- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
šumavská Němka bydlela na Novém Světě /ŠUMAVA/ a šlapala pěšky na Lipku na vlak, aby dorazila na své pracoviště v Ustí nad Labem, kde přes týden makala, jako listonoška. Dodnes žije v naprostém zdraví v Rosenheimu.
se označí jízdenka za 26 nebo 18 ve vlaku? Označovací mašinku jsem tam neviděl. Ani na peróně. Mám na mysli třeba Nádraží Modřany směr do Vršovic. Je to rychlejší jak mhd, ale jak je to s těmi jízdenkami? Díky.
Je-li trat "plne integrovana" tak masinky (oznacovaci) na perone jsou.
Neni-li, pak se tam da jezdit jenom s litackou, na jednotlive listky ne.
jsou zcela neopodstatněné. Dříve tím komunistický stát kompenzoval nízké důchody. V sitaci, kdy vše patřilo státu v tom nebyl problém. Ovšem dnes není jediný logický, právní či morální důvod, proč by měly městské dopravní podniky doplácet na státní nízkké důchody. Senior v MHD čerpá stejnou službu jako všichni ostatní, a měl by za ni i stejně platit. V řadě zemí je to zcela běžné. Dále bych podotkl, že již Karel Guth Jarkovský je názoru, že neexistuje morální pravidlo pustit staršího sednout. Sedadlo v hromadné dopravě je totiž platcené. A to si neuměl ani představit dnešní dobu, že senioři platit nebudou, ale budou si nárokovat místa k sezení. Také by bylo na místě přeznačit sedadla "pro invalidy" na tzv. "prioritní sedadla" s piktogramy nejen starých, ale i zraněných a těhotných. Řada lidí má totiž dnes pocit, že věk je jediným kritériem.
co ČD tvrdí. Ony nějak evidují cestující, kteří jedou na jízdenku MHD? To by se průvodčí zbláznili. Jde tedy o paušální platbu MHD Českým drahám. Pokud jede důchodce MHD nebo ČD, výylsdek je stejný - nula od nulky pojde. Tak k čemu nějaké pokuty, nějací revizoři a nějaké jednání?
Co to zase psalo za novinare? Odkdy jezdi linka 246 v trase vlaku? Ktery normalni clovek by s ni jel z Radotina na Smichov?
246 jede pres Lochkov, Slivenec, Sidliste Barrandov a Filmove ateliery cca 40 minut, jine autobusy, ktere jedou po Strakonicke to zvladaji za 20 a vlak za 10..
Ucelem linky 246 rozhodne neni spojeni Smichova a Radotina, ale dopravni obsluha Lochkova, Slivence a stareho Barrandova.
Máte pravdu, tohle je tradiční yHojťácký šlendrián. Ty lidi vůbec neví o čem píšou. Nejenom že si neověřují zdroje, oni ani nic nezjišťujou. Jenom tupě přepíšou co jim kdo nakuká a z těch kusých informací pak ještě vyvozujou další nesmyslné závěry typu, že když jsou koncové stanice v Radotíně a na Smíchově tak to znamná, že jede autobus podél trati
Pokud se tam nahrnou další cestující díky omezení busů, tak fakt netuším, jak se tam hlavně ráno vejdou. Už takhle je to tam občas boj o místo ke stání... Tohle ROPID už nevymyslel, že ne? Chytráci
teď už jo. Ale před rokem jí jen znalecky obhlídli a šli dál
Teda proc si to po sobe neprectete. Napr. SMS jizdenky nepotrebuji zadne ctecky. Ctecky jsou na OpenCard. SMS jizdenka co vidis to vidis. V nejhorsim si overis kod napsany v te SMS.
A dál: těch jízdenek je samozřejmě podle pásem mnohem víc. Co takhle, pane novináři, jízdenky za 32, 38, 44, 50, 56 korun? Ty se použít ve vlaku nedají??
A to že ve vlacích v rámci PID neplatí jízda zdarma pro invalidní osoby a jejich průvodce, to už autor článku opomenul napsat. Syn je mentálně postižený a nevěděl o této vyjímce a průvodčí mu chtěl napařit pokutu. No pak se nakonec smiloval a prodal mu jízdenku bez pokuty a přirážky.
České dráhy jsou obrovským nenasytným molochem v této zemi. Kdybychom do dráh cpali miliardy měsíčně, budou mít pořád málo. Něčím se musí přece zaplatit obědy pana Žaludy a jeho nohsledů. Z něčeho se musí platit jejich odměny, večírky, plesy a rauty.
Přece nechcete po šéfovi, aby obědval hovězí polévku a řízek. Na to on nemá pusinku.
To mořské plody, to už je jiné kafe! Kdo má málo, ubral bych mu! Dráhy jsou sestry ČEZU!