Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič kamionu zemřel při celní kontrole, smetl ho jiný kamion

Na hlavním tahu z Prahy do Chomutova zemřel nad ránem třicetiletý řidič kamionu z Německa. Jeho vůz na Lounsku kontrolovali celníci, když ho smetlo další nákladní auto. Řidič pravděpodobně usnul za volantem. Dva celníci skončili těžce zranění v nemocnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Klement z Prahy

Do vozu znacky IVECO

bez alkoholu v krvi nesedam.!!!

0/0
29.1.2010 7:59

Íčko-Berija

Je to sice smutné,ale pokud se ty paka zabíjejí

jen mezi sebou .......

0/0
28.1.2010 8:53

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Je to sice smutné,ale pokud se ty paka zabíjejí

dá to hodně práce být takový magoooooooooor?

0/0
28.1.2010 10:22

sámvelkýmao

Re: Je to sice smutné,ale pokud se ty paka zabíjejí

jemu evidentně ne..............;-D;-D;-D

0/0
28.1.2010 16:32

sámvelkýmao

no

diskutovat s ignoranty typu oldcanis nemá fakt cenu.maličký zakomplexovaný človíček,co umí jen nadávat,ale nenašel jsem ani jeden jeho věcný příspěvek.chudák malá,musí se tak užírat.kdoví jestli kdy viděl kamion,natož v něm seděl..................;-D;-D;-D

0/0
28.1.2010 8:10

oldcanis

Re: no

Za to ty máš věcné příspěvky, ale jeden blbější než druhý. Vinu za řidiče který zachrápal svádět na celní správu, může jen blb jako jsi ty.

0/0
29.1.2010 13:00

retkini

Re: no

tomu to nevysvětlíte. On si svého viníka již našel

0/0
29.1.2010 13:13

oldcanis

Re: no

Kdyby jsi si článek pořádně přečetl, tak víš víc, hlupáku !

0/0
29.1.2010 16:41

oldcanis

Re: no

To nepatří tobě ale nahoru, jsem rád že máš stejný názor.

0/0
29.1.2010 16:45

semafor

Re: no

R^

0/0
29.1.2010 19:15

j@rynek

Celníci ze Zlína dělají to samé.

Kontrolují auta na nepřehledných úsecích,jen aby nahonili statistiku, protože nemají na zlinsku nic jiného na práci!!Ten jejich slavný manager L.L. je bezohledné p@ko a dělá vše pro to, aby se udržel u korýtka. Ale na každé prase se vaří voda!

0/0
28.1.2010 6:39

koga

Re: Celníci ze Zlína dělají to samé.

tohle přeci nebylo o nepřehledném místě, ten řidič stejně chrněl, tak co tu řešíš?

0/0
28.1.2010 8:21

sigenius

Re: Celníci ze Zlína dělají to samé.

On tu řeší čistě jen to, že i celníci ze Zlína dělají (zase jiné) chyby.

0/0
28.1.2010 11:27

MouseMAN

Re: Celníci ze Zlína dělají to samé.

Dovolte mi oponovat, ze to neni to same. Misto, kde se stala tato tragedie, znam a rozhodne ho nelze oznacit za neprehledne. Je to nekolikakilometrovy rovny usek, od listopadu navic silnice pro motorova vozidla.

0/0
28.1.2010 10:08

semafor

Re: Celníci ze Zlína dělají to samé.

Hloupé

0/0
29.1.2010 19:16

Rommik

Jo, jo..................

.................v těch dementních zemích, kde je povolena jistá hranice alkoholu v krvi, jsou tak hloupí celnící a policajti, že auto " odvedou " na bezpečné místo. To jem MY jsme lepší. Zabíjíme lidi příkazem. A když ho nesejme kamion, tak ho po jednom pivu pronásledujeme tak dlouho, dokud se nezabije

0/0
27.1.2010 23:19

semafor

Re: Jo, jo..................

