Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

POHLED: Skryté karty primátora Béma

Cíl překonat nejvyšší hory všech kontinentů si již pražský primátor Pavel Bém splnil. Teď mu ale hrozí, že se zřítí při snaze postoupit výše v politice. Pokud neodpoví na některé otázky, nemusí už brzy platit, že ve volbách v Praze neprohraje ani tenisová raketa, kdyby kandidovala za občanské demokraty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brkoslav IV

hmmm....

Volte ODS a CSSD a dostanete zase tu praseci koalici a nic se nikdy zase delat nebude, budou se hadat a ve vysledku budeme zase tam kde jsme, jako tomu bylo celych dvacet let. Jenze nas za tu dobu dovedli k bankrotu...... Uzasni to odvazni muzove zdolavajici hory kontinentu, produkujici bajecne Opencard, cyklostezky a dalnice s prehledem nekolikanasobne drazsi nez ve svet a dalsi zazraky... Uz jen mdly duchem muze dneska s timhle vyhledem volit tyhle uzasne sjednotilitele a tvurce bez koncepce a jen s jednim jasnym cilem....jejich kapsa.

0/0
1.2.2010 15:49

sikanovany bonelord

Béma s Jančíkem nemůže nikdo soudný volit

Oba mají takovou pověst, že si před nimi i invalidé schovávají vozíky, aby jim je neukradli.Rv

0/0
31.1.2010 18:34

Ganga Parbat

Re: Béma s Jančíkem nemůže nikdo soudný volit

nikdo soudný nemůže volit NIKOHO z ods! 

0/0
1.2.2010 10:12

pm22

Nikdo, temer nikdo ho nechce

a presto bude i nadale volen a bude dal zvanit a lhat. Je to klasicjy pripad odeesaka.

0/0
30.1.2010 17:45

Irish Stout

ať leze po horách,

pokud možno vysokých, aby nebyl na očích. Jeho komická vystoupení před kamerami začínají být tragikomická. Nebo spíš trapná, velmi trapná. To, co předvedl v "monodialogu" s breptou Cyrilem Svobodou, svědčí o naprosté neschopnosti sebereflexe a ztrátě soudnosti.Občany má zjevně za tupé stádo. Dokud budou v ODS takoví duchaprázdní kašpaři, není volitelná.Rv

0/0
29.1.2010 16:34

jayjayokocha

Béme!

Béme ty zloději zlodějská!!!

0/0
28.1.2010 12:29

Daryl Walker

Re: Béme!

R^

0/0
1.2.2010 11:57

rebbe

Já jsem měl dozor nad veřejnými zakázkami

v Bavorsku. Pro Universitu jsme nakupovali měřící přístroje. Každá firma, která se ucházela o dodávku, musela předložit potvrzení berního úřadu, že má za minulý rok zaplacené daně a veškeré ostatní poplatky. Jednání bylo ovšem osobní a dokumentované písemnými nabídkami, kde byly i všechny náležitosti, jako dodací lhůta, záruka a způsob reklamace, servis a školení zaměstnanců, odpovědní manažeři dodavatelské firmy a reference od dřívějších veřejných zákazníků.

Teprve potom jsme se sešli a jednotlivé nabídky prodiskutovali, výsledek byl protokolován a zaslán ministerstvu. Odtud přišly další dotazy, teprve po jejich uspokojivém zodpovězení byl nákup u schváleného dodavatele povolen.

V tomto řetězci je pro korupci mnoho překážek, lze koupit jednoho- dva, ale na výsledku se podílelo vždy  5 i více lidí, u větších zakázek i další oddělení. Nakoupit počítače a software za milión eur je procedura tak na půl roku a zabývají se tím nejméně dvě úrovně státní správy. Jak to může být v Praze tajné?

0/0
27.1.2010 18:17

Tutek v.1.1

Re: Já jsem měl dozor nad veřejnými zakázkami

to je normální i tady

ale pokud jste nakupovali IT za půl roku, tak firma jen vydělala, neboť půl roku v IT je děsně dlouhá doba :-)

0/0
29.1.2010 7:48

Ptačí chřipka se směje ODS

Skryté karty Béma

Páté eso v rukávu.8-o

0/0
25.1.2010 10:19

zberanek

Nevěřím tomu

Bém patří dle průzkumu údajně mezi deset nejpopulárnějších politiků v ČR. Pokud by to byla pravda, pak by balo opravdu lépe z této republiky emigrovat, protože v Česku by pak byli nejpopulárnější právě ti největší korupčníci. Nějak se mi tomu ale nechce věřit.

