Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Osmnáctiletý mladík v Jihlavě pil, pak ujížděl policii a zabil se

V Jihlavě před rozedněním zemřel motorista, který se pokusil ujet policejní hlídce. Pravděpodobně podnapilý muž se nechal zastavit, když ale policisté vystoupili, začal ujíždět. Získal náskok, ale na kluzkém povrchu havaroval a zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hovnival

@@

udelal chybu. nemel ujizdet.

ale priznejme si otevrene - kdo z nas nejel nekdy uplne ozralej. to se stane obcas kazdymu. nekomu to ale proste nevyjde.

0/0
24.1.2010 19:12

Radous1

Re: @@

zodpovědnej člověk si ožralej za volant nesedne. Mě se to tedy ještě nepovedlo. R^

0/0
24.1.2010 21:58

hovnival

Re: @@

to se mi nezda. spis to vypada tak, ze to nechces verejne priznat. je jasne, ze nikdo by nemel jezdit opily. ale kazdemu se to parkrat do roka snad stane. to zas neni tak velky problem, kdyz nekdo ridi opily. problem nastane, kdyz zpusobi nehodu. takovy clovek by pak mel byt odsouzen k trestu smrti. to je snad jasne kazdemu.

0/0
24.1.2010 22:57

Radous1

Re: @@

když jdu chlastat, zařídím si to tak, abych nemusel druhej den řídit, když vím že pojedu, nechlastám. Co je na tom nemožného?

0/0
25.1.2010 8:10

hovnival

Re: @@

druhej den uz je to jedno, to uz je  jen zbytkovej alkohol, dulezity je prave ten navrat z hospody!!!

0/0
26.1.2010 5:07

mattonka

Re: @@

já jsem teda pod vlivem nikdy nejela...

0/0
25.1.2010 8:40

hovnival

Re: @@

ale prave ze jsi jela, ale bohuzel si to uz nepamatujes. a to je pravdepodobne jeste horsi, nez kdybys ridila pod vlivem zamerne....X8-o8-o

0/0
26.1.2010 5:09

individual

Re: @@

No tak třeba mě se to ještě za 13 let aktivního řízení nestalo... A ani nevím, jak se to může jen tak "stát". Řízení pod vlivem není věcí shody neovlivnitelných okolností, ale věcí rozhodnutí řidiče.

0/0
25.1.2010 10:15

hovnival

Re: @@

ale jo, stane se to obcas kazdymu. kdyz to neni vic nez jak 4krat do roka, tak je to snad vporadku. tedy pokud se nestane nic vazneho. v pripade zpusobeni nehody pod vlivem alkoholu by mel samozrejme nasledovat prisny trest, minimalne trest smrti. to uz snad dnes vi a podporuje kazdy....

0/0
26.1.2010 5:10

czechmade

dulezite je

ze hlavne nevzal nikoho s sebou, napriklad mladou rodinku s deckem ......za blbost se plati

0/0
24.1.2010 15:47

Radous1

no teda

tady se zase maže jak o život. ;-(

0/0
24.1.2010 12:53

Ohýbací_robot_Bender

Aspoň

0/0
24.1.2010 8:55

GalileoGalileovič

ještě že to nebyl muslim

Stát se to ve Francii, tak policii obviní ze zabití a vypálí předměstí Paříže

0/0
24.1.2010 7:39

Helm01

Re: ještě že to nebyl muslim

u nás je to skoro stejný. Ty policajty určitě bude vyšetřovat inspekce.

0/0
24.1.2010 10:02

pavel.n

a to je dobře !!!

sám si vybral trest a sám si jej vyplnil - není žádná omluva za jeho opilost za volantem !!! Lidé si musí uvědomit , že auta jsou při nesprávném používání vražedné nástroje...

0/0
24.1.2010 6:48

Lvy

Všechno je relativní

Na jednu stranu je to tragedie, ale na druhou stranu zase buďme rádi, že nesejmul někoho dalšího. Problém je však v tom, že do něj společnost investovala nemalé peníze a on je té společnosti už nikdy nevrátí, takže opět to platíme všichni ze svého a jsem zase u té tregadie...

0/0
23.1.2010 23:51

A banned warrior999

Koukam banga ma zase problemy, bo co..