Ty nemůžeš být zdravý!!:-P

0/0
29.1.2010 19:17

MP74

Ne jenom celníci, ale i PČR

jsou paka co staví na dálnici v odstavném pruhu, kde o bezpečnosti není vůbec řeč.

Vlastní zkušenost  PČR Olmík, hlídka často stojí přímo na dálnici za Hypernovou směrem k pumpě OMV a zastavuje do odstavného pruhu. Kontrolovaný stojí na dálnici, kolem chodí 2 ocasy ve vestě, auto nebliká a kolem to frčí 130 km/h. O tom že zastavují auta ze 130 km/h na 0 km/h a po kontrole se provede bezpečný start z 0 na 130 km/h raději ani nemluvím.

Holt v uniformě není mozek nebo rozkaz je rozkaz :-/

0/0
27.1.2010 22:30

WIFI

Re: Ne jenom celníci, ale i PČR

odstavný pruh neslouží k jízdě, takže když někoho zastaví a kontrolují v odstavném pruhu a nějakej koko. je smete, tak 100 % na toho, co je smet, protože v odstavným pruhu se nejezdí,

0/0
28.1.2010 7:27

sámvelkýmao

Re: Ne jenom celníci, ale i PČR

a podle jakýho paragrafu silničního zákona je možno bezdůvodně zahnat kamion do odstavného pruhu a tam ho kontrolovat?notabene už jen to,že odstavné pruhy jsou v česku úzké,takže stojící kamion tam zasahuje do jízdního pruhu a vytváří tím ZCELA ZBYTEČNĚ nebezpečnou překážku.kontrolovat-proč ne.ale na bezpečném místě a ne veprostřed silnice.;-D;-D;-D

0/0
28.1.2010 8:18

WIFI

Re: Ne jenom celníci, ale i PČR

a bezpečné místo je co ? No mohli by to dělat jako např. při vážení, že kamiony odvedou zcela mimo, ale to by se zase objevila kritika, že to ještě více zdržuje....... .

a podle jakýho paragrafu ? No číslo nevim, ale určitě je tam možnost kontroly účastníků silničního provozu příslušníky policie a jinými na místě vhodném, kde neohrožují ostatní :-)

0/0
28.1.2010 8:36

inkognito79

Re: Ne jenom celníci, ale i PČR

důvody, kdy je možno zastavit v odstavným pruhu jsou popsány v zákoně, o silniční nebo celní kontrole tam není ani zmínka, je nutný na takový postup podat stížnost, aby se ti kovbojové probrali

0/0
28.1.2010 8:43

WIFI

Re: Ne jenom celníci, ale i PČR

no v zákonech obecně nemůže být popsán přesně každý případ co může nastat. Je v zákoně, že mohou policajti stavět auta a kontrolovat na bus zastávkách ? Určitě to tam taky nebude, takže podle tebe asi nemůžou vlastně kontrolovat nikde

0/0
28.1.2010 9:19

sámvelkýmao

Re: Ne jenom celníci, ale i PČR

ne stížnost,ale trestní oznámení na toho,kdo ten kamion nahnal do odstavnýho pruhu a zastavil ho tam.;-D;-D;-D

0/0
28.1.2010 16:32

retkini

Re: Ne jenom celníci, ale i PČR

ten smích patří vaší neznalosti? Zkuste si to tr. oznámení podat. Do očí se vám asi nikdo nevysměje ale....;-D

0/0
28.1.2010 20:01

semafor

Re: Ne jenom celníci, ale i PČR

Vysvětli, jak někdo nahání kamión;-D;-D:-P

0/0
29.1.2010 19:22

u.boat

Re: Ne jenom celníci, ale i PČR

No vidíš... A já myslel že se v odstavným pruhu smí stát jen v nouzi. Ta kto si tam smím jako kdykoliv chci parkovat??

Asi ne - že jo. A proč? Že by kvůli bezpečnosti?

0/0
28.1.2010 9:22

WIFI

Re: Ne jenom celníci, ale i PČR

určitě bude rozdíl v parkování a kontrole, která je tam jednou za čas, trvá max. pár hodin

0/0
28.1.2010 9:41

BRISTON

Oba celníci jsou na ARU

Tak si je Chudáku jsi vyslechnout...... Obávam se ŽE POLOVIČKA Z VÁS NEVÍ CO PÍŠE.