0/0
25.1.2010 6:13

Gardnes

Re: Nevěřím tomu

Zberánku, pro korektnost můžete uvést alespoň jedinný případ možné korupce u současného primátora Béma? Přes snahu bulvárních médií, kteří smyslk "správné" žurnalistiky spatřují ve výrobě kauz, kdy spekulace jsou povyšována za fakta, jsem tento závěr prozatím nezaznamenal. Z toho pohledu je Vaše hodnocení možno považovat za přání a zlou pomluvu.

0/0
25.1.2010 14:44

lordhelma

Re: Nevěřím tomu

omg, pane, prosim, vypadnete z teto diskuse - ja si chci cist nazory normalnich lidi, kteri za to nejsou placeni, tak se prosim laskave odporoucejte!

0/0
29.1.2010 8:45

Webpawson

Re: Nevěřím tomu

netvrdím, že pan Bém je čistý jako sníh, ale přeci jen na něj po několikaleté práci novináři ani konkurenti z jiných stran, natož vlastní nic podstatného nenašli. A Opencard? Jistě, zmršený výběr a zvoraný projekt, ale to je v této zemi dost běžné. A pochybuji, že danou firmu vybíral osobně p. Bém a všechno padá na jeho hlavu - takže: až prokážete korupci, pak poučujte, ale v tomto státě platí presumpce NEviny.

0/0
30.1.2010 18:56

Brkoslav IV

Re: Nevěřím tomu

Bem je politik a ja jako obcan muzu mit podezreni jaka chci. Je na nem, aby on prokazal, ze je cisty. Ja ho platim za politickou funkci a pokud v ni chce zustat, musi supitopresto rict a predvst jak je vuci me loajalni. Neco jineho je trestni odpovednost...tam musi byt radne dukazy a radne obvineni a soud. Ale pro jeho politickou karieru ja soud nepotrebuji.

0/0
1.2.2010 15:54

Lotty

Re: Nevěřím tomu

Pane Beránku, víte, kdo dělá ty průzkumy veřejného mínění? Stejní podvodníci jako Bém sám. Bém - jakožto možný zloděj - by měl IHNED vymajznout z politického života. A Vás se pane Beránku ptám: Jste stejný korupčník, či rentiér, že nechápete, že si Bém pod pláštíkem Opencardu přihrává peníze sám sobě? Najděte si průzkumy o jiných zločinných politicích v jiných dobách. Možná tam bude i zmínka o naivcích, jako jste Vy!

0/0
28.1.2010 9:40

ghurtik

Re: Nevěřím tomu

Neni jiste ze si penize prihrava sam sobe; respektive jediny kdo to vi je zrejme sam Bem a mozna nekteri ostatni majitele te spolecnosti. Na druhou stranu on jako primator je odpovedny za CELE mesto, cili by mel odstoupit. Ale do techto cinu nasi politici jeste zrejme nedorostli... :(

0/0
28.1.2010 12:40

DanSed

Připravte se na lži a volte měnší strany

Teď teprve všichni začnou lhát, jak budou řešit korupci (viz Richter z ODS a jeho návrh na korupčního ombudsmana - výsměch lidem). Nevěřte velkým stranám, byly u moci dost dlouho na to, aby s korupcí něco udělaly, ale opak je skutečností, znesnadňují odhalování korupce, vytvářejí prostředí pro její bujení. Takže tyto stany (ODS, ČSSD, TOP09) rozhodně nevolit. Šancí je pouze výrazné snížení jejich vlivu volbou menších stran jako Věci veřejné, Strana zelených, SPO či možná i lidovce očištěné o největšího korupčníka a jednoho z ministrů, který se zasloužil o obrovský státní dluh a teď chce díru zalepit z kapes chudých. Pokud se lidi nebudou bát volit menší strany, může jejich společná síla přesáhnout 50% nebo minimálně mít většinu v koaliční vládě.

0/0
24.1.2010 17:42

zberanek

Re: Připravte se na lži a volte měnší strany

Až na tu SZ souhlas.

