy dojde ke skutečné pandemii, lidé už žádné varovné zprávě věřit nebudou a bude to vážně masakr...

0/0
6.2.2010 11:37

Pan Navratil

Re: Prasečí rýmička

Ono si stačí vzpomenout na hysterii kolem ptačí chřipky.

0/0
6.2.2010 13:44

brta

vyležet

Každá chřipka se má vyležet v posteli.A co se děje v ČR?Chřipku vyleží v posteli max.10% nemocných.Proč?Protože se bojí zaměstnavatelů!Známá pracuje jako prodavačka v potravinách.Majitelka prodejny zakazuje prodavačkám marodit,  ty to pak přenášejí na další obyvatele.Neměl by to někdo kontrolovat,jestli nakažený chřipkou nepracuje v tomto oboru?A politika státu/ODS/je,co nejméně marodit,nejsou peníze.Ušetí se jen v začátku a pak to stojí velký peníz!

0/0
6.2.2010 9:28

Alein

Re: vyležet

To máte pravdu, zákon by měl zakázat přecházení nemoci, nikoliv pochybné očkování

0/0
6.2.2010 21:40

smaž mě, ale stejně mám pravdu

klaus je dobrý prezident

a výborně se postavil proti povinnému očkování vojáků; také to není žádný fanatický eurounionista a dobře dělal obstrukce lisabonské smlouvé; klaus se distancoval od ods, to jsou další body pro něj; a není extrémně globálně oteplenej - není to žádná kikina :-P

0/0
6.2.2010 4:22

prolhani.novinari

Re: klaus je dobrý prezident

Já Klaouse nikdy neměl rád, ale od té doby co se distancoval od modroptáčníků u mě získává jeden bod za druhým. Neleze nikomu do zadele a říká svůj názor. O proti pravdoláskařskému guru je to milá změna.R^

0/0
6.2.2010 11:41

Jerrymil

odzkoušení nové látky v léku

Je pravda, že léky se nejprve testují, ale je také pravda, že se testují jen na takové nemoci, které se dají předpokládat, že nebudou různě mutovat a když je na testy čas. Takže myslet si o injekci na chřipku ( i normální sezonní ), že se dá precizně otestovat ( zvlášť když mutuje každý rok) je zcestné. je také zcestné si dělat názor na základě odorných názorů, protože si často v tomto pohledu protiřečí. nejlépe je, řídit se vlastním rozumem.

To, že v ČR se skoro nikdo neočkuje proti chřipce není zásluha a vypovídá to jen o našem psotoji k našemu zdraví aok tom jak si vážíme zdraví druhých. Když je ve výrobních podnicích 30% nemocnosti ( průměrně) v období chřipek, je to dílem nejen toho, že se dává český dělník rád marod, ale i tím, že se neočkujeme proti sezonní chřipce jako v EU, kde průměr je 15%. Dělejte si co chcete, klidně neočkujte, klidně očkujte, ale až vám někdo ve vaší rodině umře nesnažte se pak dojímat ostatní v TV Nova nějakém stupidním rádoby investigativním pořadu.

0/0
5.2.2010 18:35

Viper1

Re: odzkoušení nové látky v léku

Ano, přesně tak. Odmítáním vakcíny se ukazuje, že si občané ČR váží svého zdraví a berou ho vážně R^

0/0
6.2.2010 18:17

st.st

Bucherte, stáhněte si tu vlaječku Novartisu z okna

působí to divně... ;-D

0/0
5.2.2010 18:09

Mivyk

Re: Bucherte, stáhněte si tu vlaječku Novartisu z okna

R^

0/0
6.2.2010 13:10

Streit

Nesouhlasím

Prasečí (ptačí) chřipka jsou alarmismem za účelem kšeftu a omezení svobod (stejně jako klimatická hysterie):

http://streit.blog.idnes.cz/c/122096/Pokud-Vit-prezije-vyhodte-vakciny.html

Prezident Klaus reagoval správně a je bohužel jedinou pojistkou proti tomuto katastrofickému extremismu:

http://streit.blog.idnes.cz/c/122072/Dekujme-za-Klause-na-Hrade.html

0/0
5.2.2010 15:24

kimi63

Hodinky, holinky, všechno jedno, obojí se natahuje.

Pane Bucherte, ověřujete-li si fakta ke všem vašim článkům stejně, jako k tomuto, měl byste se radši poohlédnout po jiném zaměstnání.