0/0
27.1.2010 20:50

maudite

Re: Oba celníci jsou na ARU

Nadrizeny , ktery je tam poslal a naridil kontrolu na tom miste by mel byt okamzite exemplarne vyhozen a mel by byt financne zpoluzodpovedny za skodu.

Doufam, ze to bude pouceni pro dalsi zamestnance celni sluzby, aby se nechovali nezodpovedne a pouzivali pri vykonu funkce hlavu.

0/0
27.1.2010 21:01

individual

Re: Oba celníci jsou na ARU

Nezodpovědnost celníků se projevila tím, že řidič kamionu usnul a narazil tak do stojícího vozidla v místě, kde jej prostě za daného počasí NELZE přehlédnout??

0/0
27.1.2010 22:17

mpes2

Re: Oba celníci jsou na ARU

tohle spojení "usnul" - to je taková podivná fráze. Představ si, že ten chlap tráví denně za volantem x hodin. Ta činnost je ve své podstatě monotonní - jestli budeš sedět v kamionu jednou za život, tak je to obrovský vzrůšo. Ale když tam budeš sedět byť jenom pátý den osm hodin, už upadneš do jisté monotonnosti. No a teď si představ, že mu stačí, aby přejel tu tenkou bílou čáru napravo o dvacet cenťáků - a už může napálit do auta, které stojí hned u čáry.

To není o tom, že usne a napálí ho na celý zadek auta. To je o tom, že chvilku kuká jinam a i těch 20 centimetrů může rozhodnout o životě či smrti někoho jiného.

Moje zkušenost - v USA mají krajnice "nasekané" jako by tam přejel buldozer - jak na tu čáru najedeš, tak se ozve takový rachot, že by to probudilo i mrtvého. Zřejmě to má něco do sebe.

0/0
27.1.2010 23:00

maudite

Re: Oba celníci jsou na ARU

Spojujes dva odlisne pripady.

1. Nerespektovani pravidel bezpecnosti silnicniho provozu a Silnicniho zakona, kde je presne definovan ucel a vyuziti odstavneho pruhu.

2. Nezodpovednost ridice nakladniho vozidla, ktery s nejvetsi pravdepodobnosti porusil pravidla mezinarodni vyhlasky o kamionove doprave (prekrocil povoleny limit za volantem, nedelal narizene prestavky , ci neprovedl nocni prestavku.

V pripade, ze by odstavny pruh byl volny, sjel by ten ridic na svodidla ci do pole s skoda byla minimalni. Takze hlavnim vinikem umrti je pracovnik celni spravy, ktery naridil vykonavat kontrolni cinnost na miste , ktere k tomu neni urceno.

Jestli neco lze ci nelze prehlednout , je naprosto nepodstatne. V zadnem pripade nelze na neco takoveho spolehnout, protoze je s necim takovym potreba pocitat . Ale to jsme se dostali k pozadavkum na kvalitu ridicich pracovniku celni spravy, na jejich vzdelani a pripravenost .

0/0
28.1.2010 0:02

Live_in_the_death

Re: Oba celníci jsou na ARU

a co kdyby tam byla bouračka a policajti okolo ní chodili a měřili a fotili a napral by to do nich řidič, to by byli ti policajti taky za to odpovědní?

0/0
28.1.2010 8:39

u.boat

Re: Oba celníci jsou na ARU

Pokud by tam byla nehoda - nebylo by jiné možnosti než to řešit na místě.

V případě nehody je šance - světenmý nápis "následuj mne" a odvést si ho na pumpu, odpočívadlo a pod...

Tak proč zbytečne riskovat. To by jsme mohli jezdit odstavným pruhem na kole, ne? Když se tam nejezdí a je to tak bezpečný.