0/0
25.1.2010 6:15

vrgada

Re: Připravte se na lži a volte měnší strany

SOUHLAS. Před 20 ti léty jsme nechtěli "státostranu" bez konkurence. Nyní máme možnost se svobodně rozhodovat, zda dáme důvěru těm, ci už ji několikráte zklamali, nebo si zvolíme někoho "čistého". Změna je život! Volte menší stranyR^

0/0
25.1.2010 14:34

Gardnes

Re: Připravte se na lži a volte měnší strany

Milý brachu, jistě je Vám jasné, že korupcí jsou ohroženy jen strany vládnoucí a tedy velké. Kaýdá "malá" strana se stané cílem korupčního jednání, jakmile zíaská na dsůležitosti, takže v tomto směru únikju není, což za desítky let demokracie na západ od nás politici i jejich voliči vědí, a proto nespatřují cestu k nápravě v neustálém hledání nových a nových malých stran, u moci se střídají osvědčené tradiční strany. V USA či Japonsku, v anglosaských zemích se střídají již desítky let dvě tradiční strany, nikomu toi nevadí a žádný volič nežehrá, že není koho volit. Vždy je možno vybrat momentálně lepší alternativu, jelikož o těch nových, neznámých nikdo neví, kdo a co za nimi stojí. V našich podsmínkách se jedná o zjevný politický diletantismus a známé české remcalství, že vše stojí za starou bačkoru.

0/0
25.1.2010 14:54

lordhelma

Re: Připravte se na lži a volte měnší strany

omg, pane, prosim, vypadnete z teto diskuse - ja si chci cist nazory normalnich lidi, kteri za to nejsou placeni, tak se prosim laskave odporoucejte!

0/0
29.1.2010 8:45

Brkoslav IV

Re: Připravte se na lži a volte měnší strany

Priteli, ale zadna zeme z techto nebyla predtim pul stoleti v komunismu. Kazda z techto zemi se po staleti profilovala uvnitr. Takze nedejte se zlakat tim, co je na povrchu. Je to hodne i o lidech a generalizovat je jednoduche. Az tady bude demokracie trista let, tak pak muzeme srovnavat.

0/0
1.2.2010 16:00

Boshinken

ODS je nevolitelna

Tady uz nejde o rozpor pravice vs levice. Vedeni magistratu dokazuje, ze tam nema co delat.

Bem bud ma akcie na dorucitele a rozkrada Prahu zevnitr nebo je totalne nechopny manager, ktery vudec nevi co se v Praze deje (viz zjisteni v listopadu, ze DP je 2 mld v minusu, neznalost smluv na OP ...)

Kazdopadne pryc s nima.

0/0
24.1.2010 17:30

Boshinken

Re: ODS je nevolitelna

oprava : na Open card

0/0
24.1.2010 17:31

alfra

ať jde třeba do ......

Bém je slizký had a kariérista ,samozřejmě tam není sám takovejch se tam povaluje.Rv

0/0
24.1.2010 16:44

A.A.

ODS je v Praze nevolitelná

a to říkám jako dlouholetý volič ODS. Těch problémů tu bylo příliš moc a vedle toho by bylo dobré ODS z Prahy dostat pryč, aby se pročištily zrezlé trubky, jak by se to dalo nepoeticky napsat. Osobně se těším na chvíli, kdy z Prahy zmizí arogance typu pan rádoby doktor Jančík, pan Bém apod. :-/

0/0
24.1.2010 16:16

atakdále1

Re: ODS je v Praze nevolitelná

R^R^R^

0/0
24.1.2010 16:39

zberanek

Re: ODS je v Praze nevolitelná

R^

0/0
25.1.2010 6:16

Lady Gaga-rin

Re: ODS je v Praze nevolitelná

R^R^

0/0
29.1.2010 13:35

sikanovany bonelord

Re: ODS je v Praze nevolitelná

Také jsem doposud volil ODS. Ale nominací Béma s Jančíkem, kteří mají pověst nevětších zlodějů široko daleko si ODS z lídí dělá očividně srandu. Rv

0/0
31.1.2010 18:37

grizzly9992004

Co zajímá veřejnost?

Trochu mě překvapujete pane redaktore svým výrokem o tom, co zajímá veřejnost. Veřejnost se zajímá především o to, co jí svými články natlučete do hlavy. A upřímně řečeno by třeba mě, mnohem víc než soukromá dovolená pana Béma, zajímalo, kdo je hlavním plátcem inzerce ve vašich novinách a koho píseň jste tedy nuceni zpívat!:-/!!

0/0
24.1.2010 16:13

zeolit

Havel pořád 'stejnej'.