0/0
5.2.2010 14:42

a11

Hm

Tak takové BLÁBOLY jsem už dlouho nečetl. "Proti chřipce se očkují miliony lidí a nebyly to žádné pokusy." To je pravda ovšem v případě, že ta vakcína je ODZKOUŠENÁ, což v tomto případě evidentně nebyla. To ovšem panu PISÁLKOVI zjveně nevadí.  "Namístě proto rozhodně není obvyklé české "přecházení" této nemoci." To je pravda, ale to NEZNAMENÁ, že do sebe musím nechat píchat předem různá svinstva, která u některých (i když jich jistě není mnoho) lidí mohou dokonce i průběh nemoci ZHORŠIT. Znamená to jediné - ŽE PŘI NEMOCI MUSÍM LEŽET, což je značně odlišné od výrazu "musím se dát očkovat". "Navíc se chřipkový virus může měnit a ani experti nejsou schopni dopředu odhadnout jak a kdy." Ano to je pravda a znamená to jediné - po zmutování viru nemusí vakcína již působit a člověk nemoc stejně DOSTAT MŮŽE.

Jediné, s čím souhlasím, je trzení: "Takže očkovat vojáky proti chřipce nebyl až tak hloupý nápad." Ovšem za totální kravinu považuji povinné očkování.

0/0
5.2.2010 11:39

stip

Buchert píše reklamu Paroubkovi a vzápětí pomlouvá Klause

Zkrátka kmentonoviny.

0/0
5.2.2010 11:13

a co třeba

Realista Klaus s "oteplováním" a "pandemií"...

Chápu, jde o kšeft, vyděšení lidé skoupí kde co, cokoli jim vnutíte...jenže logika se panikou odbourat nenechá a lidé rozumu mdlého a užiteční alarmističtí idioti ať si melou co chtějí....

0/0
5.2.2010 9:53

Zebin

už jen mlátíte prázdnou slámu, pane

0/0
5.2.2010 7:12

biggles

Re: už jen mlátíte prázdnou slámu, pane

jestli to nebude tím že prázdné slámy má nadbytek... :-)

0/0
5.2.2010 8:34

Helena1

Proč píšete takový hlouposti?

To se opravdu nestydíte? A víte co, až si přestanete plést normální a prasečí chřipku, třeba se vám uleví.

0/0
4.2.2010 22:55

captain cook

Re: Proč píšete takový hlouposti?

za co by se mel pan Buchert v tomto pripade stydet?

Fakt je, ze prezident Klaus se plete do veci, ktere jsou uplne mimo jeho sferu ziskaneho vzdelani nebo uradu.

Pokud je mi znamo, Ustava CR se nezminuje ze kdyz je nekdo zvolen prezidentem CR, prebira automaticky s uradem i patent na rozum a punc neomylnosti, jako treba papez. Prezident CR ma k papezstvi hodne daleko!

0/0
5.2.2010 6:40

B.D.S

Re: Proč píšete takový hlouposti?

Samá voda.. Papež a patent na rozum a punc neomylnosti.. mimo sféru úřadu (vrchní velitel ozbrojených sil..) cook ani nečetl zmíněné tiskové prohlášení, to je zase chytrolínek..

0/0
5.2.2010 7:49

captain cook

Re: Proč píšete takový hlouposti?

je videt, ze ti chybi schopnost logicky uvazovat.

Cesky prezident je sice vrchnim velitelem ozbrojenych sil, ale neni soucasne vysokym dustojnikem z povolani, sef-lekarem a specialistou na epidemiologii ani hlavnim hygienikem atd atd.

V mnoha demokratickych statech je zvykem, ze vrchni velitel ozbrojenych sil nasloucha radam specialistu z danych oboru (podle pripadu), nez vynese narizeni nebo vyda povel.

Takovy vrchni velitel si ovsem o sobe jesitne nemysli ze je neomylna kapacita na vsechno a ze naslouchat prislusne kvalifikovanym poradcum je na starou belu, protoze on to prece vsechno zna nejlip.

0/0
6.2.2010 10:16

Mivyk

Re: Proč píšete takový hlouposti?

Je vidět, že vám pan prezident asi šlápl na kuří oko ;-)

0/0
6.2.2010 13:12

captain cook

Re: Proč píšete takový hlouposti?

nikoliv. Chova se ale tak, ze uz k nemu nemam zadny respekt. Jesteze neni mym prezidentem, to bych si musel stridave zoufat a stydet se.

0/0
6.2.2010 13:40

B.D.S

Re: Proč píšete takový hlouposti?

