- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zbývající doplavali do Itálie - Už dostali azyl
Všimli jste si, že poslední dobou nějak podezřele padaj ledadla ve spojení s bouřka, resp. s blesky. přitom prý nemá blesk letadlu prakticky skoro nikdy ublížit. Oni vůbec ty bouřky jsou čím dal divnější. jenom u nás co loni způsobily za množství úrazů a úmrtí. Měl by se na ně zaměřit mezinárodní panel pro klimatické změny při OSN. Určitě by něco objevného zjistil.
http://youtube.zex.cz/video.php?id=ukaz&co=20090911165155
tady to letadlo taky zasáhl blesk a nespadlo.
Připadá mi, že vymlouvat se na blesk můžou opravdu jen osmahlí nedůvěryhodní arabáci. Spíš to bude nějak jinak. Nějakej fanatickej pochránce alláhovy víry, spíš.
Je to v pohode.
To jenom "dobry" muslim zabijel ty "spatne" muslimy.
Posledni kdo sestrelil libanoske letadlo/vrtulnik) a zavrazdil pri tom libanskeho ,krestanskeho ,pilota byly proiransti smejdi z kizballa...rekl bych,ze i v tom prsty maji...
udeřila Al-Kaida, jiné spekulace neberu, akorát ten arab co se zmocnil letadla netrefil mrakodrap či mu nevybuchla rozbuška v tangách, tak to poslal po japonsku do moře. Všem pozůstalým upřímnou soustrast.
Vubec by me to neprekvapilo..i kdyz spis si rikam,jestli se zase nejaky smejd z kizballa "nespletl" jako kdyz sestrelili vrtulnik libanonske armady...
Lebanon velmi ostre postupuje proti Al kaida a hlavne jeji odnozi Fata7 al Islam...zrovna nedavno zastrelili libanonsti vojaci par lokalnich vudcu teto organizace...
Jednalo se o Boeing 737-8BK(WL), tedy nikoli typ 800, s registrací ET-AMZ, ze dne 08.12.2009, předchozí registrace G-CEJP od Flyglobespan, britských zkrachovalých aerolinek. Stáří letounu bylo pouze 2,7roku! Proto moc nevěřím historce o blesku, ten by eventuelně mohl na chvíli paralyzovat play station (pro neznalé Airbus), ale neznamená vážné nebezpečí pro moderní letadlo. O příčině havárie se zatím spekuluje, svědek tvrdí, že viděl záblesk a pád do moře, někde uvedli dokonce záblesk nad jedním z motorů. Nikde není ale uvedena výška, ze které let 409 etiopských aerolinek padal do moře. Dá se odhadnout, že rychlost mohla být cca 400km/h vůči zemi a výška do 4000m, podle doby letu. Pokud by se letoun rozlomil ve vzduchu, pravděpodobnost přežití je téměř nulová, ale některé zdroje už hovoří o živých. Spíše bych se přiklonil k závadě motoru a následnou ztrátu tahu posádka nezvládla, dostali letoun na pádovou rychlost, ale to jsou jen spekulace.
treba by to mohla upresnit ta mala zpravicka,co v novinych byla kratce pred touto hroznou havarii a ta mela nadpis :"Hizbullah Testing Antiaircraft Missiles"...
jsi wool.
Libanonci, kteri maji na to, aby cestovali jsou vetsinou krestane a totez plati v Ethiopii.
Cenzor dostal k Vánocům rodinné balení lubrikačního gelu a teď maže a maže. No nic, abych pomalu začal střádat dukátky.
Kdy dostaneš podpory a davky?
1.Lepśí je védét neź véŕit. Vyśetŕovatelé nebudou brát žádné ohledy na minulé případy a pŕedpokládám, že budou hledat skutečnou pŕíčinu katastrofy a nikoliv, źe si to nékde přečtou.
2.Letadlo mohlo mít jeśté vysunutý podvozek. I v pŕedchozích případech měla zasaźená letadla podvozek vysunut. A, je tu tedy možnost narušení integrity ochrany trupu pŕed úderem blesku zespodu.
3.Co je to moderní letadlo? Ví to někdo? Ale, je vśeobecně známa snaha leteckých spolećností neaplikovat pokud možno změny leteckých pŕedpisů hned, neboť jim to zvyšuje náklady. Brání se tomu jak můźou. A, to je ten lidský faktor, který je nejćastéjší příćinou katastrof.
4. Hizballah zpravidla v 1 hoduinu v noci spí.
let 409 startuje z RHIA v 3:10 beirutskeho casu