Kdykoliv si může kopnout do Klause nebo do ODS, nevynechá jediné příležitosti. Ve svém Rudolfinském projevu byl nepřekonatelný. Současný atak na pražskou ODS už neměl takovou razanci, holt léta jsou znát /jsem také ročník 1936/. Cyril Svoboda se vždycky jevil spíše jako "slušňák". Dneska hodně přitrvdil. TOP09 určitě lidovcům nějaké hlasy poberou, takže rukavičky jdou dolů. Bude veselo...

[>-]EU[>-]?

0/0
24.1.2010 15:04

chochola

Hodně se tu v diskusi

mluví o dnešních OVM. Tak si zkuste vybrat: Bém, Svoboda nebo Dolejš? .............Tak vidíte... 

0/0
24.1.2010 14:44

A.A.

Re: Hodně se tu v diskusi

ani jednoho z nich...to je jasné

0/0
24.1.2010 16:17

ChorcheCh

ODS je mrtvá strana

2x měli šanci něco změnit, ale oni to využili pouze k vyrabování bohatství země. Teď je kasa prázdná a tak si na svůj lup půjčují a zadlužují děti pracujících.

0/0
24.1.2010 14:32

zeolit

Re: ODS je mrtvá strana

ChorcheCH, Váš titulek ukazuje, jak přání je otcem myšlenky. Můžete mně poradit, koho mám volit, abych se nespletl potřetí? Takovou radu nad zlato budu respektovat.

[>-]EU[>-]?

0/0
24.1.2010 15:17

grizzly9992004

Re: ODS je mrtvá strana

Omyl. Děti pracujících zadlužují nepracující a jejich rozdavači dávek ČSSD!;-D

0/0
24.1.2010 16:18

zeolit

Nejvěcnější příspěvky má kunde, kunde, kunde.

Kundeho otázka, co to má Pavlík za hodinky, nemohla zůstat nepovšimnuta. Primátor mohl ještě zdůraznit tím okřídleným: kdo to má... Ale vážně, Cyrilovi musí hodně téct do bot, když vytáhl s takovými obviněními proti ODS. Pokud jsem měl určitě pochybnosti, komu hodit na podzim svůj hlas, Cyril mně usnadnil rozhodování. A šéf kontroly Hofmann, mohl na prostest z funkce už dávno odstoupit, když to celkové hospodaření v Praze je tak katastrofální/vyrovnané... A varování před peklem exprezidentem, bylo také velmi "střízlivě" přesvědčivé.

[>-]EU[>-]?

0/0
24.1.2010 14:13

jakadlec

komentář k fotu

Pane Bože, ať mi na to nepřijdou, ať se na mě nic neproflákne, a pokud ano, tak ať aspoň po volbách.

0/0
24.1.2010 13:33

nestačimsedivit

OVM

tak tady bude ještě veselo . . .  ! 8-o

0/0
24.1.2010 13:31

khaki

Re: OVM

Kdby jsme na to nedopláceli, tak by to byla nejlepší estráda.

0/0
24.1.2010 13:44

woodward3

Re: OVM

inu, každá sranda něco stojí. za ty prachy se nasmějeme až až:-P

0/0
24.1.2010 13:47

vokroj

Právě s Bémem skončil pořad na ČT24

Všechno Bém zatloukl, je to z jeho strany parádní podpora korupce, pajšl ale na tu všechnu darebárnu má dobrý    RvRvRv

0/0
24.1.2010 13:30

almnis

Re: Právě s Bémem skončil pořad na ČT24

třeba jej na tiskovce vyzve sám sebou vyvolený k odstoupení ;-)

0/0
24.1.2010 13:31

khaki

Re: Právě s Bémem skončil pořad na ČT24

To je přeci nejlepší recept na korupci. Zatloukat, zatloukat...

0/0
24.1.2010 13:32

woodward3

Re: Právě s Bémem skončil pořad na ČT24

nejen na korupci. dr. plzák to doporučoval při nevěře. ... a i když se to provalí, tak stejně pořád zatloukat... tak to říkal.;-)

0/0
24.1.2010 13:35

khaki

Re: Právě s Bémem skončil pořad na ČT24

Tak nám za ty politiky vlastně může dr. Plzák.;-D;-D

0/0
24.1.2010 13:38

woodward3

Re: Právě s Bémem skončil pořad na ČT24

ten by zasluhoval...!;-D

0/0
24.1.2010 13:39

khaki

Re: Právě s Bémem skončil pořad na ČT24

Konečně jse našli původce toho všeho.;-D;-D

0/0
24.1.2010 13:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.