Ano, logika zní: ať řekne Klaus cokoli, nikdy, nikdy, za žádných okolností není jeho stanovisko důsledkem konzultace s odborníky. Tedy ani kdyby řekl či tvrdil v tomto případě opak. Tvoje logika má nadále vážnou trhlinu v zanedbání rozdílu mezi tiskovým prohlášením a nařízením či povelem. Hlavní účel tvé logiky: kopnu si do Klause (kohokoli s opačným názorem). Pokud je za co se stydět, pak za trapáčky, kteří kolem sebe kopou, aniž by znaly aspoň základní fakta k věci.

0/0
6.2.2010 21:56

Joooudas

Vilda jede!!!

Móc pěkný! R^R^R^

0/0
4.2.2010 21:46

Barry Goldwater

Prezident "svorník"

opět neodolal, aby z něčeho , co mohlo proběhnut naprosto bez problémů, neudělal něco, co opět rozdělilo národ. Podobně, jako např. při jmenování nových soudců, nebo při podpisu Lisabonské smlouvy. Myslím, že prezident by neměl snižovat autoritu pracovníků státní správy, když je navíc nejisté, jestli v kauze prasečí chřipky opravdu udělali chybu, nebo jestli na základě dostupných informací nepostupovali naprosto správně.

Zastávám názor, že se pan prezident těmito činy snaží kalit vodu, aby odvedl pozornost od svých skutečných záměrů, jejichž skutečný účel mimo jiné naznačily jeho prezidentské milosti lidem napojených na organizovaný zločin.

0/0
4.2.2010 20:04

a co třeba

Jak je v Bohnicích,Břéťo ?

Dobře, viď, pustí tě k počítači....

0/0
5.2.2010 9:55

korzár

Bucherte, Bucherte,

vůbec nevíš, o čem mluvíš Rv

0/0
4.2.2010 17:21

Canada

Chřipka a prasečí chřipka

Autor článku má sice nadpis obsahující slova o prasečí chřipce, ale v textu mluví pravděpodobně o chřipce sezonní. Veškeré rozvířené vody se týkají očkování vojáků proti chřipce prasečí.Jsem voják z povolání, nenechel jsem se očkovat nikdy proti žádné chřipce a už dobrých dvacet let jsem nebyl nemocen. Na moje zdraví má vliv určitě  životní styl.......a to se vůbec "neupejpám". Mnoho mých kolegů se očkuje proti chřipce sezonní, ale očkování proti prasečí, zásadně odmítají.A já také.!Stát neví co s vakcínama,protože je nikdo nechce, tak je dáme armádě, té se to striktně nařídí a hotovo!

Mám řešení, klidně se své vakcíny proti prasečí chřipce vzdám (a všichni moji kolegové také) ve prospěch našich romských spoluobčanů. Co kdyby si zas někde ve Strasbourgu stěžovali, že něco nedostali...???!!!;-)

0/0
4.2.2010 13:25

a11

Re: Chřipka a prasečí chřipka

R^;-D;-D

0/0
5.2.2010 11:42

ArcusTangens

Stát ušetří

Nepotřebujeme doktory. Nepotřebujeme vědce (klimatology a jiné).

Všechno zastane Hradní kancelář.

http://www.pimpaku.cz/content/slouceni-akademie-ved-prezidentske-kancelare

0/0
4.2.2010 11:50

bob52

Re: Stát ušetří

Hlavně nepotřebujeme masáž médií, placených nátlakovýma skupinama. 

0/0
4.2.2010 19:30

voška

Každý český Švejk je pobitvě generál!!!!

Tím největším je Klaus. Když začala tato chřipka zabíjet, všichni měli sevřený zadek. Teď všichni, co neonemocněli, jsou mistři světa. Zejména od vrcholných politiků bych čekal seriozní vyjadřování a uvážlivá slova. My ale takové politiky nemáme a dlouho mít nebudeme. Odeznívající problém se opět a tradičně stal pro politické hlupáky předmětem zviditelňování a sbírání bodů v pochybných žebříčcích popularity. Chřipka ještě nevymizela a může klidně navštívit i Pražský hrad. Jak to bude s jejím hodnocením potom?

0/0
4.2.2010 9:54

kytka112

Re: Každý český Švejk je pobitvě generál!!!!

8-o8-o tys měl sevřený zadek? u ptačí taky? u nemoci šílených krav taky? Tak to tě lituju, že se už takovou dobu nemůžeš pořádně vys....Rv 

Jediný Klaus řekl naplno, co většina lidí věděla nebo si to alespoň myslela....R^[>-]

0/0
4.2.2010 11:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.