- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud bylo vozidlo zakoupeno po STK v bazaru, měl by být postižen. Za podvod a obecné ohrožení.
Jsem na 100% přesvědčen, že majitel vozidla si byl vědom jeho stavu. Ptám se jaká byla protislužba za ty dvě zámky na zadní reg. značce? Finanční, nebo zuby nebrat-protislužba.
tak proč by nebylo legální mít zrezivělé auto, které koupíte v bazaru jako 2 roky staré s 80.000km ?
STK spíše jen kontroluje onu zodpovědnost! Tedy přisuzovat přímo(!) vinu na nehodě a zranění technilkovi STK..., když zákonná odpovědnost na svavu vozidla je na řidiči(!!!!!) a kdy stav vozidel se mění již od první hodiny po vyjetí z STK, když třeba vzápětí přeletíte třeba jámu nebo obrubu! (rez nezpůsobuje nehody ani v 1% a i seberezivěší vozidla neztrácejí tuhost při nárazu ani o 10%!) , je absurdní! Jeho selhání spočívá v něčem zcela jiném! Nedůsledné kontrole plnění poviností řidiče- držitele vozidla! A nehodu má na triko jen nepřímo! Blbej precedenc...
Řidič za stav vozidla odpovídá, pokud bylo v jeho silách ten mizerný stav odhalit. Nefunkční světlo odhalit můžete, nosné části karoserie zpravidla ne. Vy určitě také před každou jízdou nenajíždíte na jámu, abyste zkontroloval, zda vám přes noc někdo nenařízl nosníky nebo nápravy.
Jestliže je auto měsíc po STK a má nehodu z důvodu totálního prorezivění nosných částí karoserie, nemohlo k tomu dojít během pouhých 30 dnů a vinu jednoznačně nese ten, kdo prohnilé auto pustil do provozu.
Je to podobné, jako když vám autorizovaný plynárenský technik odborně zapojí sporák, a ten druhý den vybouchne a způsobí požár.
osobně bych soudně požadoval náhradu od správy komunikací. Je přece dokázáno že sůl způsobuje korozi.
No většina možná, ale určině né všecí! Mě v obci mnohý spoluobčan, hlavně v zastupitelstvu nejeden soudruh , nemá rád, žeprej jsem blbej, kde jsem moh bejt, kdybych nehájil nějakou obecnoupravdu a nebazíroval na výběrovkách i na prkotiny jako je třeba oprava ulice i s ing. sítěmi jen za 10 mega..., takto prej získaj ípráci třeba i cizí (???...) firmy, namísto našich (?????????????...) lidí!
Kolik se asi najde lidí s autem starým minimálně deset let (a tím nemyslím nějaký stodvacítky), s nějakýma najetýma kilometrama (přes 200 000), kteří dostali technickou bez úplatku nebo bez známosti. Já teda nikoho takovýho neznám. Sám mám Mondeo rok 98, 230 000 km, a přesto, že je podle mě v relativně dobrým technickým stavu (nový brzdy, podvozek není rezavej, motor šlape jak má atd.), tak by to auto nikdy neprošlo už třeba jenom kvůli rezavým lemům u zadních kol. Vždycky jsem musel pár stovek přidat a když pak vidím, jaký šroty po silnicích jezdí, tak žádný výčitky rozhodně nemám. Ať klidně kontrolují brzdy, geometrii a věci, který mají přímo vliv na bezpečnost, ale nechápu, proč otravují se zbytečnostma.
Až do letoška jsem měl Felicii r.v. 1997 a nikdy jsem nikoho neuplácel. Je fakt, že jsem si nechal technickou vždycky zařídit od autorizovanýho servisu a mám podezření (viz. níže), že oni tam s tím autem možná ani nejezdili. Najezdil jsem s ní za pět let cca 100 tis. km (soukromě).
stk v rusku.ceník služeb.100 rublů do kapsy............očeň plocho-nechadiš
500 rublů do kapsy............plocho-chadiš tolko damoj
1000 rublů do kapsy..........charašo-chadiš adin god
5000 rublů do kapsy-------očeň charašo-chadiš 3 goda
10000 rublů do kapsy.......očeň očeň charašo-chadiš kak dolgo chočeš...
Jedna vlašťofka eště pořád jaro nedělá....
to samý bych napařil majiteli auta.určitě o tom nevěděl,že má na dvoře šrot a ne auto.