0/0
28.1.2010 9:30

MouseMAN

Re: Oba celníci jsou na ARU

To neni zase tak moc sci-fi, velmi casto potkavam cyklisty v odstavnem pruhu a jednou jsem tam narazil dokonce na peleton ve dvouradu, ktery zasahoval az do praveho jizdniho pruhu (to by se dalo sundat hned 20 cyklistu na jeden zatah), radeji bych to neprirovnaval k situacim, ktere jsou stale beznejsi.

0/0
28.1.2010 10:19

Žokej Balabán

ještě dovětek!

při každé činnosti státních orgánů musejí mít na paměti ochranu zdraví a  života! Listina zákl. práv a svobod!

0/0
27.1.2010 20:45

semafor

Re: ještě dovětek!

Tam bylo něco porušeno? Povídej!!

0/0
29.1.2010 19:20

Žokej Balabán

chudák

kluk německý! Určitě mají celníci nějaká pravidla jak stavět vozidla a vést kontroly. Poku to porušili, tak tvrdé kázeňské postihy a trestní řízení!!! A samozřejmě omluvy SRN a rodině! Doufám, že to německý stát nechá řádně prošetřit a nevyšumí to, jak ostatní celniké aféry! Škoda zbytečného úmrtí.

0/0
27.1.2010 20:40

semafor

Re: chudák

Už jsi nakrmil koně?

0/0
29.1.2010 19:23

231

Jestli to dobře chápu,

tak když mám poruchy, tak mám dát trojúhelník za auto a odebrat se mimo dálnici, protože to je na ní nebezpečné. Když mě ale zastaví celní zpráva, tak to je bezpečné, protože všichni jsou přece povinni dodržovat předpisy.

0/0
27.1.2010 20:00

karelvesely

Re: Jestli to dobře chápu,

Ano, podle některých diskutérů to chápete naprosto správně. :-/

0/0
27.1.2010 20:02

231

Re: Jestli to dobře chápu,

Škoda, že v diskuzích nejde třídit podle nicků. Hned bych porovnal názory některých lidí s této diskuze s dikuzemi pod články o nehodě pana Labudy.

0/0
27.1.2010 20:12

karelvesely

Re: Jestli to dobře chápu,

Nemá to s nima cenu. Prostě podle zákona musí každej dávat pozor a hotovo. Ti jsou tak zabednění, že by jim nevadilo, kdyby odstavným pruhem pochodovala ve dvojstupu mateřská školka. Vždyť se přece dětem podle zákona nesmí ubližovat, a tedy by se jim  taky nemohlo nic stát, protože všichni řidiči jsou povinni dodržovat zákony. ;-O

0/0
27.1.2010 20:27

azran

-

Je hezké, jak většina co tady píší umí okamžitě označit toho kdo za to může. V házení špinavých slov jsme opravdu šampioni. Ať už jde o osočování celníků nebo řidičů.

0/0
27.1.2010 19:23

karelvesely

-

Jak se asi cítí celník, který způsobil smrt mladému řidiči? 8-o

0/0
27.1.2010 18:52

Karban Hazard

Re: -

urcite jako obet systemu, rozhodne neciti vinu nebo podobnou emoci, vlastni rodu homo.

0/0
27.1.2010 19:08

retkini

Re: -

hlavně jak se cejtí ten řidič co usnul.

0/0
27.1.2010 19:09

karelvesely

Re: -

Ten taky. Jsou v tom oba 50:50 i když v případě toho celníka bych to viděl spíš na okamžitej vyhazov a náhradu škody, protože prostě MUSÍ počítat s tím, že některý řidič může usnout (každý ví, že se to stává dost často) a nesmí ostatní řidiče vystavovat nebezpečí. ;-O

0/0
27.1.2010 19:17

azran

Re: -

Třeba spoléhal na to, že každý řidič je povinnen se plně věnovat řízení. Nebo to tak není? Kdyby se to stalo v moment kdy jsou vedle vozidla tak ani půl slova, neopatrnost, ale v odstavném pruhu na rovném úseku silnice a označené auto?

0/0
27.1.2010 19:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.