RvRv

0/0
23.1.2010 21:02

ičmeka už jednou smazali

proboha co to tu píšete za blbosti

tohle přece neni o zkušenostech, tohle je o tom, co má v hlavě. evidentně v ní měl kulový. já jenom teď čekám rozhořčené rodiče, kteří budou žalovat Policii a žádat odškodné, abychom si aspoň, mámo, koupili novýho pežota, dyš nám ho mladej rozflákal.

0/0
23.1.2010 18:19

peavey

...

Nemyslis, zaplatis!

0/0
23.1.2010 17:52

Helm01

Dostal co si zasloužil.

Ale určitě se najde hodně volů, kteří příjdou s nějakou bláznivou teorií o vraždě ze strany policie

0/0
23.1.2010 17:45

blekekeke

Re: Dostal co si zasloužil.

ee, tady je vinen přeci strom, tudíž si zaslouží spravedlivý trest, skolit. :-P

0/0
23.1.2010 18:19

Helm01

Re: Dostal co si zasloužil.

to by byla škoda

0/0
23.1.2010 19:14

Léčitel pitomců

Jsem rád, že

to dobře dopadlo. Nikomu nevinnému se nic nestalo a o chlup se snížila i pravděpodobnost, že se jim něco stane v budoucnu.

0/0
23.1.2010 17:44

ProsteJenda

Preventivni smrt

Holt tohle je dokonaly scenar pro dalsi dil nemyslis, zaplatis. Samozrejme, ze smrt je ten nejtvrdsi trest, ale v tehle situaci muzeme byt radi, ze s sebou nevzal nekoho nevinneho. A PCR samozrejme bez sebemensi viny. Co by kdo chtel? Aby nechala tyhle opily deti ohrozovat desitky jinych slusnych ucastniku sil. provozu?

0/0
23.1.2010 17:24

chataricek

Jednoznačně

jeho chyba, a následoval trest. Platí nejen zákony - ale měla by platit i morální pravidla - prostě když piji, neřídím - mohu tím někoho ohrozit. A to by mělo být samozřejmostí pro každého. Policie jen dělala, co měla. 

0/0
23.1.2010 17:11

May_Payne

Proč tohle všechno?

Diskuze, kdo za co může a jestli měli cajti dělat to nebo tohle je trochu jinde. Proč nepřijmut systém zákonného pojištění, jako v zahraničí? Jedna ze základních chyb je pojištění auta - měl by se pojistit řidič. Jak k tomu přijde majitel auta, když ho půjčí a někdo s ním způsobí nehodu?  Čím mladší řidič, tím víc platí, protože je nezkušený, nezodpovědný a tedy pro ostatní nebezpečný.  Řádně si připlatí, pokud chce silné a rychlé auto. Naopak auta s nižším obsahem do 1.1 l mají nižší ručení. Samozřejmě s přibývajícím věkem a zkušenostmi a za předpokladu bezeškodního průběhu se pojistka snižuje. Principem tohoto pojištění je vysokou cenou eliminovat mladý cvoky se silnými auty mnohdy nevalné technické úrovně a ochránit ostatní. I tomu mladému záleží na bezeškodním průběhu do budoucna s vidinou nižší pojistky. Takže milé pojišťovny, zapojte se do prevence, budete mít nižší plnění a vyšší zisky a mohli by ste i trošku slevit na havarijním pojištění a ne jen hloupě okrádat zákazníky.

0/0
23.1.2010 16:50

habr

Re: Proč tohle všechno?

To je u nás přeci vyřešený. pojiš´tovna zaplatí pojištěnému škodu a to co nezaplatí on vymáhá od toho kdo mu auto poškodil v občanskoprávním soudem. Takže první bod je, nepůjčovat tomu koho neznám a nebo o kom vím, že je méně odpovědný. Nic neobvyklého, že dokonce se sepíše smlouva, že škodu uhradí eten kdo auto naboural. když bylo potřeba, tak jsem jí taky podepsal. Otázka je v rodině - když mládě auto vybourá, tak to stejně rodiče zacálují.

Jinak já platím zvýšený koeficient za to, že s autem jezdí (řídí) víc lidí než jeden.

0/0
23.1.2010 17:12

May_Payne

Re: Proč tohle všechno?

Jasně, tahle je taky varianta, ale podstatou toho pojištění je i to, že pojištěný člověk, nikoli auto je pojištěný jen do určité výše obsahu motoru a tedy se nemůže stát, že mlaďoch s mokrým řidičákem = mistr světa, vezme Octavii a pojede se prosvištět městem, aby všem ukázal, jakej je machr a při tom smete nějakýho chodce a nebo se sám zmrzačí. Vím podle sebe, že jsem v 18 ti letech nebyl jinej, jen tenkrát nebylo v každý rodině auto jako dneska. Tenkrát se na něj sakra dlouho šetřilo a pak čekalo :))  

0/0
23.1.2010 17:20

habr

Re: Proč tohle všechno?

Pro určité skupiny lidí takové pojištění nemá smysl, protože to jsou magoři kteří si myslí, že se jim nic nemůže stát. mezi mladými bývá také dost řidičů, kteří jsou za svoji časově krátkou řidičskou praxi zkušenější než ti starší, protože víc najezdí. Ale mám pocit, že pojištění  řidiče je  u nás neprůchodné. Jak politicky, tak ekonomicky. Popravdě nevím kolik se platí za osobu, ale obávám se, že u běžné čtyřčlené rodiny, kde jsou již všichni dospělí by takové pojištění šlo do desítek tisíc korun. Pojiš´tovna na našem trhu by určitě vymyslely sazby okolo 8 tisíc na hlavu a zdůvodnily by to cenou škod při haváriích..

0/0
23.1.2010 17:30

May_Payne

Re: Proč tohle všechno?

Ve Velké Británii tohle pojištění funguje a celkem dost dobře. A pojišťovny jsou dneska globální a tedy znalé systémů pojištění v zahraničí, takže by se jim asi tenhle systém pojištění nevyplatil a proto ho nemění. Nebo nemají motivaci nněco měnit, protože není politická vůle. Ale co my víme, jak to pojišťovny pečou.  

0/0
23.1.2010 17:34

habr

Re: Proč tohle všechno?

S ohledem na pravděpodobnost, že pojišťovny podporují různé politické strany, tak bych tipl víc na neolitický zájem přijmout zkušenosti ze zahraničí. Stejně jako banky, které nás dusí horem dolem různými poplatky, které jinde nemají obdoby.

Vypravola mi jeden známý, že u nás se platí povinné ručení za přívěsy a návěsy, ale pokud vznikne škoda návěsem či přívěsem, hradí se stejně z tažného vozidla. Takže ročně mají pojiš´tovny překrásné zisky, protože prakticky z tohoto druhu pojištění k plnění nedochází. A že by to někdo chtěl změnit tak jak to dřív bývalo - přívěs nepojištěn, ale platilo se z auta tak jako tak. A prý je to běžné i v zahraničí. 

0/0
23.1.2010 17:51

harmen

pokud

se nepřihlásí  žádní svědci,tak se to určitě stalo tak jak tvrdí policie...

0/0
23.1.2010 16:38

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: pokud

A pokud se přihlásí? Nebo se zeptám jinak - jak to podle Vás bylo? To jej policie z té silnice vytlačila?

0/0
23.1.2010 16:43

rychloslimejs

Re: pokud

jasně, dali to auto do obrovskýho praku a vystřelili ho na strom i s autem. Ale jinak IQ v pořádku, tedyalespoň kousek nad úrovní demence?

0/0
23.1.2010 16:51

May_Payne

Re: pokud

Máš snad pocit, že ho policajti donutili chlastat a pak si sednout za volant? Je to tragédie každopádně. Vždycky je škoda zmařenýho života. Je škoda, že když se mlaďoch cítil jako chlap a napil se před jízdou, měl nést i jako chlap důsledky a ne zbaběle ujíždět a díky kombinaci strachu, opilosti, nezkušenosti a kluzské vozovky se stalo tohle neštěstí.

0/0
23.1.2010 17:31

semafor

Re: pokud

To nemohl vymyslet zdravý člověk! Litují Tě!!:-P

0/0
24.1.2010 11:38

Oerteplur

Pravděpodobně podnapilý ?

Dalo by se též napsat "pravděpodobně střízlivý". Ale slovo podnapilý dnes chtějí všichni zastánci policejní šikany slyšet. Na tom, že uvedený řidič je grázl to nic nemění. Bylo by jen vhodné používat ověřená fakta.;-)

0/0
23.1.2010 15:42

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Pravděpodobně podnapilý ?

Policejní šikana? Pokud se motal tak byl předpoklad že byl pod vlivem alkoholu. A pokud nebyl, tak proč ujížděl? Slušný řidič ujíždí a utíká před policií? :-)

0/0
23.1.2010 15:43

Oerteplur

Re: Pravděpodobně podnapilý ?

mimoděk jsem si vzpomněl, když jsme se kdysi se spolužákem rozeběhli před hlídkou VB. Když nás dohonili, nemohli jsme jim vysvětlit, že to bylo je tak- z hecu. Až nyní jsem se dozvěděl, že utíkat před policií je vlastně trestné, a to, aniž by proti vám měla jakékoliv důkazy.R^

0/0
23.1.2010 15:49

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Pravděpodobně podnapilý ?

Tohle je argument? Pokud jede autem tak "jen tak z hecu" začne ujíždět? To se Ti zdá jako chytré rozhodnutí? Mluv laskavě k tématu - proč by ujížděl, kdyby měl čisté svědomí? Proč neustále zvyšoval rychlost? Proč hned nezastavil? A ještě jednou se zeptám - zastavením řidiče, který se motá je policejní šikana?

0/0
23.1.2010 15:51

Chychy

Re: Pravděpodobně podnapilý ?

Koho jiného už bych měl tedy uposlechnout k zastavení vozidla?

Pokud my dá státem, ve kterém žiju pověřený orgán znamení k zastavení vozidla tak zastavím, pokud ne dal jsem najevo, že nedodržuji právní normy a jsem tedy zločinec. Jestli nerespektuji jenom přikázání k zastavení z důvodu, že jsem dementní, nebo i jiné jako zákaz požívání alkoholu před jízdou, krádež, vraždu... To nemůže vědět nikdo jiný než já a já musím zvážit rizika svého jednání.

Tento mladík se dobrovolně rozhodl, že tenhle večer nezastaví žádným policajtům, ale až svatému Petrovi. Tak se mu to povedlo.

0/0
23.1.2010 15:59

rychloslimejs

Re: Pravděpodobně podnapilý ?

bože vy jste idi.t.

0/0
23.1.2010 16:39

semafor

Re: Pravděpodobně podnapilý ?

Pokud Vám nedali alespoň přes hubu, tak nekonali svou povinost!!

0/0
24.1.2010 11:40

Matt Dejmon

vše dobře dopadlo..

..nezavraždil nikoho jiného.

0/0
23.1.2010 15:40

MDP

Re: vše dobře dopadlo..

Ano, napachal nejmin skody jak mohl. A uz to znovu neudela...

0/0
23.1.2010 17:18

pravdazvitezinadlzianenavisti

Blázen za volantem.

Jsem zvědav na pitvu a hladinu alkoholu v krvi. Zase jsem ale zvědav kdy se tu objeví pseudohumanisti, kteří budou házet vinu na policii, která jej vlastně neměla pronásledovat. Kdyby měl čisté svědomí, tak zastaví, to mi nikdo nevymluví.

0/0
23.1.2010 15:36

habr

Re: Blázen za volantem.

Ona ho ale nepronásledovala když zjistila, že stav silnice není dobrý, ale dál sledovala. Dokonce jim ujel, ztratil z dohledu a přijeli k místu nehody když už ležel mimo silnici a i auto. No popravdě, když je řidič upoutaný, tak moc šancí na vypadnutí mimo auto nemá.

0/0
23.1.2010 17:16

ferdapytlik

V osmnácti dělá člověk různé blbosti,

ale jako absolutně nezkušený řidič, ožralý jak prase, jet velkou rychlostí na zledovatělé vozovce ... to si zaslouží trest. Neboť takovéto nezodpovědné individuum ohrožuje svým chováním životy jiných lidí. ... Jo a policistům se též neujíždí.

0/0
23.1.2010 15:28

Xladi

Nebylo to možná nutné

Na Novinkách píšou, že policie viděla mladíka jevícího znaky podnapilosti jak nastupuje do auta, ale nechali ho vyjet a pak se ho pokusili zastavit. Kdyby ho zkontrolovali hned a místě kde ho poprvé viděli, možná se tomu dalo předejít, ale vidina pokuty je asi větší, než domluva. Jasně domluva platit nemusí ale alespoň by to zkusili. Nechci toho co ujíždí ožralý policii obhajovat ale pokud je pravda co píšou, mohli to udělat lépe.

0/0
23.1.2010 15:26

ferdapytlik

Re: Nebylo to možná nutné

Ježišmarjá .............. sveď to na ty policajty :-/Rv

0/0
23.1.2010 15:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.